Bezpieczne, wygodne i funkcjonalne rozwiązania

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
niemiecki z ekonomią w tle
Advertisements

EBPP - nowy trend na rynku
Dla każdego ucznia i studenta w wieku od 18 do 26 lat oferujemy
Systemy bankowości elektronicznej
Banki wirtulne PRZYGOTOWAŁA Marta Papiernik.
Bilet na pociąg z komórki Warszawa, 27 września 2011.
PARTNERSTWO na rzecz rozwoju rynku pracy powiatu starogardzkiego Projekt 50+ doświadczenie.
© SkyCash | VI KONFERENCJA SEPA | Warszawa, 8 maja 2009 r. © SkyCash | VI KONFERENCJA SEPA | Warszawa, 8 maja 2009 r. ©
Rola ZBP w standardzie płatności mobilnych
1 Projekt System 7/24. Białystok, 9 lipiec 2007 System 7/24 - jako przykład współpracy BIZNES - SAMORZĄD Warszawa,
Emilia Stępień, Bird&Bird Warszawa, 21 maja 2010
Sklepy internetowe. Tracking w sklepie internetowym O trackingu Jak śledzić? Gdzie śledzić? –Strona główna –Strona kategorii –Strona produktu –Koszyk.
Dynamiczny rozwój bankowości mobilnej w Banku Pekao
Seminarium Bank w komórce Warszawa 16 lipca 2002.
Koncepcja mBanku Naszym marzeniem było stworzenie oferty zmieniającej całkowicie standardy w ofercie dla klientów indywidualnych. Ludzi, którzy nie chcą.
1 Investing in the New Europe Rozwój eCommerce w sektorze finansowym z perspektywy inwestora kapitałowego Krzysztof Kulig Partner Innova Capital Warszawa.
Prezes Zarządu eCard S.A.
BIZNESTANK Wychodząc naprzeciw Państwa oczekiwaniom, pragnę przedstawić ofertę programu BIZNESTANK. Jest to oferta przeznaczona specjalnie dla małych i.
W gąszczu cen…... czyli jak optymalizować cenę w dobie masowej customizacji?
1. 2 Warszawa, czerwiec 2010 Płatności bezstykowe w opinii bankowców i klientów banków Eugeniusz Śmiłowski Marcin Idzik.
Usługi dodane dla produktów bankowości detalicznej - standard idealizacyjnej teorii Piotr Szawiec Marcin Idzik luty ‘2006.
dr inż. Grzegorz Wojtenko
Oferta dla Klientów indywidualnych
Historia rozwoju produktów i usług
Produkty finansowe dla studentów
SYSTEM KONTROLI FREKWENCJI
Dlaczego rachunek Nordea Spektrum ?
Sklep internetowy z dużymi możliwościami
Bankowość Mobilna.
Bankowość internetowa bez kompromisów i dla każdego.
BANKOWOŚĆ DLA MŁODZIEŻY
Sage w Polsce Prezentacja firmowa kwiecień 2010.
Monika Hanus Payback Sp. z o.o.
EasyLoad BI zarządzanie wczytywaniem danych do hurtowni przez użytkowników biznesowych Prezentacja rozwiązania.
Warszawa, 28 lutego 2012 Bank Pekao SA Bank Pekao SA – wspiera wzrost ubankowienia Współpraca Banku Pekao SA i ZUS w zakresie obsługi emerytów i rencistów.
