opis projektu jednym zdaniem

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
NAZWA PROJEKTU Imię i Nazwisko Łódź, …….. marca 2011.
Advertisements

Projekt start! Wrocław, data Prezentuje: Venture Incubator Kontakt:
Ryzyko walutowe Rynek walutowy
Definicja Benchmarking definiowany jest jako „nieprzerwany proces porównywania wyników przedsiębiorstwa, systemów zarządzania, procesów, produktów i usług.
Program Operacyjny Innowacyjna Gospodarka
Warsztat z pomysłem, cz. III
Analizy marketingowe – analizy odbiorców.
Decyzje cenowe przedsiębiorstwa turystycznego
gdzie: P-cena jednostkowa sprzedaży K-koszt całkowity produkcji
Wsparcie firm innowacyjnych w ramach projektów Centrum Innowacji FIRE; komercjalizacja innowacji Andrzej Kaczmarek – Prezes Zarządu CI FIRE Warszawa,
Rynki konkurencji niedoskonałej
CSR jako narzędzie budowania pozytywnego wizerunku przedsiębiorstwa
Zarządzanie projektami
Marketing Analiza rynku Budowa wizerunku.
„Template” Prezentacji Inwestorskiej
Prawdy oczywiste Plan marketingowy Część 23
Nazwa, logo i (opcjonalnie) motto firmy. Fakty o firmie Branża - w jakiej branży działacie? Produkt – co chcecie sprzedawać? (pamiętajcie o konkretach!)
Cele przedsiębiorstwa i plan marketingowy
CSR jako narzędzie budowania pozytywnego wizerunku przedsiębiorstwa
Nazwa projektu. Czym się zajmujemy? Krótka charakterystyka działalności.
Szkolenia, Coaching, PR.
Biznesplan.
Centrum Inwestora i Eksportera
Nazwa szkoły: Zespół Szkół Ogólnokształcących w Świebodzinie ID grupy:97/76_p_G1 Opiekun: Dariusz Wojtala Kompetencja: Przedsiębiorczość Temat projektowy:
Paweł Majak Asc. Director Country Management Frogster Online Gaming GmbH Rynek MMO w Polsce z perspektywy Europy Zachodniej.
Nazwa projektu Osoba Projekt finansowany ze środków Miasta Gdańsk Sponsor.
Sporządzamy biznesplan
Analiza i planowanie startegiczne 3
Warszawa 2010 Zgłoszenie w kategorii Telemarketing Tytuł projektu: Klient: Nazwa kategorii: Numer kategorii:
Mgr Mirosław Przewoźnik. Fundusz Inicjatyw Obywatelskich powstał w 2005 r. w celu pobudzania oraz wspierania rozwoju inicjatyw obywatelskich. W okresie.
Decyzje cenowe Przedsiębiorstwa Turystycznego
Decyzje cenowe przedsiębiorstwa turystycznego
Planowanie przepływów materiałów
Telemarketerroku.pl | | Zgłoszenie do nagrody specjalnej ZŁOTA SŁUCHAWKA 2014 Tytuł projektu: Klient: (w przypadku usługowego.
Strategia przedsiębiorstwa
Program Operacyjny KAPITAŁ LUDZKI Priorytet IV Szkolnictwo Wyższe i Nauka Dział Rozwoju Kadry Naukowej Narodowe Centrum Badań i Rozwoju.
Zgłoszenie do nagrody specjalnej ZŁOTA SŁUCHAWKA 2015 Tytuł projektu: Klient: (w przypadku usługowego call center)
Analiza finansowa przedsiębiorstwa (2)
Prezentacja pomysłu WPISAĆ NAZWĘ POMYSŁU Przedmiot biznesu TU UZUPEŁNIA POMYSŁODAWCA.
Kultura innowacji - budowanie przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstw.
Commercial Consulting to firma doradcza, wspierająca każdy rodzaj biznesu. Gwarantujemy skuteczne i profesjonalne rozwiązania, wsparcie merytoryczne oraz.
Fundusz Inicjatyw Obywatelskich Konkurs FIO 2016 Ministerstwo Pracy i Polityki Społecznej Departament Pożytku Publicznego 1.
Sprzedaż lokalnych produktów trystycznych WARSZAWA_27_10_2015.
PROJEKT X OPISAĆ PROJEKT J EDNYM Z DANIEM Fundusz StartMoney.
Wprowadzenie akcji na NewConnect Zainwestuj w SEKA S.A. 7 października 2011 r.
Czego można nauczyć się za pośrednictwem OWES? Ewelina Polak, Barbara Parzonka-Przybyło, Marcin Sanetra Szczyrk, r.
BIZNESPLAN OPRACOWAŁA: DOROTA PIEKARSKA
Dobre praktyki oraz najczęstsze błędy popełniane przez przedsiębiorców r. Piotr Nędzewicz.
Analiza finansowa przedsiębiorstwa (2). Model Du Pont’a ROE - Syntetyczny wskaźnik efektowności firmy (z punktu widzenia inwestora)
[Tytuł – najlepiej aby jak najtrafniej oddawał opisywane rozwiązanie ] [Imię i nazwisko os. prezentującej] [Nazwa start-upu/przedsiębiorstwa] Warsztat.
NAZWA WYNIKU (tytuł zgodnie z informacją podaną do ewidencji PK, nr ewid. PK) NAZWA PROJEKTU/WYNIKU (nienaukowy tytuł informujący o zastosowaniu.
[Tytuł – najlepiej aby jak najtrafniej oddawał opisywane rozwiązanie]
Nazwa, logo i motto firmy
Tytuł – [najlepiej aby jak najtrafniej oddawał opisywane rozwiązanie]
INKUBATOR INNOWACYJNOŚCI + „Tytuł pracy przedwdrożeniowej”
Biuro eksportowe w Tureckiej Izbie Gospodarczej
Tytuł – [najlepiej aby jak najtrafniej oddawał opisywane rozwiązanie]
Tytuł – [najlepiej aby jak najtrafniej oddawał opisywane rozwiązanie]
Wprowadzenie do dyskusji panelowej: Konkurencja i współpraca w łańcuchach dostaw żywności na rynku wewnętrznym UE i na rynkach krajów trzecich Forum.
Prezentacja biznesplanu
Tytuł – [najlepiej aby jak najtrafniej oddawał opisywane rozwiązanie]
INKUBATOR INNOWACYJNOŚCI + „Tytuł pracy przedwdrożeniowej”
ZARZĄDZANIE MARKETINGOWE
[Nazwa produktu] Plan marketingowy
Prezentacja biznesplanu
Prezentacja biznesplanu
Tytuł spotkania firmowego
Tytuł – [najlepiej aby jak najtrafniej oddawał opisywane rozwiązanie]
Tytuł – [najlepiej aby jak najtrafniej oddawał opisywane rozwiązanie]
Nazwa firmy.
Zapis prezentacji:

opis projektu jednym zdaniem Tytuł projektu opis projektu jednym zdaniem Zasady tworzenia prezentacji dla Grupy SATUS Venture: prezentację przygotowuje pomysłodawca wyłącznie w sieci na wzorze udostępnionym przez SATUS Venture w Google Apps; każda prezentacja zawiera dokładnie 10 slajdów sporządzonych z wykorzystaniem niniejszego wzoru; autor nie może zmieniać kroju ani wielkości czcionek; klip video na slajdzie 4 powinien zostać zastąpiony poprzez odpowiedni (maksymalnie 2 minutowy) bądź usunięty.

Problem/Potrzeba Rynkowa opis głównego problemu/potrzeby rynkowej informacja jak z problemem/radzimy sobie dziś opis pozostałych problemów i potrzeb rynkowych

Rozwiązanie problemu: Prezentacja Produktu/Usługi opis oferowanego produktu/usługi opis jak i dlaczego zaspokajamy istniejącą potrzebę rynkową jakie inne potrzeby zaspokaja produkt/usługa krótka specyfikacja video

Rynek opis/charakterystyka rynku docelowego profil klienta docelowego obecna sytuacja na rynku&trendy&prognozy zakładana pozycja na rynku i dynamika jej osiągania

Konkurencja opis głównych konkurentów obszary naszej przewagi nad konkurencją obszary przewagi konkurencji nad nami bariery wejścia dla konkurencji

Dotychczas zrealizowane & planowane działania i poniesione nakłady opis działań zrealizowanych dotychczas opis zadań do zrealizowania poniesione nakłady

Model biznesowy sposoby monetyzacji główne kanały dystrybucji polityka cenowa sposoby obsługi posprzedażowej obecna i planowane linie produktowe

Podstawowe informacje finansowe etapy walidacji i kamienie milowe zakładane koszty stałe i zmienne planowane przychody & zyski (3 lata) warunki osiągnięcia progu rentowności

kluczowi doradcy lub inwestorzy branżowy Zespół oraz Partnerzy przedstawienie pomysłodawców, ich dotychczasowe doświadczenie - w szczególności kluczowe kompetencje dla sukcesu projektu kluczowi doradcy lub inwestorzy branżowy

Oferta Inwestycyjna (wypełnia Fundusz) udziały funduszu oferta koinwestycji