OTWARTY KONKURS OFERT DZIENNYCH OPIEKUNÓW

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Zadania i rola specjalistycznych ośrodków wsparcia dla ofiar przemocy w rodzinie wynikające z przepisów prawnych - na przykładzie ośrodków działających.
Advertisements

1. Podstawy prawne: - ustawa z dnia 7 kwietnia 1989 r.  Prawo o stowarzyszeniach, (Dz.U j. t. z późn. zm.) - ustawa z dnia 25 czerwca 2010 r.
Opieka nad dziećmi do lat 3
Zasady wyboru podręczników przez nauczycieli.
przeprowadzonych w przedszkolach województwa wielkopolskiego
" Zrównoważony rozwój sektora rybołówstwa i nadbrzeżnych obszarów rybackich 2007 – 2013 OŚ priorytetowa IV Zrównoważony rozwój obszarów zależnych od rybactwa.
Inwestowanie w rozwój instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 Departament Polityki Rodzinnej Wspieranie rozwoju usług opieki nad dziećmi w wieku.
Ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych
DOKUMENTACJA PRZEBIEGU NAUCZANIA
DOKUMENTACJA PRZEBIEGU NAUCZANIA
DOKUMENTACJA PRZEBIEGU NAUCZANIA
Zlecanie zadań organizacjom pozarządowym
Realizacja planu kontroli agencji zatrudnienia z terenu województwa pomorskiego przez Wojewódzki Urząd Pracy w Gdańsku za okres od r. do
Zasady ubiegania się o grant na wizyty studyjne krok po kroku.
PRAWIDŁOWO WYPEŁNIONA OFERTA
ROZPORZĄDZENIE RADY MINISTRÓW
REJESTR DZIAŁAŃ RATOWNICZYCH
BIURA PODRÓŻY OPRACOWAŁA: D.DUNIEWICZ-KUFEL
Sposób na sukces? Przykład Fundacji Drugi Domek
Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki.
Dalej. Wejdź na stronę internetową uczelni. Znajdź zakładkę REKRUTACJA 2010/2011 Załóż swoje konto – otrzymasz login i hasło dostępu. dalejwstecz.
Innowacje pedagogiczne w szkołach ponadgimnazjalnych
Bytów, 7 grudnia 2011 r. SZKOLENIE DLA ORGANIZACJI POZARZĄDOWYCH.
możliwość składania oferty wspólnej – tj.: jednej oferty przez kilka podmiotów; zmiany w części III. Szczegółowy zakres rzeczowy zadania publicznego proponowanego.
PAŃSTWOWA INSPEKCJA SANITARNA
Wykorzystanie dróg w sposób szczególny:
Kontrole przeprowadzone przez Wydział Nadzoru Pedagogicznego ds. kontroli w roku szkolnym 2010/ 2011 Kuratorium Oświaty w Kielcach.
WYDZIAŁ KSZTAŁCENIA PRZEDSZKOLNEGO, PODSTAWOWEGO I GIMNAZJALNEGO Gdańsk, dnia 26 sierpnia 2008 r. Kuratorium Oświaty w Gdańsku.
Niepubliczne przedszkola I inne formy wychowania przedszkolnego
Innowacje pedagogiczne w przedszkolach
EDUKACJA W ZAKRESIE UDZIELANIA PIERWSZEJ POMOCY W SZKOŁACH
WNIOSEK O URUCHOMIENIE ŚRODKÓW ZASADY SKŁADANIA I ROZLICZANIA
Usługi BDO - odpowiedź na realne potrzeby rynku
Wstęp Dlaczego zmieniły się zasady rekrutacji do przedszkoli i szkół publicznych? Od dnia 18 stycznia 2014 roku obowiązuje znowelizowana ustawa o systemie.
USO: odraczanie od obowiązku szkolnego obecnie
STAŻE Z MOŻLIWOŚCIĄ WYPŁATY STYPENDIUM STAŻOWEGO PRAKTYCZNY PORADNIK, CZYLI CO ZROBIĆ ŻEBY DOSTAĆ SIĘ NA STAŻ?
Wojewódzki Urząd Pracy w Olsztynie Wojewódzki Urząd Pracy w Olsztynie Reforma sieci EURES- nowe możliwości dla agencji zatrudnienia Aneta Majbańska Doradca.
