ATENA Usługi Informatyczne i Finansowe Sp. z o.o.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
nowoczesny system zarządzania przedsiębiorstwem
Advertisements

Kompleksowa Organizacja Imprez FIRMA: FENIKS-ART Pozwól sobie na chwilę szaleństwa - STAĆ CIĘ NA TO! Rzeczy niemożliwe to dla nas wyzwanie. Czy życzysz.
II Międzynarodowe Forum Ubezpieczeń Komunikacyjnych
SkyLogic – system zarządzania transportem i dystrybucją
Zarządzanie operacjami
DASHWOOD Polska Broker. DASHWOOD Polska Broker jest spółką polską ściśle współpracującą z renomowaną angielską firmą brokerską Dashwood, Brewer & Phipps.
WPROWADZENIE OUTSOURCINGU KADROWO-PŁACOWEGO W FIRMIE CASTORAMA
Budżetowanie kapitałów
Cooperate Sales Manager dostosowanie oferty banku do potrzeb i możliwości klienta Niewodniki, kwiecień 2009.
e-commerce jako efektywny rozwój dystrybucji
Niestandardowe techniki badań marketingowych.
1 Założenia do ustawy o wypłacie emerytur kapitałowych PIU.
Transakcje kompensacyjne
SYSTEM ZARZĄDZANIA JAKOŚCIĄ
DOKUMENTOWANIE PROCESU ZINTEGROWANEGO
Wykrywanie Sytuacji Krytycznych w Komputerowych Systemów Zarządzania
Poszukiwanie wyznaczników cen w ubezpieczeniach komunikacyjnych
Racjonalność wyborcy a paradoks partycypacji Znaczenie instrumentalnej motywacji dla wyjaśnienia absencji wyborczej w 2005 roku i wysokiej frekwencji dwa.
Stowarzyszenie Polskich Brokerów Ubezpieczeniowych i Reasekuracyjnych
Outsourcing Dlaczego niektórym się opłaca? 23 maja 2013 r. Zamość
5. Problemy lokalizacji w projektowaniu międzynarodowych struktur logistycznych – przegląd metod i technik.
Architektura systemów wykorzystujących bazy danych (systemów bazodanowych) Wykład S. Kozielski.
Nowoczesny system zarządzania firmą
Algorytm mini-max.
GOSPODARKA OPARTA NA DANYCH
Dotcom Projektowanie systemów CCTV Projektowanie sieci LAN
Usługa pilotażowa: optymalizacja kosztów prowadzenia działalności gospodarczej dla MSP Mariusz Gajowiak – Lider Zespołu Sekwencja Sp. z o.o. Warszawa
COBIT 5 Streszczenie dla Kierownictwa
Fundusze inwestycyjne
SSI FONS Enterprise Nowy i kompleksowy szpitalny system informatyczny.
Rozwiązania informatyczne dla przedsiębiorstw
PODKARPACKIE SAMORZĄDOWE KONSORCJUM ZAKUPOWE „RAZEM” Dom Brokerski VECTOR Sp. z o.o. ul. Hoffmanowej 19, Rzeszów tel. (17) , fax (17)
PRACUJ TYLKO Z DOBRYM PARTNEREM. niedziela, 2 marca O Firmie ugruntowana pozycja na rynku doradztwa personalnego oraz pośrednictwa pracy; profesjonalna.
Szkolenia, Coaching, PR.
Istota konkurencji w internecie …
Szkolenie Milena Kuder. Zakładanie konta Google ćwiczenie.
Sprawozdanie finansowe NoRiskNoFun. A. Sprawozdanie finansowe.
STAĆ CIĘ NA INNOWACJE System CRM w Focus Telecom Polska - cechy i funkcjonalność usługi Autor: Tomasz Paprocki.
Copyright © 2008 Accenture. Zawartość prezentacji stanowi własność intelektualną Accenture. Wszelkie prawa zastrzeżone. Konferencja Hutnictwo 2008 Integracja.
SZKODY Z TYTUŁU UTRATY ZYSKU – BUSINESS INTERRUPTION
GRUPA PROFPROJEKT jest firmą informatyczną o profilu przyjaznym biznesowi. Specjalizujemy się w dostarczaniu kompleksowych rozwiązań IT dla firm, aplikacji.
jaka jest różnica między marzycielem a przedsiębiorcą
Internetowego Biura Rachunkowego
Operacyjne sterowanie produkcją
Podstawy analizy ryzyka
Aleksandra Popławska Marta Pawłowska
PKJPA Program Kontroli Jakości Pracy Ankieterów Funkcjonowanie i znaczenie standardów realizacji na rynku badawczym
Business Consulting Services © 2005 IBM Corporation Confidential.
SAMOOCENA JAKO NARZĘDZIE IDENTYFIKACJI RYZYKA W SYSTEMIE KONTROLI ZARZĄDCZEJ Warszawa, 27 kwietnia 2015 r.
niezawodności Z problemem jakości systemów informacyjnych wiąże się problem zapewnienia odpowiedniej niezawodności ich działania.
GRA CHOMP. Czym jest chomp? Jest to gra dla dwóch osób, rozgrywana na prostokątnej tablicy, zwanej „tabliczką czekolady”
MATERIAŁY POUFNE BIOVENTUS Przesłanie Bioventus. MATERIAŁY POUFNE BIOVENTUS 2 Agenda Kluczowe przesłania Odpowiedzi na często zadawane pytania Jak stosować.
Wybrane zagadnienia inteligencji obliczeniowej Zakład Układów i Systemów Nieliniowych I-12 oraz Katedra Mikroelektroniki i Technik Informatycznych proponują.
Bezpieczne zachowanie na świetlicy szkolnej Autorka: Oliwia Torba kl. 1e.
UBEZPIECZENIA W LOGISTYCE semestr zimowy 2014/2015 mgr Maciej Szczepankiewicz Katedra Nauk Ekonomicznych.
Konsolidacja służb informatycznych na przykładzie Centrum Usług Informatycznych we Wrocławia Dariusz Jędryczek
Środowisko wspomagania automatycznej instalacji GNU/Linux „Multistart” Marta Szcześniak.
Zintegrowany monitoring infrastruktury IT w Budimex
Warszawa, 27 stycznia 2016 r. Maciej Balcerowski
Komisja Zasilania IGKM „ Nowoczesne rozwiązania rozdzielnic prądu stałego i średniego napięcia dla elektrycznej trakcji miejskiej” r. Konin.
Specjalność: Analityk Finansowy Opiekun studiów I stopnia: Dr inż. Tomasz Zieliński Opiekun studiów II stopnia: Dr Jan Kaczmarzyk Katowice,
TWOJA CYFROWA PRZYSZŁOŚĆ. JUŻ DZISIAJ. Artur Mikołajczyk © 2016 Software AG. All rights reserved. For internal use only.
COBIT 5 Streszczenie dla Kierownictwa
LOGISTYKA KRAJOWA I MIĘDZYNARODOWA
eConnect Inteligentne centrum obsługi
Warsztaty „Dzień dobry kariero”
Wyspecjalizowana w zarządzaniu ubezpieczeniami zdrowotnymi
Komunikacja na różnych etapach życia – prawidłowości
- Krajowe Repozytorium Obiektów Nauki i Kultury
Optymalizacja kosztów finansowania floty samochodowej
Zapis prezentacji:

ATENA Usługi Informatyczne i Finansowe Sp. z o.o. Obsługa szkód jako jeden z kluczowych elementów utrzymania klienta towarzystwa ubezpieczeń Tomasz Wawrzyniak, Starszy Konsultant ATENA Usługi Informatyczne i Finansowe Sp. z o.o.

O czym będziemy mówić Czym jest ubezpieczenie i kim jest dla nas klient? Proces obsługi szkody Czym jest system i czy może stać się częścią procesu? Poszerzenie wiedzy o kliencie

Ubezpieczenie – gra w ryzyko Ubezpieczenie to usługa polegająca na odkupieniu pewnego ryzyka za określoną stawkę Graczy jest przynajmniej dwóch Są dwie kategorie ryzyka: ryzyko że pojawi szkoda i ryzyko iż szkoda będzie nas kosztowała „więcej niż powinna” O ile nie jesteśmy w stanie zapanować nad siłami natury o tyle jesteśmy w stanie zapanować nad procesem likwidacji szkód W gruncie rzeczy – chodzi nam o nasze bezpieczeństwo W gruncie rzeczy – chodzi nam o satysfakcję klienta przy jednoczesnym utrzymaniu naszego bezpieczeństwa

Ubezpieczenie – gra w ryzyko Scenariusze rozgrywki W grze możemy zwyciężyć z prawdopodobieństwem 2/3 Przegrać możemy jedynie w scenariuszu gdy będziemy (bardziej lub mniej) czynnie uczestniczyli w rozgrywce poprzez obsługę klienta. W wielu przypadkach – przegrywamy na własne życzenie.

Ubezpieczenie – gra w ryzyko Dodatkowym czynnikiem jest CENA

Proces likwidacji

System Obsługi Roszczeń W jaki sposób w tej grze może wspomóc nas system? Jaki powinien być dobry system do obsługi szkód? Jakie korzyści biznesowe może dać sprawny system?

Rola systemu Zwiększenie bezpieczeństwa finansowego Towarzystwa Ubezpieczeniowego Strukturyzacja i kontrola przebiegu procesu biznesowego Gromadzenie informacji Możliwość analizowania informacji

Bezpieczeństwo – finanse Wykorzystanie systemów IT w procesie obsługi szkód znacznie wpływa na podwyższenie bezpieczeństwa finansowego Sprawniejsze ustalanie rezerw szkodowych Wykrywanie wyłudzeń Optymalizacja procesu

Bezpieczeństwo – finanse Wykorzystanie systemów IT w procesie obsługi szkód znacznie wpływa na podwyższenie bezpieczeństwa finansowego Sprawniejsze ustalanie rezerw szkodowych Wykrywanie wyłudzeń Optymalizacja procesu

Bezpieczeństwo – finanse Wykorzystanie systemów IT w procesie obsługi szkód znacznie wpływa na podwyższenie bezpieczeństwa finansowego Sprawniejsze ustalanie rezerw szkodowych Wykrywanie wyłudzeń Optymalizacja procesu

Cechy Systemu Obsługi Roszczeń Szybki, sprawny i bezpieczny Elastyczny Działający w oparciu o reguły Czytelny Otwarty klient TU

System Obsługi Roszczeń – perspektywa TU

System Obsługi Roszczeń – perspektywa klienta

System Obsługi Roszczeń – korzyści

Możliwe podejścia do procesów Na podstawie wiedzy eksperta – sztywne reguły Na podstawie wiedzy eksperta – dość elastyczne reguły Dynamicznie zmieniające się reguły: systemu ekspertowe, sieci neuronowe, algorytmy genetyczne.

Poszerzenie wiedzy o kliencie

Dziękuję za uwagę Tomasz Wawrzyniak tomasz.wawrzyniak@atena.pl