Fotografia naszym życiem

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
z przeprowadzenia ewaluacji wewnętrznej Gimnazjum nr 1 w Rydułtowach
Advertisements

Sprawozdanie z realizacji akcji prozdrowotnej
Demokracja w szkole.
Oszczędzanie -szkolny happening kliknij.
Wirtualny spacer po Białymstoku. Projekt realizują słuchacze CKU w ramach programu Szkoła z Klasą 2.0.
Spośród 80 szkół, które przystąpiły do realizacji projektu, znalazła się również nasza szkoła – Zespół Szkół nr 3 w Kędzierzynie-Koźlu.
WYNIKI EWALUACJI WEWNĘTRZNEJ
Drodzy uczniowie W roku szkolnym 2008\2009 rozpoczyna swoją działalność Koło Literackie.
PROJEKT EDUKACYJNY DZIECI HOLOKAUSTU
WYNIKI ANKIETY W ankiecie przeprowadzonej przez Nową Przyszłość wzięło udział 106 uczniów szkoły podstawowej i gimnazjum z Zespołu Szkół im. Ks. Jerzego.
Oferta edukacyjna umożliwia realizację podstawy programowej
Oprac. - M. Rostkowska 1 Warsztaty Komputery w edukacji COMPUTERS IN EDUCATION.
SERDECZNIE WITAMY W GIMNAZJUM NR 1 W LUBONIU
Ekologiczna szkoła – prawda czy mit ?
co po gimnazjum ? Wybierz swoją przyszłość Przygotowała:
POWUZ nr.3 gr. I. Strona internetowa pttkwieliczka.boo.pl powstała z inicjatywy uczniów uczestniczących w projekcie DiAMEnT z POWUZ nr.3 gr.I oraz Pana.
PRACA Z UCZNIAMI GIMNAZJUM METODĄ PROJEKTÓW
Pierwsza pomoc przedmedyczna
„Uczniowie czytają książki o zwierzętach”
Xvii sesja sejmu dzieci i młodzieży
Podsumowanie ankiety „Co wiesz o wolontariacie?”
Aktywny udział w zajęciach, w których była wykorzystana TIK Opracowanie projektu kodeksu 2.0 Prowadzenie blogów 2.0 Realizacja mini projektu uczniowski.
W jaki sposób samorząd uczniowski może wpłynąć na poprawę atmosfery i bezpieczeństwa w naszej szkole? Debata na temat :
Ankieta przedstawiająca potrzeby uczniów i ich rodziców.
Kujawsko – Pomorski Festiwal Gimnazjalnych Projektów Edukacyjnych Moja wieś w Internecie prezentacja z realizacji projektu.
Młodzi ludzie mają prawo do pełnego dostępu do informacji publicznych. Młodzież ma wpływ na opinię publiczną np. poprzez artykuły prasowe, Internet. Politycy.
1 zł dla dzieci z Afganistanu Relacja z akcji Przeprowadzonej przez Klub Gimnazjalny.
Szkoła z pasją... Klasa Va.
PODSUMOWANIE ANKIETY. Czy udzielasz się aktywnie w działalność samorządu? TAK – 16% NIE – 84%
Ankieta na temat agresji w szkole
XX SESJA DO SEJMU DZIECI I MŁODZIEŻY. Nie ma nie-polityki. Wszystko jest polityką. Thomas Mann.
 Młodzi ludzie mają prawo do pełnego dostępu do informacji publicznych.  Młodzież ma wpływ na opinię publiczną np. poprzez artykuły prasowe, Internet.
Cyberstrach ma wielkie oczy
Czym jest dla ucznia drugie śniadanie
ELEKTROWNIE WIATROWE.
„Szkoła Współpracy. Uczniowie i rodzice kapitałem społecznym nowoczesnej szkoły” w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
Pan Bałagan i jego biurko
ANKIETA PRZEPROWADZONA WŚRÓD UCZNIÓW SZKOŁY PODSTAWOWEJ I GIMNAZJUM W CELU POPRAWIENIA ATRAKCYJNOŚCI PROWADZONYCH ZAJĘĆ A TAKŻE UZYSKANIA OCZEKIWAŃ W STOSUNKU.
Przygotowały Patrycja Sufin i Klaudia Ledwójcik
Moje hobby? Fotografia..
Jak wygląda statystyczny uczeń naszego gimnazjum?
Szymon Błaszczyński Sebastian Mączka. Wyniki ankiety przeprowadzonej wśród młodzieży z Zespołu Szkół Ekonomiczno – Usługowych im. Fryderyka Chopina w.
Projekt uczniowski „Jak ekonomicznie wykorzystać wodę” podsumowanie pracy Publiczne Gimnazjum im. Jana Pawła II w Borkach.
Ankieta „Czy jesteś bezpieczna (y) w sieci?”. Czy jesteś bezpieczna (y) w sieci? W badaniu ankietowym przeprowadzonym w kwietniu 2014 r. wzięło udział.
Aleksandra Kalicińska, Aleksandra Rudawska
Podsumowanie ankiet na temat szkolnego systemu oceniania Ankietę przeprowadzono w kwietniu 2012 r. wzięło w niej udział 13 nauczycieli ZSP w Gietrzwałdzie.
Demokracja w szkole-wpływ samorządu na życie uczniów.
Podsumowanie wyników ankiety przeprowadzonej wśród uczniów na temat: PSO, WSO - przestrzeganie zasad oceniania, klasyfikowania i promowania uczniów oraz.
Wyniki ankiety nt. zajęć wychowania fizycznego w ZSE.
Debata szkolna 6 grudnia 2012 r. 6 grudnia 2012 r.
Podsumowanie programu Młodzi Aktywiści Prezydencji.
ANKIETA SZKOLNA Ankieta dotyczy codziennego życia uczniów naszej szkoły, a także ich zainteresowań.
Bieżąca tematyka jako element cyklu zajęć Ku refleksji „Nie idź za mną, bo nie umiem prowadzić. Nie idź przede mną, bo mogę za Tobą nie nadążyć. Idź.
Projekt edukacyjny: „Czy można żyć bez ropy naftowej?” Zdjęcia.
OTWARTA FIRMA Otwarta firma Poznajemy zawody w miejscu pracy.
OTWARTA FIRMA Otwarta firma Biznes przy tablicy. OTWARTA FIRMA Idea programu Otwarta firma – Biznes przy tablicy to program przeznaczony dla uczniów szkół.
Zespół Szkół im. Jana Pawła II w Kowalewie
„Uczę się i pomagam” Stowarzyszenie na Rzecz Dzieci i Młodzieży PRZYSTANEK w Rudzie Śląskiej Szkoła Podstawowa Nr 14 w Rudzie Śląskiej.
Partner Projekt “Internet bez nienawiści” realizowany jest w ramach programu Obywatele dla Demokracji, finansowanego z Funduszy EOG.
PROJEKT NIE BIERZESZ- NIE DAJESZ- WZOREM SIĘ STAJESZ GIMNAZJUM NR 1 IM. MARSZAŁKA JÓZEFA PIŁSUDSKIEGO.
Projekt edukacyjny „Czytanie jest trendy”
WARSZTATY nr 2. Temat: Jak można żyć od 10 lat w zamkniętym ekosystemie.
Czy mieszkańcy Zbąszynka potrafią porozumiewać się w języku angielskim?
Awifauna Komorowa i okolic projekt unijny zrealizowany przez Magdalenę Piskorską.
20 LUTY 2016 GIMNAZJUM NR UCZ I UCZ SIĘ Z TIK – WYKORZYSTUJEMY TECHNOLOGIĘ NA LEKCJACH 2. PRZESTRZEGAMY ZASAD NETYKIETY 3. RESPEKTUJEMY PRAWA AUTORSKIE.
ANKIETA aktywność czytelnicza uczniów Społecznego Gimnazjum w Czersku
Sprawozdanie z udziału w projekcie: Lider Lokalnej Ekologii
Filmoteka szkolna akcja – się działo
COMENIUS Fotografia i kinematografia
Projekt biblioteczny 1C
Zapis prezentacji:

Fotografia naszym życiem Projekt edukacyjny uczniów klasy 3 „e”

Uczestnicy projektu: Amadeusz Kornecki – lider grupy. Jakub Bobik Oliver Szwast Daniel Przyboś Wychowawca: mgr Robert Hryszko Opiekun grupy: mgr Patryk Nisiewicz

Temat projektu: Głównym tematem naszego projektu badawczego jest „Sprawdzenie, czy uczniowie naszego gimnazjum interesują się fotografią”. Aby zrealizować go stworzyliśmy stronę internetową Koła Fotograficznego działającego w naszej szkole.

Cele projektu: Główne cele: poszerzenie wiedzy uczniów na temat fotografowania, zachęcenie uczniów naszego gimnazjum do wzięcia udziału w SKF. Cel poboczny: stworzenie strony internetowej SKF.

Etapy wykonywania projektu: Stworzenie strony internetowej SKF. Zebranie informacji na temat uczestników oraz kółka. Znalezienie informacji o fotografii i umieszczenie ich na witrynie. Przeprowadzenie ankiety na stronie WWW. Podsumowanie ankiety. Przeprowadzenie ankiety w ramach projektu „Szkoła z Klasą 2.0”. Podsumowanie projektu.

Stworzenie strony internetowej

Zebranie informacji na temat uczestników oraz kółka Przeprowadziliśmy krótkie wywiady z uczestnikami Szkolnego Koła Fotograficznego. Następnie napisaliśmy krótką informację o nich i umieściliśmy ją na witrynie WWW. Zapytaliśmy się ich m. in. dlaczego lubią robić zdjęcia i czy planują swoją przyszłość z aparatem w ręce.

Znalezienie informacji o fotografii i umieszczenie ich na witrynie W Internecie znaleźliśmy informację o historii fotografii, rodzajach aparatów oraz ciekawe książki o fotografowaniu.

Przeprowadzenie ankiety na stronie WWW

Przeprowadzenie ankiety na stronie WWW W ankiecie zawarliśmy dwa główne pytania dotyczące tematyki naszego projektu badawczego: Czy obejrzana strona wzbudziła w tobie zainteresowanie fotografią? Czy strona zachęciła cię do uczestnictwa w Szkolnym Kole Fotograficznym?

Podsumowanie ankiety Ankieta wykazała, że po obejrzeniu strony WWW 40 osób zainteresowało się fotografią, a 28 chce dołączyć do Szkolnego Koła Fotograficznego.

Podsumowanie ankiety Strona internetowa spodobała się większości osób, które odwiedziły witrynę internetową. Lecz spora część wykazała chęć umieszczenia większej ilości zdjęć zrobionych przez uczestników SKF.

Przeprowadzenie ankiety w ramach projektu „Szkoła z Klasą 2.0”

Podsumowanie projektu Według nas cele naszego projektu zostały spełnione. Uczniowie naszego gimnazjum zainteresowali się fotografią, a nawet chcą wziąć udział w Szkolnym Kole Fotograficznym.

Cytaty „Chociaż fotografie nie mogą kłamać, kłamcy mogą fotografować.” Lewis Hine „Patrz oczyma, fotografuj sercem.” David duChemin „Fotografując staraj się pokazać to czego bez ciebie, nikt by nie zobaczył.”  Robert Bresson