C.R.A.Z.Y. reż. J.M. Vallee Kanada 2005

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
C.R.A.Z.Y reż. Jean-Marc Vallée Kanada 2006
Advertisements

Latawce reżyseria: Beata Dzianowicz Polska 2007
Adam Miratyński Towaroznawsto 1021b.
Wielki wyścig reż. André F. Nebe Irlandia/Niemcy 2009
GRZEGORZ PIASECKI Wychowawca 6a.
Bądź ostrożny w sieci! Jakub Ślęzak V a.
Nasza szkoła- nasza klasa
Juno reż. J. Reitman Kanada, USA 2007.
Podkręć jak Beckham reż. Gurinder Chadha Wielka Brytania 2002.
Krokodyle z przedmieścia
ogólnopolski program dla szkół podstawowych, gimnazjalnych i ponadgimnazjalnych 30 miast, uczniów, nauczycieli pokazy kinowe, materiały do.
Tsotsi reż. Gavin Hood RPA, Wielka Brytania, 2005.
Przeznaczone do burdelu
Biblioteka Miejskiego Zespołu Szkół nr 4 im
STEREOTYPY NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI
SPOTKANIE Z RODZICAMI 10 WRZEŚNIA 2013 ROK ZESPÓŁ SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH IM.ORLĄT LWOWSKICH W STOPNICY.
Zasady pracy w zespole 
Szkoła Podstawowa nr 238 im. Christo Botewa
JESTEŚMY SZKOŁĄ PODSTAWOWĄ i PRZEDSZKOLEM Z POLSKIM JĘZYKIEM NAUCZANIA
Jak budować więzi z dziećmi?
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Drodzy rodzice rozważcie Projekt współfinansowany przez Unię
Podkręć jak Beckham reż. G. Chadha W. Brytania 2002.
POWTÓRZENIE PRZED EGZAMINEM GIMNAZALNYM 2013
„Szkoła wspomaga wychowanie” debata uczniów szkół ponadgimnazjalnych
Autorzy:Ania Szczubełek Kasia Sul
Międzynarodowy Dzień Tolerancji
Dziewczyny z klasy VI.
KODEKS 2.0 Projekt Szkoła z klasą. 1. TIK – pomoc naukowa w szkole. Dziel się wiedzą i udostępniaj pomocne materiały. 2. Korzystamy tylko z wiarygodnych.
STEREOTYP NIEMCA W POLSCE
Wsparcie psychologiczno - pedagogiczne
Grek Zorba reż. M. Kakogiannis Grecja, USA, W. Brytania 1964
Juno reż. Jason Reitman USA, Kanada odpowiedzialność Juno mat. dystrybutora Monolith Films konieczność obowiązek moralny lub prawny odpowiadania.
JESTEŚMY SZKOŁĄ PODSTAWOWĄ I PRZEDSZKOLEM Z POLSKIM JĘZYKIEM NAUCZANIA
Działania Nowatorskie innowacje
Karolina Augustynek (kl. 2b)
ASERTYWNOŚĆ.
Berlin Calling reż. H. Stohr Niemcy Twórczość / kreatywność twórczość to proces prowadzący do nowego wytworu, który jest akceptowany jako użyteczny.
Ochrona danych osobowych i kwestie prawa autorskiego §
Mądrze Zaplanuj swoją przyszłość ! PROGRAM ZAJĘĆ DLA UCZNIÓW GIMNAZJUM 7 SPOTKANIE.
Pan od muzyki reż. Ch. Barratier Francja, Szwajcaria 2004.
DONALD N. McCloskey Retoryka w Ekonomii by Maciej Dorociak.
Partycypacja młodzieży Barbara Zwierzyńska-Doskocz.
Kochankowie z Księżyca reż. Wes Anderson USA 2012.
Postawa asertywna.
DYSKRYMINACJA W SZKOLE
Pozytywnie zakręcone -rzecz o nas 
Idea Asyżu.
Poznaj samego siebie Warto… Zygmunt Korzeniewski.
Zygmunt Korzeniewski. Na początek zastanów się, po co jest dana metoda? Jeśli chcesz, uzupełnij podane informacje: Zygmunt Korzeniewski.
Mean Creek reż. Jacob Aron Estes USA Agresja Trzech chłopaków zamyka w szkolnej toalecie kolegę z klasy. Dziewczyny zamieściły na fb zdjęcie koleżanki,
Dzieci z Bullerbyn reż. Lasse Hallström Szwecja 1986
 Witamy w Szkole Podstawowej w Mszczonowie  Działamy, aby nasi uczniowie byli solidnie przygotowani do dalszej nauki i życia w dynamicznie zmieniającym.
Magiczne święta Kacpra i Emmy reż. A. L. Naess Norwegia 2014.
Ż EBY CHCIAŁO SIĘ …. Opr. mgr K. Nagórzańska. D LACZEGO OSIĄGAMY SŁABE WYNIKI W NAUCE ? Ponieważ: nasza motywacja ( „motyw” do podjęcia „akcji”) jest.
POJĘCIA ZWIĄZANE Z TEMATYKĄ ANTYDYSKRYMINACYJNĄ Aleksandra Dubowska Alicja Radziejewska Maja Janusz Ewa Ratasiewicz Ula Piwowarczyk.
SŁOWNIK POJĘĆ LOGO POJĘCIA ZWIĄZANE Z ANTYDYSKRYMINACJĄ  Tolerancja -p ojęcie wywodzące się z języka łacińskiego i oznaczające.
Skatespoty w Lublinie Młodzieżowa Rada Miasta Lublin.
Cechy dobrego nauczyciela Arkadiusz Mroczyk. Literatura pedeutologiczna, badania psychologów i pedagogów wskazują na wiele pożądanych cech nauczyciela.
Wybrane zagadnienia dotyczące awansu zawodowego nauczycieli.
WPŁYW CZYTANIA NA ROZWÓJ DZIECI I MŁODZIEŻY
SIEDEMNAŚCIE ZALET KSIĄŻKI DLA DZIECI
Julia Kozub 1B „Po trupach do celu” Cechy, które pomogą Ci pełnić funkcję przewodniczącego: odpowiedzialność, aktywność, komunikatywność. Wydarzenie,
Konkurs Wydawnictwa Nowa Era PROJEKT Z KLASĄ 2013 r.
Kształtowanie świadomości finansowej uczniów
„Zestaw filmów krótkich: kim jestem?”
Karolina Augustynek (kl. 2b)
Realizacja podstawy programowej na II etapie edukacyjnym
Co to jest mem?.
CZEŚĆ JESTEM WERONIKA tRINSCHEK
Zapis prezentacji:

C.R.A.Z.Y. reż. J.M. Vallee Kanada 2005 Jest to wzór slajdu początkowego z tytułem krótkim. Zdjęcie z filmu powinno być panoramiczne – przycinamy go do połowy rozmiaru slajdu (9,53x25,4). Kreska znajduje się dokładnie w połowie slajdu i jest zgrupowana razem z logotypem i polami tekstowymi – w pierwsze należy wpisać tytuł (typ czcionki: Calibri, rozmiar: 40, bold, RGB: 255, 0, 144), w drugie – reżysera i w następnej linijce kraj oraz rok produkcji (typ czcionki: Calibri, rozmiar: 20, bold, RGB: 35, 35, 35) Zdjęcie musi być dużej rozdzielczości (co najmniej 300 dpi, szerokość co najmniej 24 cm)

Dominika Cechy: otwarta, pomysłowa, towarzyska, musi zawsze postawić na swoim Szkoła/Praca: z wykształcenia pedagog nauczyciel akademicki trener kreatywności Zainteresowania: uwielbia czytać, trenuje dancehall i krav mage, kolekcjonuje kolczyki Przykładowy wzór slajdu środkowego z jednym zdjęciem i treścią w bloku. Nagłówek slajdu piszemy małą literą (typ czcionki: Calibri, rozmiar: 40, bold, RGB: 255, 0, 144), zdjęcie wyrównane względem slajdu i grupy logotyp-nagłówek (rozmiar 12x9, formatowanie: linia ciągła, 2 pkt., RGB: 35, 35, 35), podpisy wyrównane względem slajdu i grupy logotyp-nagłówek (typ czcionki: Calibri, rozmiar: 20, bold, RGB: 35, 35, 35, kursywa), źródła podawane są w następnej linijce (typ czcionki: Calibri, rozmiar: 15, bold, RGB: 35, 35, 35), tekst wyrównany do środka i do prawej, nagłówek definicji (typ czcionki: Calibri, rozmiar: 20, bold, RGB: 35, 35, 35, kursywa), odróżnia się od treści definicji (typ czcionki: Calibri, rozmiar: 15, bold, RGB: 35, 35, 35)

