Kształtowanie bezpieczeństwa na przykładzie dobrych praktyk w szkole Wejherowo 2010.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
>>MoJa SzKoŁa I Ja<<
Advertisements

Z ODDZIAŁAMI INTEGRACYJNYMI IM. TWÓRCÓW LITERATURY DZIECIĘCEJ
Akademia uczniowska Projekty matematyczno – przyrodnicze w gimnazjach
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego INFORMACJE OGÓLNE O PROJEKCIE DiAMEnT Dostrzec i aktywizować
Wyniki ankiety przeprowadzonej w klasach trzecich gimnazjum.
Projekt realizowany w roku szkolnym 2008/2009 Szkoła bez przemocy Szkoła Podstawowa nr 15 im. Alfreda Szklarskiego w Mysłowicach.
SZKOŁA BEZ PRZEMOCY RODZICE.
Świadomi i Bezpieczni Ćwiczenia z zakresu prowadzenia działań ratowniczych października 2008r. Projekt finansowany ze środków rządowego programu.
Analizuje się wyniki sprawdzianu i egzaminu gimnazjalnego.
SPOTKANIE Z RODZICAMI 10 WRZEŚNIA 2013 ROK ZESPÓŁ SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH IM.ORLĄT LWOWSKICH W STOPNICY.
SERDECZNIE WITAMY W GIMNAZJUM NR 1 W LUBONIU
Zuzanna Szereniuk Michał Iwan
porównanie Ankieta dla uczniów Ankieta dla rodziców.
Dlaczego warto zostać uczniem ZSI w Sokółce
EWALUACJA 2012/2013 BEZPIECZEŃSTWO W SZKOLE
Program realizowany w Zespole Szkół Integracyjnych w Lubinie w roku szkolnym 2010/2011 Program realizowany w Zespole Szkół Integracyjnych w Lubinie w.
Pozyskujemy Fundusze z Unii Europejskiej w projektach edukacyjnych.
„KIBICUJĘ BEZPIECZNIE” II miejsce w konkursie MSW
warsztaty regionalne z projektu,,Dziedzictwo gminy: historia, kultura, tradycje warsztaty z projektu,, Promocja lokalnych grup rybackich.
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 45 W BYTOMIU LUTY 2009
I semestr roku szkolnego 2012/2013. Uczniowie klas I-IV, w dniu 25 września br., spotkali się z przedstawicielami Wydziału Ruchu Drogowego Komendy Miejskiej.
Zespół Szkół im. Ks. A. Kwiatkowskiego w Bychawie
DZIAŁALNOŚĆ PROFILAKTYCZNA SZKOŁY
Ewaluacja: „Bezpieczeństwo w szkole”
Wykorzystanie pracowni otrzymanej z funduszy EFS.
Pierwsza pomoc przedmedyczna
ZESPÓŁ SZKÓŁ OGÓLNOKSZTAŁCACYCH NR 11 W SOSNOWCU PODSUMOWANIE ANKIETY DLA UCZNIA – WARSZTAT PRACY NAUCZYCIELI.
„Bezpieczna szkoła ,bezpieczny uczeń”
ODBLASKOWA SZKOŁA.
Ewaluacja Szkolnego Programu Profilaktyki
Ankietowaniem objęto uczniów kl. IV – VI, oraz rodziców Liczba ankietowanych uczniów – 29 na 32 ogółem Liczba ankietowanych rodziców – 4 na 15 wydanych.
WNIOSKI Z PRZEPROWADZONEJ ANKIETY DIAGNOZUJĄCEJ (marzec 2013 r.) 52 / 107 uczestników konferencji.
w Szkole Podstawowej im. Małego Powstańca Święcieńcu
ILE ZDROWIA, A ILE SPORTU W SZKOLNYM WF?
Degradacja środowiska a świadomość społeczna.
Zespół Szkół Gastronomicznych im. Karola Libelta w Poznaniu Młodzi Głosują.
„Moja szkoła – mój zawód, moja przyszłość”.
Raport z ewaluacji wewnętrznej I semestr 2012/2013.
Omówienie znaków drogi ewakuacji
ANKIETA PRZEPROWADZONA WŚRÓD UCZNIÓW SZKOŁY PODSTAWOWEJ I GIMNAZJUM W CELU POPRAWIENIA ATRAKCYJNOŚCI PROWADZONYCH ZAJĘĆ A TAKŻE UZYSKANIA OCZEKIWAŃ W STOSUNKU.
Nasza szkoła wzięła udział w największym w Polsce programie edukacyjnym o tematyce bezpieczeństwa pod nazwą KLUB BEZPIECZNEGO PUCHATKA.
WYNIKI EWALUACJI WEWNĄTRZSZKOLNEJ 2013/2014. W roku szkolnym 2013/2014 kolejny raz podjęliśmy działania mające na celu podniesienie jakości pracy naszej.
Wyniki ankiety nt. zajęć wychowania fizycznego w ZSE.
Pracownicy wydziału: Naczelnik Wydziału – Kazimierz Grubba Szkolenie - Akademia Pomorska w Słupsku – Pracownicy wydziału: Naczelnik Wydziału.
SPRAWOZDANIE Z REALIZACJI ZADANIA NR 3
GIMNAZJUM NR 5 W LUBINIE TO DOBRY WYBÓR.
Warto wybrać, bo… W zależności od zainteresowań uczniów, szkoła proponuje różne zajęcia dodatkowe : Chór szkolny Zajęcia SKS (Szkolne Koło Sportowe)
Projekt „Bezpieczna szkoła – bezpieczny uczeń”
Programy i projekty w Szkole Promującej Zdrowie. Standardy Szkoły Promującej Zdrowie  Szkoła promująca zdrowie dąży do osiągania celów i realizuje zadania.
W ankiecie dotyczącej realizacji Szkolnego Programu Wychowawczego wzięło udział 59 rodziców uczniów Punktu Przedszkolnego, Oddziału Przedszkolnego oraz.
Gimnazjum im. Stefana Gołębiowskiego w Bieżuniu 2015/2016 przygotowanie i przeprowadzenie ankiety: Beata Cimochowska, Beata Kowalska wykresy i prezentacja:
Publiczne Gimnazjum nr 2 to szkoła nowoczesna: a korytarze przestronne i słoneczne. sale lekcyjne są jasne i kolorowe.
Działania Opolskiego Kuratora Oświaty na rzecz poprawy bezpieczeństwa dzieci i młodzieży w woj. opolskim w roku szkolnym 2014/2015. Plany na rok szkolny.
Ocena poziomu bezpieczeństwa w Zespole Szkół nr 3 – Szkole Podstawowej nr 3 im. Elizy Orzeszkowej w Zamościu w I półroczu 2014/2015.
Szkoła Podstawowa nr 81 w Łodzi Łódź 2010 im. Bohaterskich Dzieci Łodzi Łódź, ul. Emilii Plater 28/32, tel./fax , Szkoła.
SPECJALNY OŚRODEK SZKOLNO-WYCHOWAWCZY NR 4 (dla Dzieci Niesłyszących) Łódź ul. Krzywickiego 20
Tel
ZINTEGROWANA POLITYKA BEPIECZEŃSTWA „Szkoła promująca bezpieczeństwo” Wyniki ankiet przeprowadzonych wśród uczniów, rodziców i nauczycieli Zespołu Szkół.
Publiczne Gimnazjum Nr 24 im.gen.Józefa Wybickiego w Łodzi ul.Ogrodowa 28a tel
EDUKACJA DLA BEZPIECZEŃSTWA ZBIÓRKA HARCERSKA UDZIELANIE PIERWSZEJ POMOCY.
Działania na rzecz promocji zdrowia w Zespole Szkół Nr 3 w Legionowie w ramach zdobywania certyfikatu Szkoły Promującej Zdrowie.
Projekt Zintegrowanej Polityki Bezpieczeństwa „Szkoła Promująca Bezpieczeństwo” W Zespole Szkół w Więcławicach Starych.
Szkoła Podstawowa nr 12 im. Mariana Batki Łódź, ul Jurczyńskiego 1/3 tel.: ;
ROK 2016/2017. Motywowanie uczniów do uczenia się - kompleksowy program szkolenia RP Zajęcia PDE Kształcenie kompetencji kluczowych wdrożenie wniosków.
Projekt „Bezpieczny przedszkolak”
Czy według Państwa potrzebne są w szkole zajęcia dodatkowe?
rozwój kompetencji kluczowych w Szkole Podstawowej nr7
rozwój kompetencji kluczowych w Szkole Podstawowej nr7
„STOP AGRESJI I PRZEMOCY”
Zapraszamy Dołącz do nas !
Zapis prezentacji:

