Paragraf 1.3 Gęstość substancji.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Warsztaty z pisania Listu Motywacyjnego Przygotował: Sebastian Wilk
Advertisements

Wykład 20 Mechanika płynów 9.1 Prawo Archimedesa
Lekcja klasa V.
Drogi Uczniu!!!!!! Jeżeli oglądasz prezentację to znaczy, że znasz już wszystkie typy reakcji chemicznych i umiesz je rozpoznawać! Aby ułatwić Ci przyswajanie.
E-KODEKS NASZEGO GIMNAZJUM KLASA II D. 1. Komunikujemy się z wychowawcą drogą mailową. Możliwość dowiedzenia się o najważniejszych klasowych datach, wygodne.
Dodawanie i odejmowanie wektorów
Nazwa szkoły: Publiczne Gimnazjum im. Książąt Pomorza Zachodniego w Trzebiatowie ID grupy: 98/46_MF_G1 Kompetencja: Zajęcia projektowe, komp. Mat.
Cele lekcji: Poznanie poglądów Arystotelesa na ruch ciał i ich spadanie. Poznanie wniosków wynikających z eksperymentów Galileusza. Wykazanie, że spadanie.
Przedmiotowy System Oceniania z matematyki dla klas IV, V i VI
PODSTAWY MINERALURGII Separacja grawitacyjna w cieczach ciężkich
Maria Jolanta Różańska
Chrystus jako Pan i Sędzia
– dwie drogi kształcenia, dwa pakiety, jeden cel
Temat: Organizacja pracy na lekcjach muzyki.
Dwa sposoby komunikowania się: sposób werbalny 35% – słowa,
PROJEKT EDUKACYJNY „Lżejszy tornister na wagę zdrowia”
FIGURY GEOMETRYCZNE Materiały do nauki.
Prawo Archimedesa Dlaczego kaczka pływa, a kamień tonie
Klasa V SP Dziś jest Do wakacji pozostało 287 dni.
Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Rozwiązanie Zadania nr 4 Związku Czystej Wody. Przedstawienie grupy : Spotkaliśmy się dn br. w składzie : Katarzyna Bis, Katarzyna Barlik, Joanna.
dr Robert Szwed Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II
Projekt ICT w nauczaniu przedmiotów matematycznych i przyrodniczych w gimnazjach Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego.
Wewnątrzszkolny system oceniania
SCHOLARIS Scholaris, czyli Internetowe Centrum Zasobów Edukacyjnych Ministerstwa Edukacji Narodowej, to dostępny publicznie i bezpłatny portal zawierający.
Dane INFORMACYJNE Nazwa szkoły:
1.
MŁODZI BADACZE Gimnazjum nr 1 w Tarnobrzegu
Układ podręcznika To już znasz ćwiczenia literackie i językowe odwołujące się do wiedzy i umiejętności z gimnazjum ćwiczenia literackie i językowe odwołujące.
10 LAT Z OK SZKOŁA UCZĄCA SIĘ 10 LAT PO PIERWSZEJ EDYCJI KURSU INTERNETOWEGO Z OCENIANIA KSZTAŁTUJĄCEGO BADANIE JAKOŚCIOWE PRZEPROWADZONE WŚRÓD UCZESTNIKÓW.
Historia Nauczyciel Katarzyna Waszczyk
Pomagać zawsze można. Pomoc w nauce  Pomoc w lekcjach pomaga większości uczniom pomaga w kartkówkach, sprawdzianach, zadaniach, lub testach.  Uczniowie.
Zadanie TIK – lekcja pt. Nasza klasowa netykieta
Idea oceniania kształtującego
JAK KORZYSTAĆ Z WSiPnet.pl
` Czym się zajmujemy: ZadajPytanie.pl – Portal Wymiany Wiedzy Ultimat er – marketingowy system komunikacji bezpośredniej Odpowiedz.pl – Serwis Pytań.
siła cz.II W części II prezentacji: o sile ciężkości
Duch klasy Jak motywować uczniów do nauki?
Politechnika Rzeszowska
Od łuczywa do żarówki energooszczędnej
Zadanie na dobry początek *. Pytanie kluczowe: Czy łatwiej wbić gwóźdź za pomocą lekkiego czy ciężkiego młotka w deskę dębową? *
Historia i Społeczeństwo Nauczyciel Katarzyna Waszczyk
Przygotowanie do egzaminu gimnazjalnego
PAPKIN – KANDYDAT NA DZIENNIKARZA OPRACOWAŁA: Aneta Pyrgiel.
1.
Prezentacja dla klasy II gimnazjum
Publikacja jest współfinansowana przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Prezentacja jest dystrybuowana bezpłatnie Projekt.
1. Czego będziemy się uczyć na lekcjach matematyki w klasie czwartej?
Paragraf 1.5 Sporządzamy wykresy.
Paragraf 1.4 Pomiar ciśnienia.
Hymn Szkoły 1. Aby język mówić chciał co pomyśli głowa Zawsze się staramy dbać o kulturę słowa.
www to zajęcia prowadzone przez wykładowców akademickich Uniwersytetu Śląskiego, Politechniki Śląskiej, Uniwersytetu Ekonomicznego Kursy akademickie.
Paragraf 1.2 Siła ciężkości Co to jest nanosekunda?
Lekcja powtórzeniowa (bez paragrafu)
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Jak wyznaczyć masę przedmiotu codziennego użytku bez użycia.
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego 1 Budowa fizyczna i chemiczna kości.
Wielkości fizyczne, które mierzysz na co dzień
EDUKACJA MATEMATYCZNA skuteczna, przyjazna dziecku i nauczycielowi Arkadiusz Mroczyk.
Lekcja Temat: Porównywanie ułamków zwykłych. Opracowała: Adrianna Szablewska –uczennica kl. 6B Szkoły Podstawowej nr 2 we Wronkach.
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Zdobądź zamek Króla Maszyn prostych. 1.
Akustyka 1 Charakterystyka dźwięków Akustyka 1 Charakterystyka dźwięków FIZYKA dla Liceum Lekcje multimedialne M.J. Kozielski - Fizyka dla.
Teoria względności Dylatacja czasu Fizyka dla Liceum Lekcje multimedialne Marian Kozielski Warszawa 2006 Fragmenty lekcji.
Czas do szkoły !. Wielu z nas zdaje sobie sprawę, że właściwy dobór tornistra czy plecaka, a potem jego ciężar i sposób noszenia to jeden z kluczowych.
1.
Środek ciężkości linii i figur płaskich
Budowa i funkcje układu pokarmowego
Dni otwarte Nazwa szkoły Data.
Wycieczka do Kinoteki grup 0b i 0c
Cel lekcji dla ucznia Na dzisiejszej lekcji, pracując indywidualnie i w parze, nauczysz się redagować ogłoszenie, by wykorzystać tę umiejętność.
Możliwość korzystania z dziennika elektronicznego przez rodziców.
Zapis prezentacji:

Paragraf 1.3 Gęstość substancji

Zadanie na dobry początek Odpowiedz na poniższe pytanie. (Co jest „nie tak” w poniższej wypowiedzi?) Co jest cięższe: tona drewna, czy tona żelaza?

Sprawdzian do paragrafu 1.2 „Pomiar wartości siły ciężkości (ciężaru ciała)”

Bieżąca lekcja (paragraf 1.3) Data: Temat: Gęstość substancji Uwaga: Pamiętaj o podpisie rodzica pod pracą domową w zeszycie ćwiczeń i w zeszycie przedmiotowym.

Praca domowa do paragrafu 1.3 Część obowiązkowa: Przeczytaj w podręczniku rozdział 1.3 Wypełnij ćwiczenia do powyższego rozdziału. Wykonaj w zeszycie przedmiotowym (od tyłu) zadania ze zbioru „Proste zadania…” od numeru 1.30 do numeru 1.39 Dla tych, co chcą wiedzieć więcej: Obejrzyj: www.zamkor.pl→ Fizyka→ Portal ucznia→ Animacje i …→ str.9 „Wyznaczanie gęstości ciała stałego o ...”, str.8 „Wyznaczanie gęstości ciała stałego o ...”, „Wyznaczanie gęstości ciała stałego o ...”, „Wyznaczanie gęstości cieczy” Obejrzyj: www.scholaris.pl/resources/run/id/48125 (prezentacja „Gęstość”)

Zdania podsumowujące Na dzisiejszej lekcji: Dowiedziałem się, że... Zaciekawiło mnie.... Zdziwiło mnie...

Koniec