SPOTKANIE Z RODZICAMI 29.11.2007. OGÓLNE INFORMACJE O SPRAWDZIANIE Data sprawdzianu – 8 kwietnia 2008 roku Czas pracy – 60 minut Liczba punktów do uzyskania.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
I część 1.
Advertisements

WYNIKI SPRAWDZIANU W SZKOŁACH PODSTAWOWYCH GMINY TRYŃCZA W ROKU 2012.
WYNIKI EGZAMINU GIMNAZJALNEGO Z JĘZYKA NOWOŻYTNEGO ROK SZKOLNY 2009/2010.
MOJA SZKOŁA W LICZBACH.
Obowiązkowy egzamin maturalny z matematyki od 2010 roku
Podczas sprawdzianu badano umiejętności z następujących obszarów:
Liczby pierwsze.
PROGRAM OPERACYJNY KAPITAŁ LUDZKI Priorytet III, Działanie 3.2
Obowiązkowy Egzamin z Matematyki Obowiązkowy Egzamin z Matematyki 2010.
5 kwietnia 2011 roku odbył się kolejny ogólnopolski sprawdzian dla uczniów klas szóstych szkoły podstawowej. Został on zorganizowany i przeprowadzony na.
ZASADY REKRUTACJI DO GIMNAZJUM NA ROK SZKOLNY 2007/2008.
UKŁADY SZEREGOWO-RÓWNOLEGŁE
E-learning czy kontakt bezpośredni w szkoleniu nowych użytkowników bibliotek uczelni niepaństwowych? EFEKTYWNOŚĆ OBU FORM SZKOLENIA BIBLIOTECZNEGO W ŚWIETLE.
Transformacja Z (13.6).
Informacje ogólne Zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 30 kwietnia 2007r w sprawie warunków i sposobie oceniania, klasyfikowania.
WYNIKI SPRAWDZIANU SZÓSTOKLASISTY 2010 DLA SZKOŁY.
Wyniki sprawdzianu i egzaminu gimnazjalnego w 2013r
Wyników sprawdzianu szóstoklasistów z dn r. Analiza.
Osiągnięcia uczniów klasy szóstej, którzy przystąpili do sprawdzianu w kwietniu 2010 roku WOJEWÓDZTWO KUJAWSKO-POMORSKIE WOJEWÓDZTWO KUJAWSKO-POMORSKIE.
EWALUACJA WSPÓŁPRACY Z RODZICAMI PROWADZONEJ PRZEZ SZKOŁĘ
MOJA SZKOŁA W LICZBACH Prezentacja projektu z zakresu przedmiotów przyrodniczych: matematyka, biologia, chemia. Projekt wykonała: Monika Wojtyła, kl.
Obliczamy czas.
Wewnątrzszkolny system oceniania
1 Zdjęcia ze stron: Spotkanie dotowane w ramach: Programu Rozwoju Samorządów Salamon Consulting.
Zbigniew Gruszka. prezentacja Tablica 1 Wykształcenie słuchaczy Podstawowe 9 osób (1,1%) Średnie 201 osób (40,7%) Wyższe 300 osób (53,6%) Nieznane 32.
WYNIKI ANKIETY PRZEPROWADZONEJ WŚRÓD DZIENNIKARZY OCENIAJĄCYCH PRACĘ DZIAŁÓW PR SPÓŁEK GRUPY PKP OPRACOWANIE: BIURO MARKETINGU I KOMUNIKACJI SPOŁECZNEJ.
1 Zdjęcia ze stron: Spotkanie dotowane Salamon Consulting.
ćwiczenia, mgr inż. Mateusz Molasy B4 4.23
czyli szkolenie dla tych, co nie mają czasu
ZESPÓŁ SZKÓŁ OGÓLNOKSZTAŁCACYCH NR 11 W SOSNOWCU PODSUMOWANIE ANKIETY DLA UCZNIA – WARSZTAT PRACY NAUCZYCIELI.
MATURA 2007 raport ZESPÓŁ SZKÓŁ I PLACÓWEK KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO.
WYNIKI PRÓBNEGO SPRAWDZIANU W KLASACH VI 27 LISTOPADA 2012R. ILOŚĆ UCZNIÓW W KLASACH VI126 ILOŚĆ UCZNIÓW PISZĄCYCH PRÓBNY SPRAWDZIAN124.
1.
Osiągnięcia uczniów klasy szóstej, którzy przystąpili do sprawdzianu w kwietniu 2010 roku WOJEWÓDZTWO POMORSKIE WOJEWÓDZTWO POMORSKIE wrzesień 2010.
