Gdzie jest wiosna? Autorzy projektu: Uczniowie klasy II

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Witamy w Przedszkolu nr 338
Advertisements

Powraca wiosna.
Odział przedszkolny przy Szkole Podstawowej im
INNOWACJA PEDAGOGICZNA O CHARAKTERZE PROGRAMOWYM
Klasa „0” Szkoła Podstawowa nr 192
ZESPÓŁ SZKÓŁ W ZAWOI WILCZNEJ im. Ks. Kardynała Karola Wojtyły
„Zabawa jest nauką, nauka zabawą. Im więcej zabawy, tym więcej nauki”
SERDECZNIE ZAPRASZAMY NA PREZENTACJĘ POKAZU EFEKTÓW PRACY UCZNIÓW
Sześciolatek w Szkole Podstawowej im. Tadeusza Kościuszki w Rożnowicach.
Szkolenie dla realizatorów programu edukacyjnego: RADOSNY UŚMIECH, RADOSNA PRZYSZŁOŚĆ.
EDUKACJA EKOLOGICZNA W ROKU SZKOLNYM 2011/2012
kolorowe, słoneczne elewacje … … i drzwi, …
Project Number: LLP UK-COMENIUS-CNW Agreement Number: 2011 – 5029 / 001 – 001 CENTRES - Creative Entrepreneurship in Schools CENTRES –
Radosne sześciolatki w naszej szkole.
SZKOŁA PODSTAWOWA W ZEGRZU POMORSKIM
Niepubliczne Gimnazjum nr 1 Fundacji Familijny Poznań Klasa II.
ZAJĘCIA SPORTOWE KLASY I-III
Okiem i szkiełkiem - przez działanie do sukcesu Szkoła Podstawowa im. H. Sienkiewicza w Siedlcach.
SZKOŁA PODSTAWOWA IM. TADEUSZA KOŚCIUSZKI W PRZEBIECZANACH
…w malenkiej wsi zwanej Sarnów, dawniej Reishan.
NASZE DZIECI W NASZEJ SZKOLE
SZEŚCIOLATKI NA ZAJĘCIACH POZALEKCYJNYCH W SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 21 im. WŁADYSŁAWA JAGIEŁŁY W KRAKOWIE ul. BATALIONU SKAŁA AK 12.
EDUKACJA BEZ GRANIC – KOŁO HISTORYCZNO - PRZYRODNICZE SZKOŁA PODSTAWOWA IM. TADEUSZA KOŚCIUSZKI W PRZEBIECZANACH.
Tworzymy nasz kodeks Zakładamy kącik przyrodniczy.
Młodzi dla Cekowa Projekt na Sejm Dzieci i Młodzieży
Rozwijamy odpowiedzialnych, ciekawych życia, pełnych pokoju młodych ludzi, posiadających wiarę w siebie i szacunek dla innych. Dzieci same motywują się
Podsumowanie realizacji Ogólnopolskiej Akcji Ministra Edukacji Narodowej Ćwiczyć każdy może organizowanej w ramach Roku Szkoły w Ruchu Szkoła Podstawowa.
Szkoła w ruchu -Ćwiczyć każdy może. Na początku lutego uczniowie z naszej szkoły mieli możliwość skorzystania z nauki jazdy na nartach w ramach zajęć
Mam 6 lat chcę poznawać świat…
Szkoła z pasją... Klasa Va.
Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Piwodzie z Filią w Cetuli
„OD PRZEDSZKOLAKA DO DUŻEGO POLAKA”
Przedszkole Miejskie Nr 16 w Ostrołęce
„To Ja, to My” Program zajęć wychowawczo - profilaktycznych Autor: mgr Jolanta Kuryś – Skrzypczak.
„Nasz Zielony Zakątek przy Przedszkolu Samorządowym w Gorzkowicach”.
Maciej D ą browski kl. 6a Nidzica Jestem uczniem szóstej klasy, mieszkam w Nidzicy – miejscowości położonej na Mazurach, otoczonej pięknymi lasami. Nie.
KTO JEST PRZYJACIELEM LASU?
Przyjaciel lasu Opracowała: Magdalena Sobieraj SP 61 Bydgoszcz.
W związku z postępującą degradacją środowiska naturalnego cała społeczność szkolna wraz z lokalnymi władzami włączyła się w wiele akcji, projektów i.
”Otwarta droga ku przyszłości. Stworzenie i realizacja innowacyjnych programów nauczania na zajęciach pozalekcyjnych oraz zarządzania i administrowania.
Kto jest przyjacielem lasu?
Program edukacji teatralnej Dla dzieci i rodziców Realizowany przez Przedszkole Niepubliczne Promyczek w Olsztynie Autorstwa AGNIESZKI KOŁODYŃSKIEJ.
Szkoła z klasą 2.0 Kodeks 2.0.
Główne założenia reformy programowej w szkole podstawowej:
Luty / Marzec Czekamy na wiosnę.
FASCYNUJĄCY ŚWIAT NAUKI I TECHNOLOGII POSZUKIWANIE WIOSNY POSZUKIWANIE WIOSNY Ścieżka edukacyjna w zakresie przedmiotów humanistycznych Ścieżka edukacyjna.
„Mój ruch to czyste środowisko” Projekt edukacji ekologicznej współfinansowany przez WFOŚiGW.
Zespół matematyczno- przyrodniczo- informatyczny Nauczyciele matematyki: Barbara Chmiel, Elżbieta Fałat, Ewa Terenda Nauczyciele przyrody: Ewa Fielek,
Chcemy mieć dobrą, zgraną klasę, w której każdy czuje się dobrze!!!
ŚWIETLICA SZKOLNA „PSZCZÓŁKI” PRZY PSP W POŁAŃCU ROK SZKOLNY 2015/2016.
WARSZTATY nr 2. Temat: Jak można żyć od 10 lat w zamkniętym ekosystemie.
EDUKACJA LEŚNA W NADLEŚNICTWIE SARBIA Jesteśmy uczniami Szkoły Podstawowej w Sarbi. Sarbia to niewielka miejscowość położna na Pojezierzu Wielkopolskim.
Działania: Działania: Cykl zajęć edukacyjnych związanych z środowiskiem leśnym, prowadzonych w ciągu całego roku szkolnego 2014/2015 w wszystkich grupach.
SZKOŁA PODSTAWOWA nr 169 im. Marii Dąbrowskiej w Łodzi ADRES: ul. Napoleońska 7/ Łódź KONTAKT: tel./fax tel
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ. Edukacja: Poziom: Temat: Czas realizacji: przyrodnicza klasa III wiosna 2 godz. lekcyjne.
NIKOLA GANCARZ KL III C Kandydatka do Samorządu Uczniowskiego.
Ul. Kuźnicka 12 tel. (42) Łódź
III EDYCJA. ZADANIA DO WYBORU NA ROK SZKOLNY 2015/2016.
Program Edukacji Ekologicznej „Człowiek i przyroda – jeden świat”
Szkoła Podstawowa nr 15, czyli Szkoła z Pasją
Warsztaty przyrodnicze w Leśnym Kompleksie Promocyjnym „Lasy Doliny Baryczy” w Żmigrodzie Uczestnicy warsztatów – uczniowie klasy IIa i IIIa Szkoły Podstawowej.
PIERWSZY DZIEN WIOSNY W GRUPIE OF
Prezentacja działań z zakresu promocji zdrowia podjętych przez Przedszkole nr 14 w Koninie w latach 2014/2017.
Rozpoczynamy Mszą św. w tej kaplicy w Czarnej Górze
Świetlica – czas zabawy !
W poszukiwaniu „Pani Jesieni” Specer na Forty Bema
Gapienia się w Niebo” 14 kwietnia 2017 r. „Dnia Samorząd Uczniowski
im. Marszałka Józefa Piłsudskiego
Zapis prezentacji:

