Pakiety partnerskie na Festiwal opolskich smaków

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Patronat medialny Oferta dla wydawców i dystrybutorów Styczeń 2012.
Advertisements

Szkolenie dla beneficjentów dotacji
EURO 2012 w serwisie Media2.pl. jeden z czołowych i najczęściej odwiedzanych serwisów branżowych w Polsce udostępniający najświeższe informacje z rynku.
Największy Polski Portal Pracy
MobilePay System autoryzacji płatnego dostępu do usług internetowych.
PYRLANDIA 2010 ul. Zgoda 14/8, Poznań; tel
Łódź, 18 marca 2011 r. Konferencja podsumowująca realizację projektu Kompleksowy program podnoszenia kwalifikacji zawodowych uczniów Technikum Urządzeń
Poprawność informacji prasowych
Patronat medialny Oferta dla organizacji studenckich Styczeń 2011.
Patronat medialny Oferta dla organizatorów imprez i koncertów
Patronat medialny Oferta dla organizacji studenckich Czerwiec 2010.
Patronat medialny Oferta dla organizacji studenckich
Patronat medialny Oferta dla wydawców i dystrybutorów Styczeń 2010.
Patronat medialny Oferta dla wydawców i dystrybutorów Styczeń 2011.
1 ZINTEGROWANA STRATEGIA DZIAŁAŃ PROMOCYJNYCH I SZKOLENIOWYCH INSTYTUCJI ZARZĄDZAJĄCEJ PODSTAWAMI WSPARCIA WSPÓLNOTY W POLSCE NA LATA
Nowy serwis Gazety Lubuskiej Strefa Biznesu – regionalny serwis gospodarczy.
Tegoroczny Katowicki Sylwester z gwiazdami odbędzie się na placu przed słynnym katowickim Spodkiem. Stanie tam duża nowoczesna scena z multimedialną scenografią.
Miejska Biblioteka Publiczna w Olsztynie
SIĘGNIJ PO UNIKATOWY PAKIET KORZYŚCI Nowa formuła konkursu – maksymalizacja korzyści dla laureata: Wybór laureatów przed targami – możliwość przeprowadzenia.
Informacja i promocja Szwajcarsko-Polski Program Współpracy
OFERTA DLA PARTNERA FESTIWALU 4M - MIŃSK MAZOWIECKI MIASTO MUZYKI
Szanowni Państwo, Podczas planowania wydarzeń artystycznych i kulturalnych w waszym regionie, zachęcamy do zapoznania się z ofertą Zespołu Tańca Ludowego.
Technika IT, Gliwice , Toszecka 2
Zasady funkcjonowania Warszawa Program marketingowy.
1. AdExpress 2. Internet Evaliant Adex
Od 14 lutego wszystko za 69% ceny WALENTYNKOWA CENA.
>> Nocowanie.pl Prezentacja ogólna serwisu © 2012 Goldbach Audience3 /to jeden z największych serwisów turystycznych w Polsce, od kilku lat znajdujący.
RYNEK PRACY I HR WOBEC REWOLUCJI CYFROWEJ Social HR? – Wykorzystanie social media w działaniach HR dr Jan Zając 9 maja 2012.
Smakizycia.pl. >> Informacje ogólne © 2012 Goldbach Audience3 /Smakizycia.pl – to autorski serwis znanej restauratorki Magdy Gessler. /Serwis posiada.
Pakiety partnerskie na Festiwal opolskich smaków.
` PREZENTACJA FIRMY 1.
oferta reklamy dedykowanej
Bo w Dom-u najlepiej Dom.pl Sp. z o.o. Skwer Wyszyńskiego 5/ Warszawa NIP tel. (0-22)
Kampania reklamowa Somfy 2013
Babyboom.pl Prezentacja serwisu
PROMOCJA TURYSTYKI WIEJSKIEJ W POLSCE DOŚWIADCZENIA I WYZWANIA
Oferta dla Patrona serwisu świątecznego Nastrojowy Dom.
Rozwijaj firmę z Biznes Multimedia Łukasz Grodzki, Tel Skype biznesmultimedia
Ogólnopolski system punktów, rabatów i wyjątkowych ofert dla rolników
SPORTS_ACTIVE_Wiosna/Lato2012 Rekreacyjna Oferta Specjalna.
Prezentacja dla Kolekcjonerów Minerałów
Oferta Geo. Czym jest PayPer.pl? Jesteśmy siecią reklamy efektywnościowej: z Klientem rozliczamy się na podstawie efektów kampanii, czyli liczby kliknięć,
PROMUJ SIĘ U NAS MĄDRZY RODZICE.
Najlepszy adres w stolicy NAJLEPSZY ADRES W STOLICY.
Najlepszy adres w stolicy NAJLEPSZY ADRES W STOLICY.
OFERTA DLA PARTNERA FESTIWALU 4M - MIŃSK MAZOWIECKI MIASTO MUZYKI
Piknik ekologiczny w Radiu Lublin Oferta handlowa wrzesień 2007
Kampania wizerunkowa Gmina Rewal Natchnieni Słońcem
Promocja marki Szlaku Jana III Sobieskiego
 Chciałbym również zaznaczyć iż w celu propagowania dziedziny sportu jaką jest piłka nożna, daliśmy możliwość brania udziału w zajęciach zmniejszając.
Rozwijaj firmę z Biznes Multimedia
Skuteczna prezentacja oferty nieruchomości w serwisie internetowym Jakich informacji na temat Twojej oferty oczekują internauci? Krzysztof Dzięgielewski.
1 NOWA STRONA GŁÓWNA WP.PL Grupa Wirtualna Polska 1 Warszawa, wrzesień2014 Warszawa,
Rok Szkolny 2014/2015 Rokiem Szkoły Zawodowców 1.
„Alpy Karpatom” 2011 – 2016 Szkolenie dla beneficjentów dotacji Projekt współfinansowany przez Szwajcarię w ramach szwajcarskiego programu.
PRODUKT.
To nasza pasja którą się dzielimy z wszystkimi Olympic2014 Szkółka PiłkarskaOlympic2014 Szkółka Piłkarska.
Oferta sponsoringu MONIN Cup Junior MONIN Cup Junior to coroczny konkurs dla młodych barmanów w wieku lat, którzy rywalizują w tworzeniu najlepszych.
X DYSKUSYJNE FORUM UBEZPIECZEŃ KOMUNIKACYJNYCH 1 GRUDNIA 2015 AIRPORT HOTEL OKĘCIE, WARSZAWA, UL. 17 STYCZNIA 24 NAJWAŻNIEJSZA.
Polskie Towarzystwo Wspierania Osób z Nieswoistymi Zapaleniami Jelita "J-elita" Księga znaku logotypu.
Fundusz Wsparcia Inicjatyw Lokalnych, Międzyregionalnych i Transgranicznych w Euroregionie Niemen Szkolenie dla beneficjentów w zakresie promocji i informacji.
Człowiek – najlepsza inwestycja CO NOWEGO W PROGRAMIE OPERACYJNYM KAPITAŁ LUDZKI? Prowadząca: Anna Makowska.
Pierwsza w Polsce porównywarka w zakresie usług branży poligraficznej. PaperPrint.pl.
Najlepszy adres w stolicy
PiszMów Dobowy Zabawa bez limitu
Kim jesteśmy Mądrzy Rodzice to strona poświęcona wychowaniu dzieci.
„Partnerstwo szansą na sukces”
1 Elementy Kreacji Marki| Elementy Kreacji Marki Adam Szurgociński, Dawid Drywa.
16/ Hotel PUŁAWSKA data: 2 wyjątkowe dni tematyczne
Zapis prezentacji:

Pakiety partnerskie na Festiwal opolskich smaków Treść maila Koleżanki i Koledzy! z dniem 21 maja w całej Grupie Mecom zaczyna obowiązywać nowy projekt identyfikacji wizualnej. Jednym z jego elementów jest umieszczenie znaków firmowych Mecom, jako znaków wspierających lokalne marki. Niemniej ważną innowacją jest uruchomienie wspólnego dla całej Grupy serwisu internetowego www.mecom.com/designbank, na którym znaleźć można nowe wzory dokumentów, znaki firmowe, wzory czcionek nie tylko Mediów Regionalnych ale także Wegener'a czy Berlingske. Nowy serwis jest dostępny dla wszystkich pracowników Grupy Mecom. W związku z uruchomieniem serwisu, kilka słów do pracowników we wszystkich krajach napisał Tom Toumazis. Mecom Design Bank łaczy wszystkich Loga, zdjęcia i wzorniki wszystkich oddziałów dostępne do pobrania Szanowne Koleżanki, Szanowni Koledzy, Dziś dokonujemy kolejnego milowego kroku na drodze rozwoju Mecom'u; wprowadzenie spójnej tożsamości marki w całej Grupie. Spójna identyfikacja i wszystkie potrzebne znaki czy wzory dokumentów są już dostępne do pobrania z wspólnego dla wszystkich oddziałów Design Bank'u. Można tam znaleźć przede wszystkim logo Mecom w różnych wersjach, ale także a może przede wszystkim znaki, logotypy i dokumenty Oddziałów: Wegenera, Mediów Regionalnych i Berlingske, wraz z zasadami ich użycia. Elementy nowej identyfikacji powinny być widoczne za każdym razem, kiedy prezentujemy naszą firmę na rynku. Wygąd wizualny naszych dokumentów czy budynków, jest ważnym elementem strategii stanowienia jednej grupy medialnej. Spójna idetyfikacja wizualna symbolizuje połaczoną i zjednoczoną firmę, której celem jest zbudowanie silnej europejsiej grupy medialnej, operującej na wielu platformach. Chcę gorąco podziękować Mark'owi Hammerich'owi i całemu zespołowi Mecom Brand Team, za pracę która doprowadziła do stworzenia i wprowadzenia w życie nowej identyfikacji wizualnej. Jesli będziecie mieli jakiekolowiek pytania dotyczące implementacji jej zasad, osoby z zespołu są najlepszym źródłem wsparcia i wyjaśniania wątpliwości. serdecznie pozdrawiam, Tom Toumazis - CEO Mecom. Media Regionalne - dostęp do Mecom Design Bank i elementów nowej identyfikacji wizualnej Design Bank został stworzony z myślą o wszystkich pracownikach, a szczególnie przydatny jest dla tych, którzy na co dzień wykorzystują znaki firmowe Mediów Regionalnych. Jego celem jest również wmocnienie wizerunku Grupy Mecom. Oprócz elementów graficznych: znaków Mecom, znaków Media Regionalne a także listowników, layoutów prezentacji, czy wzorów wizytówek, w serwisie dostępne są zdjęcia ze wszystkich Oddziałów Grupy Mecom, zebrane w grupy tematyczne, które z pewnością będą przydatne w pracy nas wszystkich. Wszystkie nowe elementy pobrać należy ze strony internetowej mecom.com/designbank Dostęp do niej jest możliwy po wpisaniu nazwy użytkownika i hasła: Username: Mecom Password: Designbank2012 Nowe wzory prezentacji, listownika czy ogłoszenia muszą zostać wprowadzone do użycia, najpóźniej do 4 czerwca 2012. Po tej dacie będą jedynymi obowiązującymi wzorami. W załączniku do tego maila znajdą Państwo również krótką prezentację dotyczącą nowej identyfikacji wizualnej oraz zawierającą instrukcję pobrania poszczególnych elementów. Proszę o zapoznanie się z jej szczegółami. W przypadku pytań lub wątpliwości dotyczących nowej identyfikacji wizualnej, jestem do Państwa dyspozycji. Pakiety partnerskie na Festiwal opolskich smaków

