Reforma komunikacji nocnej Tomasz Konieczny. Wady obecnego systemu Nieprzystosowanie do potrzeb Brak synchronizacji Brak możliwości przesiadek.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
KONCEPCJA ZAGOSPODAROWANIA TERENÓW W SĄSIEDZTWIE DWORCA KOLEJOWEGO WROCŁAW PSIE POLE – PARK&RIDE PSIE POLE.
Advertisements

Czynniki wzrostu komunikacji miejskiej na przykładzie Białej Podlaskiej Kielce 9 października 2012 r.
Waldemar Węgrzyn Dyrektor Projektu
Brama Miasta Konferencja Prasowa, 11 marca 2013.
POŁĄCZENIE SZYNOBUSOWE W RAMACH AGLOMERACJI KALISKO- OSTROWSKIEJ Prezentacja przygotowana w oparciu o dokument Studium zasadności utworzenia połączeń oraz.
Zasady określania zdolności przepustowej linii kolejowych zarządzanych przez PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. mgr inż. Ricardo Grabowski Biuro Eksploatacji.
Katedra Budownictwa Drogowego Uniwersytet Technologiczno-Przyrodniczy w Bydgoszczy WYKONANIE OBLICZEŃ SYMULACYJNYCH ROZKŁADU RUCHU ORAZ ANALIZ NATĘŻEŃ
Budowa centralnego odcinka II linii metra
ZMIANY W KOMUNIKACJI MIEJSKIEJ PO ROZPOCZĘCIU BUDOWY DWORCA ŁÓDŹ FABRYCZNA FAZA I Łódź, 4 październik 2011 r. Zarząd Dróg i Transportu w Łodzi.
TRANSPORT – jak się poruszasz ?
Zmiany w organizacji komunikacji miejskiej w czasie: -ograniczenia ruchu na I linii metra -zamknięcia podmiejskiej linii średnicowej -wyłączenia ruchu.
Determinanty cen Odległość przewozu Cechy ogólne klienta
Program budowy linii dużych prędkości
Restrukturyzacja Łódzkiego Węzła Kolejowego
Komunikacja i Turystyka
Toruń, 29. listopada 2007 Konferencja prasowa Nowy rozkład jazdy 2007/8 w województwie kujawsko-pomorskim.
Zmiany w organizacji ruchu podczas Beatyfikacji Jana Pawła II
Metody ilościowe w biznesie Wykład 1
Rozkład jazdy na telefon komórkowy
MONITORING W MARKACH Rozmieszczenie kamer na terenie miasta Marki
Dla Związku Komunikacyjnego Komunikacja Międzygminna w Chrzanowie Katowice, sierpień 2011 r.
Propozycje zmian w istniejącym rozkładzie jazdy Na podstawie wniosków mieszkańców oraz badań potoków pasażerskich wykonanych na zlecenie Urzędu Miasta.
System transportowy w służbie pasażera
ZAŁOŻENIA DO ROZKŁADU JAZDY POCIĄGÓW WKD WAŻNEGO OD DO ROZKŁAD JAZDY POCIĄGÓW WKD 2011/2012 GRODZISK MAZOWIECKI 2011.
Pokaż się. Show Yourself. City-Show.. Lokalizacje.
STRUKTURA FUNKCJONALNA
Czytelność układu linii
Łódź, ulica brukowa 21 Wstępne informacje techniczne
Tramwaje w Grenoble.
przygotował: Jacek Makuch SEMINARIUM Z PRZEDMIOTU „KOLEJE MIEJSKIE”
Dawna Łódź przemysłowa
Szczeciński Rower Miejski Założenia do wyboru lokalizacji.
Biuro Rozwoju Gdańska Gdańsk,
Toruń, 31 lipca 2014 r. Zmiany w organizacji RUCHU DROGOWEGO I KOMUNIKACJI MIEJSKIEJ od 1 sierpnia 2014 „Przebudowa torowiska tramwajowego na linii średnicowej.
INFORMACJA W ZAKRESIE UTRUDNIEŃ W ORGANIZACJI RUCHU DROGOWEGO
Historia Łódzkich Tramwajów
Prezentacje multimedialne
RAMOWY ROZKŁA D DNIA Ramowy rozkład dnia świetlicy szkolnej
Wycieczka 2-5 maja 2013 Klub Propozycji MK PZKO Cz.Cieszyn Centrum Osobistości Seminaria Wycieczki poznawcze Olza nie dzieli.
Administracja systemami operacyjnymi Wiosna 2015 Wykład 1 Organizacja zajęć dr inż. Wojciech Bieniecki Instytut Nauk Ekonomicznych i Informatyki
Tramwaje Warszawskie przyjazne ludziom i miastu