Ewaluacja 2011/2012 semestr II Profil szkoły.
Analiza wyników sprawdzianu ‘2013
1. ŁATWOŚĆ ZADANIA (umiejętności) 2. ŁATWOŚĆ ZESTAWU ZADAŃ (ARKUSZA)
STRATEGIE OCENIANIA KSZTAŁTUJACEGO
Ocenianie kształtujące w Miejskiej Szkole Podstawowej im
ANALIZA EGZAMINU GIMNAZJALNEGO 2013 GIMNAZJUM IM
Wyników sprawdzianu szóstoklasistów z dn r. Analiza.
Analiza ankiety dla uczniów klas V.
Ocenianie Kształtujące
Historia Nauczyciel Katarzyna Waszczyk
Test uzależnienia od komputera Przy każdym stwierdzeniu możesz wybrać tylko jedną odpowiedź (tak lub nie).
WYNIKI ANONIMOWEJ ANKIETY „BEZPIECZEŃSTWO W SIECI”
WYNIKI ANKIETY ewaluacyjnej dla nauczyciela: W jaki sposób analiza wyników sprawdzianu wpływa na planowanie i podejmowanie działań przez nauczycieli? kwiecień.
Sprawozdanie z testu kompetencji klas szóstych październik 2012r.
1 Analiza wyników sprawdzianu ‘2014 Zespół Szkolno-Przedszkolny w Krowiarkach – XI 2014 – XI 2014 Opracował: J. Pierzchała.
KINDERMAT 2014 „Matematyka to uniwersalny język, za pomocą którego opisany jest świat”
O SPRAWIEDLIWOŚCI W OCENIANIU. PODSTAWA PRAWNA 1. Rozporządzenie 2. Statut Szkoły.
Porównanie z rokiem  Skala staninowa (od ang. standard nine), standardowa dziewiątka – dziewięciostopniowa skala testu psychologicznego znormalizowana.
ZOSTAŃ SPORTOWYM KOKSEM SP 11 TYM KTÓRY OCZARUJE KOMISJĘ SĘDZIOWSKĄ.
ANKIETA ZOSTAŁA PRZEPROWADZONA WŚRÓD UCZNIÓW GIMNAZJUM ZPO W BORONOWIE.
1. Czego będziemy się uczyć na lekcjach matematyki w klasie czwartej?
SPRAWDZIAN W KLASIE VI. INFORMACJE DLA RODZICÓW Termin sprawdzianu Termin sprawdzianu 2 kwietnia 2009 roku (czwartek) godz godz Termin dodatkowy:
wyników sprawdzianu szóstoklasistów z dn r.
Sprawdzian po klasie szóstej Informacje w pigułce Sprawdzian odbył się 4 kwietnia 2013r. Do sprawdzianu przystąpiło 42 uczniów Test składał się.
Sprawdzian po klasie szóstej INFORMACJE W PIGUŁCE Do rozwiązania było 26 zadań z języka polskiego i matematyki Maksymalnie można było uzyskać 40.
1 kwietnia 2015 roku odbył się kolejny ogólnopolski sprawdzian dla uczniów klas szóstych szkoły podstawowej. Został on zorganizowany i przeprowadzony na.
1 kwietnia 2015 roku odbył się kolejny ogólnopolski sprawdzian dla uczniów klas szóstych szkoły podstawowej. Został on zorganizowany i przeprowadzony na.
Sprawdzian został przeprowadzony 1 kwietnia 2015 r. Uczniowie, którzy z przyczyn losowych lub zdrowotnych nie przystąpili do sprawdzianu tego dnia, pisali.
M – jak motywacja EWALUACJA WEWNĘTRZNA OBSZAR SKUTECZNOŚĆ PLANOWANIA I REALIZOWANIA PROCESÓW EDUKACYJNYCH W SZKOLE DZIAŁANIA NAUCZYCIELI PODEJMOWANE W.
Ocenianie Kształtujące
Jak pomóc dziecku w nauce. pedagog: Halina Gromek
Podczas sprawdzianu badano umiejętności z następujących obszarów:
wyników sprawdzianu szóstoklasistów z dn R.
PRZEDMIOTOWY SYSTEM OCENIANIA
Technologia informacyjna
Wewnątrzszkolne Ocenianie
Zapis prezentacji:

SPOTKANIE Z RODZICAMI

OGÓLNE INFORMACJE O SPRAWDZIANIE Data sprawdzianu – 8 kwietnia 2008 roku Czas pracy – 60 minut Liczba punktów do uzyskania – 40 Kodowanie pracy Udzielanie odpowiedzi na oddzielnej karcie Sprawdzian ponadprzedmiotowy

STANDARDY WYMAGAŃ CZYTANIE – maks. 10 punktów (zad. 1,5,6,8,9,10,12,17,18,19) PISANIE – maks. 12 punktów (zad. 21,25) ROZUMOWANIE – maks. 10 punktów (zad. 2,4,13,14,22,23a,23c,24) KORZYSTANIE Z INFORMACJI – maks. 2 punkty (zad. 7,11) WYKORZYSTYWANIE WIEDZY W PRAKTYCE – maks. 6 punktów (zad. 3,15,16,20,23b)

WYNIKI ZA POSZCZEGÓLNE UMIEJĘTNOŚCI

SKALA STANINOWA Na podstawie standardowej, dziewięciostopniowej, znormalizowanej skali staninowej (ang. stanine – skrót terminu standard nine, standardowa dziewiątka), ustalono dla rozkładu wyników w teście następujące przedziały: najniższy 0 – 15 pkt bardzo niski16 – 20 pkt niski21 – 24 pkt niżej średni25 – 28 pkt średni29 – 32 pkt wyżej średni33 – 35 pkt wysoki36 – 37 pkt bardzo wysoki 38 pkt najwyższy 39 – 40 pkt Średnia klasy = 26,30 punktu Średni wynik z 2002 roku = 29,49 punktu

WYNIKI UCZNIÓW

KRYTERIA PUNKTOWANIA Przy pytaniach zamkniętych dostaje się 1 punkt za każdą prawidłową odpowiedź.

KRYTERIA PUNKTOWANIA Przy pytaniach otwartych punktowane są poszczególne umiejętności np.: Zad Za zapis działania prowadzącego do obliczenia pola prostokąta – 1 punkt - Za zapis iloczynu: pole prostokąta x 40 – 1 punkt - Za poprawne obliczenie pola – 1 punkt - Za poprawne wykonanie mnożenia obliczonego pola przez liczbę 40 – 1 punkt - Podana przez ucznia liczba kursów cysterny (liczba naturalna) jest zgodna z obliczoną przez niego ilością potrzebnej wody.

DZIAŁANIA PODEJMOWANE PRZEZ SZKOŁĘ W CELU PODNIESIENIA WYNIKÓW - Zajęcia dodatkowe i zajęcia wyrównawcze z j. polskiego i matematyki (5 godzin w tygodniu) - Kupno książek ze sprawdzianami - Możliwość korzystania ze sprawdzianów w formie elektronicznej (pracownia komputerowa) - Dwa sprawdziany próbne z dokładną analizą

WYNIKI ANKIETY PRZEPROWADZONEJ WŚRÓD UCZNIÓW KLASY VI Czy jesteś zadowolony ze swoich wyników w nauce? a. tak b. nie c. to zależy od przedmiotu

