Nauka, zabawa, doświadczenie

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
I.Brzozowska-Gonciarz
Advertisements

Teresa Grąziewicz - Jóźwik
IV Warsztaty Przedszkolaków
Boże Narodzenie I życzenia ode mnie….
Czym różni się radość od miłości?
Życzenia świąteczne.
KOBIETA.
Kiedy Pan stworzył kobietę, był to już jego 6 dzień pracy i w dodatku po godzinach... KALEB PRZEWORSK 2005.
„Powieść o honorze, silnej woli i patriotyzmie.”
Oddział przedszkolny dzieci 3-5-letnich w Korytkowie Dużym marzec 2011.
ZIMA- CZAS ŚWIĘTOWANIA I CZAS ZABAWY….
W klasie tablicę interaktywną mamy i chętnie z niej korzystamy. Mamy komputerka, który ma na imię TIK i mądry jest jak nikt. Gdy zadanie na pendirivie.
KOBIETA.
Praktyki odbyliśmy w jednej z włoskich piekarni Panbianchi di Banchi. Właścicielem był Glauco Bianchi. Pracowaliśmy w nocy od godz do 7.00.
Dlaczego ciasto drożdżowe rośnie?
Zespół Szkół Gimnazjum Nr 6 Szkoła Podstawowa Nr 13 w Zawierciu
Nasza stolica prezentacja klasy 3a
Innowacja pedagogiczna „Uczę się przez ruch, dotyk i rytm”
ZBOŻA ZJADAMY ENERGIĘ Z NICH MAMY PRZEDSZKOLE NR 4 W DĄBROWIE GÓRNICZEJ.
SPORT TO ZDROWIE Dlaczego sport jest tak ważny??
Rozwój osobowości dziecka w wieku przedszkolnym
TWORZENIE WYRAZÓW DWUSYLABOWYCH
Konkurs „Małe ważne książeczki”.  „Był gdzieś haj taki kraj, była gdzieś taka wieś” Themersonów to książeczka zachęcająca do kreatywnej zabawy.
OD ZABAWY DO KLASOWEJ OFICYNY WYDAWNICZEJ.  POZNANIE CIEKAWYCH SPOSOBÓW UCZENIA SIĘ ORTOGRAFII ICH UPOWSZECHNIANIE  ROZWIJANIE UMIEJĘTNOŚCI POPRAWNEGO.
Etyka nie tylko dla smyka Wartość – szacunek, odpowiedzialność
„Kobieta”.
Nasze nastroje – radość i smutek .
powiedział, że jest jedno miejsce, do którego trafiamy „potem”
MĄDRY PRZEDSZKOLAK Projekt realizowany przez Stowarzyszenie „ Człowiek Człowiekowi…” Piotrowice 18 w Przedszkolu Samorządowym w Zawichoście na podstawie.
Dzień Zdrowego Śniadania Szkoła Podstawowa im. Bolesława Chrobrego w Nowogrodźcu Klasa IV a.
Wykonanie : Jolanta Krokos Wspólne przygotowanie i zjedzenie pysznego, zdrowego śniadania było już efektem końcowym, najpierw nasza Pani przekazała nam.
KÓŁKO TEATRALNE Zajęcia kółka teatralnego odbywają się raz w tygodniu. Uczęszczają na nie przede wszystkim uczniowie klas pierwszych i drugich. Zdobywają.
Zabawy edukacyjne o zwierzętach
Opiekun: Jolanta Góral
Śniadanie daje moc klasa II, 2012/2013 Szkoła Podstawowa im
„ Mądrzejsi, pewniejsi ”
ŚWIĘTA BOŻEGO NARODZENIA
Innowacja pedagogiczna „Moja przygoda z fletem” -podsumowanie
„Dzielimy się doświadczeniami”
Zloty Stok Wycieczka klas 4a i 4c byliśmy na wycieczce w złotym stoku
PROJEKT: „ Mój cichy przyjaciel”
„Czytać każdy może…” Projekt przygotowały: Wiktoria Oziomek, Karolina Piotrowska, Magda Wyrobek, Wiktoria Włodarek i Wiktoria Kossewska z klasy 2 B.
INTEGRACJA DZIECI PEŁNOSPRAWNYCH I NIEPEŁNOSPRAWNYCH
16 października 2015 roku. Były już szeroko rozpowszechnione w starożytnym Egipcie.Drożdże. Są jednokomórkowymi grzybami z rodzimy drożdżakowatych i rozmnażają.
_________ _____ __ ____30 wrzesień DZIEŃ CHŁOPAKA__ ____.
Klasa I – Blok 12: Lubimy bajki i baśnie – temat 64: Prezenty, ach, prezenty. Klasa II – Blok 14: Mikołajki – temat 65: Spełniamy dobry uczynek.
Tydzień integracji w Miejskim Przedszkolu nr 14 im. M. Montessori w Nowym Sączu.
Syndrom Baby Jagi Czy rodzice boją się wypuścić dzieci na dwór?
ZADANIE IV KONKURS CZARODZIEJSKIEJ RÓŻDŻKI I CZAPKI Tydzień z książką- Mój przyjaciel Franklin.
Emocje dzieci.
Hobby spidersweb.pl Czas przeznaczony na drobne przyjemnosci spedzam na czytaniu ksiazek… krosno24.pl.
WSZYSTKIE KOLORY EMOCJI
„KAŻDY MOŻE BYĆ ARTYSTĄ - MAŁE ORIGAMI” Opracowała: mgr Marta Gozdek
Zwyczaje i tradycje Wielkanocne w Bullerbyn.
Jak korzystać z komputera?
„Dzieci – Dzieciom” konkurs inicjatyw społecznych organizowany przez
Współpraca z Dziennym Domem Pomocy „Caritas” „Młodzi duchem, młodzi wiekiem, każdy ważnym jest człowiekiem”. Przedszkole Miejskie nr 10 „Kolorowy Świat”
Dz i e ń D z i e c k a 1 C z e r w i e c
WPŁYW CZYTANIA NA ROZWÓJ DZIECI I MŁODZIEŻY
Bal czarownic.
Po co ewangelizować?.
Wycieczka do Ogrodzieńca
Dlaczego warto czytać dziecku ?
MŁODZIEŻOWE MINIPRZEDSIĘBIORSTWO ODYSEEY
PROJEKT PLACÓWEK OŚWIATOWYCH
Podsumowanie projektu „Razem u siebie”
Agnieszka Chylińska.
CZY CZYTANIE JEST NAM DZISIAJ POTRZEBNE?
Dzień dobry! Mikołaj Lasek – Pan Wuefista. Wykorzystanie nowoczesnych technologii w pracy z uczniem podczas zajęć WF.
Zapis prezentacji:

Nauka, zabawa, doświadczenie Mądre dziecko Tina Klasa 2d

Nauka – zabawa z kośćmi

Nauka – uzupełnianie rebusów i krzyżówek

Nauka – nauka szybkiego czytania – poszerzenie pola widzenia

Zabawa – drama (chodzenie po lodzie)

Zabawa – chłopcy idą po wyboistej drodze, dziewczyny wspinają się - drama

Zabawa – ruszamy w podróż – naśladowanie ruchu kolegów

Zabawa – żonglerka piłeczkami i odbijanie balonem

Zabawa – dziewczyny idą po wąskiej drodze, chłopcy niosą tacę wypełnioną szklanymi rzeczami

W taki sposób Mikołaj wyraża swoje emocje – strach. Zabawa W taki sposób Mikołaj wyraża swoje emocje – strach.

Tak Igor boi się strasznego zwierza. Zabawa Tak Igor boi się strasznego zwierza.

Tym razem Mikołaj jest bardzo smutny – emocje smutku. Zabawa Tym razem Mikołaj jest bardzo smutny – emocje smutku.

Dziewczynki cieszą się ze wspólnej zabawy – wyrażanie emocji, radość. Zabawa Dziewczynki cieszą się ze wspólnej zabawy – wyrażanie emocji, radość.

Zabawa Tym razem Igor bardzo się cieszy z wesołych opowieści kolegi – emocje radości.

Doświadczenie – spulchnianie ciasta drożdżami

Doświadczenie – degustacja drożdżowych bułeczek

Doświadczenie – czy na pewno drożdże spulchniły ciasto?

Doświadczenie – produkcja oranżady

Prezentację wykonała Jolanta Nizio