Ewolucja roli tekstu i obrazu

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Prezentacja.
Advertisements

PSYCHOLOGIA REKLAMY wykład 6
Gatunki dziennikarskie
Zgłoszenie na XI Kongres Badaczy Rynku i Opinii Tytuł wystąpienia: Blok: 1.Imię autora: 2.Nazwisko autora: 3.Nazwa i adres instytucji, z którą jest związany.
Kompilacja przechodnia
Metoda graficzna opracowanie na podstawie „Metody wspomagające podejmowanie decyzji w zarządzaniu” D. Witkowska, Menadżer Łódź Zadania, w których.
Metoda graficzna opracowanie na podstawie Metody wspomagające podejmowanie decyzji w zarządzaniu D. Witkowska, Menadżer Łódź Zadania, w których występują
Kurs HTML.
Katedra Marketingu Usług
Mind Mapping (mapa myśli) – nowy wymiar sporządzania notatek
Konstruktywizm w dydaktyce
Reklama prasowa.
Skanery.
SZYBKIE CZYTANIE Opracowała: mgr Małgorzata Kaczyńska.
Poruszamy sprzedaż. Poruszamy sprzedaż Poruszamy sprzedaż.
Michał Kociankowski synergion
Prezentacja miast i form promocji. Spis treści Prezentacja miast: – Sopot – Wrocław – Kraków – Zakopane – Warszawa Formy promocji: – Formy Standardowe.
JAK JA MOGĘ ZAPOBIEC WYTWARZANIU NIEPOTRZEBNYCH ODPADÓW?
Badania konsumenckie w zarządzaniu serialem telewizyjnym Paweł Nowicki Michał Kociankowski.
BUDOWA KSIĄŻKI.
KULTURA OKRESU MIĘDZYWOJENNEGO
REKLAMA – SZTUKA CZY TECHNIKA.
1 Propozycja wystąpienia na konferencję Cyberresearch Tytuł wystąpienia: 1.Imię autora 2.Nazwisko autora 3.Nazwa i adres instytucji, z którą jest związany.
Szkolenie Milena Kuder. Zakładanie konta Google ćwiczenie.
Prezentacja raportów - uwagi
Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Kleczewie ID grupy: 97_75_p_G2
Wzorce slajdów, animacje, różne orientacje slajdów
Czytanie ze zrozumieniem
Temat 3: Podstawowa struktura dokumentu
Autorzy:Ania Szczubełek Kasia Sul
Głosujesz swoimi pieniędzmi
Wprowadzanie do podstaw marketingu-mix
UŚMIECH SENIORA MIEJSKIE GIMNAZJUM NR 4 IM. ZOFII KOSSAK W OŚWIĘCIMIU.
Przygotowanie elementów grafiki do tworzenia stron WWW
Idea oceniania kształtującego
TECH – INFO technika, fizyka, informatyka
Beata Sanakiewicz. Spis treści  Program MS FrontPage Program MS FrontPage  Pierwsze spotkanie Pierwsze spotkanie  Ustawienia witryny Ustawienia witryny.
Prezentacja w Power Point
Rynek pracy i ja Oddziaływanie reklam. Rynek pracy i ja Oddziaływanie reklam Reklama to szczególny rodzaj komunikatu, zazwyczaj komercyjnego, mającego.
Prezentacje multimedialne
Historia reklamy Słowo reklama pochodzi z języka łacińskiego reclamo, reclamare i oznacza ogłaszać, krzyczeć. Najstarsze reklamy pojawiły się w starożytnej.
Tworzenie prezentacji
Wykształcenie a szczęście Badania korelacji między poziomem wykształcenia a miarami szczęścia Wszystkie badania potwierdziły korelację (małą, ok. 0.10)
PRODUKT.
Eye-tracking Nowoczesne metody badania zachowań wzrokowych
Dobre praktyki deklaracji marketingowych w świetle raportu Komisji Europejskiej Katarzyna Łubińska Polskie Stowarzyszenie Producentów Kosmetyków i Środków.
Hermeneutyka i hermeneutyczne ujęcie prawa
„Chcesz żyć? Noś odblaski. Włącz myślenie.”
DECYZJE OPTYMALNE ANALIZA POOPTYMALIZACYJNA Zakład produkuje trzy proszki do prania – A, B, C, których tona kosztuje odpowiednio 600, 1300, 2000 zł. Do.
Sunrise Słowacki Miniprzedsiębiorstwo VI LO im. Juliusza Słowackiego w Kielcach.
 Zastanawiamy się nad tytułem, co on może oznaczać i na jaką tematykę wskazywać;  Analizujemy ilustracje ( Jeśli występują);  Wymieniamy propozycje.
Czyteliada, czyli jak propagować czytelnictwo Szkoła z klasą 2.0.
 Załącznik nr 2:Informacje dotyczące ogłoszenia zostały opracowane przez nauczyciela oraz wykorzystane ze strony: „Użytkowe formy wypowiedzi”:
Reklama to działania, które mają na celu zachęcić klienta do zakupu towaru lub skorzystania z jakichś usług.
Reklama VIB
Egzamin gimnazjalny z języka angielskiego - poziom podstawowy.
ZKM przypomnienie.
Ze spostrzeżenia w wyobrażenie.
Projektowanie wspomagane komputerem
REKLAMA AUDIOWIZUALNA Dawid Gawryluk. CZYM JEST? Reklama audiowizualna to reklama która oddziałuje jednocześnie na nasze zmysły wzroku i słuchu. Najpopularniejsza.
Egzamin gimnazjalny z języka angielskiego - poziom podstawowy.
JAKUB BAREŁKOWSKI REKLAMA W WYSZUKIWARKACH
Reklama w wyszukiwarkach internetowych. Formy reklamy w wyszukiwarkach internetowych ●wyniki organiczne zbudowane na podstawie algorytmu oceniającego.
Reklama w wyszukiwarkach internetowych Jakub Barełkowski.
Reklama audiowizualna. Definicja reklamy Reklama jest najbardziej popularnym środkiem komunikowania się firm z odbiorcą. Jest istotnym elementem marketingu.
Multimedia w reklamie i edukacji
Materiał opracowano w ramach projektu "Szkoła praktycznej ekonomii - młodzieżowe miniprzedsiębiorstwo" realizowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach.
PODSTAWY PRZEDSIĘBIORCZOŚCI
Zapis prezentacji:

Ewolucja roli tekstu i obrazu w reklamie Krem nivea produkowany jest od roku 1911. Od początku nie zmienił w znaczący sposób motywu przewodniego na opakowaniu

Precyzyjnie określony adresat reklamy – gospodyni domowa Precyzyjnie określony sposób działania kremu Potencjalnego klienta próuje się zachęcić do nabyci produktu używając racjonalnych argumentów Dominująca rola tekstu, któy przekazuje relewantne treści reklamy Cena Inne przykłady:

informacje dotyczące możliwośc możliwości nabycia pr produktu wytwórca

Znaczna ilość tekstu, jednak obraz stanowi relewantną część reklamy – na jego podstawie (w połączeniu z nagłówkiem) można określić myśl przewodnią

Dość dużo tekstu, który nie odgrywa jednak kluczowej roli Główny przekaz za pomocą obrazu

Tekst i obraz nie łączą się ze sobą w sposób jednoznaczny – pole do interpretacji dla odbiorcy Bardzo luźny związek między przekazem reklamy a obiektywnymi właściwościami produktu Oparcie przekazu na emocjach

Sporo tekstu, który jednak jest napisany tak małą czcionką, że nie zachęca do czytania Tym, co oddziałuje na adresata przy pobieżnym kontakcie z reklamą jest wyłącznie obraz

Zupełna eliminacja tekstu

Mimo że tekst jest napisany w nieznanym języku, przekaz reklamy jest jasny dzięki obrazowi Tekst ZBĘDNY