Rozwój pracownika w organizacji

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
TUTORING W PRACY NAUCZYCIELA
Advertisements

KOMPETENCJA SPOŁECZNA W ZESPOLE PROJEKTOWYM
Warsztaty psychologiczne
"Jak skutecznie zatrudniać i ukierunkować pracowników w przedsiębiorstwie !" … By Rafał Rejzerewicz.
Twórcza gmina – warsztaty muzyczne i fotograficzne w Żuławskim Ośrodku Kultury i Sportu w Cedrach Wielkich r. Projekt realizowany w ramach Osi 4 Leader.
ocenianie, które pomaga się uczyć
Co przyczyni się do mojego sukcesu w FM GROUP?
Projekt pt.: Wsparcie dla rozwoju i adaptacji na Dolnym Śląsku Realizowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego oraz krajowego wkładu publicznego.
Rola poradni w rozpoznawaniu potrzeb edukacyjnych i możliwości psychofizycznych dzieci oraz udzielaniu wsparcia merytorycznego dyrektorom w zakresie.
Budowanie wspólnoty uczących się MODUŁ VIII Sesja 8.1 Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego PROGRAM.
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Planowanie działań.
Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
WYNIKI ANKIETY W ankiecie przeprowadzonej przez Nową Przyszłość wzięło udział 106 uczniów szkoły podstawowej i gimnazjum z Zespołu Szkół im. Ks. Jerzego.
Leroy Merlin W Polsce firma Leroy Merlin rozpoczęła działalność w 1994 roku, a w 1996 otworzyła pierwszy market w Piasecznie pod Warszawą. Leroy Merlin.
Ewa Lidén Kassel Project No Presentation 2009 Narzędzie 4 i 5 Ocena umiejętności (Przedsiębiorca) (Operator) Prezentacja 2009.
Jako istotny czynnik zwiększający kapitał przedsiębiorstwa.
Wystawa Starych Zdjęć.
Budowa doznań mistycznych
DEKALOG NAUCZYCIELA.
Pt: „Czy jesteś asertywny” Opracowała mgr Agata Kwaśniewska
Prezentacja Programu Everything DiSC Facilitation System
CZYLI UWOLNIJ POTENCJAŁ
Delegacja naszej szkoły w Finlandii
KALEJDOSKOP SZANS KALEJDOSKOP MOZLIWOŚCI Szkoła Podstawowa nr 13 im. Komisji Edukacji Narodowej w Jeleniej Górze Jelenia Góra r.
Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych nr 4 w Gnieźnie
Ewaluacja 2011/2012 semestr II Profil szkoły.
ILE ZDROWIA, A ILE SPORTU W SZKOLNYM WF?
Program Operacyjny Kapitał Ludzki
O korzeniach i skrzydłach…
STATYSTYKA W NASZEJ SZKOLE
2 Projekt CWDR Rekomendacje dla WKDS Projekt 2011 – 2012 Geneza projektu.
Zarządzanie pracownikami Działu Reklamacji
ZESPÓŁ SZKÓŁ OGÓLNOKSZTAŁCĄCYCH NR 14 W ZABRZU TEMATYKA ZAJĘĆ Z ZAKRESU DORADZTWA ZAWODOWEGO w VIII Liceum Ogólnokształcącym Doradca zawodowy mgr Monika.
Doradztwo zawodowe w Publicznym Gimnazjum nr 12
Co chcieliśmy osiągnąć?
Zmiany w procesie mianowania Koordynatora
Moduł 2 Rozwijanie umiejętności pracy w grupie i komunikacji.
Jak dochodzi do zmiany? Refleksja Samoświadomość Decyzja Robię coś albo nie robię Działania, działania, działania.
