PA PA w drugiej A Pod kierunkiem wychowawcy Beaty Wieczorek-Sucheta oraz pedagoga Ewy Adamczyk.

Ś RODOWISKOWY D OM S AMOPOMOCY W YSZOGRÓD Wisła zimą Tak wygląda Wisła skuta lodem. Jego spiętrzone fragmenty tworzą niemalże księżycowy krajobraz.

S Z Y B A.
Wnioski z ankiety dla rodziców przeprowadzonej 20 listopada 2012.
Gdy wakacje się zaczynają, Wszystkie dzieci już brykają. Szczególnie, gdy gdzieś wyjeżdżają, I przygotowania zaczynają. Wszystkie ważne rzeczy pakują,
PÓŁKOLONIE LETNIE W Z S S SOCHACZEW
Survival Camp 2006.
27 MAJA SZKOLNY WOLONTARIAT PRZEPROWADZIŁ KOLEJNĄ AKCJĘ W ROKU SZKOLNYM 2008/2009. TYM RAZEM NASZYM CELEM BYŁO PRZYGOTOWANIE I PRZEPROWADZENIE ZABAWY.
WrześniowaortografiaWrześniowaortografia. Wreśeń? Nie wrzesień. Aha. To pa. Pa. Dyskusja ortografii i września. Wrzesień
Informacje Na zielone szkoły jeździliśmy zazwyczaj całą szkołą, lecz od tego roku to się zmieni. Klasy I i II pojadą razem, a klasy III oddzielnie.
Sylwia Wyleciał KrTo
Projekt ROZWÓJ PRZEZ KOMPETENCJE jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał
Po licznych i wspaniałych wrażeniach podczas spotkania ze zwierzętami, nastąpiła chwila relaksu na krytej pływalni, gdzie pod czujnym okiem ratowników.
Szkolne Koło Caritas Gimnazjum nr 9 w Bydgoszczy
MOJE HOBBY PODRÓŻOWANIE Autor: Paweł Herma.
Radosne sześciolatki w naszej szkole.
Rajd uczniów i absolwentów IILO
Wycieczka do kościoła p.w. Matki Bożej Częstochowskiej w Kleszczowie. Wrzesień 2011 r. Opracowały: Małgorzata Kania Czesława Piontek Małgorzata Muras.
Dzień Ziemi 2013 Patryk Pawlik klasa 6a.
Dzień języka polskiego Klasa 2a. Podczas, gdy wszyscy zbierali się przed szkołą, wychowawcom zastały przydzielone koperty z poszczególnymi zadaniami.
Nasze wakacje były udane! Uczniowie klasy piątej chcą się pochwalić, jak spędzili tegoroczne wakacje Część I.
Podczas jednej z godzin wychowawczych dowiedzieliśmy się o naszym uczestnictwie w programie PaPa!. Polegał on na tym, że każda klasa musiała samemu przygotować
Prezentacja Zając Martyna
ABSOLWENCI PUBLICZNEGO GIMNAZAJUM NR 2 IM. MIKOŁAJA KOPERNIKA W BARLINKU
Aktualności 2A Wiele się u nas dzieje. Zapraszamy do oglądania.
Wizyta w Polsce r. – r. Projekt Partnerski – Comenius Porosty a zanieczyszczenie powietrza.
11 listopada jest dla Polaków wyjątkowo ważną datą. Dlaczego
Przegląd Piosenki Przedszkolnej „ŚPIEWAJĄCE PRZEDSZKOLAKI” 2011
Sprawozdanie z wycieczki klasy II F do Oliwskiego ZOO w Gdańsku
Ankieta przedstawiająca potrzeby uczniów i ich rodziców.
PRZYGOTOWANY PRZEZ KLASĘ 4a. Przygotowania W grudniu 2008 podzieliliśmy naszą klasę na cztery grupy. Każda z tych grup otrzymała konkretne zadania, które.
Projekt „Pa!PA!” Klasy V „C”
Mam 6 lat chcę poznawać świat…
Krótkie formy wypowiedzi pisemnej
Szkoła Podstawowa w Pilonie
„Bo na ten wiosny czas daje się wyżyć nam, gdy w koło szumi las przygoda woła nas! Nie zastanawiaj się, gdy wciąż ucieka czas na ramię plecak weź i z nami.
Skromny Prezent dla mojej najdroższej Arianne!. W te święta, moja droga córeczko, chciałbym życzyć Ci wszystkiego co najlepsze! Byś zawsze była taka wesoła.
Przemysław Łaba 3e Gimnazjum nr 28 we Wrocławiu. Moje wcześniejsze podróże Zawsze wakacje spędzałem klasycznie:
Nasze zmagania z nauką w Ochotnicy Górnej. Wszyscy z uśmiechem na twarzy przyszliśmy pod szkołę ;)
BRUDASEK. BRUDASEK O tym jak pewien brudasek żył na świecie, na pewno dowiedzieć się chcecie.
W latach uczniowie obecnej klasy trzeciej biorą udział w projekcie Od grosika do złotówki. Jego realizacja potrwa dziesięć miesięcy, w trakcie.
Wycieczka na Magurkę Uczestnicy kółka poznawczego wybrali się na wycieczkę w BESKID MAŁY. Pojechaliśmy pociągiem do stacji Wilkowice-Bystra.
,, Kolejna jedynka w tym tygodniu’’-pomyślał Filip patrząc na test z matematyki. Z taką średnią na pewno nie dostane się do dobrego gimnazjum! Rodzice.
Wspomnienia z drugiej klasy 
Klub śniadaniowy III b Zespół Szkół z Oddziałami Integracyjnymi w Bogatyni.
8 listopada Dzień Zdrowego Śniadania
W oczekiwaniu na wiosn ę … O a. Nie mogąc doczekać się już wiosny sami zaczęliśmy ją zapraszać do naszej klasy.
DZIEŃ ZDROWEGO ŚNIADANIA 8 LISTOPADA 2012 R. KLASA I A SPOŁECZNA SZKOŁA PODSTAWOWA W RYBNIKU.
8 listopada 2012r. „DZIEŃ ZDROWEGO ŚNIADANIA”
Zloty Stok Wycieczka klas 4a i 4c byliśmy na wycieczce w złotym stoku
Naszą wycieczkę po Warszawie rozpoczęliśmy od zwiedzania Stadionu Narodowego. Przy okazji zwiedzania pan przewodnik wspomniał również o niezapomnianym.
Krótkie formy wypowiedzi pisemnej
Gdyby ktoś kiedyś rozpętał aferę, Chcąc zniszczyć Świąt cudną atmosferę I knułby, myślał po całych nocach, Choćby pomysłu szukał w złych mocach.
15 stycznia 2016 klasy Ic i IIIa w Krainie Zimowych Opowie ś ci w Arturówku.
SZKOŁA PODSTAWOWA nr 169 im. Marii Dąbrowskiej w Łodzi ADRES: ul. Napoleońska 7/ Łódź KONTAKT: tel./fax tel
Rok 2010 w Niepublicznym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym (internacie szkół) w Ewangelickim Centrum Diakonii i Edukacji im. ks. Marcina Lutra we Wrocławiu.
PUBLICZNA SZKOŁA PODSTAWOWA NR 9 w RADOMIU im. Henryka Sienkiewicza 34 ODDZIAŁY Praca w systemie dwuzmianowym: 866 UCZNIÓW 68 NAUCZYCIELI I zmiana – 8.
Publiczne Gimnazjum im. Jana Pawła II w Porąbce rok
RAZEM Z FILIPEM DLA AFRYKI
Uroczyste zakończenie roku 2016/2017 w oddziale przedszkolnym
Wycieczka do „CERAMILANDII”
Młodzi i zwariowani.
Moje Wakacje Karolina Rusnak.
Anna Sołtys Moje wakacje.
Dokąd jedziemy na wakacje?

Przygotowywania zaczęły się już od października 2008r. Postanowiliśmy wiosną gdzieś pojechać. Koszty są duże i troszeczkę pieniędzy zarobiliśmy sami. W ramach projektu występowaliśmy przed rodzicami. Sami malowaliśmy dekoracje do listopadowego Maratonu Teatralnego.

A ono nasze gotowe dekoracje: Na ich tle występowaliśmy dla rodziców w dniu 22 listopada na Maratonie Teatralnym.

Na wiosnę wybraliśmy miejsce wyjazdu. Spodobała nam się wyprawa do miasteczka westernowego koło Mszczonowa na Ranczo w Dolinie. Pojechaliśmy 28 maja 2009r.

Powitali nas kowboje oraz czaszka starego woła.

Niektóre atrakcje na wycieczce: Oglądaliśmy dziwne, stare przedmioty. Pomalowano nam twarze. Strzelaliśmy z łuku do tarczy. Przejechaliśmy się niepowtarzalnym pociągiem westernowym oraz wozem. Zjedliśmy pyszne kiełbaski. Szukaliśmy złota, a także rzucaliśmy podkową. Zjeżdżaliśmy prosto w siano. Skakaliśmy na trampolinie.

Niektóre z tych atrakcji mamy na zdjęciach. Zapraszamy do oglądania!

Niezapomniana przejażdżka

Pani Beata zamknęła drzwi pociągu westernowego i wyruszyliśmy w drogę!

Jedna z mam pilnowała nas abyśmy nie powypadali.

Kiedyś to były kary... W dyby na dzień lub dwa!

Każdy chciał spróbować, byle nie na długo.

W oczekiwaniu na następne atrakcje.

Jedziemy!

W trzeciej klasie na pewno też się gdzieś wybierzemy, może dalej!!! Nad morze, w góry albo na Mazury! Jeden dzień to za mało. Planujemy dłuższą wycieczkę, może Zieloną Szkołę? Na pewno też część funduszy zarobimy sami. Inne nasze zdjęcia z tej wyprawy zobaczycie w prezentacjach klas 3a i 2c, bo byliśmy tam razem! Dziękujemy za uwagę. Klasa 2a MIŁYCH WAKACJI!