Organizacja pracy w sekretariacie

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Ewidencja Wyposażenia PL+
Advertisements

ORGANIZACJA PRACY WŁASNEJ I SZEFA
Wykonała: Aneta Musiał
Przyjmowanie telefonów i interesantów.
URZĄDZENIA PERYFERYJNE - WEJŚCIA
Akademicki Inkubator Przedsiębiorczości
Przyjmowanie pism według systemu bezdziennikowego 
Zagrożenia jakie niesie
Inkubator przedsiębiorczości - - miejscem Twojego biznesu
Pojęcie i zadanie biura. Meble biurowe
T: System Kancelaryjny.
Informacja w procesie podejmowania decyzji..
Rola komputera w przetwarzaniu informacji.
Komputer Jako Środek Techniki Biurowej
ŚRODKI ŁĄCZNOŚCI PRZEWODOWEJ I BEZPRZEWODOWEJ .
Środki łączności przewodowej i bezprzewodowej.
ŚRODKI ŁĄCZNOŚCI PRZEWODOWEJ I BEZPRZEWODOWEJ
KOMPUTER JAKO ŚRODEK TECHNIKI BIUROWEJ
KOMPUTER JAKO ŚRODEK TECHNIKI BIUROWEJ
ŚRODKI ŁĄCZNOŚCI PRZEWODOWEJ I BEZPRZEWODOWEJ
ŚRODKI ŁĄCZNOŚCI PRZEWODOWEJ I BEZPRZEWODOWEJ
KOMPUTER JAKO ŚRODEK TECHNIKI BIUROWEJ
POSTĘP TECHNICZNY W PRACY BIUROWEJ
W obiekcie hotelarskim
KOMPUTER JAKO ŚRODEK TECHNIKI BIUROWEJ
Budowa zestawu komputerowego
1 Podstawy informatyki H. P. Janecki- 2006_ Systemy Operacyjne W6.
Zasady BHP w pracy z komputerem
od biblioteki szkolnej do centrum informacji multimedialnej
Komputer w pracy redaktora Anna Milewska. Kwalifikacje Wykształcenie, przygotowanie potrzebne do wykonywania zawodu, konkretnych czynności, poświadczone.
Urządzenia zewnętrzne komputera
Internet i telekomunikacja NETInstal Pszów ul. Łanowa 34 tel (Poland) tel (U.K.) opracowanie: inż. Błażej.
Interfejsy urządzeń peryferyjnych
1) Podstawowe (niezbędne) elementy zestawu komputerowego to: a) Jednostka centralna, mysz, monitor Jednostka centralna, mysz, monitor Jednostka centralna,
Biblioteka jako miejsce, które inspiruje.
Tematy Wstęp SPA1001 SPA3000. Wstęp Sieć EuroTELEFON sprzedaje niezbędne urządzenia VoIP poprzez sklep należący do firmy TKSoftware. Sklep nazywa się
Spis treści: Czym jest zawód dyspozytora transportu samochodowego ?
Urządzenia wykorzystywane do łączenia się z Internetem.
a przekonamy się w jak wielu miejscach są wykorzystywane
MODU Ł Kszta ł cenie ustawiczne i mobilno ść zawodowa Klasa II.
Dokumentacja papierowa
Starostwo Powiatowe w Radomiu Opracowanie systemu e-obsługi interesanta w Starostwie Powiatowym w Radomiu.
Starostwo Powiatowe w Radomiu
Starostwo Powiatowe w Radomiu Opracowanie systemu e-obsługi interesanta w Starostwie Powiatowym w Radomiu.
Telefony Świata.
DOJRZAŁOŚĆ DZIECKA DO UCZENIA SIĘ MATEMATYKI W WARUNKACH SZKOLNYCH
Meble wielkiej wartości Numer identyfikacji kandydata #
Portal edukacyjny A.Ś. Zarz ą dzanie informacj ą w ś rodowisku Windows.
ZESPÓŁ SZKÓŁ ZAWODOWYCH W MRĄGOWIE Technikum Informatyczne.
Pan Kamil Krajewski Pacjent zjawił się do kliniki objawami: ból pleców
Eksploatacja zasobów informatycznych przedsiębiorstwa.
Ergonomia na stanowisku pracy biurowej
Funkcje pracy biurowej
Ergonomia pracy przy komputerze.
KOMPUTER JAKO ŚRODEK TECHNIKI BIUROWEJ
Biurko a efektywne wykorzystanie czasu pracy Zmieniając niewiele, możemy w ciągu roku zaoszczędzić nawet kilka tygodni.
Przestrzeń, aranżacja pomieszczeń i nie tylko… Zapraszam Z. Korzeniewski.
Podstawowe zadania w programie Excel 2010 Klasa 2 TOR.
Logistyk.
GRAFIKA KOMPUTEROWA Agnieszka Labak Kl. 4 TF. GRAFIK KOMPUTEROWY To osoba odpowiedzialna za tworzenie i przygotowywanie różnego rodzaju materiałów reklamowych.
Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego, ul. Kilińskiego 25 w Sosnowcu.
Inżynier budowy systemów komputerowych nadzoruje, projektuje i konstruuje systemy oraz wdraża oprogramowanie systemowe w różnych dziedzinach gospodarki.
Przepisy BHP w pracowni komputerowej
Zarządzanie projektami (Project management) planowanie, organizacja, monitorowanie i kierowanie wszystkimi aspektami projektu motywowanie jego wszystkich.
Organizacja Funduszy Europejskich. Komitet Koordynacyjny NSS Komitet Koordynacyjny Narodowe Strategiczne Ramy Odniesienia i Strategię Rozwoju Kraju.
Ewidencja Wyposażenia PL+
Praktyki Zawodowe Technik informatyk 2018
Przepisy BHP w pracowni komputerowej Zasady pracy z komputerem.
Zapis prezentacji:

Organizacja pracy w sekretariacie Opracowała: Monika Zabłocka

Opracowała: Monika Zabłocka Sekretariat: To komórka organizacyjna powołana do obsługi osoby pełniącej funkcję kierowniczą w zakresie realizacji jej poleceń oraz wykonywania czynności techniczno-manipulacyjnych. Opracowała: Monika Zabłocka

Rodzaje sekretariatów: Sekretariat osobisty – powołany do obsługi administracyjno-technicznej kierownika. Występuje tylko w dużych przedsiębiorstwach. Sekretariat uniwersalny – łączy w sobie funkcje sekretariatu osobistego i kancelarii ogólnej. Występuje w małych i średnich przedsiębiorstwach. Sekretariat imprezy – powoływany doraźnie do obsługi danej imprezy (konferencja, targi, wystawa). Sekretariat ten wykonuje czynności związane z przygotowaniem imprezy, jej obsługą oraz z zakończeniem i rozliczeniem. Opracowała: Monika Zabłocka

Wyposażenie sekretariatu Opracowała: Monika Zabłocka

Opracowała: Monika Zabłocka Biurko z dużym blatem Powinno być tak ustawione, aby światło dzienne docierało z lewej strony. Jednocześnie powinno być ustawione obok drzwi szefa i z widokiem na drzwi wejściowe. Opracowała: Monika Zabłocka

Krzesło obrotowe na kółkach Sekretarka powinna je obowiązkowo posiadać, aby swobodnie zmieniać pozycję, pracując przy biurku, a za chwilę przy stoliku komputerowym Opracowała: Monika Zabłocka

Opracowała: Monika Zabłocka Komputer z drukarką Powinien być ustawiony z lewej strony sekretarki na specjalnym stoliku. Opracowała: Monika Zabłocka

Aparaty telefoniczne i centralka telefoniczna Telefon i centrala telefoniczna powinny się znajdować po lewej stronie na biurku sekretarki. Takie ustawienie ułatwia rozmawianie przez telefon i jednoczesne robienie notatki. Opracowała: Monika Zabłocka

Opracowała: Monika Zabłocka Biblioteczka, a w niej: Opracowała: Monika Zabłocka

Opracowała: Monika Zabłocka Trzy rodzaje szaf: Na dokumenty szefa i sekretarki, Na naczynia niezbędne do podejmowania gości, Na odzież sekretarki, szefa oraz gości. Opracowała: Monika Zabłocka

Stolik i fotele dla oczekujących interesantów Powinny być tak ustawione, aby sekretarka nie wstając od biurka, mogła swobodnie rozmawiać z interesantem. Na stoliku powinny być ułożone aktualne czasopisma oraz foldery reklamowe firmy. Opracowała: Monika Zabłocka

Opracowała: Monika Zabłocka Sprawne funkcjonowanie sekretariatu zależy od fachowości sekretarki, jak również od wyposażenia w odpowiednie meble i urządzenia Opracowała: Monika Zabłocka