TRZYMAJ FORMĘ Program edukacyjny.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Znakowania Wartością Odżywczą GDA
Advertisements

VII edycja programu edukacyjnego pt. „Trzymaj Formę!”
Festiwal Projektów 2. 0 w Szkole Podstawowej im. K
Damian Korczowski Jakub Patykowski
EUROPEJSKI DZIEŃ KONSUMENTA EUROPEJSKI DZIEŃ KONSUMENTA 14 MARCA 2008 PRZEDSTAWICIELSTWO KOMISJI EUROPEJSKIEJ WARSZAWA ZANIM KLIKNIESZ – POZNAJ SWOJE PRAWA.
Trzymaj Formę! - wprowadzenie
Młodszy asystent Sekcji Promocji Zdrowia
Dane INFORMACYJNE Nazwa szkoły: Zespół Szkolno-Przedszkolny
DANE INFORMACYJNE Nazwa szkoły: Gimnazjum w Lidzbarku
ZAŁOŻENIA REALIZACJI IV EDYCJI PROGRAMU EDUKACYJNEGO
Ramowe założenia realizacji programu pt.
Zanim wybierzesz się na zakupy przedświąteczne… Porady dla konsumentów w okresie przedświątecznym 14/04/2011www.wiih.org.plWojewódzki Inspektorat Inspekcji.
Oto 10 sposobów na to jak możesz sam chronić środowisko.
TRZYMAJ FORMĘ Program edukacyjny.
ZESPÓŁ CECH UMOŻLIWIAJĄCY OSIĄGANIE ZYSKU Nie ryzykujesz zgubieniem pieniędzy Będziesz miał czas przemyśleć zakup Nie będziesz kupował pod wpływem.
Okręgowa Izba Radców Prawnych w Poznaniu. W SKLEPIE JESTEŚMY KONSUMENTAMI i to… Z LICZNYMI PRAWAMI.
JAK JA MOGĘ ZAPOBIEC WYTWARZANIU NIEPOTRZEBNYCH ODPADÓW?
CREATIVE BRIEF. PYTANIA KIM? KIM? CZYM? CZYM?CO?
Tak ! - dla lokalnych producentów. Wyniki ankiety z zakresu znajomości zagadnienia: Wyniki ankiety z zakresu znajomości zagadnienia: ŚWIADOMOŚĆ MŁODYCH.
Świadomy Konsument Projekt „Rozwój świadomości konsumenckiej
Dane informacyjne Nazwa szkoły: Zespół Szkół w Olecku – Gimnazjum nr 1 z Oddziałami Integracyjnymi ID grupy: 96/46_P_G1 Opiekun: Jadwiga Zdan Kompetencja:
Założenia programu edukacyjnego
WITAJCIE! Zabieramy Was w podróże z Orzełkiem i Reszką.
Opracowała Anna Bełoniak
Sejm Dzieci i Młodzieży. Lokalne produkty dobrem dla Ciebie i Twojej rodziny Debata na temat promocji lokalnej żywności na rynku regionalnym.
Nie lubisz być oszukiwany?
Projekt Znajdź niszę – wspieranie przemysłów kreatywnych współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Promujemy bezpieczeństwo w Internecie
G r o w t h f r o m K n o w l e d g e GfK Custom Research
Opracowała Agnieszka Balcerak
Konkurs Czas na Zdrowie
„Trzymaj Formę!” To program edukacyjny promujący zdrowy styl życia oparty na prawidłowym odżywianiu i aktywności fizycznej. Odżywianie jest jednym z istotniejszych.
Głosujesz swoimi pieniędzmi
ABC PRAW KONSUMENTA.
Zakupy -przemyślana decyzja czy żywioł ?
Etykiety na produktach spożywczych
Nazwa szkoły: Gimnazjum Publiczne im. Janusza Korczaka w Miłoradzu
ZAŁOŻENIA OGÓLNE DO REALIZACJI IX edycji ogólnopolskiego programu edukacyjnego „Trzymaj Formę!” Warszawa, 27 sierpnia 2014.
Instrumenty promocji (narzędzia promocji).
Jak bezpiecznie kupować przez Internet.
Konsument.
ABC zdrowego stylu życia – STOP nałogom
Strategie promocji.
WSTĘP W dzisiejszych czasach reklamy w TV, banery czy ulotki to moim zdaniem przeżytek. W dzisiejszych czasach większą oglądalność mają różne kanały na.
Klasa 2 Szkoła z klasą 2.0.
Wiem co jem Jak kupować mądrze?.
Z AKUPY I ICH WPŁYW NA NAS EKOROZWÓJ PRODUKTY LOKALNE 26 marca 2013r.
SKLEP DETEKTYWISTYCZNY „LUPA”. Polityka działalności sklepu:  Tylko markowe produkty  Aby mieć pewność, że sprzęt który Państwo kupujecie został zaprojektowany.
DZIAŁANIA ZREALIZOWANE W RAMACH PROGRAMU EDUKACYJNEGO „BĄDŹMY ZDROWI- WIĘMY WIĘC DZIAŁAMY ” „WIEM, CO JEM” (ZESPÓŁ SZKÓŁ NR 1) Celem programu była:
Dobre praktyki deklaracji marketingowych w świetle raportu Komisji Europejskiej Katarzyna Łubińska Polskie Stowarzyszenie Producentów Kosmetyków i Środków.
Jak chronić środowisko?
Dietetyka praktyczna w profilaktyce chorób układu krążenia dr n. med. Bogdan Szponar Zakład Dietetyki Klinicznej Uniwersytet Medyczny w Lublinie.
Projekt jest finansowany ze środków Komisji Europejskiej i Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów 1 Konsumencie dokonuj świadomego wyboru! Żądaj rzetelnej.
1 Konsumenckie ABC w szkole – opinie nauczycieli uczestniczących w Kampanii Alicja Pacewicz Centrum Edukacji Obywatelskiej.
Program edukacyjny „Trzymaj Formę!” Oddział Promocji Zdrowia i Oświaty Zdrowotnej WSSE Gorzów Wlkp.
4. Reklama porównawcza związana z ofertą specjalną powinna, w zależności od jej warunków, jasno i jednoznacznie wskazywać datę wygaśnięcia tej oferty.
Trzymaj Formę!-II edycja Zofia LIPKA – koordynator programu “Trzymaj Formę!”
Ekoland Recykling Segregacja Kolory Segregacji Kolory Segregacji Zwierzęta Ozon Czystość Biodegradacja Opakowania CE Oficjalny Znak Eko Oficjalny Znak.
Jestem wyrobem papierowym lub foliowym przymocowanym do produktu w celu zidentyfikowania lub określenia jego zawartości.
1 Kampania edukacyjna „Moje konsumenckie ABC KUPUJESZ TO?” Prezentacja założeń Agnieszka Zawartko 2 marca 2006.
Konsument jest to osoba fizyczna, która nabywa określony towar lub usługę tylko na potrzeby własne lub swojego gospodarstwa domowego. Osoba, która kupuje.
Przedsiębiorczość Innowacyjna prezentacja końcowa Marshall Software Bartosz Marszałek Bartosz Milewski Piotr Markowski Krzysztof Leoniak.
Wojewódzka Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Krakowie Znakowanie wartością odżywczą Piotr Pokrzywa Kierownik Oddziału Nadzoru Higieny Żywności, Żywienia.
Reklama to działania, które mają na celu zachęcić klienta do zakupu towaru lub skorzystania z jakichś usług.
Reklama VIB
Postępowania Prezesa UOKiK w sprawie praktyk naruszających zbiorowe interesy konsumentów dotyczące reklam suplementów diety.
Żywność ekologiczna.
ZDROWA ŻYWNOŚĆ NIEZDROWA ŻWYNOŚĆ.
Marketing w Firmie.
nasze prawa mgr Beata Spruch
Zapis prezentacji:

