Wydział Obsługi Mieszkańców dla Dzielnicy Ursynów

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Wydział Obsługi Mieszkańców dla Dzielnicy Wawer
Advertisements

Wydział Obsługi Mieszkańców dla Dzielnicy Praga-Północ
Wydział Obsługi Mieszkańców dla Dzielnicy Targówek
SYSTEM KONTROLI FREKWENCJI
Aktualizacja: To nowoczesny i prosty w obsłudze system kontroli frekwencji i ocen uczniów. Dzięki niemu każdy rodzic ma bieżący dostęp z dowolnego.
Projekt Centrum Młodego Przedsiębiorcy realizowany w ramach programu Kreator Innowacyjności - wsparcie innowacyjnej przedsiębiorczości akademickiej współfinansowany.
Drugi priorytet Ministra Edukacji Narodowej Wrzesień 2007 r.
EDUKACJA SKUTECZNA, PRZYJAZNA I NOWOCZESNA Ministerstwo Edukacji Narodowej EDUKACJA SKUTECZNA PRZYJAZNA I NOWOCZESNA Przykłady dobrej praktyki Opracował:
Komunikacja bez barier
Aktualizacja: To nowoczesny i prosty w obsłudze system kontroli frekwencji i ocen uczniów. Dzięki niemu każdy rodzic ma bieżący dostęp z dowolnego.
Koszty kwalifikowalne marzec 2010 r. Wydział Leader DROW Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi w ramach działania Funkcjonowanie lokalnej grupy działania,
Schemat organizacyjny Urzędu Dzielnicy Żoliborz
Jakie Centrum Obywatelskie w Łodzi? Forum Pełnomocników 19 czerwca 2012.
SYSTEM KONTROLI FREKWENCJI
Wydział Obsługi Mieszkańców dla Dzielnicy Wilanów
Urząd Dzielnicy Żoliborz m. st. Warszawy
Wydział Obsługi Mieszkańców dla Dzielnicy Żoliborz Warszawa, r.
Dobre praktyki stosowane przez Urząd Gminy Sadki CZŁOWIEK – NAJLEPSZA INWESTYCJA. PROJEKT Pt.: NOWOCZESNY URZĄD GMINY W SADKACH. NR UDA-POKL /09-00.
Włochowski Wydział Obsługi Mieszkańców
Wydział Obsługi Mieszkańców dla Dzielnicy Białołęka m.st. Warszawy
Ministerstwo Finansów
Wydział Obsługi Mieszkańców dla Dzielnicy Bemowo
Wydział Obsługi Mieszkańców dla Dzielnicy Praga-Południe
Wydział Obsługi Mieszkańców dla Dzielnicy Bielany
PORADNIK INTERESANTA Wydział Obsługi Mieszkańców dla Dzielnicy Targówek.
Wydział Obsługi Mieszkańców dla Dzielnicy Rembertów m. st. WarszawyWarszawa, r. Wydział Obsługi Mieszkańców dla Dzielnicy Rembertów m. st. Warszawy.
Fundacja Regionalnej Agencji Promocji Zatrudnienia Przedsiębiorstwo Telekomunikacyjne Optoland S.A Biuro Wdrażania Europejskiego Funduszu Społecznego w.
Informatyzacja szkół i placówek oświatowych
1 1.
Wydział Obsługi Mieszkańców dla Dzielnicy Ursus
Certyfikat Obiektu Przyjaznego Osobom Niepełnosprawnym 2012 rok.
Współpraca z organizacjami pozarządowymi miasta Leszna.
Elektroniczne Biuro Obsługi Interesanta Tamara Ossowska Zakopane, 21 czerwca 2001.
Łomianki w XXI wieku Wirtualna Gmina - koncepcja budowy lokalnej społeczności informacyjnej na miarę XXI wieku.
sprawdź jakie to proste!!!
O projekcie Efektem projektu o nazwie „Przygotowanie Urzędu Miasta Tarnobrzeg do świadczenia usług publicznych drogą elektroniczną za pośrednictwem.
NAJCZĘŚCIEJ POPEŁNIANE BŁĘDY PRZY WYPEŁNIANIU ZEZNAŃ ROCZNYCH
Dzielnica Śródmieście m.st. Warszawy
Aktualizacja: To nowoczesny i prosty w obsłudze system kontroli frekwencji i ocen uczniów. Dzięki niemu każdy rodzic ma bieżący dostęp z dowolnego.
Nowoczesne systemy informacyjno-komunikacyjne dla Miast
Projekt pn. „e-Cegłów – kompleksowa informatyzacja instytucji publicznych oraz tworzenie społeczeństwa informacyjnego w gminie Cegłów” Projekt realizowany.
Czym jest e-Dziennik? To nowoczesny i prosty w obsłudze system kontroli frekwencji i ocen Uczniów. Dzięki niemu każdy Rodzic.
Urząd Skarbowy w Rybniku
Płatnik PIT – zmiany od 2015 roku
Jak aplikować w Programie Europa dla Obywateli Jak aplikować w Programie Europa dla Obywateli.
Kluczowe elementy przestrzeni turystycznej
Instrukcja obsługi portalu Informacyjno-Edukacyjnego Miasta Oleśnicy
Temat: Jak załatwić sprawę w urzędzie?
Zielony Punkt Kontrolny
LOGO Powiatowy Urząd Pracy w Siedlcach ul. Kazimierza Pułaskiego 19/21, Siedlce CENISZ SWÓJ CZAS? NIE CHCESZ STAĆ W KOLEJKACH? ZAREJESTRUJ SIĘ PRZEZ.
WOJEWÓDZKI INSPEKTORAT
GENERATOR WNIOSKÓW O DOFINANSOWANIE. Generator wniosków o dofinansowanie umożliwia przygotowywanie i edycję wniosków o dofinansowanie. Jest to pierwszy.
Wyniki badań ankietowych dr Andrzej Pawluczuk. Struktura prezentacji 1.Wyniki badań ankietowych 2.Charakterystyka respondentów 3.Ocena LGD 4.Priorytetowe.
Program Wiedza Edukacja Rozwój Wysokiej jakości usługi administracyjne
E - Dziennik. Czym jest e - Dziennik To nowoczesny i prosty w obsłudze system kontroli frekwencji i ocen uczniów. Dzięki niemu każdy rodzic ma bieżący.
Best Move. zDominujemy Polskę najlepszą ofertą na rynku.
Spotkania informacyjne z mieszkańcami osiedli 6 – 7 czerwca 2016r.
Warszawa, r. 1 PLATFORMA USŁUG ELEKTRONICZNYCH Nowe możliwości komunikacji z ZUS.
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie
DNI OTWARTE DLA CUDZOZIEMCÓW
Jak zarezerwować wizytę w urzędzie?
RAPORT Przygotowany dla Urzędu Miasta Stołecznego Warszawy
TAJEMNICZY KLIENT URZĄD DZIELNICY BIELANY RAPORT Z BADANIA
TAJEMNICZY KLIENT URZĄD DZIELNICY WESOŁA
Podpis elektroniczny – załóż profil zaufany
TAJEMNICZY KLIENT URZĄD DZIELNICY WESOŁA RAPORT Z BADANIA
TAJEMNICZY KLIENT URZĄD DZIELNICY Białołęka
RAPORT Przygotowany dla Urzędu Miasta Stołecznego Warszawy
Zapis prezentacji:

Wydział Obsługi Mieszkańców dla Dzielnicy Ursynów Warszawa, 22.10.2012 r. www.Ursynow.pl

Zarząd Dzielnicy i dane adresowe… Burmistrz Piotr Guział Zastępca Burmistrza Andrzej Bittel Zastępca Burmistrza Witold Kołodziejski Zastępca Burmistrza Piotr Machaj Zastępca Burmistrza Janina Rogg Urząd Dzielnicy Ursynów: al. Komisji Edukacji Narodowej 61 02-777 Warszawa centrala 22 545 71 00, informacja WOM 22 545 72 00, 22 545 71 56 Urząd Dzielnicy Ursynów Godziny urzędowania: poniedziałek - piątek: 8.00-16.00 dodatkowo w każdy poniedziałek od godz. 16.00 do godz. 18.00 dyżury pełnią: Wydział Obsługi Mieszkańców Delegatura Biura Administracji i Spraw Obywatelskich Stanowiska kasowe Wydziału Budżetowo-Księgowego Wydział Działalności Gospodarczej i Zezwoleń Urząd Stanu Cywilnego m. st. Warszawy Warszawa, 22.10.2012 r. www.Ursynow.pl

Krótka charakterystyka Dzielnicy Ursynów… Ursynów zajmuje 8,6% powierzchni miasta, co daje mu trzecie miejsce pod względem wielkości powierzchni w mieście. 1/3 mieszkańców Ursynowa legitymuje się wykształceniem wyższym. Ponad 25 procent mieszkańców Ursynowa stanowią dzieci i młodzież poniżej 18-tego roku życia, 7 procent to emeryci. Charakter rekreacyjny nadają dzielnicy tereny zielone: Las Kabacki, Tor Wyścigów Konnych oraz ok.30 km tras rowerowych. Dobrą komunikację z centrum zapewnia linia metra. Warszawa, 22.10.2012 r. www.Ursynow.pl

dla każdego… zautomatyzowany… nowoczesny… Drzwi wejściowe do Urzędu rozsuwają się automatycznie, co ułatwia osobom starszym, niepełnosprawnym, matkom z wózkami dziecięcymi wchodzenie do budynku. Dla klientów przygotowanych jest ok. 160 miejsc parkingowych. Przestronne windy, umożliwiają wjazd zarówno wózkiem inwalidzkim jak i wózkiem dziecięcym, wyposażone są w duże i wyraźne przyciski oznaczone dodatkowo alfabetem Braille`a. Zatrzymanie się windy na kolejnym piętrze poprzedzone jest komunikatem głosowym. Warszawa, 22.10.2012 r. www.Ursynow.pl

dostępny dla wszystkich… bez barier… „on-line…” dostępny dla wszystkich… Stanowiska obsługi zostały przygotowane tak aby umożliwiały osobie niepełnosprawnej podjazd wózkiem inwalidzkim i podpisanie dokumentów. Osoby niesłyszące mogą skorzystać z pomocy pracowników WOM znających język migowy. Wybierając się do Urzędu warto jeszcze w domu odwiedzić stronę internetową i na przykład odbyć wirtualny spacer po urzędzie, zapoznać się z procedurą oraz wydrukować i wypełnić wniosek Sprawdzić czy do danego stanowiska, które planujemy odwiedzić jest kolejka lub umówić wizytę na konkretny dzień i godzinę. Warszawa, 22.10.2012 r. www.Ursynow.pl

W budynku Urzędu mają także swoją siedzibę inne instytucje: Urząd Stanu Cywilnego m. st. Warszawy Referat Paszportów Nr 4 Mazowieckiego Urzędu Wojewódzkiego Do dyspozycji mieszkańców są: 2 stanowiska komputerowe gdzie można skorzystać z Internetu urządzenie do wysyłania rozliczeń podatkowych z Urzędem Skarbowym punkt foto i punkt ubezpieczeń komunikacyjnych kiosk gdzie klienci mogą zrobić ksero lub zakupić druki np. faktury czy dziennik budowy specjalne pomieszczenie do mycia tablic rejestracyjnych automat z ciepłymi napojami oraz urządzenia z woda oligoceńską bar bistro Hotspot w salach obsługi Warszawa, 22.10.2012 r. www.Ursynow.pl

osób niepełnosprawnych… dla matek… przyjazny dzieciom… osób niepełnosprawnych… Matki z dziećmi mogą skorzystać z pomieszczenia do karmienia niemowląt oraz przewijaka usytuowanego w przestronnej łazience. Dla naszych najmłodszych mieszkańców odwiedzających Urząd ze swoimi rodzicami przygotowaliśmy specjalne kąciki wyposażone w kolorowe stoliki i krzesełka, kredki, książeczki do kolorowania i zabawki. Osoby niepełnosprawne, rodzice z małymi dziećmi oraz kobiety w ciąży mogą otrzymać w informacji WOM uprzywilejowany numerek do załatwienia sprawy poza kolejnością. Warszawa, 22.10.2012 r. www.Ursynow.pl

multimedialny… dla kultury i sztuki… ekspozycji… W oczekiwaniu na obsługę klienci mogą obejrzeć prezentowane w salach obsługi wystawy i ekspozycje sztuki. Podziwiać można także prace uczniów ursynowskich szkół czy wystawy będące efektem organizowanych przez urząd konkursów. Umieszczone nad stanowiskami obsługi ekrany LCD wyświetlają aktualnie przywoływany numer wraz z nr stanowiska oraz najnowsze informacje związane z zaplanowanymi wydarzeniami, imprezami, koncertami na terenie dzielnicy. Warszawa, 22.10.2012 r. www.Ursynow.pl

sprawny… przyjazny… profesjonalny… Sale obsługi wyposażono w dużą ilość krzeseł i stolików przy których zamontowano przeglądarki z wzorami prawidłowo wypełnionych wniosków. Na salach znajdują się również stojaki z kartami informacyjnymi oraz formularzami. W punktach informacyjnych usytuowanych przy każdym z wejść do urzędu uzyskać można wszelkie niezbędne informacje oraz formularze wniosków. W kasach urzędu dokonać można opłat związanych z załatwieniem danej sprawy. Warszawa, 22.10.2012 r. www.Ursynow.pl

w stałym kontakcie… nowoczesny… skomputeryzowany… Każdy klient składający w WOM wniosek otrzymuje na wizytówce wydziału kod kreskowy z nr jego sprawy co daje mu możliwość monitorowania stanu realizacji sprawy na stronie internetowej urzędu. Wnioskodawcy, którzy udostępnili WOM numer telefonu, są powiadamiani wiadomością tekstową o gotowych do odbioru dokumentach (do końca IX 2012 r. wysłano 39 973 SMS) Warszawa, 22.10.2012 r. www.Ursynow.pl

pomocny… dla mieszkańców… skomunikowany… Urząd Dzielnicy Ursynów: został partnerem merytorycznym kampanii informacyjno – promocyjnej „Urząd Dostępny dla Osób z Niepełnosprawnością Intelektualną” realizowanej przez Polskie Stowarzyszenie na Rzecz Osób z Upośledzeniem Umysłowym. uruchomił nowe formy komunikacji z mieszkańcami tj. UrsynówSMS, UrsynówINFO, Interwencje drogowe, Zapytaj Burmistrza. planuje uruchomienie ELEKTRONICZNEJ TABLICY OGŁOSZEŃ dostępnej zarówno w budynku urzędu jak i na stronie internetowej dzielnicy. Warszawa, 22.10.2012 r. www.Ursynow.pl

Wasz Ursynów… Warszawa, 22.10.2012 r. www.Ursynow.pl