Jak wyglądała praca nad projektem „Młodzi Przedsiębiorczy”?

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach
Advertisements

Światowy Dzień Oszczędzania
Metoda projektu Opracowała: Katarzyna Otorowska.
Gimnazjum nr 1 im. Kazimierza Pułaskiego w Rzeszowie
7 punktów Kodeksu 2.0.
Komputery pod ręką Jak zapewnić dostępność komputerów w szkole, zamiast zamykać je w pracowni Komputerowej ? 1.Na każdej długiej przerwie mógłby być dyżur.
Szkoła nie musi być zamknięta. Realizacja polityki oświatowej w Opolu. Centrum Nauk Przyrodniczych przy PG nr 6, jako przykład zagospodarowania budynku.
„Procentowe przystanki naszej rzeczywistości”
Tydzień dla oszczędzania 2012r.. Temat 1 : Zakładanie konta bankowego. 1.Co to jest konto bankowe ? 2.Jaki jest najkorzystniejszy bank? 3.Czy trzeba być
Zajęcia pozalekcyjne Szkołą Podstawowa w Stróżach.
MATEMATYKA W BANKU.
Uczniowie klas I oraz II którzy uczestniczą w zajęciach w ramach projektu,,Aktywny w szkole, aktywny w życiu. Jak widać projekt cieszy się ogromnym zainteresowaniem.
Mały pieniądz – wielka sprawa Szkoła Podstawowa im. H. Sienkiewicza w Siedlcach.
PROCENTOWY ZAWRÓT GŁOWY
Pieniądz...., oszczędzanie..., bank
Z życia gimnazjalisty…
Zasadnicza Szkoła Zawodowa Nr 14 we Wrocławiu
Technikum w Chełmży Technik ekonomista
Na czym polega projekt Młodzi Przedsiębiorczy? Jego celem jest wyposażenie młodych osób w wiedzę i umiejętności niezbędne do założenia i prowadzenia.
Zajęcia pozalekcyjne i inicjatywy społeczności lokalnej
PROJEKT „Bez wody nie ma życia”
Międzynarodowa współpraca kół chemicznych
Na lekcjach informatyki w gimnazjum
Rekrutacja – 2010 Zespół Szkół Nr 2 w Nowym Dworze Gdańskim, ul. Warszawska 54 ZESPÓŁ SZKÓŁ NR 2 NAJLEPSZY WYBÓR ! Nie dla szkoły, lecz dla życia się uczymy.
Wykorzystanie Technologii Informacyjnej
Sprawozdanie z realizacji obchodów DBI 2014
Racjonalnie korzystam z energii dla dobra mojego
Prezentacja projektu "Co Obrócić?" Nauczyciel: Monika Konofał
KODEKS 2.0.
Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Piwodzie z Filią w Cetuli
Morskie drogowskazy polskiego wybrzeża
Z KLASĄ ..
„Jest tylko jeden sposób nauki - poprzez działanie”- wiele już umiemy, chcemy wiedzieć więcej, więc do dzieła.
Dzień Wody Zajęcia przeprowadzone przez panią Katarzynę Kaczyńską, pracownika Wydziału Środowiska Starostwa Powiatowego w Mrągowie dla klasy I i III.
RODZICE CENIĄ:  DOBRY KONTAKT Z NAUCZYCIELAMI  PROMOWANIE ZDROWIA PRZEZ SZKOŁĘ  DUŻA ILOŚĆ ZAJĘĆ POZALEKCYJNYCH  INTERESUJĄCE SPOTKANIA, WARSZTATY.
 Dzień Dziecka – WYCIECZKA KLAS IV –VI DO OJCOWA.
Szkoła Podstawowa nr 18 im. Świętej Anny
To znowu my Grupa projektowa Gimnazjum z Oddziałami Dwujęzycznymi im. Jana Dałkowskiego w Strzelnie.
Centrum multimedialno - ekologiczne iEKO To innowacyjny pomysł aby przenieść edukację ekologiczną w strefę on-line. Nowe ławki, wygodne krzesła to dopiero.
OFERTA DLA SZEŚCIOLATKÓW.  nauka odbywa się w salach lekcyjnych dostosowanych do potrzeb młodszych dzieci, podzielonych na części: edukacyjną i rekreacyjną,
Główne zagadnienia KODEKSU Ucz i ucz się z TIK. Jak prowadzić lekcje w sieci – online i offline? Jak korzystać z Internetu, gdy lekcja nie odbywa.
KLASA III c SZKOŁA PODSTAWOWA NR 4 W LUBANIU. W ramach realizacji projektu podzieleni zostaliśmy na sześć grup zadaniowych. PTAKI SSAKI OWADY RYBY OPIEKUNOWIE.
