Budowa roślin Od komórki do drzewa.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
GENOMIKA FUNKCJONALNA U ROŚLIN
Advertisements

Materiały pochodzą z Platformy Edukacyjnej Portalu
Hit reklamowy … WebQuest dla klasy pierwszej gimnazjum
  OK konspekt z biologii.
pseudokody algorytmów
Dariusz Odejewski Krzysztof Wójcik
Biotechnologiczne metody ochrony upraw rolnych
Projekt ROZWÓJ PRZEZ KOMPETENCJE jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał
Dane INFORMACYJNE Nazwa szkoły:
Nazwa szkoły: DANE INFORMACYJNE Kompetencja: ID grupy:
UKSZTAŁTOWANIE I BUDOWA PĘDU
KORZEŃ.
Drzewo i materiały drzewne
DREWNO.
Piotr Rybiński. 1. Wstęp 2. Opis systemu i narzędzi 3. Algorytm 4. Przykłady działania 5. Porównanie z rzeczywistym systemem rozwoju 6. Rozszerzenia systemu,
Przedszkolak Pełen Zdrowia
RAPORT KOŃCOWY Z EWALUACJI PROJEKTU DOBRE PRAWO – DOBRE RZĄDZENIE.
EKSPERYMENTY BIOLOGICZNE
Zadania Świętokrzyskiego Centrum Doskonalenia Nauczycieli w Kielcach w ramach projektu Młodzieżowy Inkubator Przedsiębiorczości.
Mózg – najgenialniejsza konstrukcja na świecie
Sprawozdanie z projektu edukacyjnego
Jak pietruszka pije wodę?
1.
Konferencja regionalna projektu „Wdrożenie podstawy programowej kształcenia ogólnego w przedszkolach i szkołach” TIK w szkole podstawowej arkusze kalkulacyjne.
Materiały pochodzą z Platformy Edukacyjnej Portalu
Materiały pochodzą z Platformy Edukacyjnej Portalu
Projekt „ROZWÓJ PRZEZ KOMPETENCJE” jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny.
Projekt ROZWÓJ PRZEZ KOMPETENCJE jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał
Nazwa szkoły: Gimnazjum im. Mikołaja Kopernika w Jabłonowie Pomorskim ID grupy: 96/47_MP_2 Kompetencja: matematyczno - przyrodnicza Temat projektowy: Doniczkowe.
ROK JANUSZA KORCZAKA - w naszej szkole
Publikacja jest współfinansowana przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Prezentacja jest dystrybuowana bezpłatnie Projekt.
TKANKI ROŚLINNE – BUDOWA I FUNKCJE
Oddział przedszkolny w Zespole Szkół z Oddziałami Integracyjnymi
SPRAWOZDANIE „Zboża zjadamy energię z nich mamy”
Prezentacja projektu "Co Obrócić?" Nauczyciel: Monika Konofał
Charakterystyka tkanek roślinnych - podsumowanie
Akcja została przeprowadzona na przełomie października i listopada ( ), wzięły w niej udział obie grupy przedszkolne Leśne Duszki(5- latki)
Co chcieliśmy osiągnąć?
Zagraniczna mobilność szkolnej kadry edukacyjnej w ramach projektów instytucjonalnych. Projekt jest finansowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał.
Wyniki ankiet uczniów, rodziców i nauczycieli podsumowujące 2-letni Projekt Comenius Projekt: „Przedsiębiorczy może być każdy”
KONKURS DLA KLASY CZWARTEJ „Myślę i liczę” przygotowany przez członków koła matematycznego pod opieką pani Mileny Makowskiej.
Materiały pochodzą z Platformy Edukacyjnej Portalu
„ Serce jako organ życia i uczuć”
Przyjaciel lasu Prezentację przygotowała Agnieszka Szczerba kl. V
Rośliny.
Rośliny wytwarzające kwiaty i nasiona
Projekt edukacyjny - Liście
Rekurencje Rekurencja jest równaniem lub nierównością, opisującą funkcję w zależności od jej wartości dla danych wejściowych o mniejszych rozmiarach. Na.
Świat Roślin.
ŚWIAT ROŚLIN.
Program Operacyjny Kapitał Ludzki Konkurs pn.: „Start w przyszłość” na najciekawsze zajęcia realizowane w ramach projektu systemowego Województwa.
WSTĘP DO LEKCJI Powtórzenie treści poznanych na poprzedniej lekcji.
Paprotniki.
1.18. Rośliny nasienne wykorzystanie warunków życia na lądzie
Publiczne Przedszkole w Legnickim Polu Koordynator: Monika Fesz.
2.18. Cechy przystosowawcze roślin nasiennych do życia na lądzie
1 Metoda projektów Praktyka w edukacji 2 Metoda projektów – praktyka w edukacji Metoda projektów jest formą pracy uczniów łączącą wiedzę teoretyczną.
Zadania do rozwiązania
SP 23 im. Kawalerów Orderu Uśmiechu w Toruniu
Żeromszczacy w NBP.
Transport w organach i organizmie. Modele kompartmentowe.
WYNIKI DIAGNOZY WSTĘPNEJ W KLASACH PIERWSZYCH - WRZESIEŃ 2017
Struktura organizmów wielokomórkowych
Co chcieliśmy osiągnąć?
GRUPA 0D.
Materiał edukacyjny wytworzony w ramach projektu „Scholaris - portal wiedzy dla nauczycieli” współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego.
Prezentacja edukacyjna lub konferencyjna
Rośliny telomowe – charakterystyka ogólna. -przede wszystkim rośliny lądowe; -obejmują mchy, paprocie, nagozalążkowe i okrytozalążkowe o dużym wachlarzu.
Szkoła Podstawowa nr 1 Twórcze umysły im. Wojska Polskiego w Żywcu
KOMÓRKA Web Quest przeznaczony jest dla uczniów gimnazjów. Jego celem jest zwiększenie zainteresowania uczniów biologią i pozyskiwaniem nowych informacji.
Zapis prezentacji:

Budowa roślin Od komórki do drzewa

Krótko o „Budowie roślin” Zadaniem tej prezentacji jest przybliżenie budowy poszczególnych części drzewa na przykładzie innych roślin. Zgodnie z etapami naszej pracy grupowej będziemy przedstawiać jej wyniki, kolejno od najmniejszej części – komórki- aż do omówienia całego organizmu. Komórka roślinna Tkanki: twórcza, stała Organy: korzeń łodyga, liść, igła Organizm

Budowa komórki roślinnej Dzięki udziałowi w projekcie postanowiliśmy poszerzyć swoją wiedzę z zakresu anatomii roślin. Aby lepiej poznać budowę komórki, wykonaliśmy przedstawiające ją modele z masy solnej.

Zaczęliśmy od lepienia… …Potem malowaliśmy…

…A oto efekty naszej pracy.

Budowa tkanki roślinnej Zapoznaliśmy się z budową tkanek których podział przedstawia się następująco: Tkanki twórcze Stożek wzrostu łodygi miazga Stożek wzrostu korzenia stałe okrywające miękiszowe wzmacniające przewodzące

Budowa korzenia W tej części projektu przygotowałyśmy plansze edukacyjne dla młodszych klas, aby umożliwić im lepsze zrozumienie budowy korzenia.

Budowa łodygi …Podobnie było z łodygą…

Budowa liścia i igły …A także budowy liścia oraz igły zostały przedstawione na planszach…

Dziękujemy za obejrzenie naszej prezentacji. Julia Tadej Iwona Chosińska