Instrukcja MILO moduł klienta.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Support.ebsco.com Użycie funkcji historii wyszukiwania Przewodnik.
Advertisements

OASE elektroniczny system składania wniosków w Polsko-Niemieckiej Współpracy Młodzieży.
Zakupy w E-Szop krok po kroku:
Custom Curriculum Zarządzanie kontem – tworzenie własnego programu nauczania.
Interaktywna prezentacja użytkowa
Portal EURES – jak wyszukiwać oferty pracy? Wojewódzki Urząd Pracy w Katowicach 2008r.
Rejestr Spraw Sądowych
Centrum Piękności Oriflame
Support.ebsco.com Przewodnik Mój folder EBSCOhost (My EBSCOhost) Przewodnik.
Support.ebsco.com Tworzenie alertów dotyczących wyszukiwania Przewodnik.
Support.ebsco.com EBSCOhost Wyszukiwanie złożone (z wieloma frazami) Szkolenie.
Support.ebsco.com EBSCOhost Wyszukiwanie podstawowe dla Bibliotek akademickich Szkolenie.
Korespondencja elektroniczna
Zamawianie nagród w programie lojalnościowym IC Premia
Ogólnie o kartotekach systemu – Klienci, Lekarze, Dostawcy…
Kliknij w celu rejestracji
eFaktura w DHL Express Poland
EDYTOR 3D OFERTA 1.Wybierz pamięć USB 2.Wybierz stronę pamięci USB na której chcesz umieścić nadruk 3.Wybierz kolor pamięci, ilość, pojemność oraz.
Dokumentacja do obsługi PWI (nowa wersja aplikacji)
Instrukcja USOSweb Wersja: Opracował: Sebastian Sieńko Moduł sprawdzianów.
Moduł Lojalnościowy. Czyli zatrzymanie klienta przy naszym zakładzie optycznym.
B2O Sp. z o.o. to firma która, posiada nowoczesne rozwiązania umożliwiające prowadzenie działań sprzedażowych w Internecie. Unikatową jego cechą jest.
Jak skorzystać z Oferty dla Użytkowników sieci myAVON?
TWOJA STRONA WWW NA VGH.PL MINIPORADNIK.
Obsługa Klienta – sprzedaż soczewek kontaktowych i artykułów z grupy – pozostałe. Czyli sprzedaż przypisana do Klienta i sprzedaż bezimienna (detaliczna).
1 Sklep Internetowy. 2 Możliwości Możliwość podejrzenia naszych stanów magazynowych. Sprawdzenie dostępności. Weryfikacja numeru części.
RESCOLD Sp.J. Zamówienia on-line Informacja dla klientów na temat sprzedaży przez internet.
System zamawiania on-line
System e-zamówienia.
Witaj. Zapraszamy Ciebie do zapoznania się z przewodnikiem, który pokaże jak założyć konto oraz w jaki sposób można korzystać z usług w serwisie iplay.pl.
1. Po wejściu na stronę, w polu ZALOGUJ SIĘ wpisz swój i wymyślone przez siebie hasło, a następnie kliknij >. Platforma edukacyjna.
System raportowania, ewaluacji oraz badania satysfakcji Klienta.
System rejestracji zawodników Polski Związek Judo 2006.
W nowej odsłonie.
Instrukcja USOSweb Wersja: Opracował: Sebastian Sieńko Plany zajęć dodatkowych pracownika.
Wystawianie faktur i ich usuwanie i korekta.
Poznaj… nowy, ulepszony… e-katalog.
Dziennik.
Logowanie do platformy PEUP
IBUK Libra WIRTUALNA CZYTELNIA
Przewodnik Przewodnik Mój folder EBSCOhost (My EBSCOhost)
Biblioteka Wyższej Szkoły Bankowej w Gdyni.  możliwość zamawiania, rezerwowania oraz przedłużania terminu zwrotu książek,  dostęp ze strony
Urząd Skarbowy w Ostrowie Wielkopolskim e-deklaracje
Program edukacyjny Dzień przedsiębiorczości Działania firmy na platformie programu.
JAK ZAREJESTROWAĆ INSTYTUCJĘ W SERWISIE?. REJESTRACJA INSTYTUCJI KROK PO KROKU Po wejściu na stronę w lewym dolnym rogu znajdą.
© 2012 Microsoft Corporation. Wszelkie prawa zastrzeżone. Dodawanie kontaktu Lista Kontakty upraszcza komunikację i umożliwia sprawdzenie statusu obecności.
Znajdowanie pokoju i wchodzenie do niego Skorzystaj z funkcji wyszukiwania programu Lync w celu znalezienia pokojów, do których masz dostęp. 1.W oknie.
EBSCOhost Collection Manager Konto osoby proponującej książki do zakupu Przewodnik support.ebsco.com.
EBSCOhost Collection Manager Konto osoby akceptującej zakupy książek Przewodnik support.ebsco.com.
Masz pytania – zadzwoń stac. (032) / kom: Witam Państwa, na Prezentacji, pt. „Realizacja zamówienia przez klienta” „Realizacja zamówienia.
Masz pytania – zadzwoń stac. (032) / kom: Witam Państwa, na Prezentacji, pt. „Realizacja zamówienia przez klienta poprzez telefon.
Przewodnik Wprowadzenie do
Przewodnik Zastosowanie folderu Moje EBSCOhost
Przewodnik Wykorzystanie listy wyników EBSCOhost
Przewodnik Tworzenie powiadomień dotyczących czasopism w EBSCOhost
Przewodnik Tworzenie powiadomień dotyczących wyszukiwania w EBSCOhost
Przewodnik Użycie funkcji historii wyszukiwania w interfejsach EBSCO
Przeglądarka Cyfrowego Archiwum EBSCOhost Przewodnik
Przewodnik Wyszukiwanie eKsiążek EBSCO.
Przewodnik Wyszukiwanie zaawansowane z wieloma frazami na platformie
Przewodnik
DynaMed Plus Przewodnik
Rekrutacja 2017/2018 INSTRUKCJA*
Sklep internetowy z dużymi możliwościami
Jak założyć konto na allegro?
Logowanie się do systemu
Instrukcja zgłaszania szkoły do udziału w Konkursie wiedzy o zdrowym stylu życia "Trzymaj Formę!" rok szkolny 2016/2017.
Instrukcja obsługi panelu E-gwarancji
IBUK Libra WIRTUALNA CZYTELNIA
Podpis elektroniczny – załóż profil zaufany
Zapis prezentacji:

Instrukcja MILO moduł klienta

Strona startowa Menu Główne Okno Logowania Wyszukiwarka Lista Produktów Kategorie Produktów

Jak stworzyć konto klienta? Kliknij tutaj i po ukazaniu się „Polityki Prywatności” i wyrażeniu zgody, kliknij ikonkę „Akceptuję”. Wpisz proponowaną nazwę Loginu i Hasło (będą potrzebne do logowania się w sklepie) oraz wypełnij pozostałe Pola Obowiązkowe. Kliknij Na swój adres e-mail otrzymasz potwierdzenie założenia konta.

Katalog Produktów Katalog Produktów pozwala na wyszukanie produktów z danej kategorii. Wybierz nazwę podkategorii. Po kliknięciu pojawi się lista produktów. Kliknij Katalog Produktów. W oknie głównym pojawi się Mapa Kategorii Serwisu. Kategorie odpowiadające Mapie Kategorii Serwisu. Każda wyróżniona jest innym kolorem. Kliknij na kategorię główną, a pojawi się lista podkategorii.

Wyświetlanie produktów Kliknij tutaj, aby zamiast fotografii pokazały się ID oraz kody produktów. Lista produktów z danej podkategorii. Pojawia się po kliknięciu na podkategorię. Jeśli strona ładuje się wolno, możesz ograniczyć ilość wyświetlanych produktów na stronie, klikając na lub . Kliknij na Miniaturę produktu lub jego nazwę, a pojawi się okno z jego opisem.

Ceny Produktów Ceny produktów wyświetlają się wraz z listą produktów. Napis „tel.” oznacza, że informacje o cenie można uzyskać telefonicznie lub wysyłając „Zapytanie Ofertowe”. Dla stałych klientów oferujemy rabaty. Aby dowiedzieć się, czy możesz uzyskać rabat na dane produkty, wyślij Zapytanie Ofertowe. Ceny rabatowe wyświetlane są na czerwono.

Wyszukiwanie Produktów Funkcja „Szukaj” umożliwia szybkie znalezienie interesujących Cię produktów w MILO. W tym miejscu wpisz poszukiwane słowo, ID lub kod produktu i kliknij strzałkę Wyszukiwarka znajdzie i wyświetli wszystkie powiązane z tym słowem produkty. Produkty te możesz dodać do koszyka, wpisując ich ilość i klikając ikonkę „Do Koszyka”.

Wyszukiwanie Produktów Szukanie Zaawansowane Dzięki „Szukaniu Zaawansowanemu” możesz sprecyzować, jakiego produktu dokładnie szukasz oraz określić sposób wyszukiwania. Kliknij tutaj. Okno wyszukiwania zaawansowanego Wpisz nazwę, ID lub kod produktu w wybranym polu. Zaznacz wymagalność słów i kliknij

Twój koszyk Koszyk jest podstawową funkcją służącą do tworzenia zamówień w MILO. Kliknij, aby wejść do koszyka.

Informacja dla klientów z przydzielonym Limitem Zakupów Twój Koszyk Kliknij, aby wyczyścić cały koszyk. Informacja dla klientów z przydzielonym Limitem Zakupów Aby zmienić ilość produktu lub usunąć go z koszyka, wpisz prawidłową ilość w kolumnie „Ilość” (w przypadku usunięcia wpisz „0”) i kliknij . Aby dodać produkty z aktualnego koszyka do Ulubionych, wybierz nazwę istniejącego Ulubionego Koszyka lub stwórz nowy Ulubiony Koszyk i kliknij

Ulubione Funkcja „Ulubione” pozwala na tworzenie listy najczęściej zamawianych produktów i zarządzanie nią. Kliknij, aby pojawiły się Twoje Ulubione Koszyki. Koszyk Systemowy zawiera produkty po negocjacji cen. Wpisz Nazwę Koszyka, aby dodać Nowy Ulubiony Koszyk.

Ulubione Kliknij, żeby zobaczyć Listę Produktów w Ulubionym Koszyku. Aby usunąć produkt z Ulubionego, kliknij tutaj, a następnie usuń wybrany produkt. Usuń cały Koszyk. Wpisz ilość i kliknij , aby dodać produkty do aktualnego koszyka.

Dodaj Produkty do Koszyka Jak złożyć zamówienie? KROK 1 Dodaj Produkty do Koszyka Otwórz listę produktów, klikając na wybraną podkategorię. Wybierz produkty, które chcesz zamówić. Tutaj wpisz ilości zamawianych produktów i kliknij , aby dodać je do Koszyka. Jeśli znasz ID zamawianych produktów, skorzystaj z funkcji- SZYBKIE ZAMAWIANIE.

Dodaj Produkty do Koszyka- SZYBKIE ZAMAWIANIE Jak złożyć zamówienie? c.d. KROK 1 Dodaj Produkty do Koszyka- SZYBKIE ZAMAWIANIE Funkcja ta pozwala w wygodny i szybki sposób dodać dużą ilość produktów do Koszyka. Wpisz ID oraz ilości produktów i kliknij Kliknij, aby skorzystać z funkcji szybkiego zamawiania. System automatycznie przeniesie Cię do koszyka, w którym wyświetlone zostaną wybrane przez Ciebie produkty.

Jak złożyć zamówienie? KROK 2 Przejdź do Koszyka Kliknij, aby przejść do Koszyka i zrealizować zamówienie.

Jak złożyć zamówienie? KROK 3 Przejdź do Kasy Kliknij, aby sfinalizować zamówienie. Jeśli nie jesteś zalogowany lub nie masz jeszcze konta, pojawi się taki komunikat.

Finalizacja zamówienia Jak złożyć zamówienie? KROK 4 Finalizacja zamówienia Kliknij, aby zapisać plik Excela z aktualnym zamówieniem. Na koniec sprawdź swoje dane i kliknij Na swój adres e-mail otrzymasz informację o zamówieniu. Wybierz oddział, do którego ma być złożone zamówienie.

Zapytania Ofertowe Jeśli chcesz spytać o cenę lub możliwość uzyskania rabatu, wyślij „Zapytanie Ofertowe”. Opis- jak złożyć Zapytanie Ofertowe.

Zapytania Ofertowe Dodaj produkty do Koszyka tak, jak przy składaniu zamówienia i kliknij , aby przejść do Koszyka. Kliknij tutaj, a Twoje Zapytanie zostanie wysłane. Jeśli nie jesteś zalogowany, wypełnij formularz i kliknij Odpowiedź na Zapytanie Ofertowe otrzymasz na swoje konto e-mail. Poinformujemy Cię o cenach na poszczególne produkty.

Zapytania Ofertowe Lista Twoich wszystkich Zapytań Ofertowych. Kliknij, aby dodać wszystkie towary z zapytania do Koszyka. Kliknij na Podgląd Zapytań Ofertowych. Pojawi się lista produktów z wybranego zapytania.

Historia i Raporty Raport na indywidualny wniosek klienta. Kliknij, aby obejrzeć historię zamówień i raporty. Raporty Standardowe. Wybierz raport, wpisz interesujący Cię okres czasu oraz oddział, którego raport ma dotyczyć i kliknij

Historia i Raporty Lista Zamówień zawiera wszystkie zamówienia uporządkowane od złożonego najpóźniej do najwcześniejszego. Kliknij, aby otworzyć Zestawienie Ilościowe Produktów z poszczególnych zamówień. Zapisz zestawienie w Excelu lub wyświetl wersję do druku.

Historia i Raporty Zestawienie Ilościowe Produktów zawiera produkty i ich ilości pochodzące ze wszystkich zamówień z wybranego okresu. Wybierz rodzaj Raportu Czasowego. Podsumowanie wartościowe zestawienia.

Historia i Raporty Zestawienie Zamówień Oddziałów dostępne jest dla centrali firmy posiadającej oddziały. Pozwala na bieżąco sprawdzać stan zamówień. Każdy klient może zamówić Raport Indywidualny. Aby go otrzymać, napisz temat oraz wiadomość z opisem raportu. Kliknij, aby zamówić.

Zamówienia z Oddziałów Funkcja dostępna dla centrali firmy. Kliknij, aby sprawdzić zamówienia z oddziałów. Lista Zamówień z Oddziałów Kliknij, aby zobaczyć produkty zamawiane przez oddziały. Podgląd produktów. Wybrane produkty z Zamówień z Oddziałów, możesz dodać do swojego aktualnego koszyka, klikając

Zgłoś Reklamację Kliknij, aby zgłosić reklamację. Wpisz temat oraz treść wiadomości. Aby wysłać formularz reklamacji, kliknij tutaj. Kliknij, aby zapoznać się z dokładnymi warunkami reklamacji. Znajdują się one w punkcie 5.