Cele ! Treści multimedialne on-line: trendy rynkowe Konkurencja ...

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Patronat medialny Oferta dla wydawców i dystrybutorów Styczeń 2012.
Advertisements

Warszawa, 12 lipca 2006 r. AC-X Rewolucja na rynku usług dla ISP i portali.
W EB 2.0 W NGO. W 15 MINUT. M ICHAŁ P AŁASZ NGO 2.0. Organizacje pozarządowe w społeczeństwie informacyjnym.
Charakterystyka i potencjał reklamowy serwisów
EBPP - nowy trend na rynku
HOT & SPORTS! Specjalny pakiet Tylko na Eurosport.pl.
Możliwości reklamowe widoczne dla wszystkich użytkowników.
Prezentacja serwisu Mediarun.pl Copyright: Media Run Group, 2005.
PREZENTACJA BANKIER.PL. Bankier.pl – Fakty Lider wśród internetowych serwisów finansowych Ponad 650 tys. unikalnych użytkowników miesięcznie 6 mln odsłon.
Klasyfikacja źródeł informacji
Patronat medialny Oferta dla organizacji studenckich Styczeń 2011.
Patronat medialny Oferta dla organizatorów imprez i koncertów
Patronat medialny Oferta dla organizacji studenckich
Patronat medialny Oferta dla wydawców i dystrybutorów Styczeń 2010.
Patronat medialny Oferta dla wydawców i dystrybutorów Styczeń 2011.
„TELEWIZJA CYFROWA” DVB-S DVB-T DVB-C ATM/SDH IP.
Konsumpcja informacji
Pakiety usług (1/2) Wyszukiwarki użytkownicy końcowi -dostarczanie i prezentacja wyników wyszukiwań -usługi dodatkowe (katalog stron, najpopularniejsze.
Możliwości reklamowe portalu Listopad Kim są Spryciarze.pl © 2009 Spryciarze.pl spółka z o. o. Ul. Migdałowa 15, Zielona Góra NIP
Informacja w nauce, społeczeństwie, gospodarce Serwisy informacyjne w Internecie – rynek mediów, technologii, wyszukiwania.
Działalność Biblioteki Szkolnej przy Publicznej Szkole Podstawowej
Generujemy efekty Możliwości reklamowe na. Statystyki: Polska Facebook statystyki 2 © AdAction 2007, ul. Senatorska 13/15,
1. Wprowadzenie 2. Wybrane funkcjonalności serwisu 3. Strategie na przyszłość 4. Oferta inwestycyjna.
KAROLWÓJCIK Google Gadżety Kurs do wyboru budowa serwisów www.
Geo gemiusGeo UNIKALNE NARZĘDZIE DO IDENTYFIKACJI PAŃSTWA, REGIONU I MIASTA, Z KTÓREGO ŁĄCZY SIĘ UŻYTKOWNIK TWOJEGO SERWISU.
Pod tym adresem pracujemy dla Ciebie!.
Dominik Matuzewicz Bogdan Grabczyk Monster Worldwide Polska
Trendy i technologie internetowe
Polscy internauci o Mistrzostwach Świata w piłce nożnej – Niemcy 2006 Maj 2006.
Promowanie Strony, Marketing Szeptany & Wirusowy
GOSPODARKA OPARTA NA DANYCH
Co to jest TIK?.
WPŁYW INTERNETU NA ŻYCIE CZŁOWIEKA
R24 Maksimum korzyści z rezerwacji online
SurfSafe Polskie usługi bezpieczeństwa treści internetowych klasy operatorskiej Grzegorz Wróbel, Michał Przytulski.
Twoje miejsce w internecie
FTB.pl Portal społeczności klubowej – prezentacja serwisu.
Search Engine Marketing w promocji eventu
Jak to działa? aplikacje desktopowe usługi online urządzenia
Technologia informacyjna
Czym jest PayPer.pl? Jesteśmy siecią reklamy efektywnościowej:
Serwis internetowy tygodnika Polityka
DYSTRYBUCJA MATERIAŁÓW BUDOWLANYCH
Szafa.pl Prezentacja serwisu / Julita Jechowicz.
Serwis Samorządowy PAP SA
Prezentacja programu do obsługi Biur Nieruchomości Pośrednik MLS Plus.
Systemy IPTV 2008 © Cyfrowe Systemy Telekomunikacyjne Sp. z o.o. Efektywna komunikacja ze światem.
Jak tworzyć pokaz? Praktyczne wskazówki.
Network Literacy Katarzyna Chomicz.
PROMUJ SIĘ U NAS MĄDRZY RODZICE.
Narzędzie wspierające zarządzanie organizacj Parentis Sp. z o. o
Szkolny Kodeks 2.0.
MEDIA TRENDY 2010 TurboDymoMan zawstydza w Internecie Tomasz Broda, Kierownik Zespołu ds. Komunikacji w Internecie Polkomtel SA Mariusz Majewski, Dyrektor.
Iwona Moczydłowska 4 listopada 2011r. Blogi w nauczaniu języka obcego.
Korzystając z materiałów kopiowanych z Internetu, zawsze podajemy ich źródło oraz autora.
1 NOWA STRONA GŁÓWNA WP.PL Grupa Wirtualna Polska 1 Warszawa, wrzesień2014 Warszawa,
Komunikacja w bibliotece uczelnianej na tle rozwoju technologii informatycznych. Z doświadczeń BG UMCS Ogólnopolska Konferencja Naukowa Nowoczesna Biblioteka.
Polskie Konsorcjum NATURE. Elastyczny model licencji NPG Wybór tytułów wg preferencji użytkowników Dowolny termin rozpoczęcia prenumeraty Cena ustalana.
Jak stworzyć kodeks 2.0? Szkoła Podstawowa im. Elizy Orzeszkowej w Radgoszczy.
Konferencja metodyczna dla nauczycieli informatyki i technologii informacyjnej. Warszawa, Wyszukiwarki... nie tylko stron. Jakub Kacprzak NetSprint.pl.
Edukacja audiowizualna w bibliotece szkolnej Opracowała: Krystyna Dzikowska.
Prawo autorskie w szkole, czyli … zasady eksploatacji Internetu
SZKOŁA Z KLASĄ 2.0. SZKOŁA Z KLASĄ 2.0  W projekcie udział bierze 500 szkół z całej Polski  w województwie śląskim do projektu przystąpiło 35 szkół.
Jak poruszać się po TwinSpace?
2,3 mln 9 mln użytkownicy* odsłony*
Internet to nie tylko gry
Kim jesteśmy Mądrzy Rodzice to strona poświęcona wychowaniu dzieci.
Innowacyjne wykorzystanie Internetu i mediów interaktywnych
Przeczytaj wszystko na temat wiadomości programu Microsoft SharePoint
Platforma LearningApps
Zapis prezentacji:

Cele ! Treści multimedialne on-line: trendy rynkowe Konkurencja ... Serwis wideo.gazeta.pl: wizualna strona Internetu Serwis wideo.gazeta.pl: Dostępne możliwości reklamowe Korzyści !

Treści Multimedialne On-line Trendy rynkowe Interakcja!!! Niemal połowa internautów w wieku 15-25 ogląda klipy video na stronach internetowych, co czwarty internauta należy przynajmniej do jednej społeczności internetowej, a co ósmy prowadzi własny blog. Źródło: www.yoof.pl

...ogląda, komentuje, poszerza swoją wiedze ... Treści Multimedialne On-line Trendy rynkowe Prawie połowa respondentów w wieku 15 –25 : 48% , którzy odwiedzają strony video, czyni to przynajmniej trzy razy w tygodniu, natomiast co szósty badany 17% przyznaje, że odwiedza je codziennie. Jak często odwiedzasz strony internetowe, na których oglądasz telewizję/klipy audio, video? ...ogląda, komentuje, poszerza swoją wiedze ... Źródło: Gemius SA, „Korzystanie z narzędzi Web 2.0 oraz charakterystyka jego użytkowników”, wrzesień 2006 r.

...aktywnie uczestniczy w tworzeniu Internetu ! Treści Multimedialne On-line Trendy rynkowe Co piąty internauta w wieku od 15 do 25 lat, który odwiedza strony z plikami audio i video, umieszcza na nich swoje komentarze, filmy lub zdjęcia . Czy odwiedzając tego typu strony tylko oglądasz (słuchasz) zamieszczone tam materiały, czy również umieszczasz swoje komentarze, filmy, zdjęcia? ...aktywnie uczestniczy w tworzeniu Internetu ! Źródło: Gemius SA, „Korzystanie z narzędzi Web 2.0 oraz charakterystyka jego użytkowników”, wrzesień 2006 r.

Przyszłość telewizji i komunikacji będzie definiować Internet. Treści Multimedialne On-line Trendy rynkowe Rynek usług wideo online zwiększy się do 2010 roku ponad dziesięciokrotnie. Jak szacuje In-Stat w 2005 roku z serwisów wideo korzystało 13 mln gospodarstw domowych na świecie. W 2010 roku ma to być ponad 131 mln. Światowa ilość gospodarstw domowych, które mają szerokopasmowy dostęp do Internetu zwiększy się ze 194 mln w 2005 roku do 413 mln w 2010. Przyszłość telewizji i komunikacji będzie definiować Internet. Źródło: www.in-stat.com Raport dotyczy tzw. Online Content Aggregators. Zostały do nich zaliczone m.in AOL, Google, Yahoo!, MSN oraz Apple.