Szkolny katalog motywowania uczniów do nauki. Naczelna zasada Stwórzmy możliwości osiągania drobnych sukcesów indywidualnych każdemu uczniowi.
Warsztat diagnostyczno-rozwojowy
Niewidzialne podstawy – budując kulturę szkoły, wychowujemy przyszłych zwycięzców Michelle Navarre Roel Vivit.
LIDER.
KIEROWANIE WŁASNYM ROZWOJEM – WARUNEK SUKCESU ŻYCIOWEGO
Public 1. Cele Programu  Zasilenie kadry Skanska młodymi inżynierami i specjalistami  Rozwijanie wiedzy i umiejętności zawodowych studentów uczelni.
Wizja STARLIFE Uświadomić ludziom profilaktykę zdrowia w oparciu o skarby ziemi Pobudzać innych do niezależnej przedsiębiorczości Wypracować niezależność.
Praca pedagogiczna w Zespole Szkół Usług i Przedsiębiorczości w Płocku „Walka, rywalizacja i sukces to fatalne słowa. One paraliżują nas w życiu” Krystyna.
Czy jesteś przywódcą? Liderem,... Z. Korzeniewski, DODN.
Szkoła Podstawowa nr 28 z oddziałami integracyjnymi w Lublinie Spotkanie podsumowujące.
Zarządzanie Zasobami Ludzkimi
Tropem TROPU Agnieszka Zarzycka. TROP miejscem rozwoju zawodowego i organizacją ucząca się.
Proces leczenia i powrotu do zdrowia dziecka, przebiega w naszej placówce pomyślnie, ponieważ w jednym zespole działają:
Świadome planowanie – świadomy wybór, czyli zajęcia z doradztwa zawodowego w gimnazjum Dorota Cebulak, Jolanta Wydmuch – doradca zawodowy w Gimnazjum nr.
Decyzje, plany, cele Czy istnieją decyzje racjonalne? Zniekształcenia poznawcze i heurystyki NLP- założenia podejścia Dobre formułowanie celu (well- formedness.
Zespół Szkół Nr 1 z Oddziałami Integracyjnymi w Zamościu.
Jak świadomie budować markę osobistą?. Agenda Definicja Wstęp do budowania marki Formułowanie strategii marki Narzędzia budowania marki Monitoring działań.
GRUPY LOKALNE CECHY EFEKTYWNYCH ZESPOŁÓW. 2 1– WYRAŹNY PORYWAJĄCY CEL (tracą poczucie czasu, częsta komunikacja między członkami, postęp, wywołuje dużo.
Copyright ©2012 by Oriflame Cosmetics SA.
Ro Roczny Plan Wspomagania Roczny Plan Wspomagania – plan zbudowany na bazie oferty doskonalenia realizowanej w danej szkole/ przedszkolu. RPW obejmuje.
JAKUB JAGIEŁŁO. CO TO JEST ?  Coaching jest partnerską współpracą z klientami w prowokującym do myślenia i kreatywnym procesie, który inspiruje ich.
BYĆ PRZEDSIĘBIORCZYM - nauka przez praktykę Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
AUTOR :KAROLINA PIWCZYK MOJE UCZESTNICTWO W PROJEKCIE UNIJNYM,, ZROBIMY TO SAMI’’
1. gra gamesball. ZABAWA - SPORT - TURNIEJE EMOCJE - NAGRODY - BIZNES GAMESBALL to dwustronna gra stołowa: piłka nożna i hokej. Jest doskonałym narzędziem.
JAK ZACHĘCIĆ DZIECKO DO NAUKI
Ocenianie kształtujące , jest to ocenianie , które polega na pozyskiwaniu przez nauczyciela i ucznia w trakcie nauczania potrzebnych informacji. Pozwalają.
IM. IZABELI Z CZARTORYSKICH
Projekt Kim będziesz?.
Przykłady dobrych praktyk
Raport po ocenie 360° - fragment
Szkolenie dotyczące sprzedaży
Zapis prezentacji:

Rozwój pracownika w organizacji Dialog, ocena i feedback

Poszukiwacze skarbów Materiały Piłeczka Słoniki/ kubki Instrukcja: Witamy … Będziemy potrzebowali 3 podstawionych współpracowników PW np. z firmy BPSC – zapraszamy na scenę Zaprosimy również 3 kierowników wypraw/poszukiwań ( w zamian wręczamy statuetkę pomarańczowego słonia- na zakończenie ćwiczenia) „podstawionych współpracowników” wypraszamy z Sali Instrukcje dla ochotników= kierowników wypraw: Chodzi o stałe udzielanie informacji zwrotnej „PW” na temat jego/jej działań, my ze swojej strony jako sponsorzy wyprawy będziemy wspierać kierowników. Feedback tylko negatywny 2. Feedback tylko pozytywny 3. Feedback adekwatny (jak dobrze to pozytywny jak źle to negatywny) CHOWAMY PIŁECZKĘ i zapraszamy pierwszego „PW” (należy ograniczyć czas do 3 min lub znalezienia piłeczki na 1 „PW”)

Poszukiwacze skarbów Czas trwania zadania Emocje Jak wpłynęły na Twoje działania otrzymywane informacje zwrotne? Co myślałeś o osobach udzielających feeedbacku? Gdybyś otrzymywał tego typu feedback w pracy… Zapisujemy na flip charcie wyniki w 3 kolumnach: czas i emocje

Być jak Indiana Jones!

Którędy droga… cel SMART Simple – Prosty Measurable – Mierzalny Achivable – Osiągalny Relevant – Istotny Timely defined – Określony w czasie

= Którędy droga… ocena Robimy testy ale to nie wystarcza Wyniki oceny to wskazówki! Np. karteczka na dokumencie „do poprawy”/ ocena z egzaminu bez komentarza czy podkreślonych błędów Ważne jest to KTO i W jaki sposób nam te wskazówki przekazuje (zaszyfrowana mapa, słowa wyroczni – w filmach czy książkach) Mapa nie wystarczy – zawsze jest potrzebna jakaś informacja żeby nie wpaść na liczne pułapki, które na nas czyhają podczas realizacji celu. Tym czymś dodatkowym jest feedback.

Którędy droga… feedback Struktura Odbiorca Zachowania/działania Rozwój i wzrost efektywności W biznesie nie budujemy napięcie ( punkt kulminacyjny) ale tak jak wcześniej mówiliśmy dążymy do efektywnego realizowania postawionych przed nami celów. Jak powinno wyglądać przekazanie „wskazówek” vel. Informacji zwrotnej żeby nasz pracownik wiedział o co nam chodzi to po pierwsze! A po drugie żebyśmy mogli jak najszybciej przejść do kolejnego etapu – rozwoju. Nawiązujemy do ćwiczenia otwierającego.

Którędy droga… rozwój FeedFORWARD Identyfikacja mocnych stron oraz obszarów, nad których rozwojem należy pracować. Działania rozwojowe - nie mamy wpływu na przeszłość, ale na przyszłość TAK. Ustalenie Celów SMART na ścieżce rozwoju. Cel: pokazanie że warot rozpatrywać przyszłość wykorzystywać informacje i planować rozwój

Ocena i feedback w środowisku biznesowym testy szkolenia ocena 360° Omówienie metod oceny 10 min rozwój pracowników w organizacji oraz osiąganie z sukcesem celów biznesowych jest uzależnione od wdrożonych w organizacji narzędzi typu MBO, 360, wykorzystanie testów, projekty ac, dc AC/DC spotkanie zespołu realizacja zadania

„Droga do sukcesu to skupianie się na rozwiązaniach a nie na błędach, na patrzeniu w przyszłość a nie skupianie się na tym co było, to pozwala na wzmocnienie poczucia własnej wartości tak liderów jak i pracowników.” (Marshall Goldsmith) © 2007 The A&DC Group Ltd

Dziękujemy! www.alta.pl