MOŻLIWOŚCI SPĘDZANIA WOLNEGO CZASU W INTERNECIE PRZEZ OSOBY DOROSŁE.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Całkiem Sprawny Niepełnosprawny
Advertisements

Adam Miratyński Towaroznawsto 1021b.
Dzień bezpiecznego internetu 2011
Zasady bezpieczeństwa w sieci:
Oto my !  Uczniowie spędzający czas w świetlicy
Komputer- narzędzie, które mnie kształci i rozwija.
(na podstawie badań ankietowych)
Bezpieczne poruszanie się po internecie.
BEZPIECZEŃSTWO W INTERNECIE
Historia powstania sieci INTERNET
Dr Paweł Laidler, IAiSP UJ
Jak zapewnić bezpieczeństwo i zabawę w grach wideo Bezpieczeństwo dzieci podczas gier internetowych porady dla rodziców.
Internet jako ocean informacji
WYKONAŁ:-MATEUSZ KOSZAŁKA
Cel programu: lepsze wykorzystanie w uczeniu i komunikowaniu się technologii informacyjno- komunikacyjnych.
Autor: Michał Jarosiński Szkoła Podstawowa 110 w Łodzi
WPŁYW INTERNETU NA ŻYCIE CZŁOWIEKA
„Zainteresowania naszych rówieśników”.
Podsumowanie projektu
KLASOWY KODEKS 2.0 KLASA V e ROK SZKOLNY 2013/2014
Projekt AS KOMPETENCJI jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki.
Telewizja, komputer, Internet
DANE INFORMACYJNE Nazwa szkoły: ZESPÓŁ SZKÓŁ ZAWODOWYCH W GOLENIOWIE
Autor: Łukasz Wolner Szkoła Podstawowa nr 12
Zalety i wady Internetu
Bezpieczeństwo w sieci
Bezpieczne korzystanie z środków przekazu medialnego.
Autorzy:Ania Szczubełek Kasia Sul
Sztuka dla dziecka Artystyczna Euforia w hotelu Nosalowy Dwór w ramach II Festiwalu Muzyki Kameralnej Muzyka na szczytach Zakopane 2010.
Cyberprzemoc Weronika Skierka IIA.
Kl. 6 D. Na lekcjach korzystamy z komputerów i tablic interaktywnych do nauki i zabawy.
Ewa Migaczewska i Tomasz Masłyk
Szkoła z klasą 2.0 Tworzenie kodeksu 2.0.
Wyrównywanie szans edukacyjnych. Szkoła zapewnia uczniom dostęp do komputera, drukarki, skanera, aparatu cyfrowego, kamery i Internetu.
Praca wykonana na podstawie ankiety pod tytułem:
młodzieży gimnazjalnej
MIĘDZYNARODOWY DZIEŃ JĘZYKÓW OBCYCH
Korzyści i zagrożenia wynikające z korzystania z Internetu.
ANALIZA KWESTIONARIUSZA PROGRAMU COMENIUS, styczeń 2015
Bezpieczeństwo w sieci
ODPOCZYNEK CZYNNY I BIERNY
Cyberprzemoc (agresja elektroniczna) – stosowanie przemocy poprzez: prześladowanie, zastraszanie, nękanie, wyśmiewanie innych osób z wykorzystaniem Internetu.
ŚWIATOWY DZIEŃ ZWIERZĄT Dzień ten obchodzony jest 4 października
KOMPUTER PRZYJACIEL CZY WRÓG ??.
Komputer pomaga poznawać świat.
 Jak wynika z przeprowadzonych przez naukowców badań, telewizja ma głównie pozytywny wpływ na rozwój dzieci i młodzieży, tylko w wypadku, gdy rodzice.
Mieszków uczniowie klasy VI. Internet to nic innego jak szybka, prosta, łatwa i tania komunikacja z ludźmi z całego świata! Internet to międzynarodowa.
Dlaczego warto korzystać z
Metody komunikacji.
KOMPUTER I INTERNET.
Bez tajemnic” Wojciech Korthals klasa „0” Szkoła Podstawowa im. Jana III Sobieskiego w Żelistrzewie.
KOMUNIKACJA W interniecie
Metody komunikacji.
HISTORIA Ludzie od dawnych czasów próbowali się ze sobą porozumiewać. Nauczyli oni się komunikować ze sobą za pomocą przeróżnych środków: od wyrazu twarzy,
Bądź bezpieczny w sieci
Inspiracje mądrego korzystania z Internetu na rzecz dzieci i młodzieży
czyli o kulturze w Internecie
 KOMUNIKACJA W INTERNECIE – Sposób porozumiewania si ę dwóch lub wi ę kszej liczby osób przy udziale internetu ; za pomoc ą komunikatorów internetowych.
Zapewne Twoje dziecko rozpoczęło już przygodę z Internetem. Możliwe, że ma konto na jednym lub kilku serwisach społecznościowych. Samodzielnie:  komentuje.
Czas wolny dawniej a dziś.
Moja pierwsza strona internetowa O Mnie Moje Hobby Moje Marzenia Moja Ulubiona Książka Moja Ulubiona Gra Polecane Strony Internetowe Galeria Zdjęć.
Debata szkolna Zestawienie Odpowiedzi na pytania udzielone przez uczniów klas I-VI (SP7 Głogów)
Internet to nie tylko gry… Prezentuje Jakub Szabat
RAZEM zmieniamy INTERNET na lepsze
Netykieta.
Czas wolny dawniej, a dziś - różnice czy podobieństwa.
WYMARZONY ZAWÓD.
KOMPUTER –  ZALETY I WADY 
Bezpieczne korzystanie z zasobów Internetu
BĄDŹ BEZPIECZNY W INTERNECIE
Zapis prezentacji:

MOŻLIWOŚCI SPĘDZANIA WOLNEGO CZASU W INTERNECIE PRZEZ OSOBY DOROSŁE. Dominika Sobczyk kl. VI B Amelia Sulima kl. VI B

OGLĄDANIE FILMÓW W internecie dorośli mogą oglądać różne rodzaje filmów w zależności od własnych zainteresowań np: - komedie, - dokumentalne, - familijne, - kabarety.

SŁUCHANIE MUZYKI Przez internet mogą słuchać różnego rodzaju muzyki (np. rock, pop, jazz, opera), oglądać teledyski swoich ulubionych wykonawców.

GRY KOMPUTEROWE Rozrywką w internecie nie musi być tylko słuchanie muzyki, czy oglądanie filmów, ale także granie w gry komputerowe, szachy. Można grać indywidualnie lub z innym graczem.

CZYTANIE W internecie mogą również czytać : - gazety, - książki, - dowcipy, - artykuły, - informacje na portalach internetowych.

UDZIAŁ W KURSACH Osoby dorosłe mogą brać udział w różnych kursach internetowych np. języków obcych, obsługi programów komputerowych i wielu innych.

Rozmowa Rozrywką może być również rozmowa ze znajomymi przez skay-a, gadu- gadu czy portale społecznościowe. Rozmowa taka może być wzbogacona obrazem dzięki kamerce internetowej

ROZWIJANIE SWOICH ZAINTERESOWAŃ Dzięki internetowi dorośli będą mogli dowiedzieć się więcej o swoim ulubionym pupilu, zdobyć nowe wiadomości o swoich zainteresowaniach np: znaczkach, monetach, wędkarstwie, czy gotowaniu.

DZIĘKUJEMY ZA UWAGĘ Dominika i Amelia