Demonstracja rzeczywista pojazdu

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Spotkanie prasowe, Warszawa, 24 kwietnia 2012r.
Advertisements

Analiza progu rentowności
Rozdrabniacze do gałęzi
223M.
Siły Zbrojne Rzeczypospolitej Polskiej
SOCHACZEW Propozycja lokalizacji lotniska cywilnego dla Linii Low Cost i Cargo Materiał przygotowany na posiedzenie Zespołu ds. opracowania Programu Rozwoju.
I ich znaczenie dla naszego środowiska
Oś 3 Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej 2 listopad 2009 r.
Konferencja Promocyjna Sektorowego Programu Operacyjnego Transport
Temat prezentacji: „Czołgi I wojny światowej”
Wykonała: Ewelina Leżańska Transport, II st..
Krajowa Agencja Poszanowania Energii S.A POLSKI PROGRAM EFEKTYWNEGO WYKORZYSTANIA ENERGII W NAPĘDACH ELEKTRYCZNYCH (PEMP) Seminarium Racjonalna.
Ryszard Kościelny Eksploatacja żurawi przenośnych w logistycznej sieci dystrybucji - zagadnienia wybrane Słowo wstępne: jawnym celem prezentacji.
Autostrada A1 Toruń, 18 stycznia 2010.
RENOWATOR Staże Ośrodka RENOWATOR.
Witajcie. Koszty logistyki to tylko fragment problematyki, jaką zajmuje się ekonomika logistyki. Ekonomiści głowią się nad problemem zmniejszenia kosztów.
Efektywność Energetyczna
Projekt 2009 Technik spedytor.
ENERGETYKA POLSKA WYNIKI I WSKAŹNIKI FINANSOWE ELEKTROCIEPŁOWNI ZA 2005 ROK W PORÓWNANIACH Z WYNIKAMI I WSKAŹNIKAMI UŚREDNIONYMI SEKTORA I PODSEKTORA.
EKONOMIA Koszty transportu Cena Diesla w latach
obchody Święta Niepodległości SPRZĘT WOJSKOWY-
Informacje o SKM Szybka Kolej Miejska Wpisana do rejestru przedsiębiorstw w 2004r. Kapitał zakładowy 72,5 mln zł, wszystkie udziały posiada m. st. Warszawa.
Wypadki przy pracy rolniczej związane z czynnikiem ludzkim – analiza przyczyn wypadków w świetle działalności Państwowej Inspekcji Pracy. Narada służb.
Sage w Polsce Prezentacja firmowa kwiecień 2010.
MATERIAŁ INFORMACYJNY o planach inwestycyjnych
YARIS.
SPOŁECZNO-GOSPODARCZA WOJEWÓDZTWA OPOLSKIEGO W LISTOPADZIE 2009 ROKU
OPONY.
Materiały pochodzą z Platformy Edukacyjnej Portalu
WYMIANA OLEJU.
Historia Opla Autor: Bartek Boruc.
Moją pasją są samochody
Skrajnia budowli.
Fabryka Osprzętu Samochodowego POLMO-Łódź
Inteligentny ładunek w praktyce na przykładzie platformy T-Traco
FRANK-CARS CZĘSTOCHOWA Cezary Chaś Kierownik Sprzedaży Flotowej
Wood Group – przegląd możliwości Lider na rynkach światowych: - usług dla przemysłu przetwórstwa ropy i gazu i energetycznego - inżynierii dna morskiego.
273.Na linie wisi drewniana kula o masie M=10kg. Od spodu, z prędkością v o =150m/s, uderza w nią centralnie pocisk o masie m=0,5kg i zatrzymuje się w.
Kierowca ciężarówki Damian Świerczyński.
Stacjonarne pompy do betonu
dr Zofia Skrzypczak Wydział Zarządzania UW
,,Polskie motory XX wieku”
Samochody McLaren p1.
Castrol & EURO 2008 TM Konferencja prasowa 30 maja 2008.
Eksploatacja Systemów Elektronicznych i Telekomunikacyjnych Temat Konserwacja Laboratorium Antenowego Prowadzący: Dr inż. Mirosław Szymanowski Autor: Bashar.
INWESTYCJA pn. Modernizacja Szpitala – budynek F Warszawa 8 lutego 2011 r.
Cacko w skrzyni? 1.
Jedno ślady. Jedno ślady Honda CBR 900 ccm Liczba cylindrów-4 Liczba zaworów na cylinder-4 Pojemność-918cc Moc-130 KM przy rpm Moment obrot-92.
Podoficer Roku 34. dr OP Żołnierz zaangażowany w służbie, zdyscyplinowany i koleżeński. Jego służba nacechowana jest profesjonalizmem a prezentowane umiejętności,
Elektrownia Hybrydowa ENERTRAG to wysoko wyspecjalizowana firma z branży energetycznej Projektowanie i eksploatacja farm wiatrowych.
Osprzęt stosowany obecnie
Ćwiczenie 2 Planowanie zapotrzebowania materiałowego
WRBRD Rzeszów,12 grudzień 2013r..  Ustawa o kierujących pojazdami z dnia 5 stycznia 2011 roku - obowiązuje od 19 stycznia 2013 roku  Rozporządzenie.
PROJEKT MICRO BUS Działanie 1,0 C Wdrożenie MICRO SIECI komunikacji dla osób niepełnosprawnych ruchowo PONADSTANDARDOWE DZIAŁANIE Samorządu Miasta Siemianowice.
Pojazdy samochodowe do przewozu ładunków Środki transportu
TEMAT 30: Postępowanie ratownicze w czasie innych akcji komunikacyjnych autor: Piotr Fliciński SZKOLENIE PODSTAWOWE STRAŻAKÓW RATOWNIKÓW OSP.
Podpisanie Umowy o Dofinansowanie dla zadania pn.
Polskie auta PRL-u Jan Kowalski.
Prawo jazdy.
Diagnostyka układu hamulcowego
Proces technologiczny
RENAULT TRUCKS CNG EURO VI D WIDE RENAULT TRUCKS CNG.
SERWIS POJAZDÓW CIĘŻAROWYCH Lorenc Logistic Polska
LOGISTYKA Punkt rozdziału.
SERWIS POJAZDÓW CIĘŻAROWYCH Lorenc Logistic Polska
MP5 Z LINIĄ MAKULATUROWĄ
Nowe wkrętarki Cleco serii H
ZESPÓŁ SZKÓŁ im. WALERGO GOETLA W SUCHEJ BESKIDZKIEJ
Zapis prezentacji:

Demonstracja rzeczywista pojazdu Sulejówek, 13 październik 2009. Wojskowy Instytut Techniki Pancernej i Samochodowej, Demonstracja rzeczywista pojazdu NAVISTAR MAXX PRO DASH Mine Resistant Ambush Protected (MRAP) Uroczystość podpisania Porozumienia otwierającego strategiczną współpracę między Navistar Defense a Grupą Bumar.

CHRONIMY ŻYCIE ŻOŁNIERZY. Zawsze tam, gdzie oni.

SPRAWDZONY, czwarty co do wielkości producent samochodów ciężarowych na świecie : 173.000 szt./rok Autobus szkolny Klasa 6 i 7 Komb. Klasa 8 Silniki 19.000 do 22.000 sztuk/rok 38.000 do 78.000 sztuk/rok 37.000 do 73.000 sztuk/rok 405.000 do 520.000 sztuk/rok

Globalny System zaopatrzenia w części PODSTAWY NASZYCH SUKCESÓW ZAPLECZE TECHNICZNE 1.200 inżynierów Konstrukcja opracowana pod kątem montażu Szybka reakcja Globalne zasoby/możliwości Konstrukcja uwzględniająca dostawców PRODUKCJA Bardzo elastyczne zakłady montażowe, zdolne do reagowania na pilne potrzeby ŚWIATOWY SERWIS 1.100 punktów na całym świecie Ponad 80 lokalizacji w 70 krajach Globalny System zaopatrzenia w części Ameryka Północna (9) Dubai, ZEA RPA W strefie działań – Irak i Afganistan

ZAPEWNIAMY PRZEŻYWALNOŚĆ BOJOWĄ PRZEWIDUJEMY POTRZEBY I DOSTRAJAMY ROZWIĄZANIA SZYBKIE OPRACOWYWANIE ROZWIĄZAŃ ODPOWIADAJĄCYCH NA NOWE ZAGROŻENIA WYSPECJALIZOWANA I ELASTYCZNA LINIA DO PRODUKCJI WIELKOSERYJNEJ PEŁNE ZAANGAŻOWANIA ZAPLECZA ZAOPATRZENIOWEGO

SZYBKOŚĆ I DOSTAWY Zapas mocy produkcyjnych W ciągu 13 miesięcy dostarczyliśmy 5.000 wozów Obecna skala produkcji: 500 szt./miesiąc. Dostarczyliśmy ok. 40% z 10.000 wozów, które weszły do służby Zapas mocy produkcyjnych W ciągu 6 miesięcy dostarczyliśmy 1000 wozów 90 dni od kontraktu do dostawy Produkcja MRAP , sztuk/miesiąc Projekt i montaż pancerza EFP Harmono-gram produkcji wozu Dash Integracja SPAWAR Ponad 300 zmian technicznych w trakcie tego cyklu, w tym zaprojektowanie i dostarczenie wozów MEAP, EFP, pojazdów dla Sił Powietrznych i ambulansów, bez żadnego ujemnego wpływu na produkcję

2.475 500 1.742 1222 505 ELASTYCZNOŚĆ Ewolucja pojazdu MaxxPro MaxxPro 3/28/2017 Ewolucja pojazdu MaxxPro ELASTYCZNOŚĆ MaxxPro MaxxPro MEAP Integracja wozu MEAP (dostarczony w kwietniu 2008 r.) 2.475 500 Modernizacja do masy 24 t (uruch. w kwietniu’08) MaxxPro Plus Montaż opancerzenia przeciw EFP (dostarczone w maju 2008 r.) 1.742 MaxxPro MaxxPro MEAP MaxxPro Plus z opanc. chroniącym przed EFP Sanitarka Plus (uruchomiony w lipcu 2008 r.) 1222 505 Sanitarka Dash (w opracowaniu) MaxxPro Dash MaxxPro Plus 8

Wysokość całk. zmniejszona do 2770 mm – 3353 mm z obrotnicą km-u Pojazd znajdujący się w produkcji Poprzednia obrotnica km-u Wysokość całk. zmniejszona o ponad 356 mm Poprzedni zarys stropu Środek ciężkości niższy o 50 mm Długość zmniejszona o 356 mm Wysokość całk. zmniejszona do 2770 mm – 3353 mm z obrotnicą km-u Masa zmniejszona o ponad 1816 kg Rozstaw osi zmniejszony do 3683 mm z 3886 mm

BIEŻĄCE Unifikacja części Terenowi reprezentanci serwisowi WSPARCIE W OBSZARZE DZIAŁAŃ Unifikacja części Terenowi reprezentanci serwisowi Zaopatrzenie w części od producenta oryginalnego (OEM) Światowa sieć dilerska

Rodzina pojazdów MaxxPro™ MaxxPro Plus MaxxPro Dash Długość/ Szer./ Wysokość, mm 6452 / 2591 / 3048 6452 / 2591 /3048 6502 / 2591 / 2767 Ładunek użyteczny, kg 1657 3845 4994 Znam. masa całk. pojazdu, kg 19.750 24.062 22.246 Siedziska 2-osobowa załoga, 4 – 6 osób + strzelec 2-osobowa załoga, 4 osoby + strzelec Ochrona Ochrona balistyczna: pancerz i szyby kuloodporne Ochrona przeciwminowa: spód kadłuba o klinowym przekroju chroni przed skutkami eksplozji min/ładunków improwizowanych Istniejąca możliwość zabezpieczenia przed ładunkami EFP/pociskami RPG Możliwość dopancerzenia

Rodzina pojazdów 7000 MV Elastyczna konstrukcja, dostępna z układem jezdnym 4x2, 4x4, 6x4 i 6x6 Wiele wariantów kabiny Opancerzenie: konfigurowalne wg wymagań zadania bojowego Wspierana przez światową sieć dilerską Możliwość dostosowania do realizacji wielorakich zadań: przewóz ładunków, żołnierzy, paliwa, wody, wóz ewakuacji technicznej Technologia montażu możliwa do przeniesienia do innych krajów Sprawdzona niezawodność w trudnych warunkach eksploatacji

MXT-MV Terenowy, kołowy pojazd opancerzony Opancerzenie: nowy poziom ochrony balistycznej i przeciwwybuchowej Silnik wysokoprężny International V8 o mocy 300 KM i momencie obrotowym 718 Nm Najlepsza konstrukcja kabiny w tej klasie; możliwość konfigurowania dla maksymalnie 6 osób z wyposażeniem Wszechstronne nadwozie: możliwość instalacji szerokiej gamy uzbrojenia oraz urządzeń nawigacyjnych i łączności, stosownie do realizowanych zadań.

Program UK MXT dla W. Brytanii

Zarys programu: 262 pojazdów Dostawy rozpoczęte w maju 2009 r. Patrolowe Sanitarki Wozy dowodzenia Dostawy rozpoczęte w maju 2009 r. Zdolność produkcyjna do 200 pojazdów/miesiąc

Parametry użytkowe: Silnik o mocy 325 KM i momencie 773 Nm Prędkość maksymalna128 km/godz. Maksymalna prędkość stała112 km/godz. Maksymalne nachylenie boczne: 30⁰ Zdolność pokonywania wzniesień: 60% Skrzynia biegów Allison Silnik Navistar o pojemności 6,0 l Instalacja elektryczna 12/24 V - 300 A Ogumienie typu Run Flat Centralny system regulacji ciśnienia w ogumieniu Całkowicie niezależne zawieszenie

Drzwi zawieszone na tylnej krawędzi, z siłownikiem pneumatycznym

Drzwi zawieszone na tylnej krawędzi, z pancerzem chroniącym przed ładunkami EFP

5000 MV Zbudowany na ramie o wysokiej wytrzymałości, łatwo dopancerzany w celu uzyskania maksymalnego poziomu ochrony bez negatywnego wpływu na parametry użytkowe. Zbudowany na tego samego rodzaju platformie co cywilne wywrotki i ciężarówki do przewozu materiałów sypkich o dużej masie. Pojazd International ® 5000 jest obecnie wykorzystywany w zastosowaniach wojskowych jako Heavy Equipment Transport Truck (Samochód Ciężarowy do Przewozu Ciężkiego Sprzętu - HETT) na Bliskim Wschodzie. W ciągu 4 miesięcy wyprodukowano/dostarczono przewoźnikowi KBR 463 pojazdy

JESTEŚMY WSZĘDZIE TAM, GDZIE ŻOŁNIERZE.