Szkolenie Milena Kuder
Zakładanie konta Google ćwiczenie
Płatność za użytkownika Czyli potencjalnego klienta Firmy
Krótki czas przygotowania kampanii Cechy programu AdWords
Elastyczne zarządzanie budżetem Cechy programu AdWords
Wybór słów kluczowych Cechy programu AdWords
Rozszerzenie reklam o adres
Cechy programu AdWords
Geolokalizacja Cechy programu AdWords
Różne teksty reklam
Możliwość wprowadzania zmian
Gdzie wyświetlają się reklamy AdWords?
Sieć partnerska
Inne kraje i języki
Telefony komórkowe
Planowanie Kampanii
Moja grupa docelowa Kim są Czego szukają Czym się interesują Gdzie mieszkają
Jaka jest twoja grupa docelowa i jak do niej dotrzeć? ćwiczenie
Narzędzie propozycji słów kluczowych Ćwiczenie
Ile to kosztuje?
Tworzenie konta AdWords strefa czasowa waluta dane i forma płatności
Tworzenie kampanii lokalizacja język budżet sieci i urządzenia harmonogram rozszerzenia
Tworzenie grupy reklam słowa kluczowe teksty reklam stawki
Grupowanie słów kluczowych ćwiczenie
Jak pisać teksty reklam słowa kluczowe cechy odróżniające wezwanie do działania
Pisanie tekstów reklam ćwiczenie
Skuteczność kampanii
Stan Ten wskaźnik pokazuje nam czy reklama się wyświetla pod danym słowem kluczowym
Maks. CPC Maksymalna stawka jaką chcemy zapłacić za kliknięcie
CTR Współczynnik ilości kliknięć do ilości wyświetleń np. 5% osób, którym reklama się wyświetliła, kliknęło w tą reklamę.
Śr. cpc Średni rzeczywisty koszt kliknięcia, dla danego słowa kluczowego
Śr. Poz Średnia pozycja reklamy w odpowiedzi na dane słowo kluczowe
Google Miejsca
Dziękuję za uwagę ! Pytania ?