Innowacyjne techniki, budujące sukces edukacyjny ucznia w zakresie kompetencji kluczowych w obszarze ICT z wykorzystaniem twórczego myślenia. Marzena Busz.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
PODSUMOWANIE II ETAPU PROJEKTU PIERWSZE UCZNIOWSKIE DOŚWIADCZENIA DROGĄ DO WIEDZY
Advertisements

Matematyka Zajęcia dodatkowe dziś – szansą na lepsze jutro
BEZPIECZNA i PRZYJAZNA SZKOŁA
Hasło promujące życie bez agresji.
Czym różni się radość od miłości?
Proces zjednoczenia się osób, grup, instytucji, państw. Tworzenie z nich jednego, jednolitego organizmu, który później wspólnie współpracuje. Integrowanie.
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Sektorowego Programu Operacyjnego Rozwój Zasobów.
Anna Paszkowska-Rogacz
Śmiech to zdrowie… ale i nauka.
Szkoła Podstawowa w Raszówce
AUTOPREZENTACJA.
Publiczna Szkoła Podstawowa nr 8 W Opolu
WĘDRÓWKA KU MĘSKIEJ MIŁOŚCI
Jedno ść …. Szkoda, ż e porz ą dny talent i porz ą dny człowiek tak rzadko tworz ą jedno ść.
EDUKACJA NIEKONWENCJONALNA non scholae sed vitae discimus non scholae sed vitae discimus.
JESTEŚMY SZKOŁĄ PODSTAWOWĄ i PRZEDSZKOLEM Z POLSKIM JĘZYKIEM NAUCZANIA
Jak budować więzi z dziećmi?
„Słowa ranią przez całe życie”
warsztaty dla rodziców
Zabawy FundaMentalne dla przedszkoli
Szkoła Podstawowa im. Kornela Makuszyńskiego
Wyrównywanie szans edukacyjnych
KLOCKOMANIA.
SZEŚCIOLATKI NA ZAJĘCIACH POZALEKCYJNYCH W SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 21 im. WŁADYSŁAWA JAGIEŁŁY W KRAKOWIE ul. BATALIONU SKAŁA AK 12.
Mimo wszystko.
Autorzy:Ania Szczubełek Kasia Sul
Kształtowanie poczucia własnej wartości u dzieci.
Realizacja podstawy programowej w klasach IV –VI szkoły podstawowej poprzez różne formy aktywności,cz.4 Małgorzata Tubielewicz.
Lider kompetencje i asertywność Rozważania
JESTEŚMY SZKOŁĄ PODSTAWOWĄ I PRZEDSZKOLEM Z POLSKIM JĘZYKIEM NAUCZANIA
Arteterapia – leczenie przez sztukę
,,Filozofia pozytywnego myślenia’’
KREATYWNE METODY PRACY ZESPOŁÓW W PROCESACH REWITALIZACJI SPOŁECZNEJ część 1 Dorota Bazuń.
Zajęcia z IMPRO (improwizacji teatralnej) W ramach projektu Głogóweckiej Szkoły Kompetencji Kluczowych Klub Animatorów Kultury i Sztuki.
ROLA LIDERÓW W BUDOWANIU PARTNERSTWA LOKALNEGO. Dlaczego o liderze? nurt lokalności, czynnik ludzki, teoria zasobów lokalnych, waga rozpoznawania lokalnych.
25. Tworzenie dobra wspólnego chrześcijańskim obowiązkiem Dobro wspólne zakłada poszanowanie osoby ludzkiej domaga się dobrobytu społecznego i rozwoju.
WYCHOWAWCA –JAK BUDOWAĆ AUTORYTET
Co może zrobić szkoła, a co powinni zrobić wcześniej rodzice ?
WIELOZMYSŁOWE POZNAWANIE KOLORÓW DLA DZIECI O SPECJALNYCH POTRZEBACH EDUKACYJNYCH Opracowanie: mgr Hanna Oleszak mgr Justyna Sieletycka mgr Bernadeta Budzińska.
Modlitwa.
Słowo Życia Słowo Życia Maj 2012 Maj 2012 «Przyszedłem ogień rzucić na ziemię i jakże pragnę, ażeby już zapłonął» (Łk 12,49).
Zajęcia edukacyjne w ramach EFS w Szkole Podstawowej nr 5 im. Tadeusza Kościuszki w Tarnowie.
Written by Max Ehrmann around 1927 Krocz spokojnie w zgiełku i pośpiechu - pamiętaj jaki spokój może być w ciszy. Tak dalece jak to możliwe, nie wyrzekając.
Zygmunt Korzeniewski. Na początek zastanów się, po co jest dana metoda? Jeśli chcesz, uzupełnij podane informacje: Zygmunt Korzeniewski.
O dojrzałości szkolnej kilka słów. Dojrzałość szkolna to gotowość dziecka do rozpoczęcia nauki, przyjęcia nowych obowiązków i wejścia w nowe środowisko.
1 CZY FIRMA KREISEL JEST INNOWACYJNA? INNOWACYJNOŚĆ W CELU OSIĄGNIĘCIA SUKCESU.
Gimnazjum Nr 2 im. Mikołaja Kopernika w Olecku PREZENTACJA Z DORADZTWA ZAWODOWEGO,, FILOZOFIA POZYTYWNEGO MYŚLENIA ’’
Szkoła Podstawowa im. Janiny Sieklickiej w Czernicach Borowych.
Sieci współpracy i samokształcenia. SIEĆ to statek, na którym nie ma pasażerów, wszyscy jesteśmy załogą.
Funkcjonowanie LGD – uzależnienie czy kreatywność? Czy da się zapewnić stabilność organizacji i trwałe partnerstwo na obszarach wiejskich? LUBORADZA, 8-9.
Przyjaciel najcenniejszy dar
Rodzice nie muszą być samotni
Koncepcja pracy na lata Przedszkola Nr 124 im. Marii Konopnickiej.
SZKOŁA SUKCESU – SZKOŁĄ WSZYSTKICH UCZNIÓW Projekt „ SZKOŁA SUKCESU ” wsp ó łfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego.
Razem zmieniamy internet na lepsze!
Nauka przedsiębiorczości w polskim systemie edukacji
WPŁYW CZYTANIA NA ROZWÓJ DZIECI I MŁODZIEŻY
Słowo Życia Luty 2017 “Dam wam serce nowe i ducha nowego tchnę do waszego wnętrza” (Ez 36, 26)
SIEDEMNAŚCIE ZALET KSIĄŻKI DLA DZIECI
JAK ZWIĘKSZYC KREATYWNOŚĆ W BIZNESIE
WPŁYW CZYTANIA NA ROZWÓJ DZIECI I MŁODZIEŻY
CZY ZNASZ HIERARCHIĘ WARTOŚCI ?
Dlaczego warto czytać dziecku ?
Przysięga małżeńska Przysięga małżeńska w dniu ślubu jest najważniejsza. Przetańczycie całą noc, skosztujecie smacznych dań… goście wyjadą, ale Wy.
Written by Max Ehrmann around 1927
DLACZEGO WARTO CZYTAĆ KSIĄŻKI?.
Szkoła z mocą zmieniania świata!
Szkoła w Mieście Rodzaj innowacji: organizacyjno – metodyczna.
Motywowanie osób dorosłych w procesie edukacyjnym
Zapis prezentacji:

Innowacyjne techniki, budujące sukces edukacyjny ucznia w zakresie kompetencji kluczowych w obszarze ICT z wykorzystaniem twórczego myślenia. Marzena Busz – Piekarska Szkoła Podstawowa nr 8 w Lubinie

- tworzenie obrazów do słów i haseł - rozbudzanie wyobraźni twórczej Cele: - tworzenie obrazów do słów i haseł - rozbudzanie wyobraźni twórczej - wyrażanie emocji słowem, kolorem kształtem i ruchem dobór słów, rozbudzanie wyobraźni językowej - stawanie się coraz lepszym - poznawanie autorytetów umiejętne wyrażanie emocji wykorzystanie technik komputerowych

Rozbudzanie twórczego myślenia

Budowanie wartości: prawda prawe działanie pokój miłość i brak przemocy

Tworzymy obrazy do haseł

kłamstwo i prawda

łagodny i niedelikatny

dobry i zły

chwalić i wyzywać

Słowa jak w kalejdoskopie. Nienawiść przynosi śmierć, która oplata swoimi cierniami całą duszę i doprowadza ją do zniszczenia. Nie ma namiętności jest wiedza. Bądź dobry dla innych i wtedy oni będą dla Ciebie dobrzy. Nie ma nienawiści jest pogoda ducha. Dobro zawsze wygrywa ze złem. Nie ma chaosu jest harmonia. Nie ma złych emocji jest spokój.

„Nie ma chaosu jest harmonia. Nie ma złych emocji jest spokój” „Miłość nie zawsze jest dobra, ponieważ potrafi zniewolić, potrafi zniszczyć. Miłość jest czymś dobrym. Potrafi wzbudzić takie cechy jak: dobroć, zaufanie i poczucie bezpieczeństwa” „Nie ma chaosu jest harmonia. Nie ma złych emocji jest spokój”

Pokój i współistnienie: -wyszukiwanie haseł, posługiwanie się techniką komputerową - poznawanie autorytetów ułożenie „kwiatu pokoju”

Wypisywaliśmy hasła o pokoju z Internetu. Poznawaliśmy mądrych ludzi i szukaliśmy o nich informacji.

Ułożyliśmy „kwiat pokoju”

Z tej części kartki powstała łodyga „kwiatu pokoju””

Oto nasze dzieło - „kwiat pokoju” w całej okazałości AA Oto nasze dzieło - „kwiat pokoju” w całej okazałości

Jesteśmy dumni z naszej pracy

A gdy nienawiść wejdzie, Pisaliśmy także wiersze wyrażając „Miłość między ludźmi To pokój na świecie . A gdy nienawiść wejdzie, chaos zapanuje . Miłość zgodę buduje, a nienawiść ją burzy ” Kamila K. lat 10 Pisaliśmy także wiersze wyrażając w ten sposób emocje…

pozytywna komunikacja Formy pracy: dyskusja „burza mózgów” drama działania twórcze pozytywna komunikacja

- umiejętne rozwiązywanie problemów Efekty: - umiejętne rozwiązywanie problemów wykorzystanie twórczego myślenia na co dzień posługiwanie się technikami komputerowymi zadowolenie ze swojej pracy wyrażanie pozytywnych emocji - wytrwałość w dążeniu do celu - zaufanie do grupy, współdziałanie umiejętne dokonywanie wyboru - coraz lepsze wyniki nauczania otwartość na innych