Zasady dostępności centralnych obszarów Warszawy dla komunikacji indywidualnej Warszawa, grudzień 2011.
Wyniki badania rozpoznawalności nowego logo i hasła Łodzi listopada 2012r. Blanka Kokosińska.
Zasole, dworzec PKP i okolice. W roku 1856 w Oświęcimiu oddany został do użytku pierwszy tor kolei żelaznej tzw. Kolei Północnej Cesarza Ferdynanda.
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Technologie mało- i bezodpadowe 1 Problem minimalizacji odpadów.
ORGANIZACJA KOMUNIKACJI W DNIU MECZU FINAŁOWEGO LIGII EUROPEJSKIEJ.
Łódź: Implementacja Nowego Modelu Transportu Zbiorowego.
Gdańsk, 12 kwietnia 2016 Otwarcie tunelu pod Martwą Wisłą - ograniczenie ruchu pojazdów ciężarowych, zmiana organizacji na rondzie Marynarki Polskiej,
STRATEGICZNY PROGRAM TRANSPORTOWY DZIELNICY POŁUDNIE W MIEŚCIE GDAŃSKU.
Dworzec Łódź – Fabryczna dziś Węzeł Multimodalny Łódź – Fabryczna - po przebudowie Koncepcja funkcjonalno – przestrzenna Opracowanie: SYSTRA/AREP/BBF.
GOP: Sieć Tramwajowa Według Modelu Trzech Miast. Częstotliwość kursowania w minutach TrasaMoja propozycjaStan aktualny Ruda Śląska – Bytomco 10co 20 Sosnowiec.
Opracował: Grzegorz Podstawek Opiekun: Dr inż. Tomasz Pirowski Kraków 2014 Opiekun: Dr inż. Tomasz Pirowski Kraków 2014.
Prezentacja projektu Usytuowanie inwestycji: Lokalizacja inwestycji: Przebieg trasy: Os. Lecha – ul. Piaśnicka – Centrum Handlowe M1- pętla Franowo.
Poznań: Ocena Systemu Komunikacyjnego 25 maja 2016 r.
Targi Łódzkie to ponad 20-letnie doświadczenie w organizacji targów i kongresów, ciągłe dążenie do rozwoju zaowocowało ideą stworzenia Centrum Konferencyjno.
Waldemar Węgrzyn Dyrektor Projektu
TRANSPORT W LUBLINIE WCZORAJ I DZIŚ
ALMADA – dobre praktyki transportowe
Koncepcja modernizacji linii Wrocław – Jelenia Góra
Poprawa funkcjonowania komunikacji miejskiej w Toruniu
System Dynamicznej Informacji Pasażerskiej i Zarządzania flotą
WROCŁAWSKI PROGRAM TRAMWAJOWY
Projekt poprawy jakości transportu miejskiego w aglomeracji szczecińskiej narzędziem technicznego wsparcia integracji transportu publicznego w Szczecińskim.
UPRZYWILEJOWANIE TRANSPORTU ZBIOROWEGO
Przekazywanie złych wiadomości
KOMUNIKACJA ZBIOROWA Przebudowa ulicy Hubskiej
OBSŁUGA KOMUNIKACYJNA OSIEDLI MORASKO – RADOJEWO I UMULTOWO
Pomysły na dziś i na jutro
Jak korzystać z komunikacji miejskiej ?
KOMUNIKACJI MIEJSKIEJ
Zapis prezentacji:

Reforma komunikacji nocnej Tomasz Konieczny

Wady obecnego systemu Nieprzystosowanie do potrzeb Brak synchronizacji Brak możliwości przesiadek

Założenia nowego systemu Punkt zbiorczy Regularne rozkłady Odpowiednie rozłożenie linii

Punkt zbiorczy Wspólny dla wszystkich linii W centrum miasta Możliwość dowolnej przesiadki W warunkach łódzkich: Al. Kościuszki przy pasażu Rubinsteina Okolice dworca Łódź Fabryczna Plac Dąbrowskiego

Regularne rozkłady Wspólny odjazd z punktu zbiorczego Krótki czas przesiadki Rozkład łatwy do zapamiętania W warunkach łódzkich: Odjazdy co pół godziny Niektóre linie co 45 minut lub co godzinę Linie podmiejskie co godzinę lub rzadziej

Rozłożenie linii Pokrycie jak największego obszaru przy założeniu możliwości dalszego dojścia do przystanku (mniej skomplikowana sieć) Zróżnicowanie tras Układ gwiaździsty - linie przecinające się w centrum (w punkcie zbiorczym)

Szczegóły na: Szczegóły na: