Wydział Obsługi Mieszkańców dla Dzielnicy Ursus

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Wybrane Punkty wsparcia dla organizacji pozarządowych.
Advertisements

Wydział Obsługi Mieszkańców dla Dzielnicy Wawer
Wydział Obsługi Mieszkańców dla Dzielnicy Praga-Północ
Wydział Obsługi Mieszkańców dla Dzielnicy Targówek
PRZEPROWADZANIE OCENY
Wydziału Spraw Cudzoziemców Mazowieckiego Urzędu Wojewódzkiego
Prezentacja Projektu realizowanego przez Gminę Miejską Nowa Ruda pn. Wirtualne biuro promocji Nowej Rudy i Broumova szansą na wzrost zainteresowania turystów.
Wyniki ankietowania Miasto Szczecin Młodzieżowa Rada Miasta Szczeciński Park Naukowo Technologiczny Szczecin, 20 czerwca
PEDAGOGICZNA BIBLIOTEKA WOJEWÓDZKA W KIELCACH
BUDOWA SZKOŁY PODSTAWOWEJ PRZY UL. KALINOWEJ I AZALIOWEJ W GDAŃSKU
Jakie Centrum Obywatelskie w Łodzi? Forum Pełnomocników 19 czerwca 2012.
Liceum Ogólnokształcące w Sosnowcu w Sosnowcu Rok założenia Multimedialne Niepubliczne Historia Nasze atuty Galeria zdjęć Kontakt Życie szkoły.
Wydział Obsługi Mieszkańców dla Dzielnicy Wilanów
Urząd Dzielnicy Żoliborz m. st. Warszawy
Wydział Obsługi Mieszkańców dla Dzielnicy Żoliborz Warszawa, r.
Włochowski Wydział Obsługi Mieszkańców
Wydział Obsługi Mieszkańców dla Dzielnicy Białołęka m.st. Warszawy
Wydział Obsługi Mieszkańców dla Dzielnicy Bemowo
Wydział Obsługi Mieszkańców dla Dzielnicy Praga-Południe
Wydział Obsługi Mieszkańców dla Dzielnicy Bielany
PORADNIK INTERESANTA Wydział Obsługi Mieszkańców dla Dzielnicy Targówek.
Wydział Obsługi Mieszkańców dla Dzielnicy Ochota
Wydział Obsługi Mieszkańców dla Dzielnicy Rembertów m. st. WarszawyWarszawa, r. Wydział Obsługi Mieszkańców dla Dzielnicy Rembertów m. st. Warszawy.
Rok grupa dla niepracujących rodziców dzieci chorych/niepełnosprawnych; grupa dla osób mających trudności w nawiązywaniu kontaktów interpersonalnych.
Ankieta ma na celu badanie opinii publicznej Gminy Nasielsk. W ankiecie wzięło udział 500 osób. 100 mieszkańców miasta Nasielsk i 400 mieszkańców wsi.
Wyniki i rezultaty projektu CZŁOWIEK – NAJLEPSZA INWESTYCJA. PROJEKT Pt.: NOWOCZESNY URZĄD GMINY W SADKACH. NR UDA-POKL /09-00 DZIAŁANIE.
INFORMACJA O ODDZIALE PRZEDSZKOLNYM ZORGANIZOWANYM NA TERENIE SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 293 ul. Kochanowskiego 8.
Zidentyfikowane problemy brak usług publicznych online, brak zintegrowanego programu do elektronicznego obiegu dokumentów i archiwizacji danych, bazy.
Wydział Obsługi Mieszkańców dla Dzielnicy Ursynów
Łączy nas Sopot. Łączą nas jego mieszkańcy.
EUROPEJSKI ROK OBYWATELI Prawa Obywatela Unii Europejskiej Prawo do swobodnego poruszania się i przebywania na terytorium wszystkich państw należących.
Elektroniczne Biuro Obsługi Interesanta Tamara Ossowska Zakopane, 21 czerwca 2001.
Punkt Informacyjny EUROPE DIRECT - Warszawa Działalność Punktu Informacyjnego EUROPE DIRECT – Warszawa Karolina Iwińska Konsultantka Punktu.
Łomianki w XXI wieku Wirtualna Gmina - koncepcja budowy lokalnej społeczności informacyjnej na miarę XXI wieku.
ZIELONY CERTYFIKAT. - wyróżnione placówki ZIELONY CERTYFIKAT - zasięg programu.
sprawdź jakie to proste!!!
Dzielnica Śródmieście m.st. Warszawy
Starostwo Powiatowe w Radomiu
Gmina Mrozy położona jest w województwie mazowieckim i jest największą pod względem powierzchni (145 km2) gminą w powiecie mińskim. Siedziba gminy znajduje.
Tytuł.prezentacji Gdyński dialog z seniorami – mechanizm refleksyjnego kształtowania przestrzeni miasta, w odpowiedzi na potrzeby osób starszych „Samorząd.
MATERIAŁY DO STRATEGII ROZWOJU MIASTA I GMINY WRONKI na lata
„E-usługi dla mieszkańców powiatu mińskiego”
SŁUŻBA CYWILNA ZAUFANIE I KOMUNIKACJA …czyli jak budować społeczne zaufanie do instytucji publicznych?
NIE POTRZEBA JUŻ KARTY STADION LEGII DLA WSZYSTKICH OTWARTY.
KIERUNKI ROZWOJU WSI OLSZYNA DOLNA LISTOPAD 2014r.
Adres strony: &option=com_content&task=view &option=com_content&task=view.
Spotkanie dot. praktyk 3 listopada 2014.
Szymanik Elżbieta Witam Państwa. Od 2007 jestem wicedyrektorem Mazowieckiej Jednostki Wdrażania Programów Unijnych w Warszawie. Od tego czasu powiat przasnyski.
BUDŻET PARTYCYPACYJNY W DZIELNICY BEMOWO M.ST. WARSZAWY NA 2016 ROK
Rok  grupa dla osób poszukujących pracy,  grupa dla niepracujących rodziców dzieci, chorych/niepełnosprawnych,  grupa dla osób.
STRATEGIA ROZWOJU POWIATU WOŁOMIŃSKIEGO DO 2025 ROKU.
KAŻDY MOŻE ZOSTAĆ OMNIBUSEM
Grupa Golden Angels PRZEDSTAWIA. Spis treści Lokalizacja Ciekawostka Wydarzenia Zabytki Legenda Nasz piękny herb.
INWESTYCJE W ZAKŁADZIE GOSPODARKI KOMUNALNEJ I MIESZKANIOWEJ W MOŃKACH.
Darmowe porady prawne on-line Specprawnik w liczbach: o Ponad 35 tyś. odwiedzin miesięcznie o 1669 potwierdzonych i aktywnych prawników z całego kraju.
Wyniki badań ankietowych dr Andrzej Pawluczuk. Struktura prezentacji 1.Wyniki badań ankietowych 2.Charakterystyka respondentów 3.Ocena LGD 4.Priorytetowe.
GODZINY OTWARCIA SCI Wypożyczalnia Czytelnia Poniedziałek8:00 – 14:30 Wtorek8:15 – 15:30 Środa8:15 – 14:30 Czwartek8:15 – 15:00 Piątek8:00 – 11:30.
1 NIEODPŁATNA POMOC PRAWNA Działania zrealizowane przez stołeczny samorząd od początku roku m.st. Warszawa | Konferencja prasowa,
Plan konsultacji społecznych I część – prezentacja zakresu prac nad Strategią, celów strategicznych I i II rzędu II część – pytania skierowane do uczestników.
Publiczna Szkoła Podstawowa nr 28 im. Adama Mickiewicza w Radomiu Publiczna Szkoła Podstawowa nr 28 im. Adama Mickiewicza w Radomiu położona jest w cichym.
PROGRAM ROZWOJU GMINY CZŁUCHÓW NA LATA
Spójny, nowatorski, bezpłatny, sprofilowany na potrzeby mieszkańców, prosty w użyciu, system informujący o ważnych sprawach związanych z działaniami samorządu.
RAPORT Przygotowany dla Urzędu Miasta Stołecznego Warszawy
Punkt informacyjny dla pracodawców - dziś
TAJEMNICZY KLIENT URZĄD DZIELNICY BIELANY RAPORT Z BADANIA
TAJEMNICZY KLIENT URZĄD DZIELNICY WESOŁA
TAJEMNICZY KLIENT URZĄD DZIELNICY WESOŁA RAPORT Z BADANIA
TAJEMNICZY KLIENT URZĄD DZIELNICY Białołęka
RAPORT Przygotowany dla Urzędu Miasta Stołecznego Warszawy
Zapis prezentacji:

Wydział Obsługi Mieszkańców dla Dzielnicy Ursus Warszawa, 11.10.2012 r.

Zarząd Dzielnicy i dane adresowe mapa Imię i nazwisko Burmistrza WIESŁAW KRZEMIEŃ Adres ratusza 02-495 Warszawa Plac Czerwca 1976r nr 1 Dane kontaktowe Tel. 22 478-60-00 , fax 22 478-60-11 e-mail: urząd@ursus.warszawa.pl Godziny otwarcia Poniedziałek – piątek 8.00-16.00 w poniedziałki w godzinach 16:00 - 18:00 pracownicy Wydziału Obsługi Mieszkańców, Delegtury BAiSO i kasy pełnią dyżury. Warszawa, 11.10.2012 r.

Krótka charakterystyka Dzielnicy Ursus, obszarowo jedna z najmniejszych spośród wszystkich Dzielnic Warszawy, zajmuje powierzchnię 9,4 kilometra kwadratowego. Położona jest w zachodniej części stolicy. Dzielnicę Ursus zamieszkuje 50 934 mieszkańców / stan na dzień 30.09.2012r./. Z uwagi na dynamicznie rozwijającą się infrastrukturę mieszkaniową dzielnicy i stale zwiększającą się liczbę mieszkańców, na terenie dzielnicy powstają nowe placówki oświatowe, budynki komunalne, baseny, ośrodki sportowe. Powstają parki i ośrodki rekreacyjno-sportowe. Organizowane są cykliczne imprezy kulturalne dla mieszkańców. Również modernizacja i rozbudowa infrastruktury technicznej jest dla władz Dzielnicy Ursus jednym z ważniejszych zadań. Stwarza doskonałe podstawy do rozwoju gospodarki, stanowi gwarancję postępu oraz komfortu życia mieszkańców. Warszawa, 11.10.2012 r.

Warszawa, 11.10.2012 r. Pokochaj Ursus !!! Za … Piękne, nowoczesne, zielone i stale rozwijające się osiedla mieszkaniowe Warszawa, 11.10.2012 r.

2. Parki Warszawa, 11.10.2012 r.

3. Place zabaw dla dzieci Warszawa, 11.10.2012 r.

4. Miejsca do rekreacji i wypoczynku Warszawa, 11.10.2012 r.

5. Dobrą komunikację z Warszawą Warszawa, 11.10.2012 r.

6. Nowoczesne placówki oświatowe: Warszawa, 11.10.2012 r.

7. Organizację festynów i festiwali Warszawa, 11.10.2012 r.

8. Rozwiniętą opiekę społeczną Warszawa, 11.10.2012 r.

9. Przyjazny Urząd, w którym mieszkańcy są mile i profesjonalnie obsługiwani, bez zbędnego oczekiwania w kolejkach, w bardzo dobrych warunkach lokalowych Warszawa, 11.10.2012 r.

10. Udogodnienia, które stworzyliśmy dla poprawy jakości obsługi mieszkańców naszej dzielnicy Czat z Burmistrzem w każdy poniedziałek miesiąca w godz. 15.00-16.00. Forum dla mieszkańców Dzielnicy podzielone na bloki tematyczne: konsultacje społeczne, sprawy dzielnicy, strefa mieszkańców, sprawy forum. Warszawa, 11.10.2012 r.

Punkt dostępu do Internetu /Hotspot/ dla mieszkańców Dzielnicy, który znajduje się na terenie Urzędu /parter budynku, przy stanowiskach WOM/ . Info-Kiosk ustawiony przed budynkiem Urzędu Dzielnicy, w którym zamieszczona jest strona internetowa Urzędu Dzielnicy Ursus, plan Wydziału Obsługi Mieszkańców, przewodnik po sprawach załatwianych w Urzędzie oraz informacja o Dzielnicy. Bezpłatne porady prawnika dla mieszkańców Dzielnicy – dwa razy w miesiącu w godz. 9.00 – 12.00. Warszawa, 11.10.2012 r.

Zakupiono dystrybutor wody dla odwiedzających Urząd, Ekran multimedialny z bieżącymi informacjami na temat WOM, Urzędu oraz dzielnicy . Urzędnik on-line –bezpośredni kontakt z urzędnikiem w czasie rzeczywistym, który udziela odpowiedzi na różne pytania mieszkańców Dzielnicy.Obecnie trzech pracowników Wydziału udziela odpowiedzi na pytania mieszkańców. Zawiadamianie mieszkańców o odbiorze dokumentów telefonicznie a obecnie sms z systemu ewidencyjnego Signum, Zainstalowano udogodnienia dla matek z dziećmi – przewijak w łazience, urządzono kącik zabaw dla dzieci, Zakupiono dystrybutor wody dla odwiedzających Urząd, Uruchomiony został punkt obsługi dla osób niepełnosprawnych. Warszawa, 11.10.2012 r.

Bieżące informacje o Dzielnicy Ursus, galerie zdjęć, dostępne na stronach: www.twitter.com/dzielnicaursus www.facebook.com/dzielnicaursus Warszawa, 11.10.2012 r.

Warto być mieszkańcem naszej Dzielnicy Warszawa, 11.10.2012 r.

Warszawa, 11.10.2012 r.