Podsumowanie działalności, prezentacja wyników finansowych Grupy EM&F w pierwszych III kwartałach 2006 roku oraz dalsze plany rozwoju.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Zysk jest w modzie…… r..
Advertisements

Udany trzeci kwartał 2002 r. Dobre perspektywy na 2003 r
Prezentacja wyników finansowych za I kwartał 2007/2008
Spotkanie prasowe, Warszawa, 24 kwietnia 2012r.
PREZENTACJA DLA DZIENNIKARZY 1 PAŹDZIERNIKA
1 20 sierpnia 2009 r. Konferencja prasowa GK EUROPA.
KSZTAŁTOWANIE STRUKTURY KAPITAŁU A DŹWIGNIA FINANSOWA
1 Wyniki finansowe za I kw r. ULMA Construccion Polska S.A. Prezentacja dla inwestorów 21 maja 2012 r.
POWIAT MYŚLENICKI Tytuł Projektu: Poprawa płynności ruchu w centrum Myślenic poprzez przebudowę skrzyżowań dróg powiatowych K 1935 i K 1967na rondo.
Próg rentowności.
Prezentacja wyników finansowych za V kwartał 2008/2009 sierpień 2009 – październik grudnia 2009 Stabilne fundamenty mocną stroną ACTION.
Podsumowanie po I kwartale 2011 roku TIM SA KONFERENCJA PRASOWA maj 2011.
DEPARTAMENT STRATEGII
Domy Na Wodzie - metoda na wlasne M
Wrzesień Kilka słów o nas Przedstawienie kadry GOBLL Aeroklub Polski – sytuacja i plany Wyniki finansowe 2009, 2010 GOBLL na tle naszej konkurencji.
Kielce na rynku od 2001 r.. Minisaloniki Prasowe - wyspecjalizowane punkty sprzedaży prasy i produktów FMCG Powierzchnia: 6 – 18 m2 Saloniki Prasowe.
1 Zaopiniowane przez audytorów sprawozdania finansowe za rok 2003 Wyższe od oczekiwań wyniki za I kwartał 2004 Zakończenie procesu sprzedaży.
Prognozy na 2004 r. Warszawa, grudzień 2003.
1 Wyniki za IV kwartał 2003 Warszawa, luty 2004.
Strategia Warszawa, styczeń 2005.
1 Wyniki za III kwartał 2003 – rekordowy poziom sprzedaży Nowy zakład w strefie ekonomicznej Warszawa, listopad 2003.
MINISTERSTWO ROZWOJU REGIONALNEGO Przebieg realizacji działań dotyczących MSP w ramach Sektorowego Programu Operacyjnego Wzrost konkurencyjności przedsiębiorstw,
Prezentacja wyników finansowych za III kwartał 2008/2009 luty 2009 – kwiecień czerwca 2009 CZAS KRYZYSU SZANSĄ DLA FIRM Z MOCNYMI FUNDAMENTAMI.
Prezentacja wyników finansowych za rok 2008/2009 sierpień 2008 – grudzień marca 2010 Optymalizacja struktury Grupy kluczem do sukcesu.
Warszawa, 3 sierpnia 2007 r. Kolejny rekordowy kwartał, pełna gotowość do integracji GRUPA PEKAO S.A. Wyniki finansowe po 2 kwartale 2007 r.
Typy zachowań firmy w procesie internacjonalizacji (projekt badawczy)
IKEA w Polsce.
MISJA SPÓŁKI PROFIL DZIAŁALNOŚCI OPIS RYNKU DANE FINANSOWE STRATEGIA ROZWOJU PODSUMOWANIE.
The Stanford Game X edycja, listopad kwiecień 2012
Badanie kwartalne BO 2.3 SPO RZL Wybrane wyniki porównawcze edycji I- V Badanie kwartalne Beneficjentów Ostatecznych Działania 2.3 SPO RZL – schemat a.
Partnerstwo Publiczno – Prywatne na przykładzie Wielkopolskiej Sieci Szerokopasmowej S.A. PPP w praktyce 7 października 2013.
1 Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjnych POL-AQUA Spółka Akcyjna debiut na GPW w Warszawie 30 lipca 2007 DYNAMICZNA SPÓŁKA W PERSPEKTYWICZNEJ BRANŻY DYNAMICZNA.
Grupa Kapitałowa ZPC „Otmuchów”
Extended Sites nowa jakość w e-commerce. Historia powstania Internetowego Domu Handlowego S.A. 16 lutego 2009 roku została wpisana do Krajowego Rejestru.
