Jeden komputer i co dalej? Lekcje z PowerPointem Anna Gadomska Szkoła Podstawowa Nr 79 Łódź
Jeden komputer w klasie
Komputerowe prezentacje stały się bardzo modne. Za ich pomocą prowadzone są zebrania, szkolenia, promocje...
... można również przeprowadzić lekcję, która: zainteresuje uczniów zainteresuje uczniówzainteresuje uczniówzainteresuje uczniów zachęci do aktywnej pracy zachęci do aktywnej pracyzachęci do aktywnej pracyzachęci do aktywnej pracy będzie ciekawa będzie ciekawabędzie ciekawabędzie ciekawa może być kolorowa i wesoła może być kolorowa i wesołamoże być kolorowa i wesołamoże być kolorowa i wesoła spowoduje, że wszyscy łącznie spowoduje, że wszyscy łączniespowoduje, że wszyscy łączniespowoduje, że wszyscy łącznie z nauczycielem będą się dobrze bawić z nauczycielem będą się dobrze bawić
Tworząc własne prezentacje mamy możliwość konstruowania bardzo ciekawych lekcji
Tekst może pojawiać się litera po literze jak gdyby był wpisywany z klawiatury samochód może wjechać na ekran z piskiem opon może temu towarzyszyć dźwięk pisania na maszynie...
Diagram stworzony z pomocą Excela wygląda tak:
Z pomocą programu PowerPoint może wyglądać tak:
Spadek ciśnienia powietrza, zawartości tlenu i ciśnienia parcjalnego tlenu wraz z wysokością npm Ciśnienie powietrza, hPa16,20 12, ,94 18,50 14, Zawartość tlenu, % Ciśnienie parcjalne tlenu, tchawica, hPa
Jeden komputer w klasie? A może jednak...
Zad.1. Ze źle dokręconego kranu wyciekło 6,45 litra wody w ciągu 10 godzin a)Oblicz, ile litrów wody wciekło w ciągu godziny? b)Ile litrów wody mogłoby wyciec w ciągu 100 godzin, gdyby usterki nie naprawiono? Odp. 0,645 l Odp. 64,5 l
Zad.1. Ze źle dokręconego kranu wyciekło 6,45 litra wody w ciągu 10 godzin a)Oblicz, ile litrów wody wciekło w ciągu godziny? b)Ile litrów wody mogłoby wyciec w ciągu 100 godzin, gdyby usterki nie naprawiono? Odp. 0,645 l Odp. 64,5 l
Wskaż liczby podzielne przez: a) BOLCHMRSOENIAZ O CHRONA LGSAYETFU b) NMŁKROZWA 18 G 27 A 54 T 81 U A 108 KOWN
Wskaż liczby podzielne przez: a) BOLCHMRSOENIAZ O CHRONA LGSAYETFU b) NMŁKROZWA 18 G 27 A 54 T 81 U A 108 KOWN
Na powierzchni jeziora, którego głębokość jest równa 8 m, znajduje się boja zakotwiczona na lince długości 17 m. Oblicz średnicę okręgu, jaki boja może zakreślić na powierzchni wody. g = 8 m l = 17 m r = ?
Na powierzchni jeziora, którego głębokość jest równa 8 m, znajduje się boja zakotwiczona na lince długości 17 m. Oblicz średnicę okręgu, jaki boja może zakreślić na powierzchni wody. g = 8 m l = 17 m r = ?
Jaką długość ma trzeci bok trójkąta ? 3 4 ? ? ? ? 6 9
Jaką długość ma trzeci bok trójkąta ? 3 4 ? ? ? ? 6 9