Dr inż. Maciej Białecki: Kreatorzy wizerunku miasta

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
SKLONowany Wall-E. logo banku logo partnerów adres www.
Advertisements

Lubuska Regionalna Organizacja Turystyczna LOTur
STRATEGIA ROZWOJU GOSPODARCZEGO MIASTA PABIANICE
Myślenie innowacyjne w obszarze polityki społecznej a projekty finansowane ze środków Unii Europejskiej.
Aktywni obywatele.
Współpraca międzysektorowa na rzecz CSR: formy, korzyści
Ogólnopolski Tydzień Kariery w Kielcach 5 – 9 X 2009 Kielce,
Konferencja prasowa Zarządu Województwa Lubuskiego r.
Strategia Rozwoju Województwa Lubuskiego 2020.
Grupa Wymiany Doświadczeń Zarządzanie kulturą Miasto Kutno Doskonalenie zarządzania usługami publicznymi i rozwojem w jednostkach samorządu lokalnego Projekt.
Miejska Biblioteka Publiczna w Olsztynie
Lobbing Stowarzyszenia Bibliotekarzy Polskich na rzecz bibliotekarzy i bibliotek Elżbieta Stefańczyk – przewodnicząca SBP 1.
AUTORSKI PROJEKT Redakcji TTG Poland WIRTUALNE BIURO PRASOWE Poli sh Press Center.
Społeczne zastosowanie gier miejskich
Gdańsk miastem wolności.
5 grudzień styczeń 2010 PROJEKT MARKETINGOWY.
Trasa turystyczna.
Województwo pomorskie –
Międzyuczelniana konferencja naukowa
Obwodnica Milanówka i Grodziska Maz. Spotkanie z mieszkańcami 24 marca 2007 we współpracy ze Stowarzyszeniem Przyjazna Komunikacja.
-Rok założenia – Lokalizacja – w centrum miasta, naprzeciwko Domu Rodzinnego Jana Pawła II, w budynku Muzeum Miejskiego - Godziny pracy: w sezonie.
Inicjatywa Złoczew Głosuje Jest to inicjatywa społeczna koordynowana przez Urząd Miejski w Złoczewie. Pomysłodawcą projektu i autorem prezentacji jest.
STRATEGIA ROZWOJU KULTURY w Gorzowie Wlkp. do roku 2020
Centrum Edukacji Obywatelskiej Młody Obywatel Ścieżka III-WOLONTARIAT Projekt III-KAMPANIA NA RZECZ ZAANGAŻOWANIA SPOŁECZNEGO.
Strategia rozwoju SBP na lata Sprawozdanie Maria Burchard ZG SBP.
„Narzędzia promocji miejscowości na przykładzie miasta Suwałki”
GMINA BEŁŻYCE I Polski Festiwal Koni Bełżyce r.
Magdalena Florek Warszawa
Społeczne partnerstwo na rzecz zdrowia środowiskowego
Konferencja współfinansowana ze środków Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Norweskiego Mechanizmu Finansowego Konferencja.
Łomianki w XXI wieku Wirtualna Gmina - koncepcja budowy lokalnej społeczności informacyjnej na miarę XXI wieku.
PROMOCJA DZIELNICY TARGÓWEK
Stowarzyszenie Gmin RP Euroregion Bałtyk Produkty i usługi kulturalne
Fundacja Instytutu Filozofii i Socjologii PAN
Najważniejsze atrakcje turystyczne Warszawy
OKRĄGŁY STÓŁ 25 rocznica KAMIL KLAMRA 6B.
Promocja marki Szlaku Jana III Sobieskiego
Ośrodek Pomocy Społecznej w Śremie Projekt „Kompleksowe formy reintegracji społeczno-zawodowej w środowisku lokalnym” współfinansowany przez Unię Europejską.
MATERIAŁY DO STRATEGII ROZWOJU MIASTA I GMINY WRONKI na lata
STRATEGIA ROZWOJU GMINY SKARSZEWY NA LATA
Zarządzanie Sferą Kultury w Gminie Limanowa Gmina Limanowa - Powiat Limanowski Woj. Małopolskie.
Starostwo Powiatowe w Kołobrzegu, 13 lipca Zasada przejrzystości Zasada braku tolerancji dla korupcji Zasada partycypacji społecznej Zasada przewidywalności.
Promocja marki lokalnej Karpia Zatorskiego oraz Doliny Karpia przy wykorzystaniu funduszy z Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na terenie Gminy Zator.
STRATEGIA ROZWOJU MIASTA ŚWIDWIN NA LATA
Rozwój regionów – rola biznesu Marek Kłoczko Sekretarz Generalny Warszawa, 22 maja 2009 r.
Nagrody Suchej Beskidzkiej Samorząd Terytorialny w Suchej Beskidzkiej Zespół Szkół im. Jana Pawła II w Suchej Beskidzkiej.
Stowarzyszenie Przyjazna Szkoła ma na celu: Wprowadzenie i promowanie kształcenia innowacyjnego Równanie szans edukacyjnych Kształcenie i promowanie.
DZIAŁANIA WSPIERAJĄCE STARTUPY W AKADEMII LEONA KOŹMIŃSKIEGO Daria Kowalska.
Temat: Samorząd gminny.
XV DOLNOŚLĄSKIE FORUM SAMORZĄDU TERYTORIALNEGO r. Kudowa-Zdrój.
Regionalny Program Operacyjny Województwa Kujawsko – Pomorskiego na lata Wsparcie dla przedsiębiorstw: Działanie 5.5. Promocja i rozwój markowych.
Plan konsultacji społecznych I część – prezentacja zakresu prac nad Strategią, celów strategicznych I i II rzędu II część – pytania skierowane do uczestników.
OCZEKIWANIA I MOŻLIWOŚCI WSPÓŁPRACY POMIĘDZY BRANŻĄ TURYSTYCZNĄ I POT W ZAKRESIE PROMOCJI NA WYBRANYCH RYNKACH Warszawa
Strategia kreacji i promocji marki dla oferty turystycznej Pętli Żuławskiej i Zatoki Gdańskiej Część I Strategia komunikacji marki.
PROGRAM ROZWOJU GMINY CZŁUCHÓW NA LATA
OPINIE MIESZKAŃCÓW CZĘSTOCHOWY NA TEMAT ROZWOJU I PROMOCJI MIASTA JAKO CENTRUM TURYSTYCZNEGO Dr hab. Felicjan Bylok (kierownik badań) Dr Leszek Cichobłaziński.
udział w międzynarodowych targach przygotowanie plansz, prezentacji, które umożliwią szybkie i efektowne zaprezentowanie miasta.
Propozycje wyzwań, celów strategicznych i programów opracowanych w ramach obszaru USŁUGI SPOŁECZNE.
„Gospodarna Wielkopolska” Projekt kompleksowego wsparcia internacjonalizacji wielkopolskiej gospodarki Poznań, 17 czerwca 2016 r.
Finansowanie instytucji kultury
„SZKOLNE KLUBY SPORTOWE – STAN I PERSPEKTYWY ROZWOJU”
KOMPETENCJE I PERSPEKTYWY ZAWODOWE
Jakub Mróz.
IX Ogólnopolski Festiwal Ekoenergetyki w Opolu
WITAMY !!!.
Studia II stopnia (magisterskie) rok akademicki 2018/2019
Finansowanie instytucji kultury
Studia II stopnia (magisterskie) rok akademicki 2018/2019
Opracowanie: Dagmara Lustyk
Zapis prezentacji:

Dr inż. Maciej Białecki: Kreatorzy wizerunku miasta

Dr inż. Maciej Białecki: Kreatorzy wizerunku miasta „Główne efekty prac to diagnoza kondycji marki Szczecin, opracowanie wizji i pozycjonowania marki, system identyfikacji wizualnej i elementów komunikacji wizerunkowej oraz praktyczne wskazówki działania dla efektywnego zarządzania marką. (...) Marka miasta to szereg działań, na wielu poziomach: począwszy od stworzenia jej koncepcji, wizji, misji, logo, poprzez opracowanie spójnego systemu wizualnego miasta oraz systemu komunikacji i na wdrażaniu marki kończąc.” (Szczecin 2007) Dr inż. Maciej Białecki: Kreatorzy wizerunku miasta

Dr inż. Maciej Białecki: Kreatorzy wizerunku miasta Elementy wizerunku miasta: - rozpoznawalność - oferta inwestycyjna - jakość życia w mieście - kapitał społeczny - oferta turystyczna Dr inż. Maciej Białecki: Kreatorzy wizerunku miasta

Dr inż. Maciej Białecki: Kreatorzy wizerunku miasta 1. Samorządowcy 2. Rozpoznawalność: historycy, przedsiębiorcy i organizatorzy imprez 3. Honorowi obywatele miasta 4. Artyści 5. Przedsiębiorcy 6. Media lokalne i internet 7. Organizacje pozarządowe Dr inż. Maciej Białecki: Kreatorzy wizerunku miasta