2/13 Portal Podatkowy e-Deklaracje 2.
WNIOSKI O ODZNACZENIA PAŃSTWOWE I RESORTOWE Informacje nt
1. Działanie 4.1/413 Wdrażanie lokalnych strategii rozwoju PROW 2007 – 2013 dla małych projektów, tj. operacji, które nie odpowiadają warunkom przyznania.
Pracownicze dane osobowe
Urząd Skarbowy w Rybniku
PROCEDURA WYBORU OFERT W GMINIE MIASTA SOPOTU SPOTKANIE KONSULTACYJNE 16 LUTY 2015 R.
Procedura podejmowania działalności gospodarczej
 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług ochroniarskich i usług portierskich na terenie domów pomocy społecznej, wchodzących.
Opracował :© 2014 Jerzy Płatakis Biuro Spraw Studenckich Centrum Kształcenia i Obsługi Studiów UMCS na rok akademicki 2014/2015 WYPEŁNIANIE FORMULARZA.
HARCERSKA AKCJA LETNIA. „ROZPORZĄDZENIE MINISTRA EDUKACJI NARODOWEJ z dnia 21 stycznia 1997 roku w sprawie warunków, jakie muszą spełniać organizatorzy.
1 Instrukcja wypełniania Umowy o prowadzenie z funduszami Legg Mason Materiał do użytku wewnętrznego pełnomocników.
Ul. Basztowa 22, Kraków tel , fax NIEODPŁATNA POMOC PRAWNA [ustawa z dnia 5 sierpnia 2015 r. o nieodpłatnej.
Akty prawne Ustawa z dnia 26 stycznia 1982 r.
Techniki informacji i komunikacji Ćwiczenia nr 7 Mgr Anna Materla Krajowy Rejestr Sądowy. CEIDG. Uniwersytet Wrocławski Wydział Prawa, Administracji i.
Opracował :© 2015 Jerzy Płatakis Biuro Spraw Studenckich Centrum Kształcenia i Obsługi Studiów UMCS na rok akademicki 2015/2016 WYPEŁNIANIE FORMULARZA.
Kryteria rekrutacji do klas pierwszych ogólnodostępnych oraz integracyjnych gimnazjów prowadzonych przez Miasto Poznań.
to 500 złotych miesięcznie na drugie i kolejne dziecko do ukończenia 18 roku życia Rodziny o niskich dochodach otrzymają także wsparcie na pierwsze dziecko.
Joanna Król Kuratorium Oświaty we Wrocławiu ZMIANY W PROCEDURACH ZGŁASZANIA WYPOCZYNKU I WYCIECZEK VI Dolnośląska Konferencja Promocji Turystyki „Bezpieczne.
Kształcenie podyplomowe pielęgniarek i położnych w obszarach związanych z potrzebami epidemiologiczno- demograficznymi – System SOWA Dorota Ludorowska.
Procedura rejestracji firmy Przed zarejestrowaniem firmy, ale kiedy nabrała ona już określonych kształtów przedsiębiorca powinien:  zdecydować co będzie.
Podstawy prawne Ustawa z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (tekst jednolity: Dz. U
Portal Ogłoszeń ARiMR 10 maja 2017 r. Warszawa.
Lekarska ambulatoryjna opieka rehabilitacyjna
DOKUMENTACJA PROCESU KSZTAŁCENIA
do szkół ponadgimnazjalnych
Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 27 października 2009 r. w sprawie wymagań, jakim powinna odpowiadać osoba zajmująca stanowisko dyrektora.
ROZPORZĄDZENIE MINISTRA EDUKACJI NARODOWEJ Z DNIA 29 SIERPNIA 2014 R
Warmińsko-Mazurski Urząd Wojewódzki w Olsztynie
Realizacja projektów – etap podpisania umowy o dofinansowanie projektu
INFORMACJE O SZKOŁACH, DOKUMENTY,
Systemy internetowe do obsługi projektów
Portal Ogłoszeń ARiMR 10 maja 2017 r. Warszawa.
Wydział Prawa, Administracji i Ekonomii
Zapis prezentacji:

