Nowa Toyota Corolla Robert Mularczyk Maciej Gorzelak.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
STYLE SPRZEDAŻY Autor: Richard Forster Przekład: Wioleta Dąbrowska
Advertisements

Spotkanie prasowe, Warszawa, 24 kwietnia 2012r.
Prezentacja Konkursu TERAZ POLSKA
Public Relations, Toyota Motor Poland
PROPONOWANE ZMIANY W STRATEGII MARKETINGOWEJ GM - OPEL W POLSCE (na podstawie przeprowadzonej ankiety) Praca zaliczeniowa z przedmiotu „Analiza rynkowa.
Nowosci 2013, Zestaw startowy Zestaw startowy, zostaje zastąpiony Pakietem Biznesowym, w skład wchodzą dodatkowo + 4 BODY SHAPE.
„Bezpieczeństwo drogowe"
Największy Polski Portal Pracy
WAKACJE BOGATE W ATRAKCJE
Inkubator przedsiębiorczości - - miejscem Twojego biznesu
Jarosław Bąk Specjalista ds. PR i CSR Toyota Motor Poland
7. Strategie rozwoju przedsiębiorstwa
Nowe programy Akuny: 1. Zyskuje Twój Klient – Zyskujesz i TY. 2
Analizy marketingowe – analizy odbiorców.
Decyzje cenowe przedsiębiorstwa turystycznego
Zespół konsultantów: Robert Lewicki Jarosław Piszczek Michał Kłos
Katowice, 15 maja 2012.
WITAMY I ZAPRASZAMY WAKACJE BOGATE W ATRAKCJE LATO 2013.
Aktualizacja baz danych o cenach energii i cenach uprawnień do emisji Zadanie 2 Aktualizacja baz danych o cenach energii i cenach uprawnień do emisji Kierunek.
Działalność Spółki w 2012 NWZA 12 lutego Działalność w 2012 Skonsolidowane obroty wyniosły 894,7 miliona, czyli lekko spadły – o 1,7% (1,5% po.
GLASS 2010 TARGI BRANŻY SZKLARSKIEJ Poznań, stycznia 2010 roku.
Udział grup inwestorów w obrotach giełdowych – rok 2003 Warszawa,
Korzyści finansowe eksploatacji aut CNG
Franchising TWÓJ sposób na sukces
PREZENTACJA PLATFORMY
Igor Święcki BMW Polska sp. z o.o..
Jaka reklama, taka sprzedaż. Samochody osobowe, a reklama
CREATIVE BRIEF. PYTANIA KIM? KIM? CZYM? CZYM?CO?
ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008.
YARIS.
BILETY OKRESOWE Z RABATEM 10 %. Od 1. kwietnia 2012 r. został wprowadzony system promocyjnej sprzedaży biletów okresowych komunikacji miejskiej w Stalowej.
Siedziba TelexFREE w Stanach Zjednoczonych 225 Cedar Hill ST Suite 200 Marlborough, MA Informacje o firmieTELEXFREE? Siedziba TelexFREE w Brazylii.
PICKnROLL Firma zajmująca się sprzedażą sprzętu koszykarskiego.
Urządzenie diagnostyczne do wykrywania najsłabszych
Wybrane wyniki badania Budowlana marka roku DRZWI.
Największy serwis ogłoszeniowy w Polsce!.
Ranking dystrybutorów materiałów budowlanych
Wybrane wyniki badania „Budowlana marka roku”
Wybrane wyniki badania „Budowlana marka roku”
Nie tylko cena wrzesień 2005.
Okładka ze zdjęciem (bez wyznaczonych bocznych marginesów).
Strona 1 Branża Grzewczo-Instalacyjna w Internecie 2013 Poznań, Ireneusz Jeleń 664/
Customer Experience ubezpieczonych Czy jest sens się troszczyć
Decyzje cenowe Przedsiębiorstwa Turystycznego
Nowa strategia MultiBanku: klienci zamożni i małe firmy
Prezentuje: Ola Żuławińska DotacjaNaStart.pl. 1. Jaką masz wizję swojej firmy?
Projekt Badawczo- Rozwojowy realizowany na rzecz bezpieczeństwa i obronności Państwa współfinansowany ze środków Narodowego Centrum Badań i Rozwoju „MODEL.
„Połączenie sił to początek, pozostanie razem to postęp, wspólna praca to sukces“ Henry Ford Prezentacja firmy.
Polski Związek Wynajmu i Leasingu Pojazdów. O PZWLP PZWLP powstał w 2005 roku Celem Związku jest kształtowanie i wpływanie na rozwój branży wynajmu i.
Prezentacja dla klasy I gimnazjum
PODSTAWOWE INFORMACJE Grupa World of TUI poprzez spółki własne i zależne zajmuje pozycję lidera na większości turystycznych rynków europejskich (Polska,
Jak konkurować na rynkach zagranicznych Konkurs Emerging Market Champions Cytowanie bez ograniczeń pod warunkiem podania źródła: „Jak konkurować na rynkach.
Promocja listopadowa 2015 Aby zarobić już za miesiąc dużo pieniędzy - musisz te informacje przekazać dalej i nauczyć je przekazywać jeszcze dalej…
MARKETING MIX mgr Agata Wiznerowicz.
Od 20 lat wspieramy przedsiębiorczość Polaków i co dalej?
Plan Marketingowy Twoja droga do sukcesu Wolę zarabiać 1% dzięki pracy 100 osób, niż 100% dzięki pracy własnej…
Analiza i ocena konkurencji – tablice diagnostyczne © Krzysztof Podstawka ‘ 2015.
II Liceum Ogólnokształcące im. Adama Asnyka w Bielsku Białej.
Opiekun Miniprzedsiębiorstwa : mgr Mariola Rychlik.
DLACZEGO KOMERCYJNA DZIAŁALNOŚĆ JEST WAŻNA W PROMOWANIU MIAST? Poznańska Lokalna Organizacja Turystyczna.
Profesjonalna wycena pojazdów na stacjach diagnostycznych
Wprowadzenie Mała firma, rozpoczynająca swoją działalność na rynku
DNI OTWARTE FUNDUSZY EUROPEJSKICH
Miniprzedsiębiorstwo „BOYS-COMPANY”
Dlaczego warto dołączyć do Dni Otwartych Funduszy Europejskich?
Pakiet atrakcyjnych rozwiązań dla biznesu
Firma Bit&Bajt została założona w listopadzie 2014 roku.
Liceum ogólnokształcące im. Stefana Żeromskiego w Żyrardowie
Misja i wizja przedsiębiorstwa!
Firma Bolix to: Specjalizujemy się w produkcji systemów elewacyjnych, a w szczególności systemów ociepleń, czyli produktów, dzięki którym zewnętrzne ściany.
Zapis prezentacji:

Nowa Toyota Corolla Robert Mularczyk Maciej Gorzelak

Sukces kompaktów w 2013 roku Segment C jest najważniejszą częścią rynku (30%) Wprowadzenie nowej Toyoty Auris w styczniu 2013 Poprzednia generacja sprzedawana równolegle jako Auris Classic W całym 2012 roku sprzedaliśmy 4485 kompaktów W 6 miesięcy 2013 roku sprzedaliśmy już 3829 kompaktów

Kompaktowe sedany w Polsce Sedany to około 15% spośród wszystkich samochodów segmentu C sprzedawanych w Polsce Klient zarówno indywidualny, jak i flotowy Klienci indywidualni: starsi, ceniący jakość i spokój umysłu, z dorosłymi dziećmi Klienci flotowi: firmy farmaceutyczne, banki, menadżerowie średniego szczebla „już nie HB ale jeszcze nie D-seg” Główni konkurenci – VW Jetta, Opel Astra, Honda Civic

Kontynuujemy kompaktową ofensywę Do maja awansowaliśmy na 5. miejsce w segmencie Lipiec – dni otwarte Corolli Wrzesień – dni otwarte Aurisa Touring Sports Łącznie wzrost sprzedaży o 3 tys. sztuk Atak najwyższych pozycji w segmencie 2013

Corolla – sedan z najlepszym wizerunkiem

Ranking rejestracji sedanów w Polsce w 2012 r

Co się zmieniło? Różnice: nowy, większy samochód w tej samej cenie

Wyposażenie i ceny Cena startowa: 62 900 za wersję Life (Jetta: 68 000, Civic: 71 500, Astra: 67 000 – po promocji) Active, Premium, Prestige Active – pełne bezpieczeństwo, klimatyzacja Premium – większość sprzedaży – Toyota Touch II, dwustrefowa klimatyzacja, podłokietniki, 16” felgi, pakiety – 1.6 132 KM w cenie 73 900 zł Prestige – dla najbardziej wymagających

Dziękujemy