WYNIKI ANKIETY PRZEPROWADZONEJ WŚRÓD UCZNIÓW KLASY VI Co robisz, aby poprawić swoje oceny? a. systematycznie przygotowuję się na każdą lekcję (niezależnie od tego czy jest sprawdzian itp.) b. poprawiam oceny z prac klasowych itp. c. proszę o pomoc nauczyciela o indywidualne wytłumaczenie mi zagadnienia, którego nie rozumiem d. jeszcze nie zacząłem poprawiania ocen

WYNIKI ANKIETY PRZEPROWADZONEJ WŚRÓD UCZNIÓW KLASY VI Czy Wasi rodzice codziennie sprawdzają czy macie odrobioną pracę domową? a. tak, codziennie b. tylko co kilka dni c. wcale tego nie sprawdzają

WYNIKI ANKIETY PRZEPROWADZONEJ WŚRÓD UCZNIÓW KLASY VI Jak rodzice pomagają Wam w nauce? a. tylko pytają czy wszystko mam zrobione b. odrabiam przy nich prace domowe/ odpytują mnie c. rozwiązują ze mną dodatkowe zadania d. jeśli czegoś nie rozumiem, to tłumaczą jak ich o to poproszę e. zadają dodatkowe zadania f. nic nie robią

WYNIKI ANKIETY PRZEPROWADZONEJ WŚRÓD UCZNIÓW KLASY VI Czy jeżeli rodzice tylko pytają się o to czy odrobiliście pracę domową (bez zaglądania w zeszyt), to zdarzyło Wam się ich okłamać? a. tak, kilka razy ich okłamałem b. nie sprawdzają zeszytów, więc często mówię, że nie było nic zadane lub że już odrobiłem c. nigdy ich nie okłamałem

WYNIKI ANKIETY PRZEPROWADZONEJ WŚRÓD UCZNIÓW KLASY VI Czy chciałbyś poprawić swoje oceny? a. tak b. nie c. trudno powiedzieć

WYNIKI ANKIETY PRZEPROWADZONEJ WŚRÓD UCZNIÓW KLASY VI Jak sądzisz, z czego wynikają Twoje problemy z nauką? I Mam inne zainteresowania/zajęcia i nie starcza mi czasu na naukę. – 46 % II Nie chcę się uczyć, bo nie rozumiem po co. – 0 % III Jestem zmęczony i dlatego nie mogę się uczyć. – 4 % IV Mam słabą pamięć - nic nie wchodzi mi do głowy. – 12 % V W domu umiem, a przy odpowiedzi wszystko zapominam. – 33 % VI Uczę się całe wieczory, często do późna w nocy, a następnego dnia nic z tego nie pamiętam. – 4 % VII Kiedyś były na lekcjach łatwe rzeczy - to umiałem, a to co jest teraz jest tak trudne, że i tak nie zapamiętam. – 4 % VIII Często opuszczam lekcje, a potem nie mogę nadrobić zaległości. – 4 % IX W domu nie mam warunków do nauki (dużo obowiązków, młodsze rodzeństwo). X Gdy proszę rodziców o pomoc, to jej nie otrzymuje.

WYNIKI ANKIETY PRZEPROWADZONEJ WŚRÓD UCZNIÓW KLASY VI Jak sądzisz, z czego wynikają Twoje problemy z nauką? - Mam inne zainteresowania/zajęcia i nie starcza mi czasu na naukę. – 46 % - W domu umiem, a przy odpowiedzi wszystko zapominam. – 33 % - Mam słabą pamięć - nic nie wchodzi mi do głowy. – 12 % - Jestem zmęczony i dlatego nie mogę się uczyć. – 4 % - Uczę się całe wieczory, często do późna w nocy, a następnego dnia nic z tego nie pamiętam. – 4 % - Kiedyś były na lekcjach łatwe rzeczy - to umiałem, a to co jest teraz jest tak trudne, że i tak nie zapamiętam. – 4 % - Często opuszczam lekcje, a potem nie mogę nadrobić zaległości. – 4 % - W domu nie mam warunków do nauki (dużo obowiązków, młodsze rodzeństwo). – 4 % - Gdy proszę rodziców o pomoc, to jej nie otrzymuje. – 4 % - Nie chcę się uczyć, bo nie rozumiem po co. – 0 %