ROK SZKOLNY 2011/2012. W klasie realizowany będzie program liceum ogólnokształcącego z przedmiotami rozszerzonymi: język polski wiedza o kulturze język.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Przedmioty rozszerzone:
Advertisements

SPORT PR PREZENTACJA AGENCJI, ZAKRES USŁUG.
Drogi gimnazjalisto! Oferta edukacyjna LO i Technikum jest szeroka i dostosowana do Twojego dalszego kształcenia. Gwarantujemy Ci bardzo dobre przygotowanie.
WPADAM DO PIĄTKI ! JAK W CENTRUM POLSZCZYZNY, TAM SIĘ CZŁOWIEK NAPIJE, NADYSZY OJCZYZNY!
Wydarzenie, jakiego jeszcze nie było!
Biblioteka w Szkole Podstawowej Nr 9 Dzierżoniów
Zespołu Szkół Ogólnokształcących im. Armii Krajowej w Bielsku-Białej
PROMOCJA, czyli KOMUNIKACJA MARKETINGOWA (1)
ZESPÓŁ SZKÓŁ NR 1 im. Stefana Garczyńskiego W Zbąszyniu.
Publiczna Szkoła Podstawowa nr 8 W Opolu
OFERTA EDUKACYJNA na rok szkolny 2011/12 I Liceum Ogólnokształcącego im. Adama Mickiewicza w Głubczycach.
nacisk na indywidualny rozwój ucznia wspieranie uzdolnień współpraca międzynarodowa Szkoła wspierająca uzdolnienia, otwarta na Unię Europejską
Nie wszyscy mamy te same zdolności, ale wszyscy powinniśmy mieć te same możliwości, aby swe zdolności rozwijać John. F. Kennedy.
Co to jest TIK?.
LISTA UCZESTNIKÓW PROJEKTU (według działów czasopisma): Ważne wydarzenia, czyli co się dzieje w szkole 1. Joanna Olifierko kl. IId 2. Paulina Busa kl.
Drogi gimnazjalisto! Oferta edukacyjna LO i Technikum jest szeroka i dostosowana do Twojego dalszego kształcenia. Gwarantujemy Ci bardzo dobre przygotowanie.
Liceum w Psarach przepustką do sukcesu Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Norbert Kubiak Łukasz Łapanowski Aleksandra Nike Bartłomiej Stawski.
WYKORZYSTANIE KOMPUTERA NA ZAJĘCIACH POZALEKCYJNYCH
Dorota Janiszewska Wojewódzki Ośrodek Metodyczny, Gorzów Wlkp.
Jubileusz naszej gazetki Nasze czasopismo,,Pod Szkolną Ławką ma już 10 lat!
PROJEKT AKTYWNY W SZKOLE –
STRUKTURA ZESPOŁU SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH W CZAPLINKU
Technik Organizacji Reklamy
Liceum Ogólnokształcące „Animator”
Projekt ROZWÓJ PRZEZ KOMPETENCJE jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał
Budowa struktur dla właściwego przekazu i odbioru informacji
Układ podręcznika To już znasz ćwiczenia literackie i językowe odwołujące się do wiedzy i umiejętności z gimnazjum ćwiczenia literackie i językowe odwołujące.
KLASA POLICYJNA ROK SZKOLNY 2011/2012
KLASA MEDYCZNO – RATOWNICZA ROK SZKOLNY 2011/2012.
Przedszkole nr 5 PLASTUŚ w Koninie ul. Budowlanych 4 tel
Strategia Promocji.
Stowarzyszenie Gmin RP Euroregion Bałtyk Produkty i usługi kulturalne
Technik Organizacji Reklamy
Liceum Ogólnokształcące Nr II im. L. Kruczkowskiego
Dlaczego warto studiować socjologię mediów w APS?
Działania humanistyczne uczniów kl. 2a i 3a Liceum Ogólnokształcącego
DZIENNIKARSTWO MODOWE
CENTRUM KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO I USTAWICZNEGO w Sosnowcu ul
SOCJOLOGIA WYDZIAŁ NAUK ZDROWIU I NAUK SPOŁECZNYCH KIERUNEK SOCJOLOGIA KATEDRA NAUK HUMNISTYCZNYCH I SPOŁECZNYCH.
Opracowanie: Piotr Dereszewski. „…uniwersalna funkcja kreowania i oferowania wartości (użyteczności) dla innych w celu osiągnięcia pożądanych przez organizację.
Podział i funkcje mass mediów
Temat: Mass media i opinia publiczna.
IV Liceum Ogólnokształcące im. Komisji Edukacji Narodowej w Gdyni.
Specjalizacja logopedyczna. LLLLogopedia jest dziedziną wiedzy (nauką i pragmatyką dydaktyczną) o kształtowaniu prawidłowej mowy, usuwaniu wad wymowy.
PROFILE KLAS PIERWSZYCH LO W ROKU SZKOLNYM
Badanie oczekiwań i potrzeb kulturalnych młodzieży powiatu żarskiego.
Chcesz dołączyć do specjalności DZIENNIKARSTWO I PR? Zapisz się już dziś! Kontakt: dr Monika Grzelka lub pokój 303
Klasa dziennikarska – I A Jeżeli masz duszę humanisty, temperament dziennikarza, poszukujesz inspiracji, cechujesz się otwartym umysłem i chcesz rozwijać.
Klasa humanistyczno- matematyczna – I B Historia czy matematyka? Profil humanistyczny czy ścisły – oto jest pytanie!
Łódź, ul. Minerska 1/3 XXXIV LO im. K. Kieślowskiego.
Szkoła Podstawowa nr 30 im. rtm. Witolda Pileckiego w Łodzi ul. Rysownicza 1/3 tel Motto szkoły: " Przyjaźnie wymagając,
m.in.: dlatego, że szkoła posiada:  monitoring wewnętrzny w szatni i na korytarzach,  monitoring zewnętrzny na dziedzińcu szkolnym,  imienne identyfikatory.
IV Liceum Ogólnokształcące im. Komisji Edukacji Narodowej Rekrutacja 2016/17 © IV Liceum Ogólnokształcące, Poznań, 2016 r. Oferta edukacyjna Zakładka REKRUTACJA.
E- mail: I LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCE IM. M. KONOPNICKIEJ W SUWAŁKACH.
Publiczne Gimnazjum nr 41 im. S. Żeromskiego ul. Bohdanowicza 11 Łódź tel/fax:
Alicja Ziółek kl. VI B. Dziennikarz: osoba zajmująca się przygotowaniem i prezentowaniem materiałów w środkach masowego przekazu tj. prasa, radio, telewizja,
IX Liceum Ogólnokształcące w Sosnowcu Nowe horyzonty, nowe możliwości
cykliczne projekty edukacyjne z Niemcami
Wydział Filologii Polskiej i Klasycznej
Kodeks Etyki Dziennikarskiej
Deklaracje uczestnictwa w specjalności
Deklaracje uczestnictwa w specjalności
Zespół Szkół Ogólnokształcących nr 1
KLASA Społeczno-prawna
Praca z uczniem zdolnym w Zespole Szkół nr 8 we Włocławku
Rekrutacja 2018/19 Oferta edukacyjna
UNIWERSYTECKIE II LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCE IM. EMILII PLATER W SOSNOWCU
UNIWERSYTECKIE II LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCE IM. EMILII PLATER W SOSNOWCU
Rekrutacja 2019/20 Oferta edukacyjna
Zapis prezentacji:

ROK SZKOLNY 2011/2012

W klasie realizowany będzie program liceum ogólnokształcącego z przedmiotami rozszerzonymi: język polski wiedza o kulturze język angielski

ODBYWAĆ SIĘ BĘDĄ: warsztaty dziennikarskie, zajęcia z psychologii społecznej, zajęcia wiedzy o teatrze, zajęcia wiedzy o filmie, zajęcia wiedzy o sztuce, warsztaty public relations.

PUBLIC RELATIONS PR jest długofalowym budowaniem i utrzymywaniem dobrych relacji z wewnętrznym oraz zewnętrznym otoczeniem firmy lub organizacji, pracownikami, liderami społecznymi, inwestorami, organizacjami rządowymi i wiele innych. Public relations często stosowane jest jako narzędzie wspierające marketing. Ponieważ profesjonalni praktycy PR (,,pijarowcy) posiadają wiedzę na temat redagowania materiałów prasowych, współpracy z dziennikarzami (media relations) oraz programów komunikacyjnych, działy marketingu często korzystają ze wsparcia konsultantów PR.media relations

PRZYKŁAD KSIĄŻKI O PR

KSZTAŁCIMY krytyczną postawę wobec oferty mass mediów. Mass media są to środki masowego przekazu, na które składają się: prasa, telewizja, radio, publikacje książkowe oraz Internet. Pojęcie medium (liczba mnoga słowa: media) pochodzi od łacińskiego słowa "coś pomiędzy, co w wolnym tłumaczeniu może oznaczać, iż media są pośrednikami między wydarzeniami a społeczeństwem. Dzisiaj są nieodłączną częścią rzeczywistości dla każdego człowieka, nazywane są czwartą władzą i mają wpływ nawszystkie pozostałe władze (ustawodawczą, wykonawczą, sądowniczą).

UCZYMY posługiwania się specjalistycznymi programami komputerowymi.

ZAPEWNIAMY UCZNIOM: umiejętność analizy dzieł kultury, redagowania tekstów użytkowych, redagowania tekstów prasowych (takich jak np. felietony, artykuły, wywiady, reportaże), stymulację do prób pisania własnych tekstów literackich (takich jak np. krótkie formy literackie, eseje,wiersze), możliwość publicznego prezentowania efektów pracy.

UMOŻLIWIAMY: Pracę w szkolnym radiowęźle i prezentowanie własnych audycji muzycznych, słuchowisk, wywiadów, publikowanie w szkolnej gazetce on-line, współtworzenie tej gazetki i jej szaty graficznej (rysunki, fotografie, komiksy...).

WSPIERAMY ROZWÓJ UCZNIÓW sprzyjając dojrzewaniu ich twórczych uzdolnień, organizując liczne wyjścia na spektakle teatralne, seanse filmowe i wystawy, zapewniając spotkania z ludźmi kultury, umożliwiając udział w szkolnych i międzyszkolnych konkursach.

ABSOLWENTOM TEJ KLASY ŁATWIEJ STUDIOWAĆ: prawo, administrację, dziennikarstwo, komunikację społeczną, filologię polską, socjologię, politologię, psychologię, historię.

KLASA HUMANISTYCZNO-DZIENNIKARSKA Na podstawie ulotki reklamowej V LO opracowała: Wiesława Krajewska Gdynia, marzec 2011