Karolina – siostra Dominiki Cechy: poczucie humoru, zdyscyplinowana, komunikatywna, bardzo krytyczna Szkoła/Praca: z wykształcenia pedagog instruktor zajęć dodatkowych dla dzieci trener kreatywności Zainteresowania: uwielbia podróże, uprawia sport, sama przygotowuje sushi Przykładowy wzór slajdu środkowego z jednym zdjęciem i treścią w bloku. Nagłówek slajdu piszemy małą literą (typ czcionki: Calibri, rozmiar: 40, bold, RGB: 255, 0, 144), zdjęcie wyrównane względem slajdu i grupy logotyp-nagłówek (rozmiar 12x9, formatowanie: linia ciągła, 2 pkt., RGB: 35, 35, 35), podpisy wyrównane względem slajdu i grupy logotyp-nagłówek (typ czcionki: Calibri, rozmiar: 20, bold, RGB: 35, 35, 35, kursywa), źródła podawane są w następnej linijce (typ czcionki: Calibri, rozmiar: 15, bold, RGB: 35, 35, 35), tekst wyrównany do środka i do prawej, nagłówek definicji (typ czcionki: Calibri, rozmiar: 20, bold, RGB: 35, 35, 35, kursywa), odróżnia się od treści definicji (typ czcionki: Calibri, rozmiar: 15, bold, RGB: 35, 35, 35)

Etykietka i stereotyp Przylepić, przypiąć przyczepić etykietkę sklasyfikować, zaszeregować, ocenić kogoś, coś w sposób mechaniczny, powierzchowny; zaszufladkować” Stereotyp / szablon funkcjonujący w świadomości społecznej skrótowy, uproszczony i zabarwiony wartościująco obraz rzeczywistości, odnoszący się do rzeczy, osób, grup społecznych (…), często oparty na niepełnej lub fałszywej wiedzy o świecie (…) Przykładowy wzór slajdu środkowego z treścią. Nagłówek slajdu piszemy małą literą (typ czcionki: Calibri, rozmiar: 40, bold, RGB: 255, 0, 144), tekst wyrównany do środka i do prawej, nagłówek tekstu - pojęcie (typ czcionki: Calibri, rozmiar: 20, bold, RGB: 35, 35, 35, kursywa) odróżnia się od treści definicji (typ czcionki: Calibri, rozmiar: 15, bold, RGB: 35, 35, 35), na koniec podajemy źródło (typ czcionki: Calibri, rozmiar: 15, bold, RGB: 35, 35, 35) Tytuł definicji piszemy małą literą, treść definicji zaczynamy wielką literą, kończymy kropką. Tytuły piszemy kursywą (wyjątek to tytuły czasopism – te piszemy w cudzysłowie). Słownik języka polskiego, Wydawnictwo Naukowe PWN

Akceptacja i tolerancja wyrażanie zgody na coś, potwierdzanie czegoś; aprobata Tolerancja uznawanie czyichś poglądów, wierzeń, upodobań, czyjegoś postępowania, różniących się od własnych; wyrozumiałość Aprobata uznanie czegoś za dobre, pochwała czegoś, zgoda na coś, przyzwolenie Przykładowy wzór slajdu środkowego z treścią. Nagłówek slajdu piszemy małą literą (typ czcionki: Calibri, rozmiar: 40, bold, RGB: 255, 0, 144), tekst wyrównany do środka i do prawej, nagłówek tekstu - pojęcie (typ czcionki: Calibri, rozmiar: 20, bold, RGB: 35, 35, 35, kursywa) odróżnia się od treści definicji (typ czcionki: Calibri, rozmiar: 15, bold, RGB: 35, 35, 35), na koniec podajemy źródło (typ czcionki: Calibri, rozmiar: 15, bold, RGB: 35, 35, 35) Tytuł definicji piszemy małą literą, treść definicji zaczynamy wielką literą, kończymy kropką. Tytuły piszemy kursywą (wyjątek to tytuły czasopism – te piszemy w cudzysłowie). Słownik języka polskiego, Wydawnictwo Naukowe PWN

zapraszamy na film znajdź nas na facebooku! www.nhef.pl Jest to wzór slajdu początkowego z tytułem krótkim. Zdjęcie z filmu powinno być panoramiczne – przycinamy go do połowy rozmiaru slajdu (9,53x25,4). Kreska znajduje się dokładnie w połowie slajdu i jest zgrupowana razem z logotypem i polami tekstowymi – w pierwsze należy wpisać tytuł (typ czcionki: Calibri, rozmiar: 40, bold, RGB: 255, 0, 144), w drugie – reżysera i w następnej linijce kraj oraz rok produkcji (typ czcionki: Calibri, rozmiar: 20, bold, RGB: 35, 35, 35)