JAKIE DZIAŁANIA SZKOLNE I LOKALNE SĄ WARTE ZREALIZOWANIA PRZEZ SAMORZĄD UCZNIOWSKI? NASZE POMYSŁY I DOBRE PRAKTYKI.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Gimnazjum nr 56 w Poznaniu
Advertisements

Edukacja globalna w praktyce szkolnej
Samorząd uczniowski a podstawa programowa
Ekorozwój.
klasy 3a,b,c miały dwugodzinne spotkanie z wójtem gminy Nawojowa dr inż. Stanisławem Kiełbasą, na którym głównie poruszany był temat ekologii.
Sprawozdanie z realizacji akcji prozdrowotnej
Projekt dobry na wszystko! oprac. Grażyna Czetwertyńska 2006.
Samorząd szkolny -droga ku demokracji.
Halszka Starosta Sara Ziembiewicz Katarzyna Sobańska
Doskonalenie zarządzania usługami publicznymi i rozwojem w jednostkach samorządu lokalnego Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach.
Iwona Budrewicz PZ i OZ PSSE Kamień Pomorski
Dobre praktyki w Gimnazjum nr 2 im. Jana Pawła II w Strzegomiu
Wybory do samorządu uczniowskiego 2013/2014
26 kwietnia 2010 „Jakie działanie szkolne i lokalne są warte zrealizowania przez samorząd uczniowski – nasze pomysły i praktyki” XVI Sesja Sejmu Dzieci.
DEBATA Co możemy zrobić dla naszej Matki Ziemi? – ocena dotychczasowych działań
Współpraca Samorządu Uczniowskiego ze środowiskiem lokalnym rok szkolny
Jeden nie da rady, ale z gromadą będą musieli się liczyć Janusz Korczak.
Sejm Dzieci i Młodzieży
Czy warto podejmować lokalne działania w zakresie ekologii?
W jaki sposób samorząd uczniowski może wpłynąć na poprawę atmosfery i bezpieczeństwa w naszej szkole? Debata na temat :
przewodniczący i uczniowie PG5 w Siedlcach
„Sami o sobie, czyli demokracja w naszej szkole”
Szkolna debata Jakie działania szkolne i lokalne są warte zrealizowania przez samorząd uczniowski – nasze pomysły i dobre praktyki? 28 kwietnia 2010 LO.
LOGO DEBATA SZKOLNA Gimnazjum z Oddziałami Integracyjnymi im. A. Mickiewicza w Turośli.
Jakie działania szkolne i lokalne są warte zrealizowania przez samorząd uczniowski?  Nasze pomysły i dobre praktyki.
Dlaczego ten temat jest ważny?
Sposoby podejmowania decyzji
Kwiecień 2014 r. Debata.
,,Głosowanie to instrument i symbol władzy wolnego człowieka. ~Ambrose Bierce.
,,Wolontariat na rzecz aktywności obywatelskiej’’
PODSUMOWANIE ANKIETY. Czy udzielasz się aktywnie w działalność samorządu? TAK – 16% NIE – 84%
„Szkoła w ruchu” cyt…”Ruch jako lek nie ma substancji ani opakowania. Substancją tego leku jest pomysł zrodzony z nauki i doświadczenia. Przekazanie.
  poszerzenie wiedzy na temat ekologii i zrównoważonego rozwoju na przykładzie koncepcji zagospodarowania przestrzeni Parku w Łodygowicach,  wdrażanie.
SAMORZĄD UCZNIOWSKI SZKOŁY PODSTAWOWEJ W ŁOPUCHOWIE
Aktywność, czyli o naszym społecznym zaangażowaniu Przeprowadziłyśmy ankietę wśród gimnazjalistów, w ankiecie wzięło udział 80% naszych koleżanek i kolegów.
SAMORZĄD UCZNIOWSKI.
Młodzi aktywni? Co zrobić żeby młodzież koźmińska brała udział w wyborach i życiu społecznym.
 Młodzi ludzie mają prawo do pełnego dostępu do informacji publicznych.  Młodzież ma wpływ na opinię publiczną np. poprzez artykuły prasowe, Internet.
Debata Jakie wsparcie dyrekcji szkoły, nauczycieli i innych dorosłych jest potrzebne uczniom chcącym rozwijać samorządy w swoich szkołach?
Czy Samorząd Uczniowski oraz koło PCK mogą być sposobem zaangażowania wielu uczniów w życie szkoły?
Młodzi aktywni? Co zrobić, żeby młodzież brała udział w wyborach i życiu społecznym? Projekt: Jan Tomasz Borkowski; Jakub Kowalik.
Plan debaty Czas trwania debaty: Stworzenie przez uczestników „mapy form aktywności społecznej” Przedstawienie wyników z ankiety dot. aktywności.
Przygotowały Patrycja Sufin i Klaudia Ledwójcik
„ Szkolna demokracja ”,, SZKOLNA DEMOKRACJA” Czy wiek członków samorządu ma wpływ na zajmowaną przez nich pozycję?
Opracowała: Monika Zając, Szkoła Podstawowa nr 23.
„WOLONTARIAT NA RZECZ AKTYWNOŚCI OBYWATELSKIEJ” EST LIBERALE OFFCIUM SERERE BENEFICIUM UT METERE POSSIS FRUCTUM. - JEST TO SZLACHETNE ZAJĘCIE SIAĆ DOBRODZIEJSTWO,
Młodzi aktywni. Czy to możliwe ?. Sondaż Czy interesujesz sie tym co sie wokół ciebie dzieje ?
DEBATA SZKOLNA.
R OZTAŃCZONA PRZERWA w Zespole Szkół Ogólnokształcących w Chęcinach.
XX SESJA SEJMU DZIECI I MŁODZIEŻY „Młodzi aktywni?... … czyli co zrobić, żeby młodzież brała udział w wyborach i życiu społecznym?”
Nie tylko wybory? Jak młodzi mogą wpływać na rzeczywistość i aktywnie uczestniczyć w demokracji?
SZKOŁA Z KLASĄ 2.0 Spotkanie otwierające. SZKOŁA Z KLASĄ 2.0 Serdecznie witam Was w kolejnej – trzeciej już – edycji programu Szkoła z klasą 2.0. W tym.
Jakie działania szkolne i lokalne są godne do zrealizowania przez Samorząd Uczniowski?
Wyniki badań "Idea samorządności a rzeczywistość".
Olga Sikorska i Marek Wilczek – uczniowie II LO w Zespole Szkół Nr 1 w Piszu zgłosili się do udziału w XVIII Sesji Sejmu Dzieci i Młodzieży. W ramach tego.
Tematy do wypracowania propozycji i wniosków. 1. Co można zrobić, by młodzi chętniej się angażowali się w życie społeczne? W czym leży problem? Jakie.
Jak młodzi mogą wpływać na rzeczywistość i aktywnie uczestniczyć w demokracji?
Zapraszamy wszystkich ludzi dobrej woli do udziału w przygotowanych przez społeczność naszego Gimnazjum akcjach charytatywnych pod patronatem Radia.
OTWARTA FIRMA Otwarta firma Biznes przy tablicy. OTWARTA FIRMA Idea programu Otwarta firma – Biznes przy tablicy to program przeznaczony dla uczniów szkół.
SZKOŁA WSPÓŁPRACY POMIESZCZENIE SAMORZĄDU UCZNIOWSKIEGO.
Zasady panujące podczas debaty:  Mówi tylko jedna osoba; nie przekrzykujemy się  Mówimy za siebie, nie przypisujemy innym własnych opinii  Krytykujemy.
Sonda  I pytanie : Czy wiesz co to demokracja? Czy wiesz co to demokracja?
Moduł 5 Temat 1 Poziom 1 Dzielenie się pomysłami.
UCZNIOWIE SĄ AKTYWNI Ankietę przeprowadziły i prezentację przygotowały: Agnieszka Karpińska i Aleksandra Zawartowska.
Czym jest PAP? Projekt porusza kwestię partycypacji obywatelskiej młodych ludzi w mieście Poznań. Głównymi tematami projektu będzie zaangażowanie w politykę.
Nasza drużyna Nazwa projektu: Opiekun projektu: Zdjęcie drużyny
ŚWIATOWY DZIEŃ ZDROWIA W SŁONECZNEJ ŚWIETLICY z Samorządem Uczniowskim
XVII SESJA DZIECI I MŁODZIEŻY
Otwarta firma – Biznes przy tablicy
Mazowiecka Marka Ekonomii Społecznej
Zapis prezentacji:

JAKIE DZIAŁANIA SZKOLNE I LOKALNE SĄ WARTE ZREALIZOWANIA PRZEZ SAMORZĄD UCZNIOWSKI? NASZE POMYSŁY I DOBRE PRAKTYKI

NA CO CZEKA KOBIETA?

POMOC

Znajdźmy jak najwięcej pomysłów na to, jak można pomóc tej kobiecie. POMOC Znajdźmy jak najwięcej pomysłów na to, jak można pomóc tej kobiecie.

POMOC - ORGANIZACJA AKCJI Jakie działania należy podjąć?

AKTYWNOŚĆ

AKTYWNOŚĆ Jak zachęcić i przygotować ludzi do aktywnego uczestnictwa w życiu społecznym?

CELE DZIAŁANIA - MOTYWACJE

CELE DZIAŁANIA - MOTYWACJE Dlaczego pomagamy? Dlaczego przygotowujemy siebie i innych do aktywności społecznej? Dlaczego warto brać udział w różnego rodzaju akcjach?

MYŚLENIE PERSPEKTYWICZNE

MYŚLENIE PERSPEKTYWICZNE Co się stanie jeżeli nie udzielimy pomocy? Czy to będzie miało pozytywne, czy negatywne skutki?

SAMORZĄD SZKOLNY

SAMORZĄD SZKOLNY

SAMORZĄD SZKOLNY

SAMORZĄD SZKOLNY

SAMORZĄD SZKOLNY

SAMORZĄD SZKOLNY

SAMORZĄD SZKOLNY

SAMORZĄD SZKOLNY

SAMORZĄD SZKOLNY

SAMORZĄD SZKOLNY

SAMORZĄD SZKOLNY

SAMORZĄD SZKOLNY

SAMORZĄD SZKOLNY

SAMORZĄD SZKOLNY

SAMORZĄD SZKOLNY

Jak oceniasz pracę Samorządu Szkolnego ? SAMORZĄD SZKOLNY Jak oceniasz pracę Samorządu Szkolnego ?

„WIELE CZYNI, KTO CZYNI CO MOŻE…”

Dziękujemy za udział w dyskusji 