Prezentacje opraw okularowych Piotr Michałowski grudzień 2012
Wybór miejsca Witryna oprawy damskie akcesoria oprawy męskie .. rozmowa
Wybór miejsca Witryna musi prezentować się dobrze od strony wnętrza i z ulicy
Wybór miejsca Zastosowanie podziału opraw dla wybranych grup klientów ułatwia ich wybór np.: Kobietom Mężczyznom Młodzieży Dzieciom Wymagającym
Wybór miejsca Wymagający klienci potrzebują spokojnego miejsca do poznania ich potrzeb i prowadzenia prezentacji
Wybór miejsca Sprzedawanie akcesoriów, drobnych przedmiotów czy dokonanie zapłaty – ułatwia lada
Wybór miejsca Podział podłogi rozgranicza część ogólną od miejsc do których zaprasza sprzedawca
Ekspozycja opraw Oprawy mogą być eksponowane na uchwy-tach pionowo, poziomo lub na półkach indywidualnie bądź w małych grupach
Ekspozycja opraw Oprawy w uchwytach mogą być zamknięte zamkiem i otwierane przez obsługę kluczem
Ekspozycja opraw Niektóre uchwyty mogą posiadać zintegrowane oświetlenie bądź uchwyty na futerały oraz miejsca do zamocowania opisów (logo producenta) lub lustra
Ekspozycja opraw Są uchwyty, które pozwalają na obrót całej kolumny opraw w lewo bądź w prawo
Oprawy można też eksponować poziomo Ekspozycja opraw Oprawy można też eksponować poziomo
W układzie poziomym łatwiej pomieścić inne przedmioty Ekspozycja opraw W układzie poziomym łatwiej pomieścić inne przedmioty
Ekspozycja opraw Na delikatnym „rusztowaniu” w układzie poziomym łatwiej pokazać oprawki
Przezroczyste półki nie zasłaniają wszystkich elementów oprawki Ekspozycja opraw Przezroczyste półki nie zasłaniają wszystkich elementów oprawki
Ekspozycja opraw Wielowarstwowa konstrukcja ułatwia dopasowanie do wnętrza i zmianę wystroju
Wystawa salonu Wystawa musi zachęcać do wejścia, dobrze wyglądać od środka i nie zasłaniać światła dziennego
Wystawa salonu Ekspozytory powinny łatwo dopasować się do wysokości oczu osób na ulicy i w prosty sposób wymieniać dekorację
Wystawa salonu Bardzo lekka konstrukcja nie zasłania światła i dostępu do zajrzenia z ulicy
Meble salonu Ważnym elementem są szuflady i szafki, stół do rozmowy i krzesła dla klienta i osoby towarzyszącej (doradcy, sponsora)
Wszystkie towary handlowe muszą posiadać cenę. Oprawki też Metki handlowe Wszystkie towary handlowe muszą posiadać cenę. Oprawki też
Uzupełnieniem dużych stojaków są małe Małe stojaki Uzupełnieniem dużych stojaków są małe
Przezroczyste stojaki nie odwracają uwagi od opraw Małe stojaki Przezroczyste stojaki nie odwracają uwagi od opraw
Małe stojaki Przy promocjach, nowościach oddzielnie wystawiamy towar w małych grupach
Małe stojaki Obrotowy przenośny stojak na stole ułatwia pokazanie większej grupy towaru
Dziękuję za uwagę