OTWARTY KONKURS OFERT DZIENNYCH OPIEKUNÓW Instrukcja wypełniania formularza oferty

INFORMACJE WSTĘPNE Ofertę składa się na formularzu zatwierdzonym przez Ministerstwo Pracy i Polityki Społecznej Ofertę należy wypełnić czytelnie, tzn. maszynowo, komputerowo lub czytelnym pismem. Wszystkie pola oferty musza być wypełnione; w przypadku gdy dane pole nie będzie wypełnione, piszemy „nie dotyczy”, a w przypadku pól liczbowych wpisujemy cyfrę „0”. Wielkość „pól opisowych” można dostosować do swoich potrzeb, jednak niedopuszczalne jest nanoszenie jakichkolwiek zmian we wzorze formularza oferty.

Należy podać przedmiot działalności CZĘŚĆ I Dane oferenta: 2) forma prawna: ( ) stowarzyszenie ( ) fundacja ( ) kościelna osoba prawna ( ) kościelna jednostka organizacyjna ( )spółdzielnia socjalna ( ) inna ……osoba fizyczna…….. nazwiska i imiona osób upoważnionych do reprezentowania oferenta …wypełniamy jeżeli jest osoba, którą chcemy upoważnić do reprezentowania (dot. głównie instytucji) – konieczne jest dołączenie PEŁNOMOCNICTWA dla tej osoby 7) osoba upoważniona do składania wyjaśnień dotyczących oferty (imię i nazwisko oraz nr telefonu kontaktowego) …jeżeli mamy wyznaczoną osobę do kontaktu (jeśli nie, swoje dane) 9) jeżeli oferent prowadzi działalność gospodarczą: a) numer wpisu do rejestru przedsiębiorców b) przedmiot działalności gospodarczej   Należy podać przedmiot działalności

Dotyczy jedynie ofert wspólnych; jeden podmiot wpisuje „nie dotyczy” CZĘŚĆ II Informacja o sposobie reprezentacji oferentów wobec organu administracji publicznej wraz z przytoczeniem postawy prawnej. Dotyczy jedynie ofert wspólnych; jeden podmiot wpisuje „nie dotyczy”

CZĘŚĆ III Szczegółowy zakres rzeczowy zadania publicznego proponowanego do realizacji 1) Krótka charakterystyka zadania publicznego Zapewnienie dziecku w wieku od 20 TYGODNI do lat 3 opieki w warunkach bytowych zbliżonych do warunków domowych; Zagwarantowanie dziecku właściwej opieki pielęgnacyjnej oraz edukacyjnej, z uwzględnieniem indywidualnych potrzeb dziecka; Prowadzenie zajęć opiekuńczo-wychowawczych i edukacyjnych, uwzględniających rozwój psychomotoryczny dziecka, właściwych do wieku dziecka. Zapewnienie dzieciom bezpieczeństwa podczas sprawowanej opieki Sprawowani opieki w dni powszednie, od poniedziałku do piątku maksymalnie 10 h dziennie, w godzinach dostosowanych do potrzeb rodziców/opiekunów prawnych (uczestników projektu), tj. …………………………….. Pozostawanie gotowości do świadczenia zastępstw za innego opiekuna w dni powszednie, od poniedziałku do piątku przez maksymalnie 10 h dziennie, w godzinach …………………………

Oraz wszystkie istotne informacje na temat odbiorców wsparcia CZĘŚĆ III 2) Opis grup adresatów zadania publicznego Należy wpisać: Ilość uczestników projektu – rodziców, których dziećmi dzienny opiekun chce się zajmować jednocześnie; Wiek dzieci; Oraz wszystkie istotne informacje na temat odbiorców wsparcia

CZĘŚĆ III 3) Informacja, czy w ciągu ostatnich 5 lat oferent otrzymał dotację na dofinansowanie inwestycji związanych z realizacją zadania publicznego z podaniem inwestycji, które zostały dofinansowane, organu który udzielił dofinansowania oraz daty otrzymania dotacji Należy wpisać, jeżeli taką dotację otrzymano; jeżeli nie wpisujemy „nie dotyczy”

CZĘŚĆ III 4) Zakładany sposób realizacji celów zadania publicznego Należy odwołać się do pkt. 1) i rozszerzyć opis w nim zawarty. Należy sporządzić przykładowe scenariusze zajęć z dziećmi do roku, od roku do 2 lat i powyżej 2 lat

