Reforma komunikacji nocnej Tomasz Konieczny
Wady obecnego systemu Nieprzystosowanie do potrzeb Brak synchronizacji Brak możliwości przesiadek
Założenia nowego systemu Punkt zbiorczy Regularne rozkłady Odpowiednie rozłożenie linii
Punkt zbiorczy Wspólny dla wszystkich linii W centrum miasta Możliwość dowolnej przesiadki W warunkach łódzkich: Al. Kościuszki przy pasażu Rubinsteina Okolice dworca Łódź Fabryczna Plac Dąbrowskiego
Regularne rozkłady Wspólny odjazd z punktu zbiorczego Krótki czas przesiadki Rozkład łatwy do zapamiętania W warunkach łódzkich: Odjazdy co pół godziny Niektóre linie co 45 minut lub co godzinę Linie podmiejskie co godzinę lub rzadziej
Rozłożenie linii Pokrycie jak największego obszaru przy założeniu możliwości dalszego dojścia do przystanku (mniej skomplikowana sieć) Zróżnicowanie tras Układ gwiaździsty - linie przecinające się w centrum (w punkcie zbiorczym)
Szczegóły na: Szczegóły na: