Gwarancja Kontraktowa Contractual warranty Najpierw wymiana, później formalności 23 czerwca 2009
Gwarancja Kontraktowa Wyniki Ankiety Zadowolenia Klientów wskazują, że sposób obsługi wymiany wadliwego produktu jest źródłem niezadowolenia Klientów Wdrożenie nowej Polityki Gwarancyjnej powinno być źródłem zadowolenia klientów oraz powinno wyróżnić Schneider Electric na tle konkurencji Wielu naszych Klientów staje się globalnymi zatem jesteśmy zobowiązani zapewnić spójne i jednoznaczne zasady obsługi bez względu na miejsce powstania niezgodności
Gwarancja Kontraktowa - Główna zasada to « Replace first and fast, discuss later » Najpierw wymiana, później formalności – oznacza to, że zgłaszając do Centrum Obsługi Klienta chęć skorzystania z gwarancji kontraktowej Partner otrzymuje produkt sprawny w najbliższym możliwym czasie. Po wymianie produktu, wadliwy należy odesłać do Schneider Electric Polska. ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Gwarancja kontraktowa dotyczy tylko i wyłącznie produktów nienaprawialnych. (produkty magazynowane – natychmiastowa wysyłka, produkty niemagazynowane – skrócenie czasu oczekiwania na nowy produkt). Lista produktów nienaprawialnych dostępna jest w Centrum Obsługi Klienta Warunkiem uruchomienia procesu gwarancji kontraktowej jest odesłanie przez Partnera* Formularza Gwarancji Kontraktowej do Centrum Obsługi Klienta. Formularz zgłoszeniowy dostępny jest na stronie www.schneider-electric.pl lub w Centrum Obsługi Klienta ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- *Partner – firma, która pozostaje w bezpośredniej relacji z firmą Schneider – jest płatnikiem
Gwarancja kontraktowa Odesłanie wadliwego produktu powinno nastąpić w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania nowego produktu przez Partnera na adres: Schneider Electric Polska Dział Reklamacji Ul. Gierdziejewskiego 1 02-135 Warszawa Nr sprawy HD ….. Gwarancja kontraktowa
Gwarancja kontraktowa Partner ( Dystrybutor, Integrator Systemu, Instalator) otrzymuje argument handlowy. Zasada “Replace first and fast, discuss later” – „Najpierw wymiana, później formalności” powinna być przejrzysta dla Klienta Finalnego. Partner nie ponosi ryzyka związanego z gwarancją kontraktową, ale jest zobowiązany do wzięcia udziału w rozmowie z Klientem Finalnym jeśli okaże się, że reklamowany produkt okazał się sprawny (po przeprowadzonych testach w SE Polska) Partner jest całkowicie odpowiedzialny za zapewnienie odesłania wadliwego produktu w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania nowego produktu – w przeciwnym wypadku zostanie wystawiona faktura Partner jest zobowiązany przesłać do Schneider’a wypełniony Formularz gwarancji kontraktowej z uwzględnieniem numeru referencji, numeru faktury zakupowej SEPolska oraz krótkim opisem uszkodzenia Nowy produkt może zostać wysłany bezpośrednio do Klienta Finalnego jeśli będzie takie życzenie Partnera (należy zaznaczyć na Formularzu gwarancji kontraktowej)
Gwarancja Kontraktowa - proces Zgłoszenie gwarancyjne Formularz gwarancji kontraktowej (strona www) Klient Sprawdzenie danych formularza Czy produkt jest naprawialny ? Czy produkt jest dostępny? NIE Centrum Obsługi Klienta NIE Tabela produktów nienaprawialnych TAK TAK Formularz gwarancji kontraktowej Dział reklamacji / Serwis Naprawa Natychmiastowa wysyłka nowego produktu Dostawa produktu w najbliższym możliwym terminie