TRZYMAJ FORMĘ Program edukacyjny

BLOKI TEMATYCZNE Zdrowe żywienie Aktywność fizyczna Życie bez nałogów Jestem konsumentem

Jestem konsumentem Jestem konsumentem i znam swoje prawa Umiejętność odczytywania etykiet na produktach

ABC kupowania Etykiety : oglądaj i czytaj Symbol CE : oznacza, że produkt został wykonany zgodnie z wymogami prawa Szczelne opakowania : kupuj tylko taką żywność, która ma szczelne opakowania Paragon zachowaj na 2 lata : przez 2 lata od zakupu(oprócz żywności)mamy prawo do reklamacji Promocje i okazje : sprawdź, czy na pewno jest to okazja

Czytaj etykiety !!!

Etykieta źródłem informacji

Znaki i symbole

Jak traktować reklamę ? Miej swój rozum i swoje zdanie Podchodź do reklamy z dystansem, świat nigdy nie będzie taki jak w reklamie Reklamę stworzono po to, by nas do czegoś namówić Sami decydujemy co jest dla nas najlepsze Nie wierz, że przez markowe ciuchy zyskasz przyjaciół i sympatię otoczenia

Zasady świadomego konsumenta Czytamy etykiety produktów spożywczych Zawsze zabieramy paragon. W przypadku reklamacji to nasz dowód zakupu Promocje i okazje.Jeśli decydujemy się skorzystać z oferty, sprawdzamy, czy na pewno jest to okazja.Może się okazać, że ten sam towar w innym sklepie kosztuje dużo mniej

Prawa konsumenta Mamy prawo wiedzieć co jemy-czytaj etykiety Żywność, którą kupujemy musi być bezpieczna Nie możemy być wprowadzani w błąd przez producentów-zamieszczanie informacji nieprawdziwych jest niezgodne z prawem

Jakie instytucje pomagają konsumentom ? Najważniejszą instytucją jest Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów(UOKiK) w Warszawie Stowarzyszenie Konsumentów Polskich Federacja Konsumentów Powiatowy Rzecznik Konsumentów w Krasnymstawie