Gwarancja Kontraktowa

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Skrzynka dobroci Internetowe Pośrednictwo Wolontariatu Stowarzyszenie Centrum Wolontariatu w Warszawie.
Advertisements

Spis treści Przedstawienie firmy. Struktura organizacyjna.
Spis treści Przedstawienie firmy.
Definicja Clienting to nowe pojęcie, które umożliwia odmiennie niż w tradycyjny sposób postrzeganie marketingu i klientów. Prekursorem tego nurtu jest.
Wprowadzenie do języka skryptowego PHP
MobilePay System autoryzacji płatnego dostępu do usług internetowych.
Potwierdzenie przyjęcia zamówienia
e-commerce jako efektywny rozwój dystrybucji
Centrum Piękności Oriflame
Ustawa z dnia 27 lipca 2002r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu Cywilnego.
E-faktura w praktyce – regulacje i doświadczenia
JAKOŚĆ PRODUKTU - USŁUGI
PARTNER II System komunikacji oraz przygotowania beneficjentów i projektów finansowanych z Funduszy Strukturalnych w Województwie Śląskim Urząd.
Sklep internetowy z dużymi możliwościami
Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata Oś 4 Leader EWALUACJA LGD Rzeszów, 21 maja 2013 r.
NEO24.PL „Wąskie gardła” komunikacyjne w kolejnych etapach rozwoju przedsięwzięcia e-commerce.
Instrukcja MILO moduł klienta.
Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu
RESCOLD Sp.J. Zamówienia on-line Informacja dla klientów na temat sprzedaży przez internet.
System zamawiania on-line
Kampania reklamowa Somfy 2013
System e-zamówienia.
KORESPONDENCJA W SPRAWACH HANDLOWYCH Opracowanie: Wioleta Musiał
Kontakt: Adam Jarus tel
Prezentacja opisuje mechanizm pracy
Prezentacja usługi Przelewów Masowych dla
Kobieta.pl. Źródło Megapanel PBI – listopad 2011 Serwis zawiera kontent z wydań papierowych Naj i Claudia Profil użytkownika: /kobiety aktywnie spędzające.
Karta członkowska ZHP.
Dawid Smoleń Zarządzanie Rok II, sem. III
Indywidualne Terminowe Ubezpieczenie na Życie Optimum +
27 marca 2014 JAK ZACZĄĆ? RMA Portal MOTOROLA SOLUTIONS 1.
Title Slide 1 It starts with you
PRACA SEMESTRALNA- semestr III Ocena ryzyka zawodowego
STAŻE Z MOŻLIWOŚCIĄ WYPŁATY STYPENDIUM STAŻOWEGO PRAKTYCZNY PORADNIK, CZYLI CO ZROBIĆ ŻEBY DOSTAĆ SIĘ NA STAŻ?
Program pomiaru systemu SAP SAP Basis Release 6.40
Program pomiaru systemu SAP SAP Basis Release 4.6B
Poznaj… nowy, ulepszony… e-katalog.
Obsługa klienta — narzędzie uaktualniające Dla użytkowników produktów firmy Novell.
PREMIE SKANERA.
Program pomiaru systemu SAP SAP Web AS 6.20 Krótki Przewodnik Pomiaru Systemu SAP (SAP System Measurement)
ADR I KARTY SKANOWANIA.
Agenda O Nas Ogólne informacje o Produkcie Job Manager – idealne rozwiązanie Aplikacja Webowa Aplikacja Kliencka Najnowsze zmiany.
Przykłady analiza i projektowanie
call center to nie tylko infolinia
Zakupy przez Internet – PRAWA Konsumenta
PORTAL RMA PIERWSZE KROKI
JAK ZACZĄĆ? RMA PORTAL 27 January, 2015 ZEBRA TECHNOLOGIES.
SKLEP DETEKTYWISTYCZNY „LUPA”. Polityka działalności sklepu:  Tylko markowe produkty  Aby mieć pewność, że sprzęt który Państwo kupujecie został zaprojektowany.
Instrukcja Rejestracja do I edycji Gimnazjalnej Olimpiady Wiedzy o Społeczeństwie Instrukcja
Projekt współfinansowany przez Ministerstwo Pracy i Polityki Społecznej w ramach Programu Operacyjnego Fundusz Inicjatyw Obywatelskich Partner projektu.
E-zwolnienia Zmiany wchodzące od roku.
Zintegrowane systemy informatyczne
Przygotowanie do testów – formularze rejestracyjne Warszawa,
Zgłoszenie do konkursu Złota Słuchawka 2016 zlotasluchawka.pl Prezentację oraz formularz zgłoszeniowy należy wysłać na adres
Dlaczego firmy nie zarządzają procesami i jak to zmienić? Piotr Szynkiewicz Hospital Management, Warszawa, 21 czerwca 2013 r. Delegowanie odpowiedzialności.
L a s g r o u p MBE GROUP TORUŃ. O nas… Szanowni Państwo! Firma MBE GROUP jest dystrybutorem mebli biurowych LAS MOBILI. Oferowane przez nas meble charakteryzują.
Ankieta oceny dla przedstawicieli rad naukowych parków narodowych Warszawa, 26 kwietnia 2016r.
RAPORT Z BADANIA ANKIETOWEGO ZA ROK 2009 „Ocena zadowolenia klienta z usług Urzędu Miasta Tychy”
Rejestracja napraw online
Spotkanie informacyjne
Global Ordering System - GOS
Adres korespondencyjny
Szkoła przesyła formularz zgłoszenia mailem lub faksem do Biura STO.
Konkursy przedmiotowe organizowane dla uczniów szkół podstawowych i uczniów dotychczasowych gimnazjów i klas dotychczasowych gimnazjów województwa wielkopolskiego.
15 marca ŚWIATOWY DZIEŃ PRAW KONSUMENTA
LOGISTYKA Punkt rozdziału.
Innowacyjna Ochrona Serwisowa Urządzeń dla Firm
ADR I KARTY SKANOWANIA.
Rejestracja firmy do programu Microsoft Partner Network Instrukcja
Zamawiam szkolenie z obowiązkiem zapłaty
Zapis prezentacji:

Gwarancja Kontraktowa Contractual warranty Najpierw wymiana, później formalności 23 czerwca 2009

Gwarancja Kontraktowa Wyniki Ankiety Zadowolenia Klientów wskazują, że sposób obsługi wymiany wadliwego produktu jest źródłem niezadowolenia Klientów Wdrożenie nowej Polityki Gwarancyjnej powinno być źródłem zadowolenia klientów oraz powinno wyróżnić Schneider Electric na tle konkurencji Wielu naszych Klientów staje się globalnymi zatem jesteśmy zobowiązani zapewnić spójne i jednoznaczne zasady obsługi bez względu na miejsce powstania niezgodności

Gwarancja Kontraktowa - Główna zasada to « Replace first and fast, discuss later » Najpierw wymiana, później formalności – oznacza to, że zgłaszając do Centrum Obsługi Klienta chęć skorzystania z gwarancji kontraktowej Partner otrzymuje produkt sprawny w najbliższym możliwym czasie. Po wymianie produktu, wadliwy należy odesłać do Schneider Electric Polska. ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Gwarancja kontraktowa dotyczy tylko i wyłącznie produktów nienaprawialnych. (produkty magazynowane – natychmiastowa wysyłka, produkty niemagazynowane – skrócenie czasu oczekiwania na nowy produkt). Lista produktów nienaprawialnych dostępna jest w Centrum Obsługi Klienta Warunkiem uruchomienia procesu gwarancji kontraktowej jest odesłanie przez Partnera* Formularza Gwarancji Kontraktowej do Centrum Obsługi Klienta. Formularz zgłoszeniowy dostępny jest na stronie www.schneider-electric.pl lub w Centrum Obsługi Klienta ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- *Partner – firma, która pozostaje w bezpośredniej relacji z firmą Schneider – jest płatnikiem

Gwarancja kontraktowa Odesłanie wadliwego produktu powinno nastąpić w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania nowego produktu przez Partnera na adres: Schneider Electric Polska Dział Reklamacji Ul. Gierdziejewskiego 1 02-135 Warszawa Nr sprawy HD ….. Gwarancja kontraktowa

Gwarancja kontraktowa Partner ( Dystrybutor, Integrator Systemu, Instalator) otrzymuje argument handlowy. Zasada “Replace first and fast, discuss later” – „Najpierw wymiana, później formalności” powinna być przejrzysta dla Klienta Finalnego. Partner nie ponosi ryzyka związanego z gwarancją kontraktową, ale jest zobowiązany do wzięcia udziału w rozmowie z Klientem Finalnym jeśli okaże się, że reklamowany produkt okazał się sprawny (po przeprowadzonych testach w SE Polska) Partner jest całkowicie odpowiedzialny za zapewnienie odesłania wadliwego produktu w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania nowego produktu – w przeciwnym wypadku zostanie wystawiona faktura Partner jest zobowiązany przesłać do Schneider’a wypełniony Formularz gwarancji kontraktowej z uwzględnieniem numeru referencji, numeru faktury zakupowej SEPolska oraz krótkim opisem uszkodzenia Nowy produkt może zostać wysłany bezpośrednio do Klienta Finalnego jeśli będzie takie życzenie Partnera (należy zaznaczyć na Formularzu gwarancji kontraktowej)

Gwarancja Kontraktowa - proces Zgłoszenie gwarancyjne Formularz gwarancji kontraktowej (strona www) Klient Sprawdzenie danych formularza Czy produkt jest naprawialny ? Czy produkt jest dostępny? NIE Centrum Obsługi Klienta NIE Tabela produktów nienaprawialnych TAK TAK Formularz gwarancji kontraktowej Dział reklamacji / Serwis Naprawa Natychmiastowa wysyłka nowego produktu Dostawa produktu w najbliższym możliwym terminie