DEBATA SZKOLNA WITAMY SERDECZNIE!!! CHCEMY STAĆ SIĘ SZKOŁĄ Z KLASĄ.
SPOTKANIE OTWIERAJĄCE Edycja 2012/2013 w Szkole Podstawowej im. H. Sienkiewicza w Konarzewie J. Liszkowska- koordynator.
Scenariusz na zajęcia z matematyki i fizyki w oparciu o metodę WebQest Opracowanie: mgr M.Kocman mgr J.Kusy mgr M. Baszczyńska.
 Zaangażowanie całej szkoły do pracy nad kodeksem.  Przygotowanie uczniów do debat.  Zbieranie materiałów.  Utworzenie skrzynki mailowej do kontaktów.
PROJEKT SZKOŁY Z KLASĄ „RADY NA NASZE ODPADY”.
Publiczne Gimnazjum im. Jana Pawła II w Biadaczu to placówka z ogromnym dorobkiem, wspaniałymi osiągnięciami i pięknymi tradycjami. Nasza szkoła to.
Projekt „Aktywny Targówek” trwa od 2008 roku Do końca 2013 r. wzięło w nim udział 499 osób.
GIMNAZJUM PUBLICZNE W GRABKOWIE Zapewniamy naszym uczniom wszechstronny rozwój, dlatego oferujemy: nowoczesne metody nauczania wysoko wykwalifikowaną.
Miejskiej Szkoły Podstawowej nr 4 w Knurowie
 Rozwijania zainteresowań i pasji uczniów poprzez stwarzanie im bogatej oferty zajęć pozalekcyjnych,
Szkoła Podstawowa nr 2 im. Marii Skłodowskiej – Curie w Piastowie Al. Krakowska 20 Tel. /fax
OFERTA NA WYNAJEM SAL SZKOLENIOWYCH OFERTA NA WYNAJEM SAL SZKOLENIOWYCH Częstochowa – centrum.
Temat projektu „Ile kosztuje kupno i urządzenie nowego mieszkania?”
Publiczne Gimnazjum Nr 35 w Zespole Szkół Ogólnokształcących Nr 8 im. Stanisława Staszica Łódź, ul. Czernika 1/3 tel./fax www:zso8.edupage.org.
PIENIĄDZ NARZĘDZIE POMOCNE W REALIZACJI CELÓW I SPEŁNIANIU MARZEŃ SZKOŁA PODSTAWOWA W WYSZANOWIE.
R. Gromada – Kaleńska M. Wiercimak. Uczniowie gimnazjum mają obowiązek realizować jeden projekt edukacyjny w cyklu kształcenia. (na podstawie rozporządzenia.
KAMPANIA EDUKACYJNA w Zespole Szkół Nr 3 w Lubinie.
Szkoła Podstawowa nr 16 w Krakowie ul. Dietla 70
ZESPÓŁ SZKOLNO-PRZEDSZKOLNY NR 1 OFERUJEMY … ZAPRASZAMY….
Bądź jak HIPOLIT POŻYTECZNY OTWARTY PRZEWIDUJĄCY PRZEDSIĘBIORCZY
DLA PRACOWNIKÓW POLICJI
OFERTA EDUKACYJNA 2017 POWIATOWEGO ZESPOŁU SZKÓŁ NR 3 W SOBÓTCE
SZKOŁA Z KLASĄ 2.0.
IM. BUDOWNICZYCH PORTU PÓŁNOCNEGO
Czy według Państwa potrzebne są w szkole zajęcia dodatkowe?
Edukacja wczesnoszkolna
Edukacja wczesnoszkolna
„Kiedy śmieje się dziecko,. śmieje się cały świat”
Zapis prezentacji:

Jak wyglądała praca nad projektem „Młodzi Przedsiębiorczy”?

Nasza praca w I części programu jest podzielona na 5 etapów: I etap – Budżet domowy i budżet ucznia II etap – Harmonogram szkolnej wycieczki i jej budżet III etap – Oferty bankowe i pomoc w oszczędzaniu IV etap – Wybór lokat i inwestowanie naszych pieniędzy V etap – Kredyt mieszkaniowy i gotówkowy

Na zajęciach SKP pracujemy w pracowni komputerowej.

Kiedy pracujemy nad skojarzeniami, robimy „burzę mózgów”. Wypisujemy pomysły na kartkach.

Stworzyliśmy gazetkę, na której wywiesiliśmy nasze pomysły.

Wszystkie obliczenia potrzebne do wykonania zadań obliczaliśmy na tablicy.

Wyjaśnialiśmy pojęcia z zakresu ekonomii. Na korytarzu szkolnym rozdawaliśmy ulotki i namawialiśmy do uczestnictwa w zajęciach SKP. Wyjaśnialiśmy pojęcia z zakresu ekonomii.

Galeria

Dziękujemy za obejrzenie prezentacji multimedialnej. Koniec Dziękujemy za obejrzenie prezentacji multimedialnej.