Eurotel SA GRUPA TELEKOMUNKACYJNA
HISTORIA SPÓŁKI 16 września 1996 r. - rozpoczęcie działalności w ramach operatora Era jako jedna z kilku sieci sprzedaży rozbudowa własnej.
Grupa Kapitałowa Fota Gdynia, styczeń 2012 r.. 1 Zastrzeżenia prawne Niniejszy materiał został opracowany przez Fota S.A. (Spółka). Powielanie, rozpowszechnianie.
Dom Development SA Prezentacja wyników za 2 kwartał (Spotkanie z inwestorami.
Warszawa, 10 maja 2007 r. Trwały wzrost, postępy w procesie integracji GRUPA PEKAO S.A. Wyniki finansowe po pierwszym kwartale 2007 r.
Wyniki finansowe Grupy AB – IV kwartał 2008 Dynamiczny rozwój mimo wymagającego otoczenia rynkowego.
PROPERTY FORUM 2012 FINANSOWANIE NIERUCHOMOŚCI KOMERCYJNYCH 18 WRZEŚNIA 2012.
RAPORT ZA PIERWSZE PÓŁROCZE 2013 PODSUMOWANIE 1H SIERPNIA 2013.
Dom Development SA Prezentacja wyników za 3 kwartał (Spotkanie z inwestorami.
Bank Gospodarstwa Krajowego dla miast XXXII Zgromadzenie Ogólne Związku Miast Polskich Poznań, 3-4 marca 2011 r. Tomasz Mironczuk Prezes Zarządu.
Prezentacja dla mediów i inwestorów - Warszawa, 22 grudnia 2009
Wyniki finansowe Grupy AB I kwartał 2009 roku. AB S.A., ul. Kościerzyńska 32, Wrocław | | 2 PODSTAWOWE INFORMACJE AB S.A. jest.
___________________________________ Warszawa, 15 listopada 2007 r. Prezentacja wyników za III kwartał 2007 r. DYNAMICZNY WZROST RENTOWNOŚCI GRUPY MNI.
Inwestycja w NetBrokers. Historia 18 stycznia 2000powołanie spółki marzec 2000 do grona udziałowców dołącza ComArch SA 1 czerwca 2000uruchomienie programu.
Grupa LOTOS S.A. Bezpieczeństwo energetyczne, rynek, rozwój
Paweł Majak Asc. Director Country Management Frogster Online Gaming GmbH Rynek MMO w Polsce z perspektywy Europy Zachodniej.
Rynek otwartych funduszy emerytalnych Raport roczny, 2009.
Badanie kwartalne BO 2.3 SPO RZL Wybrane wyniki porównawcze edycji I- VII Badanie kwartalne Beneficjentów Ostatecznych Działania 2.3 SPO RZL – schemat.
RAPORT ZA CZTERY KWARTALY 2013 PODSUMOWANIE 4Q MARCA 2014.
EcoCondens BBS 2,9-28 E.
Lider wzrostowych rynków Konferencja WallStreet Karpacz, czerwiec 2014 r.
User experience studio Użyteczna biblioteka Teraźniejszość i przyszłość informacji naukowej.
30 października 2014 Grupa Alumetal Wyniki za III kwartał 2014.
Testogranie TESTOGRANIE Bogdana Berezy.
Badanie kwartalne BO 2.3 SPO RZL Wybrane wyniki porównawcze edycji I- VI Badanie kwartalne Beneficjentów Ostatecznych Działania 2.3 SPO RZL – schemat a.
Przedsiębiorstwo Przemysłu Spożywczego „PEPEES” S. A Łomża, ul
Ankieta dotycząca kart bankomatowych i kont bankowych.
Elementy geometryczne i relacje
Prezentacja Grupy Impel 14 listopada 2003
Warszawa, 21 lutego 2007 r. GRUPA PEKAO S.A. Wyniki finansowe po czwartym kwartale 2006 r. Najlepszy kwartał, najlepszy rok, na drodze do integracji.
Businessman InstituteWarszawa, styczeń Nasze cele Celem spółki jest zwiększenie możliwości rozwoju oraz generowanych zysków poprzez rozszerzenie.
Grupa ERGIS WYNIKI GRUPY ERGIS PO CZTERECH KWARTAŁACH 2015 R.
Tytuł prezentacji Dwie linie
MONNARI TRADE S.A. Prezentacja wyników za I kwartał 2016 r.
dr hab. Aleksandra Grzesiuk
Nowe kampanie promocyjne pstrąga
Zapis prezentacji:

Podsumowanie działalności, prezentacja wyników finansowych Grupy EM&F w pierwszych III kwartałach 2006 roku oraz dalsze plany rozwoju Listopad 2006

Jesteśmy wiodącą, niezależną grupą lifestyle w regionie... Główny gracz na rynku lifestyle Oferujący media i rozrywkę, zabawki oraz akcesoria, markowe obuwie oraz modę Zarządzający największym portfelem marek „premium” w regionie Ponad 40 marek „premium” (m.in. międzynarodowe - Zara, Boss, Esprit, Aldo, Mango, Mexx, Palmers, Chanel, Dior, Shiseido, Salvador Dali, Givenchy, Guerlain, Kenzo, Cerruti, etc. – oraz własne marki). Aktywna sprzedaż hurtowa w Polsce i w regionie Rosnąca sprzedaż oraz stabilne marże Dalsza ekspansja w Polsce oraz na rynkach międzynarodowych Operator największej sieci detalicznej w Polsce W ciągu III kwartałów 2006roku: wzrost sprzedaży o 20.9%, marża brutto na sprzedaży na poziomie 41%, co oznacza wzrost o 1.6 punktu. Operator 283 punktów w Polsce oraz 1 sklepu SMYK w Niemczech*, o łącznej powierzchni handlowej netto 132 300 m2 * Marketing i dystrybucja wiodących kosmetycznych i optycznych marek w Polsce, Czechach i na Słowacji. Plany zakładają otwarcie ponad 120 nowych sklepów w Polsce w najbliższej przyszłości, ekspansję do krajów sąsiadujących, w szczególności na Ukrainie i w Niemczech. * Stan na koniec września 2006, podane powierzchnie włączając Zara Polska, bez szkół językowych

...która zajmuje znaczącą część polskiego rynku dóbr „lifestyle” i zarządza znaczącym portfelem wiodących marek międzynarodowych i polskich... * 22 września 2006 roku, EMF podpisał umowę sprzedaży 100% w Galeria Centrum.

… która konsekwentnie realizuje obraną strategię rozwoju.

Realizacja strategii w obszarze wzrostu organicznego przekłada się na dalszy wzrost liczby sklepów i powierzchni sprzedaży … 2005 1Q 2006 2Q 2006 3Q 2006 Powierzchnia handlowa netto Powierzchnia handlowa netto Sklepy Sklepy Sklepy Powierzchnia handlowa netto Sklepy Powierzchnia handlowa netto Media & Rozrywka EMPiK 40 525* 76 40 956* 77 75 42 041* 81 43 491* EMPiK Foto 39 39 35 35 Szkoły językowe 55 n/a 55 n/a 58 n/a 57 n/a Smyk 34 28 690 35 29 085 35 29 573 36 30 124 Moda & Uroda Marki franszyzowe ** 49 21 777 49 22 956 54 25 363 62 26 784 Galeria Centrum 12 31 183 12 31 183 13 31 940 13 31 899 Razem *** 264 122 176 266 124 180 272 128 917 284 132 298 Wydatki inwestycyjne w ciągu pierwszych 3 kwartałów 2006r. wyniosły prawie 54 mln PLN. * Całkowita powierzchnia EMPiK i EMPiK Foto ** Włączając Zara Polska *** Wyłączając 29 sklepów na Ukrainie, 50 sklepów Sephora Polska oraz 59 bary kawowe Coffeeheaven.

… umacniając wiodącą pozycję w Polsce i rozpoczynając ekspansję na rynki krajów ościennych Zrodło: Spółka.