IV Festiwal Opolskich Smaków Czy wiecie, że ponad 30%* naszych internautów nie ma czasu na przygotowywanie posiłków w domu. Dlatego tak chętnie uczestniczą w imprezach gastronomicznych. Festiwal Opolskich Smaków to już po raz czwarty propozycja nto na letnie sierpniowe imprezy, która ma szansę na trwałe wpisać się w kalendarz letnich atrakcji Opola i Opolszczyzny. W tym roku proponujemy Państwu dwa spotkania z opolską kuchnią: 25i 26 sierpnia na opolskim Rynku. Podczas imprezy rywalizować ze sobą będą kucharze i restauratorzy w rytmach muzyki, konkursów, tańców i show, gwarantowanego przez gwiazdy wieczoru. Pyszne smakołyki, mi.in. tradycyjny kołocz śląski, serwowane będą na stoiskach kół gospodyń wiejskich, piekarni, restauracji, karczm. Wśród atrakcji m.in. liczne stragany, na których będą prezentowane i sprzedawane wyroby ludowej twórczości artystycznej i rzemiosła, np.: haftowane serwety, arcydzieła szydełkowe, rzeźby, wyroby z ceramiki, piernikowe serduszka itp. Dobrą atmosferę zapewni też program artystyczny nawiązujący do tematyki imprezy, zabawy, quizy tematyczne itp. Źródło: TGI, Fale [12]: kwiecień 2011 : marzec 2012 (wielkosść 35 526)

IV Festiwal Opolskich Smaków Oferta reklamowa Szanowni Państwo, Nowa Trybuna Opolska z okazji IV Festiwalu Opolskich Smaków stworzyliśmy wyjątkową ofertę pakietów reklamowych mających na celu promocję Państwa firmy w naszych mediach. Współpraca to: dotarcie z ofertą do jeszcze szerszego kręgu klientów poprzez obecność reklamową we wszystkich kanałach medialnych (Nowa Trybuna Opolska, Teraz Opole, www.nto.pl ). Powierzchnia NTO + Teraz Opole + Internet** moduł Ceny promocyjne cała kolumna NTO i TO Footscroller 1600x30 70 000 odsłon + Wizytówka Basic 6 mc-y F 8 (255 x 349 mm) 2600 zł ½ kolumny NTO i TO Expand belka pod menu 40 000 odsłon + F 4 (255 x 173 mm) 1600 zł ¼ kolumny + NTO i TO Box 300x125 25 000 odsłon + Wizytówka Basic 3 mc-e C 4 (126 x 173 mm) D 3 (169 x 129 mm) 900 zł Ceny netto. Należy doliczyć VAT wysokości 23%, Emisja reklam na podstronach portalu www.nto.pl