ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku Sp. z o.o. BUDOWLANA MARKA ROKU 2009 GALA BUDOWLANA MARKA ROKU 2009 DYSTRYBUTOR ROKU 2009.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
WYNIKI EGZAMINU GIMNAZJALNEGO Z JĘZYKA NOWOŻYTNEGO ROK SZKOLNY 2009/2010.
Advertisements

FIRMY Badanie przeprowadzone przez: ASM- Centrum Badań i Analiz
CENY I KOSZTY W BUDOWNICTWIE – informacja SEKOCENBUD
Prezentacja Konkursu TERAZ POLSKA
FUNDACJA WSZECHNICY BUDOWLANEJ OWEOB Promocja Patronat Honorowy Przewodniczącego Komisji Infrastruktury Sejmu RP, Ministra Infrastruktury, oraz Dyrektora.
Warszawa Hotel Marriott
Definicja Benchmarking definiowany jest jako „nieprzerwany proces porównywania wyników przedsiębiorstwa, systemów zarządzania, procesów, produktów i usług.
Analiza konkurencji: Przedsiębiorstwa powinny regularnie prowadzić analizę konkurencji, aby ustalić własne słabe i mocne strony w porównaniu z z najważniejszymi.
Kielce na rynku od 2001 r.. Minisaloniki Prasowe - wyspecjalizowane punkty sprzedaży prasy i produktów FMCG Powierzchnia: 6 – 18 m2 Saloniki Prasowe.
Warszawa 20 stycznia 2003 Sieć Doskonałości: Budownictwo, Materiały i Technologie Dzień informacyjny Nanotechnologie, materiały wielofunkcyjne i procesy.
Projektanci Podlasia Niektóre szanse trafiają się tylko raz!
Dane potrzebne do przykładu 2 Budynek wielorodzinny z częścią usługową na parterze.
Polski e-commerce w dobie kryzysu okiem Skąpiec.pl Z tarczą czy na tarczy?
Zespół konsultantów: Robert Lewicki Michał Kłos Michał Jędrzejczak
Zintegrowane techniki analizy strategicznej
1. Zwyczaje zakupowe Polaków Metodologia badania 3 Badanie zrealizowane zostało w dniach stycznia 2010 roku na 1000 osobowej reprezentatywnej próbie.
Analiza portfela produktów przedsiębiorstwa (na przykładach)
U.W.S.P. "TURBACZ" KRAKÓW 26 marzec 2012.
Marki w Polsce operują dziś w obszarze dwóch benefitów, z czego ogólnie pojęte nawadnianie jest najbardziej zatłoczonym terytorium. Temat oczyszczania.
Preferencje dotyczące konsumpcji piwa studentów Politechniki Śląskiej
Ognioodporny system lekkiej obudowy TRIMO
Eurotel SA GRUPA TELEKOMUNKACYJNA
2010 Benchmarking klastrów w Polsce Dr Aleksandra Nowakowska Zespół Konsultantów PARP Benchmarking jako instrument poprawy jakości zarządzania Warszawa,
The best steel solutions for You
Zespół Szkół Licealnych i Zawodowych w Olecku zaprasza do rozpoczęcia nauki w zawodzie TECHNIK URZĄDZEŃ SANITARNYCH ul. Gołdapska Olecko Tel.
Wszystkie warstwy dachu. MELLE to… …wiodący dystrybutor pokryć dachowych, materiałów elewacyjnych i izolacyjnych z 15 letnim doświadczeniem …kompleksowa.
Ranking marek budowlanych BUDOWLANA MARKA ROKU 2006 ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku.
ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008.
GRUPA SAINT-GOBAIN JSZ.
Warszawa, listopad 2007 SPIS CEN PRODUKTÓW POMIAR ATRAKCYJNOŚCI CENOWEJ SKLEPU AGITO Prezentacja wyników badania przeprowadzonego na zlecenie AGITO SA.
Jak zwiększyć sprzedaż w hipermarketach?
Wybrane wyniki badania Budowlana marka roku DRZWI.
DYSTRYBUCJA MATERIAŁÓW BUDOWLANYCH
ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku Sp. z o.o. BUDOWLANA MARKA ROKU 2010 GALA BUDOWLANA MARKA ROKU 2010.
Apolonia Medical S.A. Prezentacja dla Inwestorów Maj 2010 r. 1 1.
RANKING WARTOŚCI MAREK WIELKOPOLSKI 2013 SPIS TREŚCI 1.Idea rankingu 2.O organizatorze 3.Korzyści dla uczestników 4.Metodologia 5.Propozycja współpracy.
WYTYCZNE STOWARZYSZENIA DAFA dla projektantów i wykonawców metalowych obudów ścian i dachów. BUDMA 2010, dr inż. Paweł Fiszer.
Ranking dystrybutorów materiałów budowlanych
Wybrane wyniki badania „Budowlana marka roku”
Wybrane wyniki badania „Budowlana marka roku”
Kluczowe czynniki sukcesu
System ociepleń Baumit OPEN
Strona 1 Branża Grzewczo-Instalacyjna w Internecie 2013 Poznań, Ireneusz Jeleń 664/
Liczba bezrobotnych na przełomie roku Miesiąc dolnośląskie 2010kraj 2010Powiat 2010 styczeń 13,70%12,90%13,90% luty 14,10%13,20%14,40% marzec 14,10%13,00%14,40%
Konferencja Fundacji Wszechnicy Budowlanej Budownictwo indywidualne w maju 2011 r. Małgorzata Walczak Dyrektor Generalny, Członek Zarządu ASM – Centrum.
Dodatkowe aspekty stosowania środków hydrofobowych w układach mineralnych. ZAKOBUILDING 2014.
Chemia między nami.
NAJWAŻNIEJSZE INFORMACJE O NIERUCHOMOŚCI NIERUCHOMOŚĆ nr 8 - BUDYNKI: UL. GWARKÓW UL. GWARKÓW Ul. GWARKÓW Ul. GWARKÓW Ul. GWARKÓW.
NAJWAŻNIEJSZE INFORMACJE O NIERUCHOMOŚCI NIERUCHOMOŚĆ nr 2- BUDYNKI: Ul. Sztukowskiego 4-12 Ul. Sztukowskiego Ul. Sztukowskiego UL. Gwarków.
Avon 2014 Corporate Template
Firmy budowlane w obecnej sytuacji rynkowej
Czym jest Wybór Konsumenta? Badanie konsumenckie, którego celem jest wyłonienie najlepszych marek dostępnych na rynku polskim. Wybór Konsumenta Jest.
Supermarkety i dyskonty
NANOTECHNOLOGIA w BUDOWNICTWIE Łukasz Galiński
Nieruchomość składa się z działki o powierzchni ok. 2 arów (segmenty środkowe) lub ok. 4 arów (segmenty zewnętrzne), na której znajduje się dwukondygnacyjny.
Prezentacja dla firmy Louis Vuitton Prace wnętrzarskie - Kome Polska sp. z o.o.
Systemy laboratoryjnych powierzchni roboczych z żywic epoksydowych PŁYTY GRZEWCZE W BLATACH ROBOCZYCH DURCON.
Strona 1 Zespół domów w zabudowie bliźniaczej lub szeregowej na ul. Miłej w Mikołowie Oferta dla klienta indywidualnego: Osiedle 28 domów w zabudowie bliźniaczej.
Największa i najdłużej działająca firma handlowa branży budowlanej w płd-wsch. Polsce. Sieć na dzień dzisiejszy ciągle się powiększa, na tą chwile obejmuje.
IZOHAN Twój dom - nasze rozwiązania! v IZOHAN ekolep Akrylowa masa klejąca w postaci pasty Ekologiczny klej dyspersyjny o podwyższonych parametrach.
Analiza i ocena konkurencji – tablice diagnostyczne © Krzysztof Podstawka ‘ 2015.
Praca dyplomowa Wpływ wybranych czynników na zachowania konsumentów na rynku czekolad Autor: Patrycja Czajka Opiekun pracy: dr inż. Małgorzata Źródło.
Konferencja Fundacji Wszechnicy Budowlanej Budownictwo indywidualne w 2011 r. Joanna Jarzębowska Project Manager ASM – Centrum Badań i Analiz Rynku Sp.
Atlas Gips - jakość bez kompromisów
Kategoria: ODWAGA W PLANOWANIU MEDIÓW
Firma Ceslovas ir kompanija
Wprowadzenie do dyskusji panelowej: Konkurencja i współpraca w łańcuchach dostaw żywności na rynku wewnętrznym UE i na rynkach krajów trzecich Forum.
ZARZĄDZANIE MARKETINGOWE
Detale II’2015.
Firma Bolix to: Specjalizujemy się w produkcji systemów elewacyjnych, a w szczególności systemów ociepleń, czyli produktów, dzięki którym zewnętrzne ściany.
Zapis prezentacji:

ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku Sp. z o.o. BUDOWLANA MARKA ROKU 2009 GALA BUDOWLANA MARKA ROKU 2009 DYSTRYBUTOR ROKU 2009

ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku Sp. z o.o. BUDOWLANA MARKA ROKU 2009 Ranking marek budowlanych – metodologia badania Badanie wśród firm wykonawczych w sektorze budowlanym: przeprowadzone w kwietniu 2010 roku obejmujące 20 grupy asortymentowe materiałów budowlanych przeprowadzone na próbie firm wykonawczych odrębnie dobranej dla każdej z 20 grup asortymentowych materiałów budowlanych Wykonawcy wskazywali m.in.: marki budowlane najwyższej jakości marki budowlane o najlepszej relacji cena do jakości marki budowlane najchętniej wybierane

ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku Sp. z o.o. BUDOWLANA MARKA ROKU 2009 Ranking marek budowlanych – metodologia badania Budowlaną marką roku zostaje marka, która w danej kategorii asortymentowej osiągnęła najwyższą ocenę ważoną, tj: marka uznawana za markę najwyższej jakości (waga 40%) marka o najlepszej relacji cena do jakości (waga 30%) marka najczęściej stosowana przez wykonawców (waga 30%)

ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku Sp. z o.o. BUDOWLANA MARKA ROKU 2009 Ranking marek budowlanych – badane segmenty 1.materiały wznoszeniowe 2.płyty gipsowo – kartonowe 3.materiały termoizolacyjne – wełna mineralna i skalna 4.materiały termoizolacyjne – styropian 5.pokrycia dachowe 6.okna dachowe 7.systemy rynnowe 8.okna elewacyjne 9.profile okienne z PVC 10.piany i silikony 11.drzwi wewnętrzne 12.produkty gipsowe do wyrównywania i gładzenia ścian 13.farby 14.płytki ceramiczne 15.kleje i fugi 16.podłogi drewniane i laminowane 17.grzejniki 18.kotły grzewcze 19.tynki dekoracyjne 20.kostka brukowa

ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku Sp. z o.o. BUDOWLANA MARKA ROKU 2009 WYNIKI RANKINGU BUDOWLANA MARKA ROKU 2009

ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2009 MATERIAŁY WZNOSZENIOWE

ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2009 Wyróżnienia w kategorii MATERIAŁY WZNOSZENIOWE

ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2009 BUDOWLANA MARKA ROKU MATERIAŁY WZNOSZENIOWE

ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2009 PŁYTY GIPSOWE – KARTONOWE

ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2009 Wyróżnienia w kategorii PŁYTY GIPSOWE – KARTONOWE

ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2009 BUDOWLANA MARKA ROKU PŁYTY GIPSOWE – KARTONOWE

ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2009 MATERIAŁY TERMOIZOLACYJNE – WEŁNA MINERALNA I SKALNA

ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2009 Wyróżnienia w kategorii WEŁNA MINERALNA I SKLALA

ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2009 BUDOWLANA MARKA ROKU WEŁNA MINERALNA I SKLALA

ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2009 MATERIAŁY TERMOIZOLACYJNE – STYROPIAN

ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2009 Wyróżnienia w kategorii STYROPIAN

ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2009 BUDOWLANA MARKA ROKU STYROPIAN

ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2009 POKRYCIA DACHOWE

ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2009 Wyróżnienia w kategorii POKRYCIA DACHOWE

ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2009 BUDOWLANA MARKA ROKU POKRYCIA DACHOWE

ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2009 OKNA DACHOWE

ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2009 Wyróżnienia w kategorii OKNA DACHOWE

ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2009 BUDOWLANA MARKA ROKU OKNA DACHOWE

ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2009 SYSTEMY RYNNOWE

ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2009 Wyróżnienia w kategorii SYSTEMY RYNNOWE

ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2009 BUDOWLANA MARKA ROKU SYSTEMY RYNNOWE

ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2009 OKNA ELEWACYJNE

ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2009 Wyróżnienia w kategorii OKNA ELEWACYJNE

ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2009 BUDOWLANA MARKA ROKU OKNA ELEWACYJNE

ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2009 PROFILE OKIENNE Z PVC

ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2009 Wyróżnienia w kategorii PROFILE OKIENNE Z PVC

ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2009 BUDOWLANA MARKA ROKU PROFILE OKIENNE Z PVC

ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2009 PIANY I SILIKONY

ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2009 Wyróżnienia w kategorii PIANY I SILIKONY

ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2009 BUDOWLANA MARKA ROKU PIANY I SILIKONY

ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2009 DRZWI WEWNĘTRZNE

ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2009 Wyróżnienia w kategorii DRZWI WEWNĘTRZNE

ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2009 BUDOWLANA MARKA ROKU DRZWI WEWNĘTRZNE

ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2009 PRODUKTY GIPSOWE DO WYRÓWNYWANIA I GŁADZENIA ŚCIAN

ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2009 Wyróżnienia w kategorii PRODUKTY GIPSOWE DO WYRÓWNYWANIA I GŁADZENIA ŚCIAN

ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2009 BUDOWLANA MARKA ROKU PRODUKTY GIPSOWE DO WYRÓWNYWANIA I GŁADZENIA ŚCIAN

ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2009 FARBY WEWNĘTRZNE

ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2009 Wyróżnienia w kategorii FARBY WEWNĘTRZNE

ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2009 BUDOWLANA MARKA ROKU FARBY WEWNĘTRZNE

ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2009 PŁYTKI CERAMICZNE

ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2009 Wyróżnienia w kategorii PŁYTKI CERAMICZNE

ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2009 BUDOWLANA MARKA ROKU PŁYTKI CERAMICZNE

ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2009 KLEJE I FUGI

ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2009 Wyróżnienia w kategorii KLEJE I FUGI

ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2009 BUDOWLANA MARKA ROKU KLEJE I FUGI

ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2009 PODŁOGI DREWNIANE I LAMINOWANE

ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2009 Wyróżnienia w kategorii PODŁOGI DREWNIANE I LAMINOWANE

ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2009 BUDOWLANA MARKA ROKU PODŁOGI DREWNIANE I LAMINOWANE

ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2009 GRZEJNIKI

ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2009 Wyróżnienia w kategorii GRZEJNIKI

ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2009 BUDOWLANA MARKA ROKU GRZEJNIKI

ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2009 KOTŁY GRZEWCZE

ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2009 Wyróżnienia w kategorii KOTŁY GRZEWCZE

ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2009 BUDOWLANA MARKA ROKU KOTŁY GRZEWCZE

ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2009 TYNKI DEKORACYJNE

ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2009 Wyróżnienia w kategorii TYNKI DEKORACYJNE

ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2009 BUDOWLANA MARKA ROKU TYNKI DEKORACYJNE

ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2009 KOSTKA BRUKOWA

ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2009 Wyróżnienia w kategorii KOSTKA BRUKOWA

ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2009 BUDOWLANA MARKA ROKU KOSTKA BRUKOWA

ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2009

ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku Sp. z o.o. BUDOWLANA MARKA ROKU 2009 BUDOWLANA MARKA ROKU – metodologia badania To marka, która w zdaniem badanych wykonawców jest: marka najbardziej znana (waga 50%) marka oferująca najlepszą jakość w porównaniu do konkurencji (waga 50%)

ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2009

ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku Sp. z o.o. BUDOWLANA MARKA ROKU 2009 DYSTRYBUTOR ROKU 2009

ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku Sp. z o.o. BUDOWLANA MARKA ROKU 2009 KATEGORIE RANKINGOWE DYSTRYBUTOR ROKU 2009 wśród hipermarketów budowlanych DYSTRYBUTOR ROKU 2009 wśród sieci/hurtowni budowlanych

ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku Sp. z o.o. BUDOWLANA MARKA ROKU 2009 Badane grupy: wykonawcy (N=1773) oraz inwestorzy indywidualni (N=450), którzy dokonywali zakupu materiałów budowlanych w 2009 r. przeprowadzone w okresie luty – marzec 2010 r. Respondenci wskazywali na: sieć/hurtownie budowlaną/market DIY, w których najczęściej dokonywali zakupów w 2009 r. sieć/hurtownia budowlana/market DIY najbardziej znany DYSTRYBUTOR ROKU metodologia badania

ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku Sp. z o.o. BUDOWLANA MARKA ROKU 2009 WYNIKI RANKINGU DYSTRYBUTOR ROKU 2009

ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2009 DYSTRYBUTOR ROKU 2009 wśród hipermarketów budowlanych

ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2009 DYSTRYBUTOR ROKU 2009 wśród składów/hurtowni budowlanych

ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2009 Zespół ASM życzy laureatom dalszych sukcesów oraz umacniania pozycji rynkowej