1. Konferencja Małe i średnie w Unii Europejskiej – finansowanie rozwoju przedsiębiorstw Wrocław, 11.10.2004.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Opracowanie Barbara Trybuchowska
Advertisements

Fundusze kapitałowe (private equity / venture capital) w rozwoju firm
PRZYCZYNY UPUBLICZNIENIA SPÓŁKI NA PRZYKŁADZIE BANKIER.PL S.A.
DialogPR Komunikacja spółek giełdowych i relacje inwestorskie
Banki, a fundusze typu PE/VC jako źródła kapitału dla firm
Polskie Towarzystwo Wspierania Przedsiębiorczości
DROGA SPÓŁKI NA GIEŁDĘ załącznik nr 1 do scenariusza lekcji Droga spółki na Giełdę Papierów Wartościowych.
Wrzesień Kilka słów o nas Przedstawienie kadry GOBLL Aeroklub Polski – sytuacja i plany Wyniki finansowe 2009, 2010 GOBLL na tle naszej konkurencji.
1 Wyniki za IV kwartał 2003 Warszawa, luty 2004.
Strategia Warszawa, styczeń 2005.
Decyzje cenowe przedsiębiorstwa turystycznego
„Praktyczne aspekty współpracy z funduszem Venture Capital”
„Rynek giełdowy dla małych i innowacyjnych firm”
Zachowania przedsiębiorstw w wymianie międzynarodowej prof. zw. dr hab
Młynarska Milena CZYNNIKI DETERMINUJĄCE POWSTANIE FIRM DORADZTWA KREDYTOWEGO.
Projekt „e-świętokrzyskie” Finansowany z funduszy ZPORR na
Koncepcja mBanku Naszym marzeniem było stworzenie oferty zmieniającej całkowicie standardy w ofercie dla klientów indywidualnych. Ludzi, którzy nie chcą.
1 Investing in the New Europe Rozwój eCommerce w sektorze finansowym z perspektywy inwestora kapitałowego Krzysztof Kulig Partner Innova Capital Warszawa.
Prezes Zarządu eCard S.A.
MISJA SPÓŁKI PROFIL DZIAŁALNOŚCI OPIS RYNKU DANE FINANSOWE STRATEGIA ROZWOJU PODSUMOWANIE.
Upper Finance Med Consulting
ANALIZA EKONOMICZNA PIWOSZ Sp. z o.o..
Franchising TWÓJ sposób na sukces
Grupa Kapitałowa ZPC „Otmuchów”
Konferencja poprzedzająca VIII Kongres Ekonomistów Polskich BANKI W POLSKIEJ GOSPODARCE Działalność Deutsche Bank Polska S.A. na rzecz Polskiej Gospodarki.
Extended Sites nowa jakość w e-commerce. Historia powstania Internetowego Domu Handlowego S.A. 16 lutego 2009 roku została wpisana do Krajowego Rejestru.
Eurotel SA GRUPA TELEKOMUNKACYJNA
HISTORIA SPÓŁKI 16 września 1996 r. - rozpoczęcie działalności w ramach operatora Era jako jedna z kilku sieci sprzedaży rozbudowa własnej.
Ważniejsze kroki w drodze na parkiet Przygotowanie i przekształcenie spółki; Sporządzenie prospektu emisyjnego; Złożenie wniosku do KPWiG; Decyzja o upublicznieniu;
Wyniki finansowe Grupy AB – IV kwartał 2008 Dynamiczny rozwój mimo wymagającego otoczenia rynkowego.
opis projektu jednym zdaniem
OGB - Ogólnopolska Grupa Brokerska
Rola domu maklerskiego w procesie wprowadzania spółki na giełdę
Grupa BRE Banku Szlifujemy diamenty. 2 KRYZYS ? KRY.
