TARGET MEDIA ambientowe rozwiązania dla mobilnego outdoor’u

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Marketing usług transportowych
Advertisements

TVP GORZÓW WIELKOPOLSKI PARTNER W BIZNESIE
PYRLANDIA 2010 ul. Zgoda 14/8, Poznań; tel
Patronat medialny Oferta dla organizatorów imprez i koncertów
OGÓLNOPOLSKA SIEĆ NOŚNIKÓW REKLAMOWYCH
Katedra Marketingu Usług
Kampania wizerunkowa mBanku
prezentacja sieci reklamowej w grach PlayAds oferta dla reklamodawców
Województwo pomorskie –
Poradnik Przedsiębiorcy Przy wchodzeniu na rynek pierwszym krokiem jest stworzenie nazwy i logo firmy które będzie ją najpierw wyróżniało a później promowało.
Marketing elektroniczny w turystyce
Prezentacja Agencji.
Poruszamy sprzedaż. Poruszamy sprzedaż Poruszamy sprzedaż.
Copyright: Wirtualna Polska S.A. Reklama w aplikacjach mobilnych OFERTA.
skuter-mobil ambientowe rozwiązanie dla mobilnego outdoor’u
ZAPROSZENIE DO WSPÓŁPRACY w zakresie promocji firmy, oferty, marki, produktów, w lokalach należących do sieci R&C UNION.
MOBILNA REKLAMA ELE TAXI
Mobile.eu. >> O serwisie Mobile.eu © 2012 Goldbach Audience3 /Internetowy rynek samochodowy /Serwis mobile.eu oferuje klientom niezawodne narzędzie wyszukiwania.
Prezentacja miast i form promocji. Spis treści Prezentacja miast: – Sopot – Wrocław – Kraków – Zakopane – Warszawa Formy promocji: – Formy Standardowe.
Kampanie reklamowe typu DRA – nowe podejście do badań efektywności kampanii reklamowych.
Cele przedsiębiorstwa i plan marketingowy
Time Promotion Jesteśmy tam gdzie docenia się piękno… Stawiamy na jako ść …
quad-mobil ambientowe rozwiązanie dla mobilnego outdoor’u
IRROBot Football League Propozycja współpracy
OFERTA DODATKOWYCH DZIAŁAŃ REKLAMOWYCH podczas Targów dla Kościołów SACRO SILESIA Multimedia Reklama w strefie wejścia Reklama w hali targowej Reklama.
PREZENTACJA USŁUGI PRANIE Z DOWOZEM DO KLIENTA
Prezentacja Agencji. Jesteś ambitny, pragniesz odnieść sukces, cenisz solidność i szanujesz swój czas Agencja Miami Design jest dla Ciebie Twoja Firma.
` PREZENTACJA FIRMY 1.
Interactive Marketing Partner marketing
Działamy na rynku od początku 2003 roku.
Agencja ProMark Akcje promocyjne w punkcie sprzedaży.
Zespół Szkół Licealnych i Zawodowych w Olecku zaprasza do rozpoczęcia nauki w zawodzie TECHNIK OBSŁUGI TURYSTYCZNEJ ul. Gołdapska Olecko Tel.
Ambient Media Provider
Ogólnopolski system punktów, rabatów i wyjątkowych ofert dla rolników
Agenda Kształtowanie Druki reklamowe przestrzeni Ambient Sieć placówek
Publikacja jest współfinansowana przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Prezentacja jest dystrybuowana bezpłatnie Projekt.
Pozyskiwanie środków na promocję produktów regionalnych Bożena Pietras-Goc FUNDACJA PARTNERSTWO DLA ŚRODOWISKA.
Punkt Informacyjny EUROPE DIRECT - Warszawa Działalność Punktu Informacyjnego EUROPE DIRECT – Warszawa Karolina Iwińska Konsultantka Punktu.
Promocja terenów inwestycyjnych
Technik Organizacji Reklamy
A part of Business Consulting Sp. z o.o.
Oferta czystość na wyciągnięcie ręki.
Strategia Promocji.
OFERTA DLA PARTNERA FESTIWALU 4M - MIŃSK MAZOWIECKI MIASTO MUZYKI
Piknik ekologiczny w Radiu Lublin Oferta handlowa wrzesień 2007
Stowarzyszenie Gmin RP Euroregion Bałtyk Produkty i usługi kulturalne
Oferta działań ambientowych
Strategia komunikacji to nic innego, jak przekonywanie kogoś – w zamyśle klienta/ów przy pomocy określonych metod do czegoś, np. do zakupu danej oferty.
Wspieramy budowanie marki
Szanowni Państwo! Właśnie rozpoczęliście biznes i nie wiecie jak wypromować swoją firmę. Może Wasza firma ma już swoje miejsce na rynku, ale potrzebuje.
Bartłomiej Zieliński Daniel Celmer 3 TOR
BADANIA EFEKTÓW PROMOCJI SPRZEDAŻY
TECHNIK HANDLOWIEC.
Strategia Marketingowa i Handlowa KW SA
Założenia – BMC#1 Busin ess Mod el Canv as #1 Kluczowe partnerstwa Główne działaniaWartość Relacje z klientamiKlienci Dostawcy mięsaProdukcja Reklamy.
Wprowadzenie Firma On Product Publishing (OPP) jest właścicielem innowacyjnej formy etykietowania produktów, która pozwala na produkowanie Labelzine™
WYKONALI: TOKARSKI RAFAŁ, ZAWIŚLIŃSKI MARCIN, TRZCIŃSKI ROBERT, MELION KRZYSZTOF, POŁEĆ ŁUKASZ, SZYMCZAK KONRAD. IMPORT ŻARÓWEK I RECYKLING Politechnika.
Open space 1 Open space Zespół: Piotr Jaworski, Bartłomiej Kołodziejski,Piotr Kopyra, Paweł Podgórski, Radosław Matrzak, Michał Pindor.
REKLAMA MOBILNA Oferta współpracy. Dlaczego Mobile? Dotarcie do nowej grupy docelowej. Aż 40%* użytkowników poszukujących informacji z regionu, robi to.
M&E Miniprzedsiębiorstwo produkcyjno – handlowe.  Jesteśmy mini przedsiębiorstwem działającym w VIII Liceum Ogólnokształcącym im. Komisji Edukacji Narodowej.
Pierwsza w Polsce porównywarka w zakresie usług branży poligraficznej. PaperPrint.pl.
Kampania informacyjno-promocyjna „OPP na 101%”
Najlepszy adres w stolicy
Kategoria: ODWAGA W PLANOWANIU MEDIÓW
ZKM przypomnienie.
MÓJ ZAWÓD.
Oferta kursów języka rosyjskiego dla firm
Zwiększenie efektywności sprzedaży dzięki platformie do delegowania i weryfikacji zadań pracowników w sieci sprzedaży.
OFENSYWA REKLAMOWA 2015.
Materiał opracowano w ramach projektu "Szkoła praktycznej ekonomii - młodzieżowe miniprzedsiębiorstwo" realizowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach.
Zapis prezentacji:

