Jak zapisać dobrze projekt na egzaminie?

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
dr Agnieszka Maciejewska-Karłowska
Advertisements

Jak zdać egzamin zawodowy – etap praktyczny?
Zapraszamy do blogowania !
„Potrzeba ofiary, aby była Miłość!”
Organizacja spotkań i przyjmowanie delegacji
PODSUMOWANIE.
Stanisław Waberski, CKU Siedlce Kowno, 30 Marca 2011
Nabór Optivum Narzędzie do zarządzania procesem rekrutacji elektronicznej do szkół ponadgimnazjalnych 26 marca 2017.
Rady dla Słuchacza przygotowującego się do egzaminu maturalnego z języka polskiego.
Nauka szkolna - problem dziecka czy rodzica?
Imię i nazwisko nr albumu
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Prowadzenie wywiadów grupowych MODUŁ IV Sesja 2B PROGRAM WZMOCNIENIA.
Jak pisać pracę dyplomową?
PODSTAWA PROGRAMOWA KSZTAŁCENIA OGÓLNEGO - MATEMATYKA
ZASADY REKRUTACJI DO GIMNAZJUM NA ROK SZKOLNY 2007/2008.
Autor: Adrianna Dzikielewska
Zmiany w szkolnictwie zawodowym wprowadzane od września 2012 r.
Matematyka wokół nas.
JAK OSIĄGAĆ CELE? „Żaden wiatr nie jest dobry dla statku, który nie wie, gdzie chce dopłynąć” Seneka.
Nowy egzamin teoretyczny Informacje podstawowe Czas trwania: nie dłużej niż 25 minut Ilość pytań: 32 Pytania posiadają wartość punktową od 1 do.
Nowa podstawa programowa wprowadzona w styczniu 2009 r. niesie ze sobą zmiany formuły egzaminu maturalnego z języka obcego w szkołach ponadgimnazjalnych.
EGZAMIN MATURALNY EGZAMINY OBOWIĄZKOWE CZĘŚĆ USTNA JĘZYK POLSKI JĘZYK OBCY NOWOŻYTNY CZĘŚĆ PISEMNA JĘZYK POLSKI JĘZYK OBCY NOWOŻYTNY MATEMATYKA EGZAMINY.
EGZAMIN MATURALNY EGZAMINY OBOWIĄZKOWE CZĘŚĆ USTNA JĘZYK POLSKI JĘZYK OBCY NOWOŻYTNY JĘZYK MNIEJSZOŚCI NARODOWEJ CZĘŚĆ PISEMNA JĘZYK POLSKI JĘZYK OBCY.
Zdjęcia ze stron:
EGZAMIN POTWIERDZAJĄCY KWALIFIKACJE ZAWODOWE ROK SZKOLNY 2011/2012.
Coś Ci przeszkadza? Masz jakiś problem…?
O próbnym egzaminie maturalnym z matematyki listopad/grudzień 2010 Piotr Ludwikowski.
STAŻE Z MOŻLIWOŚCIĄ WYPŁATY STYPENDIUM STAŻOWEGO PRAKTYCZNY PORADNIK, CZYLI CO ZROBIĆ ŻEBY DOSTAĆ SIĘ NA STAŻ?
Podstawowe zasady dobrej i czytelnej prezentacji ZAPAMIĘTAJ
Spotkanie Kierunkowej Komisji ds. Jakości Kształcenia z przedstawicielami trójek studenckich z poszczególnych lat
Egzamin maturalny z języka obcego - poziom podstawowy Renata Malejewska.
Będę obok JJ.
DISCOVER WELLSTAR STWÓRZ W SPOSÓB PRAWIDŁOWY LISTĘ NAZWISK.
EGZAMIN POTWIERDZAJĄCY KWALIFIKACJE ZAWODOWE. Egzamin potwierdzający kwalifikacje zawodowe jest egzaminem zewnętrznym co oznacza, że: jest przeprowadzony.
Egzamin potwierdzający kwalifikacje zawodowe Egzamin zawodowy składa się z dwóch etapów: - etapu pisemnego - etapu praktycznego.
Gramy z TIK-iem, nasze pomysły na gry edukacyjne dla małych i dużych To tytuł naszego projektu edukacyjnego, który realizujemy w ramach Programu Szkoła.
Adres strony elektronicznego systemu naboru do szkół ponadgimnazjalnych Dla Kandydata: slaskie.edu.com.pl.
NOWA MATURA, czyli nie taki diabeł straszny jak go maluj ą …
INFORMACJE DLA UCZNIÓW
Opracował: mgr inż. Piotr Praczukowski
Kiedy nikogo nie będzie i pomyślisz, że nikomu nie zależy
Doradztwo zawodowe dla młodzieży – aktywność zawodowa niepełnospraw nych SOSW dla Niesłyszących im. Janusz Korczaka w Krakowie.
Filologia germańska Studia Polsko-Niemieckie I rok 2015/2016.
Stop cyberprzemocy!!! Informacje dla rodziców
Planowanie pracy nauczyciela. PODSTAWA PROGRAMOWA  1. Cele ogólne – czego mamy nauczyć  2. Treści programowe – realizując je mamy nauczyć umiejętności.
Bezpieczeństwo w czasie ferii
Jak zrobić komiks?.
WEZ 1 Wyniki egzaminu zawodowego absolwentów techników i szkół policealnych październik 2006 r.
Słodkie jest wspomnienie trudów poniesionych. Cyceron.
Słodkie jest wspomnienie trudów poniesionych. Cyceron.
Słodkie jest wspomnienie trudów poniesionych. Cyceron.
WEZ 1 Egzamin zawodowy dla absolwentów techników i szkół policealnych październik 2006 r.
Zespół Szkół Zawodowych im. Stanisława Staszica i Centrum Kształcenia Ustawicznego w Ostródzie.
Okręgowa Komisja Egzaminacyjna w Krakowie. Egzamin zawodowy w woj. lubelskim lato 2014 r.
Słodkie jest wspomnienie trudów poniesionych. Cyceron.
Znam zasady bezpiecznego zachowania w sieci
Maj 2014 r. Przewodnik do planowania programu kształcenia na III roku studiów I stopnia Kierunek: Biologia Przeznaczony dla studentów, którzy w roku 2013/14.
Rekrutacja do przedszkoli w Gminie Strzyżów
Redakcja tekstów naukowych dla orientalistów
Adres strony elektronicznego systemu naboru do szkół ponadgimnazjalnych Dla Kandydata: slaskie.edu.com.pl.
Podstawowe informacje o egzaminie maturalnym
Tytuł wystąpienia w języku prezentowania
Sprawy organizacyjne proszę omawiać ze mną w trakcie konsultacji
Bezpieczeństwo podczas ferii zimowych
Wyniki projektu naukowego
Egzamin gimnazjalny. Instrukcja dla uczniów
Prezentacja wspomagająca dla: Dyrektorów OE
Cechy dobrej prezentacji
MATEMATYKA Opracowała: Martyna Białas
Poszukiwania: ponowna ocena sytuacji
Zapis prezentacji:

Jak pisać projekt realizacji prac w czasie etapu praktycznego egzaminu zawodowego?

Jak zapisać dobrze projekt na egzaminie? Po pierwsze Przeczytaj dokładnie od początku do końca zadanie egzaminacyjne – treść zadania wraz z załącznikami, aby się dowiedzieć co masz zrobić, co masz do dyspozycji. Po drugie Sformułuj i zapisz na pierwszej stronie swojej pracy tytuł, który będzie mówił czego dotyczy projekt. Po trzecie Przeanalizuj dokładnie treść zadania i załączniki. Pamiętaj – masz opracować „projekt realizacji prac”, a więc musisz dowiedzieć się o jakie prace chodzi, jaki ma być efekt końcowy tych prac i co masz do dyspozycji. Upraszczając problem, projektując swój wolny czas nie będziesz wybierać się na narty, gdy masz do dyspozycji tylko łyżwy.

Po czwarte zapisz w pracy egzaminacyjnej założenia do projektu – są to wszystkie istotne informacje, które musisz wziąć pod uwagę opracowując projekt realizacji prac. Po piąte Wyodrębnij i zatytułuj rozdziały – to żaden problem. W treści zadania jest zapis „projekt powinien zawierać:”. Kolejne punkty tego wykazu powinny stać się tytułami rozdziałów Twojego projektu. Po szóste wypełnij rozdziały treścią. Pamiętaj – pisz na temat. Zaglądaj do danych, które zapisałeś w pierwszym rozdziale, aby fantazja nie sprowadziła Cię na manowce. Pisz czytelnie – daj szansę egzaminatorowi na ocenę Twojej pracy