Dostęp do własnego konta przez 24h na dobę bezpieczne miejsce do przechowywania zaoszczędzonych pieniędzy darmowa karta płatnicza (możliwość dokonywania.
KARTY BANKOWE.
Bezpieczny Mobilny Podpis Elektroniczny
Kompleksowa obsługa finansowa dla MSP. Europejskie standardy obsługi MSP Usługi świadczone przez banki w Europie: - bankowość elektroniczna - wnioski.
Agenci w budowaniu satysfakcji klienta - contact center
WPŁATY I WYPŁATY GOTÓWKOWE Wykonały: Ewelina Kaszowska
Prezentacja usługi Przelewów Masowych dla
Karta członkowska ZHP.
Monika Hanus Payback Sp. z o.o.
Ogólnokrajowa karta miejska
Kompleksowa obsługa bankowa dla MSP Nowy Pakiet dla MSP Pakiet dla MSP w dwóch wersjach: - EFEKT - EFEKT Plus Zalety w stosunku do standardowej oferty:
Spotkanie Centrum Poczty i Postdata S.A.
Oferta kont i kredytów gotówkowych
Rodzaje kart płatniczych.
Internetowego Biura Rachunkowego
Rodzaje kart płatniczych w Polsce
SIEĆ MOBILNYCH BILETOMATÓW W AUTOBUSACH KOMUNIKACJI MIEJSKIEJ W WARSZAWIE Nowoczesne, zautomatyzowane systemy sprzedaży biletów komunikacji miejskiej i.
Rodzaje kart płatniczych w Polsce
Współczesny bank – partner dla MSP
Kompleksowa obsługa bankowa dla MSP Katowice
U nas każdy jest jak #VIP przekonaj się sam w Bielsku Podlaskim.
Bankowość elektroniczna
E-FORMY. e-bank Jak założyć e-konto: Jak założyć e-konto: Najczęściej wystarczy wypełnić formularz umieszczony na stronie banku i przesłać go do siedzibyNajczęściej.
Urządzenia do obsługi kart
Piotr Kamiński Prezes Zarządu Bank Pocztowy S.A.
A Member of HVB Group Bank BPH S.A. Oferta specjalna usług bankowych dla radców prawnych i aplikantów radcowskich Mobilny Doradca: Artur Rybałtowski tel.
– ściśle poufne, poufne, wewnętrzne, jawne –1 NFC – Spotkanie prasowe Warszawa, 29 maja 2013.
1 Oferta dla Wybranej Grupy Zawodowej. 2 Kredyt Bank na rynku od 1990 r Grupa KBC w Europie Środkowej i Wsch. Fundusze z ochroną kapitałuNo. 1 Ubezpieczenia.
0 OFERTA DLA PRACOWNIKÓW Dorota Wałuszko tel Kierownik ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta Białystok 15kwietnia 2016 r. Komendy Wojewódzkiej Policji.
Best Move. zDominujemy Polskę najlepszą ofertą na rynku.
Pierwsza w Polsce porównywarka w zakresie usług branży poligraficznej. PaperPrint.pl.
Bank zmieniającego się świata
Nowe usługi dla posiadaczy rachunków w NBP oraz zmiany w zakresie ZOK
Nowoczesne usługi dla firm z sektora MSP sposobem na oszczędność
Dorota Wałuszko, Kierownik Oddziału w Białymstoku ul. Zielonogórska 2,
Zapis prezentacji:

Bezpieczne, wygodne i funkcjonalne rozwiązania Innowacje w obszarze kart, internetu i kredytów hipotecznych Grzegorz Piwowar Warszawa 9 grudnia 2010

Nowoczesne i funkcjonalne karty zbliżeniowe w Banku Pekao Od 14 grudnia 2010 roku do oferty Banku wchodzą nowe karty debetowe – „zbliżeniowe” MasterCard Debit. Karty będą wydawane do wszystkich nowo otwieranych Eurokont oraz na życzenie klienta do istniejących rachunków. Nowe funkcjonalności: Transakcje Zbliżeniowe – proste i szybkie zakupy w sklepie, wystarczy kilka sekund, zbliżenie karty do czytnika i zakupy zrobione (do kwoty 50 zł nie wymagana autoryzacja PIN) Cash-back – wypłata gotówki podczas zakupów w dedykowanych punktach na terenie całego kraju. (jednorazowa wypłata realizowana do kwoty 200 zł) Karta tłoczona (wypukła) - płatności przez Internet, wszelkie transakcje z blokadą środków na karcie (wypożyczalnie samochodów, hotele itp..)

Wydawane w standardzie – bez dodatkowych opłat Dostępność: Karty wydawane jako podstawowe karty debetowe do rachunków, bez dodatkowych opłat – zachowana została dotychczasowa struktura cenowa kart. Bez dodatkowych kosztów klienci otrzymają bardziej funkcjonalny, nowoczesny produkt. Podobne karty w bankach konkurencyjnych są zazwyczaj wydawane opcjonalnie na wniosek klientów (za dodatkowa opłatą). Dotychczasowe karty Maestro również zostaną sukcesywnie wyposażone w nowe funkcjonalności (transakcje zbliżeniowe).

Karty zbliżeniowe dedykowane dla każdego segmentu klientów Złota karta: Uniwersalna: MasterCard Debit Gold Dla Młodych: MasterCard Standard MasterCard Debit Young

Ponad 2 miliony kart „chipowych” w ramach migracji na EMV Proces wymiany kart na karty w technologii EMV z microprocesorem rozpoczęliśmy w listopadzie 2009 roku. Wymieniliśmy już ponad 2 miliony kart Proces wymiany kart zostanie zakończony do końca maja 2011 Korzyści z wymiany kart dla klientów: Większe bezpieczeństwo: najnowsza technologia zabezpieczenia transakcji dzięki wbudowanemu chipowi Nowoczesność: wraz z migracją na nową technologie zmianie uległy wizerunki wszystkich kart Wszystkie bankomaty Banku Pekao SA dostosowane do standardów EMV do końca 2010 roku – dodatkowe zabezpieczenie kart naszych klientów przed nieuprawnionym użyciem Etapy migracji kart na EMV (tys. sztuk) *

1.000 punktów usługowo-handlowych i sklepów internetowych w programie rabatowym „Płać kartą, bo warto” unikalny program rabatowy obejmujący wszystkie karty płatnicze Banku (wszystkie karty debetowe i kredytowe) i płatności internetowe (przelewy Pekao24) ponad 120 umów z partnerami rabatowymi (w tym ze sklepami internetowymi) Podwojenie skali działania programu w ciągu 12 miesięcy (zniżki w 1000 punktach – wzrost z 490 w XII 2009) Zniżki także u partnerów lokalnych („Rabaty za rogiem”) Średnia wartość transakcji bezgotówkowej w ramach programu rabatowego jest ponad 2 razy większa niż średnia dla wszystkich transakcji kartowych

Szereg różnorodnych inicjatyw w ramach programu rabatowego „Płać kartą, bo warto” 20 akcji o charakterze okazjonalnym wspólnie z wybranymi partnerami (m.in.: na Dzień Matki, Dziecka, Kobiet, z okazji Walentynek, Roku Szkolnego i Akademickiego i z wielu innych okazji), (wzrost wolumenu obrotów u partnerów od +10 do +30%); akcje z udziałem partnerów – połączone ze sprzedażą oferty bankowej: np..Kampania Lokaty Progresywnej z www.wakacje.pl - 14 tys. Klientów założyło lokaty i otrzymało specjalny kod rabatowy (SMS) ze zniżką na wyjazd wakacyjny; uruchomienie Galerii Rabatów w Pekao24 - dodatkowego kanału komunikacji z klientami bankowości internetowej uruchomienie nowoczesnej Wyszukiwarki Partnerów Rabatowych na specjalnej stronie programu www.pekao.com.pl/rabat

Unikalna oferta Kart kredytowych UEFA Champions League („Mistrzowska Promocja”) Jedyne karty z wizerunkiem UEFA CL dostępne w Polsce Do wygrania bilety na finał UEFA Champions League Sprzedaż >20 tys. kart w ciągu 2 miesięcy

Działania wspierające rozwój obrotu bezgotówkowego Szereg działań wspierających wzrost wykorzystania kart płatniczych do płatności bezgotówkowych: Edukacja: - materiały informacyjne, ulotki, ekrany w bankomatach i serwisach transakcyjnych Konkursy zachęcający Klientów do wykorzystywania kart do płatności

Nowe Pekao24: wygoda i intuicyjność w nawigacji Nowe Pekao24 (wdrożone w kwietniu 2010 roku) nowoczesna szata graficzna: nowa architektura i układ funkcji przejrzystość i lekkość serwisu spójność i intuicyjność nawigacji personalizacja ustawień: strona główna „moje skróty” nazwy własne wygoda korzystania: dostęp do operacji z różnych miejsc serwisu uproszczone formularze kontaktu

Pekao24 w liczbach: ponad 1,7 miliona klientów Pekao24 – finanse osobiste i rachunki maklerskie przez Internet, serwis mobilny, IVR, Contact Center, SMS. > 1,7 mln klientów (+26% p.a. wzrostu w ciągu ostatnich 12 miesięcy) + 1.300 nowych użytkowników każdego dnia > 500 tysięcy logowań do Pekao24 dziennie 78 % wszystkich przelewów osób fizycznych realizowanych jest przez bankowość elektroniczną > 4,5 milionów transakcji miesięcznie

PekaoFIRMA24 w liczbach: ponad 150 tysięcy klientów SME PekaoFIRMA24 – zarządzanie płatnościami firmowymi (benchmark wśród systemów bankowości elektronicznej dla SME) > 150 tys. klientów (+26% p.a. wzrostu w ciągu ostatnich 12 miesięcy) + 130 nowych użytkowników każdego dnia > 100 tysięcy logowań do PekaoFirma24 dziennie 85 % wszystkich przelewów klientów biznesowych (SME) realizowanych jest przez bankowość elektroniczną > 1,6 milionów transakcji miesięcznie

Token sprzętowy – wdrażamy kolejną zaawansowaną metodę autoryzacji w systemie Pekao24 nowa metoda autoryzacji w Pekao24 w styczniu 2011 roku (obecnie trwa pilotaż) Klient w zależności od preferencji ma możliwość wyboru kilku metody autoryzacji (alternatywa dla kodów SMS i PekaoTokena) łatwość użycia bez konieczności instalacji rezygnacja z kart kodów jednorazowych do autoryzacji operacji w serwisie internetowym

PekaoToken – innowacyjna metoda autoryzacji (oferowana od lutego 2010 roku) aplikacja na telefon komórkowy, która generuje jednorazowe kody do autoryzacji operacji w serwisie internetowym Pekao24 bezpłatna metoda uznawana za jedną z najbezpieczniejszych na rynku - kody autoryzacyjne są ściśle powiązane z transakcją – generowane na podstawie danych z transakcji PekaoToken działa tak jak tokeny sprzętowe, ale klient nie potrzebuje żadnego innego urządzenia, wystarczy jego telefon komórkowy dostępny na większości modeli telefonów komórkowych na rynku.

Bankowość mobilna Pekao24 ma już 25 tysięcy klientów ! Bankowość mobilna Pekao24 (wdrożona w lipcu 2010 roku) wersja „light” systemu internetowego Pekao24 dostępna przez telefon komórkowy i inne urządzenie mobilne z przeglądarką internetową interfejs dostosowany do wyświetlaczy i możliwości technologicznych telefonów komórkowych, zaawansowany funkcjonalnie serwis na rynku oferujący dostęp do mobilnych usług maklerskich i bankowych

Zintegrowany model obsługi klienta Banku Pekao SA Kanały elektroniczne: Internet, usługi mobilne, SMS, bankomaty Sieć oddziałów Contact Center Nowoczesne narzędzia CRM

Nowoczesny i funkcjonalny portal hipoteczny Banku Pekao SA przystępne przekazanie informacji o ofercie czytelny i prosty kalkulator rat kredytu (zaawansowane wyliczenia Rodzina na Swoim) widoczny i „pod ręką” formularz kontaktu („trzy kliknięcia aby wysłać”) + możliwość dodania kalkulacji do formularza zapewnia kontakt z doradcą w czasie dostosowanym do oczekiwań klienta możliwość dodania kalkulacji do formularza kontaktu z doradcą nowoczesny, funkcjonalny i wygodny z atrakcyjną grafiką 3D intuicyjna nawigacja Ponad 100 tysięcy wizyt i ponad 70 tysięcy symulacji miesięcznie

Portal hipoteczny: www.kredyty-hipoteczne.pekao.com.pl