Consumer Insight Joanna Płuciennik.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Marketing usług transportowych
Advertisements

Techniki komunikacji prof. Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu
zarządzanie produkcją
badania rynku turystycznego
DOKUMENTOWANIE PROCESU ZINTEGROWANEGO
Marketing bezpośredni – jak kontaktować się z klientem zgodnie z prawem Warszawa, 28 maja 2009r.
Spotkanie robocze z pracownikami PUP odpowiedzialnymi
Typy zachowań firmy w procesie internacjonalizacji (projekt badawczy)
Marketing międzynarodowy Proces internacjonalizacji firmy
Dane INFORMACYJNE (do uzupełnienia)
Maciej Bieńkiewicz, 15 marca 2012
Katedra Marketingu Usług
SYSTEM INFORMACJI MARKETINGOWEJ
SPECJALNOŚĆ EKOLOGICZNA
Marketing Analiza rynku Budowa wizerunku.
IDENTYFIKACJA POTRZEB
GOSPODARKA OPARTA NA DANYCH
Rola Internetu w masowej personalizacji produktu
FLOW Rzecz o efektywności w biznesie Jacek Rozenek Jan Marcinowski.
Rzecz o efektywności w biznesie
Copyright Status-C, 2010r.. Crowdsourcing – czerpanie wiedzy z t ł umu Metoda konkursu – wybór najlepszych z wielu nadesłanych. Wykorzystanie potencjału.
Nowoczesne metody sprzedaży.
Departament Funduszy Strukturalnych Ministerstwo Edukacji Narodowej pełniące funkcję Instytucji Pośredniczącej (IP) dla Priorytetu III PO KL Wysoka jakość
CREATIVE BRIEF. PYTANIA KIM? KIM? CZYM? CZYM?CO?
Kilka uwag ogólnych o danych zastanych (wtórnych)
Forum „Równać Szanse”, 27 maja 2010
Badania konsumenckie w zarządzaniu serialem telewizyjnym Paweł Nowicki Michał Kociankowski.
Jak zwiększyć sprzedaż w hipermarketach?
Biznesplan.
Publikacja jest współfinansowana przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Prezentacja jest dystrybuowana bezpłatnie Projekt.
Otoczenie technologiczne w przedsiębiorstwie
Popytowe podejście do innowacji Willem Kruidhof 2011.
Moduł G Marketing w procesie tworzenia wartości Opiekun: Prof. nadzw. dr hab.. Stanisława Wilmańska-Sosnowska.
Lublin, Działalność ludzi, dostosowywanie do swoich potrzeb rzeczywistości przyrodniczej i społecznej Doświadczenie zdobyte w działaniu Szkolenie.
Spotkanie Centrum Poczty i Postdata S.A.
Inwestycje Kapitałowe – nowy fundusz na innowacyjny biznes Krzysztof Krzysztofiak Kraków, 6 kwiecień 2009 r.
Myślenie magiczne u marketerów i konsumentów
Title Slide 1 It starts with you
Stowarzyszenie Gmin RP Euroregion Bałtyk Produkty i usługi kulturalne
Moduł 6 Poszukiwanie pracy i techniki rozmowy kwalifikacyjnej.
Prezentuje: Ola Żuławińska DotacjaNaStart.pl. 1. Jaką masz wizję swojej firmy?
Umiejętność obserwacji.
BADANIA EFEKTÓW PROMOCJI SPRZEDAŻY
Zintegrowana komunikacja marketingowa
Młodzi Przedsiębiorczy – program nauczania Ekonomii w praktyce w szkole ponadgimnazjalnej Produkt i usługa Działania marketingowe Projekt jest współfinansowany.
Krótkie streszczenie naszych przygotowań
Temat 2: Instalacja Apache, PHP i bazy danych MySQL.
Czym jest Wybór Konsumenta? Badanie konsumenckie, którego celem jest wyłonienie najlepszych marek dostępnych na rynku polskim. Wybór Konsumenta Jest.
Młodzi Przedsiębiorczy – program nauczania Ekonomii w praktyce w szkole ponadgimnazjalnej Wybór strategii marketingowej Projekt jest współfinansowany ze.
BADANIA EFEKTÓW PROMOCJI SPRZEDAŻY
Na czym polega istota i praktyczna użyteczność w CRM modelu „sześciu rynków” Filip Tadaj
Supermarkety i dyskonty
Efektywność systemu Jacek Węglarczyk
Interaktywna baza modeli planetoid Przemysław Bartczak, Ania Marciniak, Mateusz Stasik, Piotr Krzyżagórski, Filip Berski.
Tropem TROPU Agnieszka Zarzycka. TROP miejscem rozwoju zawodowego i organizacją ucząca się.
Ip4inno ip4inno Moduł 5B Własność przemysłowa w realnym świecie Praktyczne ćwiczenia, które pomogą zdecydować „Jaka ochrona jest odpowiednia?” Nazwisko.
Wojciech Fedyk Tourist Consulting Warsztaty zorganizowane przez Stowarzyszenie „Lokalna Grupa Działania Partnerstwo Kaczawskie.
Badania marketingowe w UE A.M. Zarzycka. Badania marketingowe na obszarze UE Systematyczne zbieranie i przetwarzanie informacji odnoszących się do eurorynku.
Zgłoszenie do konkursu Złota Słuchawka 2016 zlotasluchawka.pl Prezentację oraz formularz zgłoszeniowy należy wysłać na adres
A.M. Zarzycka. Wpływ ogólnych wyobrażeń i opinii o kraju na ocenę produktów lub/i marek pochodzących z danego kraju Stereotyp wizerunku danego kraju A.M.
Segmentacja rynku.
Marketing Najkrótsza definicja marketingu brzmi „zaspokajać potrzeby, osiągając zysk”. Dobrze rozumiany marketing to nie zestaw trików i działań doraźnych,
Raport z audytu systemu logistycznego i łańcucha dostaw Firmy X Grudzień 2014 Firma X chce zwiększyć udział w rynku, a bazą konkurencji na której opiera.
Discreet Beyonce Przełamywanie schematów komunikacyjnych w danej kategorii produktowej.
NESCAFE Budzik w iPhone
Mobilna Bankowość Best Use of Content.
Dominika Muś TiR, grupa 2b
Przeglądarka wyników Moldex3D R10 Viewer
Materiał opracowano w ramach projektu "Szkoła praktycznej ekonomii - młodzieżowe miniprzedsiębiorstwo" realizowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach.
Złota 7 wytyczne obsługi
Zapis prezentacji:

Consumer Insight Joanna Płuciennik

Insight- czym jest? „Identyfikacja prawdziwej, znaczącej i niezaspokojonej w dostatecznym stopniu potrzeby odbiorcy„ Jacek Pogorzelski Głębokie, często nagłe zrozumienie sytuacji problemowej Wnikliwe odkrycie motywacji konsumentów Inspiracja, która może stać się w innowacją Bezdyskusyjny, porywający

Insight – czym jest? „Wyprowadzone z obserwacji zachowań zrozumienie ludzkich potrzeb, które stanowi przesłankę do praktycznych, udanych działań na rynku. Insight nie dotyczy wyłącznie konsumenta, może to być również prawda o produkcie, kategorii bądź marce.” TNS Pentor

Wyjście poza konwencję Jak go szukać? Opinie konsumentów, wyniki badań Pytanie nie wystarczy – bywa poza świadomością. Trzeba być otwartym na wewnętrzny głos, nasłuchiwać. Introspekcja, codzienność Laddering Wyjście poza konwencję Najpierw obserwacja potem pytania etnografia

Automatyzm usypia czujność nie patrz na innych przez pryzmat „Ja” Tropy uważaj na Stereotypy Automatyzm usypia czujność przede wszystkim Uczciwość nie patrz na innych przez pryzmat „Ja”

Po co? Insight jest impulsem do pewnej inspiracji, która przeradza się w innowację Lisa Fortini-Campbell. Identyfikacja Uwiarygodnienie Autorefleksja Odkrywa nowe możliwości biznesowe. Wykorzystanie insightu w komunikacji przynosi wiele korzyści. Konsument identyfikuje się z daną sytuacją, rozpoznaje w niej samego siebie, uwiarygodnia przekaz i w konsekwencji buduje emocjonalny związek z reklamowanym produktem. Przekaz oparty na insight’cie jest również atrakcyjny dla konsumenta, ponieważ potwierdza lub wskazuje elementy autorefleksji, które są dla odbiorcy bardzo cenne. Aby wiedzieć więcej – niż konkurencja, niż klient.

INSIGHT Głęboki Unikatowy Podstawa dla działań Osadzony w realiach grupy docelowej

Warto poczytać… R. Kozielski, Insight czyli wyczucie klienta, http://www.egospodarka.pl/95394,Insight-czyli-wyczucie-klienta,1,20,2.html G. Osóbka, Insight czyli zrozumienie konsumenta, http://www.egospodarka.pl/50094,Insight-czyli-zrozumienie-konsumenta,1,20,2.html Rozmowa z Krzysztofem Albrychiewiczem, Daj się wygadać produktowi, http://www.mailing.brief.pl/baza-wiedzy/strategia-marki/art5,daj-sie-wygadac-produktowi.html T. Żórawski, Insight konsumencki - skuteczne działanie marketingowe?, http://www.egospodarka.pl/42565,Insight-konsumencki-skuteczne-dzialanie-marketingowe,3,20,2.html M. Staniszewski, Olśnienie klientem, http://marketing.org.pl/index.php/go=2/act=2/aid=m4a49fb0b803f2 I. Rudak, O insightach słów jeszcze kilka…, http://pentor-arch.tnsglobal.pl/upload_module/wysiwyg/publikacje/2009/wrzesien/O_insightach.jpg