TARGET MEDIA ambientowe rozwiązania dla mobilnego outdoor’u Prezentacja nośników oraz oferty TARGET MEDIA

Agenda Kim jesteśmy Nasz nośnik Gdzie działamy Oferta Koszty Case Study kontakt

Kim jesteśmy TM powstała w odpowiedzi na zapotrzebowanie rynku odnośnie ambientowych, niestandardowych form reklamy które stanowią uzupełnienie lub alternatywę dla kampanii na tradycyjnym outdoorze . Od początku naszej działalności oferujemy naszym Klientom ambientowy nośnik, niestandardową formę reklamy oraz pełną elastyczność co do planowania i przebiegu kampanii. Na rynku polskim działamy od 2005roku. Przeprowadziliśmy kampanie dla takich Klientów jak PTC – Heyah, Cinema City, ING Bank Śląski, Discovery, Multimedia, Meble Emilia, Troll, KC-24. Oferowana przez nas forma reklamy z dużym powodzeniem funkcjonuje na innych rynkach – Australia, Wielka Brytania, Szwajcaria, Szwecja, USA, Hiszpania oraz Ukraina.

Nasz nośnik TARGET MEDIA oferuje swoim Klientom nowatorski nośnik mobilnej reklamy zewnętrznej pod nazwą scooter-mobile. Jest to skuter zespolony z przyczepą reklamową. Taki zespół tworzy mobilny nośnik reklamy. Podstawowe zalety: Pełna mobilność, skuter może wszędzie wjechać. Atrakcyjny przyciągający wzrok wygląd, Możliwość emisji muzyki/spotu Klienta, Możliwość brandingu kierowców w stroje Klienta Możliwość dystrybucji ulotek Klienta Efektywne podświetlenie plakatu, plakat drukowany jest na folii która efektywnie podświetla się kiedy kampania prowadzona jest po zachodzie słońca

