Intencje zakupowe w sieci AdProfile.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Propozycja współpracy z serwisem OpenDoc.pl
Advertisements

źródło: Megapanel PBI/Gemius, maj 2010 Wybrane serwisy internetowe Grupy INFOR Dziennik.pl Dynamicznie rozwijający się serwis informacyjny skierowany.
Charakterystyka i potencjał reklamowy serwisów
SIDEKICK nowy format reklamowy w IDMnet.
Możliwości reklamowe widoczne dla wszystkich użytkowników.
Adam Dyba wiceprezes IDMnet / AdAction Engagement ads czyli jak kupić krowę i za nią nie płacić
Patronat medialny Oferta dla organizacji studenckich
SŁOWA, które doprowadzą nas do KLIENTA
Polski e-commerce w dobie kryzysu okiem Skąpiec.pl Z tarczą czy na tarczy?
Sklepy internetowe. Tracking w sklepie internetowym O trackingu Jak śledzić? Gdzie śledzić? –Strona główna –Strona kategorii –Strona produktu –Koszyk.
Sklepy internetowe.
SLIDER nowy format reklamowy w IDMnet.
PUSHDOWN nowy format reklamowy w IDMnet. PUSHDOWN WIELKIE MOŻLIWOŚCI Rozmiar rozwiniętej kreacji pozwala na umieszczenie pełnej oferty produktowej, wzmacniającej.
FILMSTRIPP nowy format reklamowy w IDMnet.
Nowe formaty reklamowe. FILMSTRIP NIEOGRANICZONE MOŻLIWOŚCI wizualizacja przygotowana na potrzeby prezentacji zobacz przykład Filmstripp jest graficzną
Generujemy efekty prezentacja sieci AdAction Network oferta dla witryn.
prezentacja sieci reklamowej w grach PlayAds oferta dla reklamodawców
Generujemy efekty prezentacja sieci reklamowej w grach PlayAds oferta dla developerów i wydawców.
Zwiększamy sprzedaż dzięki dialogowi
Goldbach Audience – prezentacja firmy
„Jutro to dziś tyle, że jutro”
Sklep internetowy z dużymi możliwościami
1. AdExpress 2. Internet Evaliant Adex
Wygodna lista zakupów Case study Przyciski Listonic.
Sieć reklamowa Premium docierająca do KOBIET
Nowa firma, doświadczeni ludzie
Nowa firma, doświadczeni ludzie
Copyright 2006 Zentropy Partners Jak zaplanować kampanię z wykorzystaniem wyników badania Megapanel PBI/Gemius? Warszawa, r.
Search Engine Marketing w promocji eventu
Fundacja Regionalnej Agencji Promocji Zatrudnienia Przedsiębiorstwo Telekomunikacyjne Optoland S.A Biuro Wdrażania Europejskiego Funduszu Społecznego w.
Goldbach Audience – prezentacja firmy. >> Kim jesteśmy?
Prezentacja – Reklama w Grupie Styl.fm.
Google Analytics                                                                                              Mariusz Gąsiewski
Biblioteka jako Szkolne Centrum Informacji
Interactive Marketing Partner marketing
Czym jest PayPer.pl? Jesteśmy siecią reklamy efektywnościowej:
Warszawa, listopad 2007 SPIS CEN PRODUKTÓW POMIAR ATRAKCYJNOŚCI CENOWEJ SKLEPU AGITO Prezentacja wyników badania przeprowadzonego na zlecenie AGITO SA.
Oferta sieci AdProfile
Ogólnopolski system punktów, rabatów i wyjątkowych ofert dla rolników
Metodologia badań wydatków reklamowych
Oferta Geo. Czym jest PayPer.pl? Jesteśmy siecią reklamy efektywnościowej: z Klientem rozliczamy się na podstawie efektów kampanii, czyli liczby kliknięć,
Szkolne Centrum Informacyjne Biblioteka Szkolna
Stylio.pl. Stylio.pl jest pierwszym w Polsce serwisem opartym na idei social recommendation. Stylio.pl to serwis dla ludzi świadomie kreujących własny.
serwis rozrywkowy z bazą video
Oferta reklamowa Bo Luksus ma wiele twarzy. Czym jest luksus? Czy to przyjemny dotyk kaszmiru na skórze? Najnowszej klasy samochód w garażu? Relaks w.
RTB network iSing w ofercie Adexon Największy w Polsce serwis karaoke.
Ceneo.pl – serwis porównujący ceny produktów w sklepach internetowych.
Dofinansowano ze środkow Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego Usługi internetowe.
Jak bezpiecznie kupować przez Internet.
Agenda O Nas Ogólne informacje o Produkcie Job Manager – idealne rozwiązanie Aplikacja Webowa Aplikacja Kliencka Najnowsze zmiany.
Zagrożenia niesione przez współczesne środki przekazu (massmedia)
SPODZIEWAJ SIĘNIESPODZIEWANEGOSPODZIEWAJ SIĘNIESPODZIEWANEGOSPODZIEWAJ SIĘNIESPODZIEWANEGOSPODZIEWAJ SIĘNIESPODZIEWANEGO.
Informacje BEKO - to marka sprzętu gospodarstwa domowego obecna w 101 krajach świata! Produkty BEKO można znaleźć na rynkach wszystkich krajów europejskich.
Agenda. Wstęp – co to jest Seenergy? Bardzo krótko o systemie Krótko o zapotrzebowaniu Krótko o zainteresowaniu ochroną środowiska – o konferencji w Poznaniu,
Google AdWords.
WPROWADZENIE DO ZAJĘĆ SCHEMAT ĆWICZEŃ I METODYKA Marketing Usług Finansowych.
Jest to forum internetowe, na którym użytkownicy wymieniają między sobą poglądy, dzielą się własnymi zainteresowaniami, odpowiadają.
REKLAMA MOBILNA Oferta współpracy. Dlaczego Mobile? Dotarcie do nowej grupy docelowej. Aż 40%* użytkowników poszukujących informacji z regionu, robi to.
Sony Ericsson Vivaz – Fashion Show
Produkt SMART PEOPLE w oparciu rekomendowane scenariusze użycia
Sklep internetowy z dużymi możliwościami
HOOP - Dzień Przytulania
Czy na blogu da się zarobić, czyli słów parę o afiliacji
OFENSYWA REKLAMOWA 2015.
JAKUB BAREŁKOWSKI REKLAMA W WYSZUKIWARKACH
Reklama w wyszukiwarkach internetowych. Formy reklamy w wyszukiwarkach internetowych ●wyniki organiczne zbudowane na podstawie algorytmu oceniającego.
Reklama w wyszukiwarkach internetowych Jakub Barełkowski.
Tutaj wstaw zdjęcie produktu
Zapis prezentacji:

Intencje zakupowe w sieci AdProfile

Intencje zakupowe

Co to takiego? Intencje zakupowe to produkt umożliwiający tworzenie profilu użytkowników na podstawie przeglądanych kategorii produktowych w sklepach internetowych bądź porównywarkach cen Analiza ruchu Oznaczanie użytkowników Segmentowanie użytkowników Tworzenie profili pod kątem intencji zakupowych Emisja reklamy targetowanej

Jak to działa? Użytkownik poszukuje interesujących go produktów w porównywarce internetowej System analizuje zachowania użytkownika i klasyfikuje intencje zakupowe Emisja reklamy dopasowanej do zainteresowań użytkownika w całej sieci IDMnet

Partnerzy Partnerami Intencji Zakupowych są duże porównywarki oraz specjalistyczne serwisy

… oraz wszystkie dostępne sekcje serwisów partnerskich. Kategorie Komputery Motoryzacja Filmy DVD Leki OTC Telefony Hotele Pralki Produkty dziecięce Telewizory Rowery Nawigacja Kawa Możliwość głębokiej penetracji kategorii - np. nie AGD a pralki, nie sprzęt komputerowy a drukarki Aparaty i kamery Książki Kosmetyki Drukarki … oraz wszystkie dostępne sekcje serwisów partnerskich.

Korzyści dla reklamodawcy Dotarcie do osób faktycznie zainteresowanych daną grupą produktów Możliwość dokładnego określenia na jakie kategorie kampania będzie targetowana Ograniczenie strat mediowych - praktycznie brak osób spoza grupy docelowej Efektywne wykorzystanie budżetu reklamowego

Dziękujemy za uwagę