Moduł H e-Biznes Opiekun: dr Małgorzata Grzegorczyk Tematyka modułu obejmuje podstawy teoretyczne Nowej Gospodarki, obejmujące zagadnienia tworzenia różnych.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
2009 Portal Wspieramy E-biznes jako źródło informacji o działaniach 8.1 i 8.2 PO IG Agnieszka Krakowiak Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości Warszawa,
Advertisements

Wydział Nauk Ekonomicznych Studia stacjonarne II stopnia, rok akademicki 2012/2013 Wybór specjalności na kierunku Zarządzanie.
Dla nas ważny jest TWÓJ potencjał…
PRZEDMIOT: ZARZĄDZANIE W SYTUACJACH KRYZYSOWYCH
Niniejszy program dydaktyczny jest realizowany w ramach Projektu: Sieć Edukacyjna Innowacyjnej Przedsiębiorczości Akademickiej (SEIPA)
Konstruowanie i opracowanie nowatorskiego programu praktyk pedagogicznych Zadanie będzie realizowane w okresie od do roku.
Slajd początkowy z animacją, animacja uruchamia się automatycznie po włączeniu tryby prezentacji 1 1.
Gospodarowanie Zasobami Ludzkimi
„Template” Prezentacji Inwestorskiej
Marketing elektroniczny w turystyce
Sieci oparte na architekturze Internetu
Budowanie elementów e-społeczeństwa z wykorzystaniem e-learning w organizowaniu Internetowej Giełdy Pracy dr inż. Zbigniew Lis dr.
dr Zbigniew E. Zieliński Wyższa Szkoła Handlowa
CYFROWA GOSPODARKA Firmy, instytucje, użytkownicy wobec rozwoju technologii informacyjno-komunikacyjnych Przygotowanie do pracy w środowisku informacyjnym.
Świętokrzyskie Centrum Edukacji na Odległość
Szczecin, 15 kwietnia 2013 r. Katedra Organizacji i Zarządzania Wydział Nauk Ekonomicznych i Zarządzania Uniwersytet Szczeciński Specjalność: Kompetencje.
Elementy gospodarki elektronicznej opartej na wiedzy
Idea Klastra - korzyści z punktu widzenia przedsiębiorstw
Szkolenia, Coaching, PR.
AKADEMIA EKONOMICZNA IM. KAROLA ADAMIECKIEGO W KATOWICACH
Istota konkurencji w internecie …
Prof.dr hab. Michał Jasiulewicz Politechnika Koszalińska Wydział Nauk Ekonomicznych GOSPODARKA PRZESTRZENNA Studia I-go stopnia.
Moduł: Informatyka w Zarządzaniu
Moduł G Marketing w procesie tworzenia wartości Opiekun: Prof. nadzw. dr hab.. Stanisława Wilmańska-Sosnowska.
Zarządzanie rozwojem firmy
Zarzadzanie projektami UE Moduł G Opiekun dr Renata Lisowska.
Spotkanie Centrum Poczty i Postdata S.A.
Pod kierownictwem dr hab. inż. Piotra Zaskórskiego prof. WWSI
Wprowadzenie o obsługi platformy e-learningowej
„Wybory specjalności i promotora”
KS Business Solutions Myślenice, KS Business Solutions – informacja o firmie. Założona w 2011 roku firma KSBS jest autorską inicjatywą osób.
RACHUNKOWOŚĆ DLA MENEDŻERÓW
Katedra Międzynarodowych Stosunków Ekonomicznych
INNOpomorze INNOwacyjne powiązania IV edycja projektu
Zintegrowana komunikacja marketingowa
Strategie e-marketingu i e-komunikacji JST
Administrowanie sieciami i technologie internetowe Opiekun modułu: dr inż. Tomasz Lech Katedra.
Marketing w różnych sferach działalności Opiekun: Prof. nadzw. dr hab. Janusz Zrobek.
LOGISTYKA W USŁUGACH prowadzenie: dr R. Piniecki kontakt: ryszard
Archiwizacja i zabezpieczenie danych studia stacjonarne 2008/2009 dr Remigiusz Sapa.
MODUŁ ORGANIZACYJNY – MENEDŻER BIZNESU M ODUŁ M ENEDŻER BIZNESU.
Karolina Muszyńska. Spis zagadnień Wprowadzenie Znaczenie zarządzania komunikacją dla powodzenia projektu Praktyki zarządzania komunikacją w zespołach.
Cyfrowa Polka, cyfrowy Polak – portret niewyraźny Dr hab. Katarzyna Śledziewska Diagnoza kompetencji cyfrowych polskich małych i średnich przedsiębiorstw.
STRATEGIA INFORMATYZACJI POLITECHNIKI WARSZAWSKIEJ DO 2020 ROKU dr hab. inż. Janusz Zawiła-Niedźwiecki prof. PW.
Slajd nr 1 Strategiczne Zarządzanie Marketingowe Specjalność II stopnia.
Współczesna komunikacja naukowa wykład - studia podyplomowe Bibliotekarz dziedzinowy Dr Remigiusz Sapa.
Sygnity.City Otwarty Ekosystem Inteligentnych Miast.
Studia miejskie i regionalne czyli do czego możecie wykorzystać wiedzę i umiejętności analityczne o miastach i regionach? Oferta dla Studentów I stopnia.
Specjalność INNOWACYJNY BINZES Katedra Informatyki Ekonomicznej Katedra Przedsiębiorczości i Zarządzania Innowacyjnego Katowice,
WPROWADZENIE DO ZAJĘĆ SCHEMAT ĆWICZEŃ I METODYKA Marketing Usług Finansowych.
Katedra Logistyki dr Cezary Gradowicz. Katedra Logistyki kierując się potrzebą uzupełnienia i poszerzenia wiedzy podstawowej oferowanej w ramach przedmiotów.
Finanse i Prawo Zatrudnienia w Biznesie. „Finanse i Prawo Zatrudnienia w Biznesie ” to … … specjalność prowadzona przez Katedrę Prawa na Wydziale Finansów.
STAĆ CIĘ NA INNOWACJE Systemy Call Center Sp. z o.o.
Wydział Zarządzania UŁtel. (42) ul. Matejki 22/26, Łódź SPECJALNOŚĆ - ZARZĄDZANIE PUBLICZNE studia II stopnia.
Studia miejskie i regionalne
Jak wspierać transfer technologii
I ZARZĄDZANIE W BIZNESIE
Zarządzanie międzynarodowe
Zarządzanie rozwojem firmy
Jak poprawić jakość kształcenia w obszarze Business Informatics
Krzysztof Szymański, Krzysztof Leja Wydział Zarządzania i Ekonomii
Studia II stopnia (magisterskie) rok akademicki 2018/2019
Specjalność ANALITYK OTOCZENIA BIZNESU
MARKETING INTERNETOWY
Logistyka międzynarodowa
Studia II stopnia (magisterskie) rok akademicki 2018/2019
Specjalność ANALITYK OTOCZENIA BIZNESU
Wybór specjalności na kierunku ekonomia
Oczekiwania biznesu od HR Business Partnera
Katedra Komunikacji i Zarządzania w Sporcie
Zapis prezentacji:

Moduł H e-Biznes Opiekun: dr Małgorzata Grzegorczyk Tematyka modułu obejmuje podstawy teoretyczne Nowej Gospodarki, obejmujące zagadnienia tworzenia różnych modeli e-biznesu, możliwości aplikacji narzędzi marketingowych na potrzeby e-biznesu oraz finansów i bankowości elektronicznej. Moduł ma charakter uzupełniający, ogólnowydziałowy, skierowany jest do wszystkich studentów Wydziału Zarządzania.

Zakres tematyczny modułu PrzedmiotECTSE/Zalgodz Wyzwania Nowej Gospodarki4E30 Marketing wirtualny4E30 Badania marketingowe na potrzeby e-biznesu4E30 Modele e-biznesu2Z30 Zarządzanie zasobami niematerialnymi2Z30 Zarządzanie relacjami z klientami z wykorzystaniem Internetu 2Z30 Komunikacja za pośrednictwem Internetu1Z15 Finanse i bankowość elektroniczna1Z15 Razem20E-3210

Założenia modułu Moduł obejmuje szereg konwersatoriów na wybrane, wąsko wyspecjalizowane tematy z obszaru wykorzystania nowych technologii, w szczególności Internetu w biznesie i marketingu. Wymagania wstępne – brak.

Po zakończeniu zajęć student powinien posiadać wiedzę z zakresu: handlu elektronicznego na rynkach B2B i B2C, zasad prowadzenia działalności biznesowej i marketingowej z wykorzystaniem Internetu, podstawowych narzędzi wspomagających zarządzanie zasobami niematerialnymi w e-biznesie, budowania relacji z klientem z wykorzystaniem narzędzi e-CRM, wykorzystania Internetu dla celów komunikacji.

Po skończeniu modułu student powinien: znać możliwości wykorzystania działań marketingu wirtualnego oraz badań marketingowych dla potrzeb e-biznesu, rozumieć rolę zasobów niematerialnych w gospodarce elektronicznej, takich jak: marka, klienci, wiedza, kompetencje, rozróżniać podstawowe czynniki i zjawiska charakterystyczne dla rynku e-biznesu w tym rynku usług finansowych w Internecie.