Należy wskazać dokładny adres miejsca opieki CZĘŚĆ III 5) Miejsce realizacji zadania publicznego Należy wskazać dokładny adres miejsca opieki

CZĘŚĆ III 6) Opis poszczególnych działań w zakresie realizacji zadania publicznego Należy szczegółowo opisać następujące działania w ramach opieki nad dziećmi do lat 3: organizacja posiłków, zagwarantowanie bezpieczeństwa (np. praca wolontariusza), zagwarantowanie dzieciom właściwej opieki pielęgnacyjnej, sposób prowadzenie zajęć, sposób organizacji spacerów, współpraca z rodzicami, plan dnia, zabawy z dziećmi, obcowanie dziecka z kulturą, prowadzenia dziennika zajęć, dziennika obecności

Zadanie publiczne realizowane w okresie od 13.12.2013 do 31.12.2014 CZĘŚĆ III 7) Termin realizacji zadania publicznego Zadanie publiczne realizowane w okresie od 13.12.2013 do 31.12.2014

CZĘŚĆ IV Inne wybrane informacje dotyczące zadania publicznego 1) Zasoby kadrowe przewidywane do wykorzystania przy realizacji zadania publicznego Należy opisać swoje wykształcenie i doświadczenie zawodowe, w szczególności uwzględniając kompetencje i doświadczenie związane z opieką nad dziećmi w wieku do lat 3; cechy charakteru, które będą pomocne przy sprawowaniu opieki; dodatkowe kwalifikacje; DO WNIOSKU NALEŻY DOŁĄCZYĆ KOPIE DYPLOMU, ŚWIADECTW PRACY EWENTUALNE REFERENCJE informacje o posiadaniu badań sanitarno-epidemiologicznych, badan lekarskich ! opis dotyczy także wolontariusza, jeśli deklarujemy korzystanie z jego pomocy w trakcie sprawowania opieki !

CZĘŚĆ IV 2) Zasoby rzeczowe oferenta przewidywane do wykorzystania przy realizacji zadania Rodzaj budynku: ………………blok/kamienica/dom…………………… Metraż lokalu/mieszkania: …………w m²………………………………. Metraż oraz ilość pokoi, które będą wykorzystywane do świadczenia opieki …… w m² …………. Metraż lokalu w przeliczeniu na jedno dziecko ………… w m²/1 dziecko…………… Piętro, na którym znajduje się lokal ……………………………………….. Dostęp do windy TAK NIE Dostępność do placu zabaw TAK NIE Dostępność do ogrodu TAK NIE Posiadam warunki lokalowe zapewniające bezpieczną opiekę nad dziećmi tj. : a) w lokalu nie znajdują się zwierzęta które mogłyby potencjalnie stworzyć zagrożenie dla dzieci (np. poprzez ugryzienie, podrapanie, alergię itp.); TAK NIE b) Lokal posiada aktualne przeglądy instalacji gazowej i pozytywną opinię kominiarską; TAK NIE c) Lokal posiada łazienkę oraz kuchnię wykorzystywane do świadczenia opieki; Jest odpowiednia przestrzeń do zabawy, wypoczynku dla dzieci oraz miejsce na sprzęt (łóżeczka, regał na zabawki, przewijak, kosze na śmieci);TAK NIE e) W lokalu w godzinach sprawowania opieki znajdować się będą inne osoby? Jeśli tak proszę wpisać kim są te osoby, stopień pokrewieństwa i czy były skazane prawomocnym wyrokiem za przestępstwo umyślne. SZCZEGÓŁOWY OPIS LOKALU należy dokładnie opisać lokal przeznaczonych do sprawowania opieki, zaplecze higieniczne, inne istotne elementy takie jak np. bliskość parku, placu zabaw, z dala od ruchliwej drogi, itp., posiadane wyposażenie

CZĘŚĆ IV 3) Dotychczasowe doświadczenia w realizacji zadań publicznych podobnego rodzaju (ze wskazaniem, które z tych zadań realizowane były we współpracy z administracją publiczną Należy podać informację, czy oferent bezpośrednio wykonujący zadanie wykonywał zadanie podobnego rodzaju. Jeśli tak, należy opisać rodzaj zadania, okres jego realizacji, miejsce, skalę i wartość zadania podobnego rodzaju. Dodatkowo wskazany jest opis kwalifikacji (pielęgniarka, położna, nauczyciel wychowania przedszkolnego, nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej , pedagog opiekuńczo – wychowawczy) oraz przedstawienie referencji.