… oraz na wzrost sprzedaży, także w istniejących sklepach 2005 3Q 2005 3Q 2006 Sprzedaż Stopa wzrostu Sprzedaż Sprzedaż Stopa wzrostu Media & Rozrywka EMPiK Sklepy 494 755 316 364 365 015 Smyk 160 445 97 349 143 144 Pozostała Media & Rozrywka 67 816 40 441 54 102 EMPiK – istniejące sklepy 2.4% 11.5% Smyk – istniejące sklepy 9.1% 41.4% Moda & Uroda Marki franszyzowe 132 944 147 247 204 598 Galeria Centrum 195 820 128 762 Zara 135 989 58 054 58 054 - Marki franszyzowe – istniejące sklepy 8.2% 58.0% Galeria Centrum – istniejące sklepy -0.3% 5.0%

Grupa EMF kontynuuje pozyskiwanie nowych modeli biznesowych … Nowe biznesy w spółkach zależnych Sprzedaż internetowa Wzrost organiczny 1. Nowe marki w Ultimate Fashion: Spring, Palmers, BOSS Shoes & Accesories 2. Nowe marki w Optimum Distribution: SergioTacchini, Protest, Sun Valley, Bourjois, Matis, Ingrid Millet 3. Nowe linie towarowe w EMPIK: Bary kawowe, bileteria, sprzedaż usług (np. nauczanie języków), sprzedaż towarów i usług powiązanych z telefonią komórkową 4. Nowe linie towarowe w SMYK: Rozwój sieci Fabryki Misiów w istniejącej sieci SMYK 5. Nowe linie towarowe w językach obcych: Wprowadzenie na szeroką skale usług dla przedsiębiorstw, wprowadzenie nauczania początkowego (Kids Love English) Ekspansja międzynarodowa Rozwój modelu biznesowego

… oraz kształtuje swój portfel inwestycyjny Inwestycje/Sprzedaż Sprzedaż internetowa Wzrost organiczny Sprzedaż Galerii Centrum Umowa inwestycyjna z Vistula & Wólczanka S.A. podpisana 22 września 2006r. Cena sprzedaży udziałów 10 mln PLN, oraz zwrot długu w wys. 20.9 mln PLN powiększonego o należne odsetki - w sumie 30.9 mln PLN Powody sprzedaży Operacja GC zbyt mała dla szybkiego osiągnięcia rentowności, brak synergii z innymi firmami w grupie Wysokie nakłady szacowane dla osiągnięcia efektu skali (około 50 mln PLN w ciągu najbliższych dwóch lat) Strata netto w 2006 (pomimo polepszających się wyników) Sprzedaż GC pozwoli przeznaczyć środki finansowe (około 80 mln PLN) oraz skupienie uwagi Zarządu EMF na bardziej efektywnych inwestycjach. Ekspansja międzynarodowa Rozwój modelu biznesowego

Grupa EMF kontynuuje plany ekspansji międzynarodowej Ekspansja międzynarodowa w regionie Sprzedaż internetowa Wzrost organiczny Rozwój modelu biznesowego Ekspansja międzynarodowa Ukraina Empik podpisał z BUKVA umowę zakupu 65% udziału w spółce (27 sklepów w całej Ukrainie). Do 2011 roku poprzez wykonanie opcji kupna/sprzedaży może nabyć pozostałe 35% udziałów. Obecnie Empik prowadzi rozmowy na temat otwarcia kolejnych 2-3 sklepów. SMYK podpisał umowę zakupu 65% udziałów w Paritet Service – właściciela dwóch sklepów “Kinderland” w Kijowie (marka sklepów dla matek i dzieci). Do 2010 SMYK może nabyć 100% akcji. Obecnie sklepy są modernizowane na wzór modelu SMYKa. Na 2007 planowane jest otwarcie kolejnych 2-3 sklepów. EMF planuje rozszerzenie działalności franszyzowej na Ukrainie (np. poprzez rozszerzenie umowy franszyzowej z ALDO). Niemcy Pilotowy sklep Smyk został otworzony w Berlinie w marcu 2006. Podpisano już umowy najmu na kolejne 2 sklepy do otwarcia w 2007 roku a dwie kolejne lokalizacje na 2007 roku są w trakcie negocjacji.