Wyniki finansowe Grupy AB I kwartał 2009 roku. AB S.A., ul. Kościerzyńska 32, Wrocław | | 2 PODSTAWOWE INFORMACJE AB S.A. jest.
NewConnect nowa perspektywa MakoLab S.A.
Inwestycja w NetBrokers. Historia 18 stycznia 2000powołanie spółki marzec 2000 do grona udziałowców dołącza ComArch SA 1 czerwca 2000uruchomienie programu.
Asseco Poland – bezpieczny partner w biznesie
Krzysztof Apostolidis
Systemy IPTV 2008 © Cyfrowe Systemy Telekomunikacyjne Sp. z o.o. Efektywna komunikacja ze światem.
INŻYNIERIA FINANSOWA IPO
Finansowanie dla przedsiębiorstw - alternatywne źródła pozyskiwania finansowania
Manfaktura Łódź. Praktyczna wiedza o NewConnect – oferta prywatna versus oferta publiczna. Dostęp inwestorów do rynku pierwotnego i rynku wtórnego.
Kreowanie wartości spółki - realizacja założonej wyceny.
Wykorzystanie nowoczesnych systemów zarządzania w celu zwiększenia
Kapitał dla innowacyjnych i ryzykownych Czego oczekują inwestorzy od innowacyjnych przedsiębiorców? Barbara Nowakowska Polskie Stowarzyszenie Inwestorów.
Historia integracji Polski z Unią Europejską:
INWESTYCJE KAPITAŁOWE I STRATEGIE FINANSOWE PRZEDSIĘBIORSTWA
Wejście spółki na GPW.
Warszawa, r. Nowa strategia rozwoju Grupy E NERGA na lata
26 kwietnia - 01 sierpnia 2013 r. na losowej próbie 1500 MSP.
Historia Grupy Asseco Rozpoczęcie działalności.
Źródła Finansowania Przedsiębiorstw w Polsce Kraków, 16 grudnia 2003 roku.
POZYSKIWANIE KAPITAŁU NA RYNKU PUBLICZNYM OFERTA GIEŁDY PAPIERÓW WARTOŚCIOWYCH POZYSKIWANIE KAPITAŁU NA RYNKU PUBLICZNYM OFERTA GIEŁDY PAPIERÓW WARTOŚCIOWYCH.
Prezentacja Grupy Impel 14 listopada 2003
PODZIAŁ FORM FINANSOWANIA
Grupa ERGIS WYNIKI GRUPY ERGIS PO I KWARTALE 2015 R.
„Globalne systemy rezerwacji GDS”
Profesja Centrum kształcenia Kadr we Wrocławiu Technik Obsługi Turystyki Zagranicznej Sem . III „Globalne systemy rezerwacji systemu GDS – Amadeus,
Wycena przedsiębiorstwa
PSIK – Polskie Stowarzyszenie Inwestorów Kapitałowych
Produkować taniej, sprzedawać rentowniej – co ma do tego IT Piotr Adanowicz Menedżer BCC ds. Rozwoju Biznesu, BCC Partner dedykowany SAP dla branży spożywczej.
Regionalny Program Operacyjny Województwa Kujawsko – Pomorskiego na lata Wsparcie dla przedsiębiorstw: Działanie 5.5. Promocja i rozwój markowych.
Wprowadzenie akcji na NewConnect Zainwestuj w SEKA S.A. 7 października 2011 r.
Strategie wejścia na rynki zagraniczne
Oferta publiczna PKP Cargo. Podstawowe dane o emisji Istotne daty: 9-21 października - zapisy na akcje inwestorów indywidualnych 22 października - ustalenie.
Firmy globalne.
Giełda jako atrakcyjne miejsce pozyskania kapitału i wyceny firmy
Giełda jako atrakcyjne miejsce pozyskania kapitału i wyceny firmy
Zapis prezentacji:

1

Konferencja Małe i średnie w Unii Europejskiej – finansowanie rozwoju przedsiębiorstw Wrocław,

3 Kim jesteśmy? Misja Travelplanet.pl Osiągniecie statusu wiodącego podmiotu w branży usług turystycznych na rynkach Europy Środkowo Wschodniej wyróżniającego się wysoką jakością świadczonych usług i obsługującego klientów indywidualnych oraz korporacyjnych za pośrednictwem kanałów bezpośrednich.

4 Koncepcja Grupy Turystka zagraniczna - Konsolidacja oferty największych i najbardziej renomowanych touroperatorów - Najszerszy wybór oferty Last Minute - Profesjonalne Call Center - Brak ryzyka charakterystycznego dla branży Kompletna obsługa przez telefon Sprzedaż Help Desk Płatności Świadczenia dodatkowe Serwis posprzedażowy Call Center

5 Koncepcja Grupy Bilety lotnicze - Konsolidacja wszystkich linii lotniczych - Konsolidacja linii typu low cost - Najbardziej zaawansowany system rezerwacji online - 3 miejsce w Polsce pod względem sprzedaży w Internecie Profesjonalni kasjerzy biletowi Kompletna obsługa przez telefon Sprzedaż Help Desk Płatności Serwis posprzedażowy Call Center

6 Koncepcja Grupy Zarząd Office Dział Marketingu Bony turystyczne TravelPass Polska - nowoczesne rozwiązania turystyczne dla klientów korporacyjnych - najlepsza tego typu oferta w Polsce - okres ważności – 2 lata - dowolne nominały - dostosowanie graficzne dla potrzeb klientaZastosowanie - systemy motywacyjne dla pracowników - systemy premiowe dla klientów, partnerów handlowych.

7 Historia 1999 – idea zbudowania wortalu turystycznego 2000 – poszukiwanie inwestora startegicznego - negocjacje z MCI Management i Easy Net S.A. - grudzień: założenie spółki Travelplanet.pl S.A – budowa serwisu i struktury spółki - maj: sprzedaż pierwszej wycieczki- start działalności - wrzesień: załamanie rynku turystycznego i lotniczego 2002 – restrukturyzacja spółki - budowa platformy Super Last Minute - poszerzenie bazy ofert z 4 do 20 touroperatorów - podpisanie umowy z WP 2003 – rozwój bazy ofertowej - przejęcie Aero.pl - osiągniecie zysku operacyjnego po 8 miesiącach - rozbudowa sieci partnerskiej w Internecie 2004 – osiągnięcie pozycji lidera wśród internetowych biur podróży - utrzymanie wysokiej dynamiki wzrostu - start TravelPass Polska - pre-IPO

8 Fazy rozwoju

9 Wyniki finansowe w latach

10 Wizja spółki do roku 2010 Założenia strategiczne na lata Ekspansja rynkowa Inwestycje w infrastrukturę teleinformatyczną Wejście w nowe segmenty rynku 2005 IPO Rozwój sieci dystrybucji Przejęcia 2006 Ekspansja zagraniczna na rynki CEE, Rosja i Ukraina Kontynuacja strategii przejęć 2007 Lider całego rynku turystyki w Polsce (online i tradycyjnego) 2010 Lider rynku turystyki w Europie Centralnej i Wschodniej

11 Finansowanie spółki a etapy jej rozwojuSTART RESTRUKTURYZACJA EKSPANSJA ROZWÓJ IDEA I runda finansowania - Fundusz venture capital Finansowanie majątkiem obrotowym IPO – Pozyskanie kapitału na GPW IPO PRE-IPO 1. Rozwój organiczny spółki 2. Przejęcia w kraju 3. Budowa nowych kanałów dystrybucji 4. Ekspansja międzynarodowa Cele emisji

12 Proces wprowadzania spółki na GPWPrzygotowania do procesu IPOPostępowanie Przed KPWiG PrzeprowadzenieofertyEtapkońcowy 10 tygodni 4 tygodnie 3 tygodnie Kilka tygodni Podjęcie uchwał przez RN i WZA Wycena spółki Zawarcie umowy z domem maklerskim Zawarcie umów z doradcami Przygotowanie prospektu emisyjnego Złożenie wniosku i prospektu w KPWiG Pre-marketing Decyzja KPWiG o dopuszczeniu spółki do obrotu publicznego Road Show Marketing Przydział akcji Złożenie wniosków do KDPW i GPW Pierwsze notowania