CZĘŚĆ V Oświadczenia: w ramach składanej oferty przewiduję pobieranie/niepobieranie opłat od adresatów zadania; oferent jest związany niniejszą ofertą do dnia ..... 31.12.2014 r. .....; w zakresie związanym z otwartym konkursem ofert, w tym z gromadzeniem, przetwarzaniem i przekazywaniem danych osobowych, a także wprowadzaniem ich do systemów informatycznych, osoby, których te dane dotyczą, złożyły stosowne oświadczenia zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, z późn. zm.); oferent składający niniejszą ofertę nie zalega/zalega z opłacaniem należności z tytułu zobowiązań podatkowych/składek na ubezpieczenia społeczne; dane określone w części I niniejszej oferty są zgodne z Krajowym Rejestrem Sądowym/właściwą ewidencją;

CZĘŚĆ V Oświadczenia: nie zalegam / zalegam z opłacaniem należności z tytułu zobowiązań podatkowych/składek na ubezpieczenia społeczne; /niepotrzebne skreślić/ wszystkie podane w ofercie oraz załącznikach informacje są zgodne z aktualnym stanem prawnym i faktycznym; wyrażam zgodę na ewentualne przeprowadzenie wywiadu środowiskowego o którym mowa w art. 39 ust. 3 ustawy z dnia 4 lutego 2011 r. o opiece nad dziećmi w wieku do lat 3. Wywiad środowiskowy będzie przeprowadzany na zlecenie w celu weryfikacji spełnienia warunków, o których mowa w art. 39 ust. 1 ustawy z dnia 4 lutego 2011 r. o opiece nad dziećmi w wieku do lat 3 (Dz. U. Nr 45, poz. 235, z późn. zm)

ZAŁĄCZNIKI Kserokopia dowodu osobistego poświadczona przez oferenta za zgodność z oryginałem. Oświadczenie o spełnianiu kryteriów określonych w art. 39 ust. 1 ustawy z dnia 4 lutego 2011 r. o opiece nad dziećmi w wieku do lat 3. oświadczenie Dokument/y potwierdzające kwalifikację kandydata na dziennego opiekuna zgodnie z art. 39 ust. 1 pkt. 6 Ustawy z dnia 4 lutego 2011 o opiece nad dziećmi do lat 3. oświadczenie + zaświadczenie o ukończeniu szkolenia Oświadczenie o posiadaniu warunków lokalowych zapewniających bezpieczną opiekę nad dziećmi - dotyczy lokalu, w którym będzie sprawowana opieka. oświadczenie Dokument lub kserokopia dokumentu poświadczona przez oferenta za zgodność z oryginałem wskazujący tytuł prawny oferenta do lokalu, w którym będzie sprawowana opieka na dzień składania oferty. Zaświadczenie o niekaralności za przestępstwo umyślne. z KRK Kserokopię książeczki sanitarno-epidemiologicznej ważną przez okres nie krótszy niż 6 m-cy od dnia złożenia oferty - poświadczona przez oferenta za zgodność z oryginałem. Zaświadczenie lekarza medycyny pracy o braku przeciwwskazań do podjęcia pracy w charakterze dziennego opiekuna ważne przez okres nie krótszy niż 12 m-cy od dnia złożenia oferty. Oświadczenie, że kandydat wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r. nr 101 poz. 926 z późn. zmianami) w celach przeprowadzania konkursu na dziennego opiekuna.   oświadczenie

Krajowy Rejestr Karny ul. Komandorska 16 opłata: 50 zł

OSKŁADKOWANIE UMOWY ZLECENIA Od umowy zlecenia należne są składki: emerytalno-rentowe – obowiązkowe zdrowotne – obowiązkowe podatek chorobowe – dobrowolne

DZIĘKUJĘ ZA UWAGĘ