Kształtowanie bezpieczeństwa na przykładzie dobrych praktyk w szkole Wejherowo 2010

Próba badawcza /liceum/ Badania przeprowadzono na losowo wybranej grupie uczniów dwóch szkół ponadgimnazjalnych w powiecie wejherowskim. W badaniach udział wzięło 127 uczniów.

Badania przeprowadzono w szkołach gimnazjalnych powiatu wejherowskiego. W ankiecie wzięło udział 484 uczniów, w tym 232 chłopców i 252 dziewczynki. Próba badawcza /gimnazjum/

1. Płeć /liceum/

1. Płeć /gimnazjum/

2. Czy czujesz się w szkole bezpiecznie? /liceum/

2. Czy czujesz się w szkole bezpiecznie? /gimnazjum/

3. Czy umiesz sobie radzić w sytuacjach kryzysowych? /liceum/

3. Czy umiesz sobie radzić w sytuacjach kryzysowych? /gimnazjum/

4. Moja szkoła to miejsce: /liceum/

4. Moja szkoła to miejsce: /gimnazjum/

5. Czy możesz w szkole rozwijać swoje umiejętności związane z bezpieczeństwem? /liceum/

5. Czy możesz w szkole rozwijać swoje umiejętności związane z bezpieczeństwem? /gimnazjum/

W jaki sposób uczniowie rozwijają swoje umiejętności związane z bezpieczeństwem: /liceum/ Szkolne koło ratownictwa przedmedycznego PCK Lekcje przysposobienia obronnego Ćwiczenia próbnej ewakuacji Pogadanki z pedagogiem i psychologiem Akcje związane z bezpieczeństwem np. stop przemocy Pogadanki z policją

W jaki sposób uczniowie rozwijają swoje umiejętności związane z bezpieczeństwem: /gimnazjum/ Lekcje wychowawcze Warsztaty z pedagogiem i psychologiem Ćwiczenia próbnej ewakuacji Apele związane z bezpieczeństwem Pokazy i kursy pierwszej pomocy przedmedycznej Działalność Szkolnego Koła PCK

6. Jeżeli czujesz się w szkole bezpiecznie, to dlatego że: /liceum/

6. Jeżeli czujesz się w szkole bezpiecznie, to dlatego że: /gimnazjum/ w szkole jest dobry klimat uczniowie mają dobry kontakt z nauczycielami nauczyciele pełnią dyżury w pobliżu szkoły często widać Policję, Straż Miejską

7. Jakie elementy najlepiej oddają charakter Twojej szkoły w zapewnieniu bezpieczeństwa? /liceum/

7. Jakie elementy najlepiej oddają charakter Twojej szkoły w zapewnieniu bezpieczeństwa? /gimnazjum/

8. Jakie zajęcia i akcje prowadzone w szkole kształtują według Ciebie bezpieczeństwo? /liceum/

8. Jakie zajęcia i akcje prowadzone w szkole kształtują według Ciebie bezpieczeństwo? /gimnazjum/

Doskonałe bezpieczeństwo i nietykalność własności oraz osoby: oto prawdziwa wolność społeczna Antoine de Rivarol

Dziękujemy za uwagę Lucyna Oglęcka Halina Klajnszmit