W jaki sposób samorząd uczniowski może wpłynąć na poprawę atmosfery i bezpieczeństwa w naszej szkole? Debata na temat :
Kulturalna dyskusja- a więc jaka? jedna osoba mówi, reszta słucha - nie przekrzykujemy się; słowo moderatora (np. odebranie głosu) jest ostateczne; mówimy za siebie, nie przypisujemy innym własnych opinii; krytykujemy wypowiedzi nie osobę; nie mówimy o sprawach osobistych; nie traktujemy krytyki osobiście; szanujemy siebie nawzajem; mówimy krótko i na temat.
Dlaczego ten temat ? Ten temat został wybrany z myślą o uczniach naszego gimnazjum. To w naszych rękach jest nasz los. Chcemy wyciągnąć z dzisiejszej debaty realne metody poprawienia klimatu panującego w szkole, a także dowiedzieć się jak My- Uczniowie możemy przeciwdziałać przemocy w naszym otoczeniu.
Ankieta W dniu 28 lutego w naszej szkole została przeprowadzona ankieta wśród naszych szkolnych koleżanek i kolegów. W ankiecie wzięło udział 93 uczniów,w tym 48 dziewczyn i 45 chłopców. Przedstawmy zatem wyniki, które pomogły nam wybrać temat i przygotować tę dyskusje.
Pytanie nr.1
Pytanie nr.2
Pytanie nr.3
Pytanie nr.4
Pytanie nr.5
Dyskusja start! - czyli kto pyta nie błądzi !
Dziękujemy za uwagę i owocną dyskusje.
Podziękowania Szczególne podziękowania należą się -pani. Bogusławie Krych, naszej opiekunce -samorządom klasy IIa i Iib -dyrekcji - Sponsorom- Radzie Rodziców -Naszym rodzicom