Nowa Toyota Corolla Robert Mularczyk Maciej Gorzelak
Sukces kompaktów w 2013 roku Segment C jest najważniejszą częścią rynku (30%) Wprowadzenie nowej Toyoty Auris w styczniu 2013 Poprzednia generacja sprzedawana równolegle jako Auris Classic W całym 2012 roku sprzedaliśmy 4485 kompaktów W 6 miesięcy 2013 roku sprzedaliśmy już 3829 kompaktów
Kompaktowe sedany w Polsce Sedany to około 15% spośród wszystkich samochodów segmentu C sprzedawanych w Polsce Klient zarówno indywidualny, jak i flotowy Klienci indywidualni: starsi, ceniący jakość i spokój umysłu, z dorosłymi dziećmi Klienci flotowi: firmy farmaceutyczne, banki, menadżerowie średniego szczebla „już nie HB ale jeszcze nie D-seg” Główni konkurenci – VW Jetta, Opel Astra, Honda Civic
Kontynuujemy kompaktową ofensywę Do maja awansowaliśmy na 5. miejsce w segmencie Lipiec – dni otwarte Corolli Wrzesień – dni otwarte Aurisa Touring Sports Łącznie wzrost sprzedaży o 3 tys. sztuk Atak najwyższych pozycji w segmencie 2013
Corolla – sedan z najlepszym wizerunkiem
Ranking rejestracji sedanów w Polsce w 2012 r
Co się zmieniło? Różnice: nowy, większy samochód w tej samej cenie
Wyposażenie i ceny Cena startowa: 62 900 za wersję Life (Jetta: 68 000, Civic: 71 500, Astra: 67 000 – po promocji) Active, Premium, Prestige Active – pełne bezpieczeństwo, klimatyzacja Premium – większość sprzedaży – Toyota Touch II, dwustrefowa klimatyzacja, podłokietniki, 16” felgi, pakiety – 1.6 132 KM w cenie 73 900 zł Prestige – dla najbardziej wymagających
Dziękujemy