Cele ! Treści multimedialne on-line: trendy rynkowe Konkurencja ... Serwis wideo.gazeta.pl: wizualna strona Internetu Serwis wideo.gazeta.pl: Dostępne możliwości reklamowe Korzyści !
Treści Multimedialne On-line Trendy rynkowe Interakcja!!! Niemal połowa internautów w wieku 15-25 ogląda klipy video na stronach internetowych, co czwarty internauta należy przynajmniej do jednej społeczności internetowej, a co ósmy prowadzi własny blog. Źródło: www.yoof.pl
...ogląda, komentuje, poszerza swoją wiedze ... Treści Multimedialne On-line Trendy rynkowe Prawie połowa respondentów w wieku 15 –25 : 48% , którzy odwiedzają strony video, czyni to przynajmniej trzy razy w tygodniu, natomiast co szósty badany 17% przyznaje, że odwiedza je codziennie. Jak często odwiedzasz strony internetowe, na których oglądasz telewizję/klipy audio, video? ...ogląda, komentuje, poszerza swoją wiedze ... Źródło: Gemius SA, „Korzystanie z narzędzi Web 2.0 oraz charakterystyka jego użytkowników”, wrzesień 2006 r.
...aktywnie uczestniczy w tworzeniu Internetu ! Treści Multimedialne On-line Trendy rynkowe Co piąty internauta w wieku od 15 do 25 lat, który odwiedza strony z plikami audio i video, umieszcza na nich swoje komentarze, filmy lub zdjęcia . Czy odwiedzając tego typu strony tylko oglądasz (słuchasz) zamieszczone tam materiały, czy również umieszczasz swoje komentarze, filmy, zdjęcia? ...aktywnie uczestniczy w tworzeniu Internetu ! Źródło: Gemius SA, „Korzystanie z narzędzi Web 2.0 oraz charakterystyka jego użytkowników”, wrzesień 2006 r.
Przyszłość telewizji i komunikacji będzie definiować Internet. Treści Multimedialne On-line Trendy rynkowe Rynek usług wideo online zwiększy się do 2010 roku ponad dziesięciokrotnie. Jak szacuje In-Stat w 2005 roku z serwisów wideo korzystało 13 mln gospodarstw domowych na świecie. W 2010 roku ma to być ponad 131 mln. Światowa ilość gospodarstw domowych, które mają szerokopasmowy dostęp do Internetu zwiększy się ze 194 mln w 2005 roku do 413 mln w 2010. Przyszłość telewizji i komunikacji będzie definiować Internet. Źródło: www.in-stat.com Raport dotyczy tzw. Online Content Aggregators. Zostały do nich zaliczone m.in AOL, Google, Yahoo!, MSN oraz Apple.
Konkurencja... Stary player Treści „opiniotwórcze” z jednego źródła Tuba przekazująca newsy .. Technologia która nie działa na dużej ilości komputerów i która będzie zmieniana Brak audycji autorskich Klonowanie ...
Serwis Wideo.gazeta.pl Wizualna strona Internetu Nowa platforma dla emisji reklam video w Internecie Centrum informacji z kraju i ze świata Połączone z najpopularniejszymi i polecanymi materiałami również z innych serwisów internetowych Ustanawiające nowe standardy w jakości i sposobie prezentacji treści multimedialnych w Polskim Internecie
Serwis Wideo.gazeta.pl Wizualna strona Internetu Znani publicyści Najważniejsze postaci świata polityki Tok FM – opiniotwórcza audycja radiowa i program telewizji internetowej
Serwis Wideo.gazeta.pl Wizualna strona Internetu 200 klipów filmowych tworzonych tygodniowo Własny zespół filmowy i montażowy Przedpremierowe sukcesy (bez promocji ): „taśmy prawdy” = około 30 tys. unikalnych użytkowników Szczyt oglądalnościowy z wyłączeniem powyższego : ponad 22 000 unikalnych użytkowników
Serwis Wideo.gazeta.pl Wizualna strona Internetu Nowoczesny player wbudowany w stronę wideo.gazeta.pl jak i player w oknie Wysoka jakość materiałów Emisja na wszystkich platformach sprzętowych ( nie wyłączając Macintosh-y) Treści opiniotwórcze zarówno ze studia GW, radia Tok FM, jak i źródeł zewnętrznych wartych polecenia ( rozrywka na m.in. Youtube.com, jaki wartościowe materiały np.: z Onet.pl)
Serwis Wideo.gazeta.pl Wizualna strona Internetu Przejrzysty, atrakcyjny wizualnie i funkcjonalny layout. Rankingowanie: najpopularniejsze filmy Najważniejsze kategorie tematyczne Przejrzysty, atrakcyjny wizualnie i funkcjonalny layout. Rankingowanie: najpopularniejsze firmy Najważniejsze kategorie tematyczne Playlista utworów do emisji wybranych przez użytkownika Z możliwością ustalania kolejności odtwarzania Dodawania i usuwania filmów Możliwość polecenia materiału: „wyślij link znajomemu” Efektywne wyszukiwanie treści Według tytulów i opisów zamieszczonych materiałów
Serwis Wideo.gazeta.pl Wizualna strona Internetu Playlista utworów do emisji wybranych przez użytkownika Z możliwością ustalania kolejności odtwarzania Dodawania i usuwania filmów
Serwis Wideo.gazeta.pl Wizualna strona Internetu Możliwość interakcji i polecenia materiału: „wyślij link znajomemu” Umieść na swojej stronie poprzez zamieszczony link
Serwis Wideo.gazeta.pl Wizualna strona Internetu Efektywne wyszukiwanie treści Według tytułów i opisów zamieszczonych materiałów
Serwis Wideo.gazeta.pl Wizualna strona Internetu Player – narzędzie on-line dostępne z poziomu każdego serwisu na którym zamieszczany jest materiał Lista powiązanych artykułów i materiałów video Zajawka materiału video umieszczona przy artykule Łatwe przejście do innych kategorii
Serwis Wideo.gazeta.pl Dostępne możliwości reklamowe Reklama video na stronie wideo.gazeta.pl Reklama emitowana bezpośrednio po wejściu na stronę przez użytkownika w głównym oknie playera. 10 sekundowy materiał reklamowy w formacie avi, mpg, Reklama emitowana przed materiałem filmowym wybranym przez użytkownika 10 sekundowy materiał reklamowy w formacie avi, mpg,
Korzyści dla Klienta! Nowa platforma dla emisji reklam telewizyjnych Wysoka jakość i opiniotwórczość prezentowanych materiałów Nowoczesne narzędzie, oparte na najlepszych obecnie dostępnych mechanizmach Możliwość emisji reklam w powiązaniu z kategoriami tematycznymi Szerokie możliwości brandingu serwisu i playera Niestandardowe możliwości współpracy i promocji Skuteczność !
Zapraszamy do współpracy