Konkurencja... Stary player Treści „opiniotwórcze” z jednego źródła Tuba przekazująca newsy .. Technologia która nie działa na dużej ilości komputerów i która będzie zmieniana Brak audycji autorskich Klonowanie ...

Serwis Wideo.gazeta.pl Wizualna strona Internetu Nowa platforma dla emisji reklam video w Internecie Centrum informacji z kraju i ze świata Połączone z najpopularniejszymi i polecanymi materiałami również z innych serwisów internetowych Ustanawiające nowe standardy w jakości i sposobie prezentacji treści multimedialnych w Polskim Internecie

Serwis Wideo.gazeta.pl Wizualna strona Internetu Znani publicyści Najważniejsze postaci świata polityki Tok FM – opiniotwórcza audycja radiowa i program telewizji internetowej

Serwis Wideo.gazeta.pl Wizualna strona Internetu 200 klipów filmowych tworzonych tygodniowo Własny zespół filmowy i montażowy Przedpremierowe sukcesy (bez promocji ): „taśmy prawdy” = około 30 tys. unikalnych użytkowników Szczyt oglądalnościowy z wyłączeniem powyższego : ponad 22 000 unikalnych użytkowników

Serwis Wideo.gazeta.pl Wizualna strona Internetu Nowoczesny player wbudowany w stronę wideo.gazeta.pl jak i player w oknie Wysoka jakość materiałów Emisja na wszystkich platformach sprzętowych ( nie wyłączając Macintosh-y) Treści opiniotwórcze zarówno ze studia GW, radia Tok FM, jak i źródeł zewnętrznych wartych polecenia ( rozrywka na m.in. Youtube.com, jaki wartościowe materiały np.: z Onet.pl)

Serwis Wideo.gazeta.pl Wizualna strona Internetu Przejrzysty, atrakcyjny wizualnie i funkcjonalny layout. Rankingowanie: najpopularniejsze filmy Najważniejsze kategorie tematyczne Przejrzysty, atrakcyjny wizualnie i funkcjonalny layout. Rankingowanie: najpopularniejsze firmy Najważniejsze kategorie tematyczne Playlista utworów do emisji wybranych przez użytkownika Z możliwością ustalania kolejności odtwarzania Dodawania i usuwania filmów Możliwość polecenia materiału: „wyślij link znajomemu” Efektywne wyszukiwanie treści Według tytulów i opisów zamieszczonych materiałów

Serwis Wideo.gazeta.pl Wizualna strona Internetu Playlista utworów do emisji wybranych przez użytkownika Z możliwością ustalania kolejności odtwarzania Dodawania i usuwania filmów

Serwis Wideo.gazeta.pl Wizualna strona Internetu Możliwość interakcji i polecenia materiału: „wyślij link znajomemu” Umieść na swojej stronie poprzez zamieszczony link

Serwis Wideo.gazeta.pl Wizualna strona Internetu Efektywne wyszukiwanie treści Według tytułów i opisów zamieszczonych materiałów

Serwis Wideo.gazeta.pl Wizualna strona Internetu Player – narzędzie on-line dostępne z poziomu każdego serwisu na którym zamieszczany jest materiał Lista powiązanych artykułów i materiałów video Zajawka materiału video umieszczona przy artykule Łatwe przejście do innych kategorii

Serwis Wideo.gazeta.pl Dostępne możliwości reklamowe Reklama video na stronie wideo.gazeta.pl Reklama emitowana bezpośrednio po wejściu na stronę przez użytkownika w głównym oknie playera. 10 sekundowy materiał reklamowy w formacie avi, mpg, Reklama emitowana przed materiałem filmowym wybranym przez użytkownika 10 sekundowy materiał reklamowy w formacie avi, mpg,

Korzyści dla Klienta! Nowa platforma dla emisji reklam telewizyjnych Wysoka jakość i opiniotwórczość prezentowanych materiałów Nowoczesne narzędzie, oparte na najlepszych obecnie dostępnych mechanizmach Możliwość emisji reklam w powiązaniu z kategoriami tematycznymi Szerokie możliwości brandingu serwisu i playera Niestandardowe możliwości współpracy i promocji Skuteczność !

Zapraszamy do współpracy