Dr inż. Maciej Białecki: Kreatorzy wizerunku miasta Samorządowcy: Instrumenty promocji władz m. st. Warszawy: Gabinet Prezydenta Biuro Promocji Miasta Stołeczne Biuro Turystyki Muzeum Powstania Warszawskiego Instytut Stefana Starzyńskiego instytucje kultury: muzea, domy kultury, teatry... Dr inż. Maciej Białecki: Kreatorzy wizerunku miasta

Dr inż. Maciej Białecki: Kreatorzy wizerunku miasta Samorządowcy: Autopromocja władz miasta: bezpośrednia pośrednia Stefan Oleszczuk - burmistrz Kamienia Pomorskiego 1990-1994 Stanisław Kracik - burmistrz Niepołomic 1990-2009 Maria Jolanta Batycka-Wąsik - wójt Lesznowoli od 1998 Rafał Dutkiewicz - prezydent Wrocławia od 2002 Celem jest uzyskanie poparcia politycznego. Dr inż. Maciej Białecki: Kreatorzy wizerunku miasta

Rozpoznawalność: historycy przedsiębiorcy organizatorzy imprez Dr inż. Maciej Białecki: Kreatorzy wizerunku miasta

Dr inż. Maciej Białecki: Kreatorzy wizerunku miasta Rozpoznawalność: Kreatorem rozpoznawalności miasta jest wielka firma produkująca cieszące się poważaniem dobra powszechnego użytku z nazwą miasta. Dr inż. Maciej Białecki: Kreatorzy wizerunku miasta

Dr inż. Maciej Białecki: Kreatorzy wizerunku miasta Rozpoznawalność: Kreatorem rozpoznawalności miasta o największej sile jest impreza kulturalna lub sportowa. Dr inż. Maciej Białecki: Kreatorzy wizerunku miasta

Dr inż. Maciej Białecki: Kreatorzy wizerunku miasta Duże miasta nie radzą sobie z wykorzystaniem imprezy jako kreatora wizerunku: Wielkanocny Festiwal Ludwiga van Beethovena Międzynarodowy Festiwal Sztuki Autorów Zdjęć Filmowych Plus Camerimage Międzynarodowy Festiwal Filmowy Era Nowe Horyzonty Warsaw Orange Festival Dr inż. Maciej Białecki: Kreatorzy wizerunku miasta

Dr inż. Maciej Białecki: Kreatorzy wizerunku miasta Honorowi obywatele miasta Civitate Wratislaviensi Donatus 1. Postacie rangi ogólnopolskiej i międzynarodowej: Jan Paweł II, Jan Nowak Jeziorański, Vaclav Havel, Norman Davies, Andrzej Wajda, Władysław Bartoszewski, Lech Wałęsa i XIV Dalajlama Tybetu 2. Osoby, których życie i działalność związane są z miastem: Alfred Jahn, Tadeusz Różewicz, Henryk Tomaszewski, ks. kardynał Henryk Gulbinowicz, Jerzy Grotowski, Sylwester Chęciński, Kurt Masur i Urszula Kozioł Dr inż. Maciej Białecki: Kreatorzy wizerunku miasta

Honorowi obywatele miasta Brwinów Dr inż. Maciej Białecki: Kreatorzy wizerunku miasta

Dr inż. Maciej Białecki: Kreatorzy wizerunku miasta Artyści Dr inż. Maciej Białecki: Kreatorzy wizerunku miasta

Dr inż. Maciej Białecki: Kreatorzy wizerunku miasta Artyści Dr inż. Maciej Białecki: Kreatorzy wizerunku miasta

Dr inż. Maciej Białecki: Kreatorzy wizerunku miasta Oferta inwestycyjna: samorząd i przedsiębiorcy 1. Samorządowcy: - targi nieruchomości - folderek i długopis z herbem miasta Dr inż. Maciej Białecki: Kreatorzy wizerunku miasta

Oferta inwestycyjna: przedsiębiorcy Warsaw Destination Alliance Dr inż. Maciej Białecki: Kreatorzy wizerunku miasta

Dr inż. Maciej Białecki: Kreatorzy wizerunku miasta Organizacje pozarządowe W Warszawie: Towarzystwo Przyjaciół Warszawy konkurs „Warszawa w kwiatach i zieleni” Stowarzyszenie Integracji Stołecznej Komunikacji (SISKOM) strona www.siskom.waw.pl Forum Rozwoju Warszawy Dr inż. Maciej Białecki: Kreatorzy wizerunku miasta

Media lokalne i internet Dr inż. Maciej Białecki: Kreatorzy wizerunku miasta

Dr inż. Maciej Białecki: Kreatorzy wizerunku miasta Dziękuję za uwagę  Dr inż. Maciej Białecki: Kreatorzy wizerunku miasta