Grupa EMF kontynuuje rozwój sprzedaży internetowej EMPIK.com Sprzedaż internetowa Wzrost organiczny Rozwój modelu biznesowego Ekspansja międzynarodowa Uruchomienie Empik.com w końcu 2005 Szybki rozwój EMPIK.com w 2006; obecnie w ofercie ponad 2 mln produktów EMPIK.com w tej chwili jest jedną z 5 najczęściej odwiedzanych witryn e-commerce w Polsce (Źródło: megapanel PBI/Gemius) Empik.com wybrany najlepszym sklepem w swoich kategoriach produktowych przez WPROST w Październiku 2006 Spodziewane 15-20 mln PLN sprzedaży w 2006 Ważny element strategii w istniejących sklepach (system zamówień „info-point”)

Wyniki EMF za pierwsze 3 kwartały 2006* 3Q 2005 3Q 2006 Działalność kontynuowana Sprzedaż 640 673 704 148 Marża brutto 40.0% 41.0% EBITDA 71 965 44 667 Marża EBITDA 11.2% 6.3% EBIT 38 413 20 892 Marża EBIT 6.0% 3.0% Zysk netto z dział. kontynuowanej 34 410 17 335 Marża zysku netto 5.4% 2.5% Strata na Działalności Zaniechanej (25 765) (7 417) Razem Zysk Netto 8 645 9 918 * bez perfumerii Sephora ** bez Zara *Prezentacja zgodnie ze śródrocznymi sprawozdaniami skonsolidowanymi Grupy EMF. Działalność kontynuowana nie uwzględnia wyników Galerii Centrum.

Wyniki EMF za pierwsze 3 kwartały 2006 wskazują, po wyłączeniu transakcji jednorazowych, na dalszą poprawę efektywności Wyniki na działalności kontynuowanej, a więc po wyłączeniu wyników Galerii Centrum. Po wyłączeniu transakcji jednorazowych - w tym przede wszystkim w III kwartale 2005 roku, wyniku na sprzedaży udziałów ZARA oraz dokonanych odpisach aktualizacyjnych* Porównywalne wyniki EMF są następujące: 3Q 2005 3Q 2006 Sprzedaż wył. ZARA 582 619 704 148 Wzrost sprzedaży +20.9% Marża brutto wył. ZARA 39.4% 41.0% EBITDA 34 342 44 667 Marża EBITDA 5.4% 6.3% EBIT 14 523 20 892 Marża EBIT 2.3% 3.0% Zysk netto 10 435 18 223 Marża zysku netto 1.6% 2.6% *więcej informacji w notach do sprawozdań skonsolidowanych Grupy oraz w analizie finansowej Zarządu

Kontynuacja strategii Grupy – wstępne wyniki za październik 2006 Rozwój organiczny W październiku, wzrost sprzedaży z działalności kontynuowanej (wyłączając Galeria Centrum) o 29% w porównaniu do analogicznego okresu 2005r. W październiku otwarto 5 kolejnych sklepów o łącznej powierzchni handlowej netto ponad 2.500 m2. Wzrost organiczny Sprzedaż internetowa Ekspansja międzynarodowa Rozwój nowych rodzajów działalności

Kontynuacja strategii Grupy - prognozy na IV kwartał 2006 Wzrost organiczny W listopadzie/grudniu planowane jest otwarcie kolejnych 7 punktów sprzedaży o łącznej powierzchni handlowej netto ponad 3.000 m2. W 2006r. planowanie otwarcie w sumie 40 punktów, o łącznej powierzchni handlowej ponad 18.600m2. Dodatkowo 9 sklepów, o łącznej powierzchni handlowej ponad 4,000 m2, w Złotych Tarasach przesuniętych na 1Q 2007 Sfinalizowanie większości umów najmu na nowe sklepy w 2007 Dalszy pozytywny rozwój sprzedaży w istniejącej sieci sklepów Rozwój modelu biznesowego Listy intencyjne z 1-2 nowymi markami franszyzowo – licencyjnymi Planowane zamknięcie obydwu transakcji na Ukrainie Planowane zamknięcie transakcji sprzedaży Galerii Centrum Wzrost organiczny Sprzedaż internetowa Rozwój nowych rodzajów działalności Ekspansja międzynarodowa

Kontynuacja strategii Grupy - prognozy na IV kwartał 2006 Sprzedaż internetowa Wzrost organiczny Rozwój modelu biznesowego Ekspansja międzynarodowa Ekspansja międzynarodowa Planowane podpisanie dalszych 2 umów na nowe sklepy SMYK w Berlinie na 2007 Planowane podpisanie umów na 3-5 nowych sklepów EMPIK/SMYK na Ukrainie Sprzedaż internetowa Pierwszy „pełny” sezon świąteczny w Empik.com Ekspansja międzynarodowa