Gdzie jest wiosna? Autorzy projektu: Uczniowie klasy II Szkoły Podstawowej im. Tadeusza Kościuszki w Stróżach 32-840 Zakliczyn tel 14 6655069 email: szkola13@wp.pl prowadzący zajęcia: Elżbieta Soska

Przedmiot: nauczanie zintegrowane – edukacja ruchowa i przyrodnicza Klasa II szuka wiosny – zajęcia w plenerze w obrębie szkoły

Temat projektu: Szukamy wiosny Cel: Stwarzanie różnorodnych możliwości obcowania z przyrodą i wykazywania się zdobytymi wiadomościami; Poszerzanie wiadomości na temat praw rządzących światem przyrody w określonej porze roku; Zamierzone osiągnięcia: Uczeń:  - zna cechy charakterystyczne dla wiosny; - naśladuje ruchem ciała zachowania różnych ptaków; - widzi zmiany zachodzące w przyrodzie w związku z nadchodzącą porą roku - uważnie obserwuje otaczającą go przyrodę - wypowiada się na podany temat Metody: słowna, oglądowa, twórcza, obserwacja, pokaz Formy: spacer, zabawy, grupowa

Opis Uczestnikami zajęć są uczniowie klasy II. Miejsce zajęć: pobliski lasek, podwórko szkolne. Czas trwania; 45 min W pierwszy dzień wiosny 21 marca postanowiliśmy na zajęciach ruchowych i przyrodniczych szukać wiosny. Obok naszej szkoły po drugiej stronie jezdni jest niewielki lasek i polana. Często w porze wiosennej czy jesiennej odbywamy tam spacery, wycieczki, organizujemy ogniska, dzieci uwielbiają takie zabawy w terenie. Wiosna napisała do nas list Drogie Dzieci! Już do Was przyszłam. Jeśli chcecie mnie spotkać, wyjdźcie na spacer. Zobaczycie tam i usłyszycie wiele oznak mojego przybycia. Miejcie oczy i uszy szeroko otwarte. Do zobaczenia w lasku. Wiosna W odpowiedzi na list, nie mogliśmy wiosny zawieść, zaraz jak tylko wiosna ogłosiła swoje przyjście poszliśmy aby ją zobaczyć. Rzeczywiście wiosna na nas czekała, to co zobaczyliśmy na własne oczy teraz wam pokażemy. Opis

Tu jest wiosna!

I tu!

Radośnie wiosnę przywitaliśmy śpiewem i zabawami

Wiosna wesoło bawiła się z nami

A potem bawiliśmy się na szkolnym podwórku

Teraz jesteśmy pewni że wiosna do nas przyszła Teraz jesteśmy pewni że wiosna do nas przyszła. To co zobaczyliśmy na spacerze opowiemy w szkole, zrobimy piękne prace plastyczne, i napiszemy list do wiosny opisując radosne jej powitanie. Na przyjście wiosny wszyscy niecierpliwie czekali, wszyscy jesteśmy spragnieni słońca śpiewu ptaków, kwiatów i zieleni. „Wiosna” - to radosne działania inspirowane budzeniem się przyrody do życia. Opracowanie prezentacji: Elżbieta Soska Nauczyciel wychowawca klasy II Email: esoska13@wp.pl

Zgoda na opublikowanie Wyrażam zgodę na opublikowanie zdjęć i pracy Elżbieta Soska