Nasz nośnik Plakat umieszczony w nośniku TARGET MEDIA jest przygotowywany przez naszą firmę na podstawie materiału dostarczonego od klienta (zapis w krzywych). Drukujemy go na foli która umożliwia efektywne podświetlenie go – kampanie po zachodzie słońca. Spot / Muzyka Klienta emitowana jest przez wysokiej jakości sprzęt audio firmy BLAUPUNKT. Działa w pełnym zakresie tonów co zapewnia nam czystą emisję spotów jak i muzyki Emisja odbywa się z odtwarzacza mp3. Kierowcami naszych skuterów są studenci – młodzi z miła aparycją. Nasi Klienci mogą obrendować ich w swoje stroje Podczas kampanii kierowcy mogą udzielać podstawowej informacji dot. kampanii oraz dystrybuować ulotki informacyjne Klienta.

Gdzie działamy TARGET MEDIA – oferuje reklamę na nośnikach scooter-mobile w następujących lokalizacjach: Trójmiasto Poznań Warszawa Wrocław Kraków W okresie wakacyjno-urlopowym działamy również w pasie nadmorskim. Na potrzeby danej kampanii jesteśmy w stanie przetransportować nasze nośniki do wybranej przez Klienta lokalizacji.

Oferta Dzięki specyfice naszych nośników, Klient ma wolną rękę przy określeniu obszaru kampanii – miasta, dzielnice, ulice, strategiczne dla kampanii lokalizacje, godziny w jakich odbywa się kampania, a nawet określenie w jakich godzinach jaki obszar/lokalizacja ma być objęta działaniami reklamowymi. Nasz nośnik oferuje ponadto możliwość efektywnej emisji spotu/muzyki Klienta, podświetlenie plakatu podczas kampanii po zachodzie słońca, możliwość obrandowania kierowców, oraz działania BTL – nasz kierowca może rozdawać ulotki, sample produktu Klienta. Nasza oferta obejmuje zatem nie tylko ekspozycję plakatu ale również ogromną mobilność wspartą dźwiękiem, BTL’em i animacją wykonywaną przez kierowców.

Koszty – wycena kampanii Naszą zasadą jest tworzenie ofert szytych na miarę potrzeb kampanii Klienta. W TARGET MEDIA Klient płaci za efektywne wykorzystanie naszego nośnika – dajemy możliwość planowania kampanii w wybranych miastach, dzielnicach, dniach tygodnia, a nawet porach dnia. Nie narzucamy Klientom ”minimum” okresu kampanii czy liczby nośników. Oferta ma spełniać założenia marketingowe Klienta i minimalizować koszta – tego się trzymamy podczas wyceny kampanii. Wyceny przygotowujemy na podstawie briefu Klienta mówiącego o planowanej kampanii, produkcie, grupie celowej. Formularz briefu można pobrać z naszej strony internetowej www.targetmedia.pl W celu przygotowania oferty prosimy także o kontakt z działem handlowym: biuro@targetmedia.pl Tel/Fax: (022) 632 47 87

Case Study – Cinema City Kino Cinema City - Warszawa, dzielnica Bemowo organizowało przez 4 weekendy atrakcje dla dzieci ze szkół podstawowych i ich rodziców. Celem kampanii było dotarcie do wybranej liczby szkół w godzina porannych z plakatem, spotem mówiącym o akcji CC. Kierowcy wręczali ulotki z repertuarem kina.

Case Study – ING BŚ Celem kampanii było wsparcie prowadzonej akcji na wielko-formatowych tablicach. Zadaniem nośników scooter-mobile było dotarcie do grupy celowej – pracownicy biurowi pracujący w biurowcach zlokalizowanych w centralnej części miasta. Miasta: Trójmiasto, Warszawa, Kraków.

Case Study – KC24 TM przeprowadziło trzy różne kampanie dla Klienta SUNFARM producenta preparatu na kaca KC24. Kampania # 1 Przeprowadzona w okresie „zakończeń roku szkolnego” na terenie Warszawy. Kampania miała na celu dotarcie do bawiącej się w weekendy młodzieży w wieku 18 – 25. Akcję przeprowadzaliśmy w godzinach wieczornych w rejonie klubów, pubów i dyskotek. Stając przed tymi lokalizacjami nośniki emitowały spot Klienta a obrandowany kierowca rozdawał sample produktu wraz z ulotką informacyjną. Kampania # 2 Podczas targów artykułów spożywczych organizowanych w Warszawskiej Hali Expo, nośniki TM poruszały się na drodze dojazdowej do Expo oraz tuż przed wejściem na targi. Nośniki emitowały spot mówiący o promocji podczas targów, obrandowani Kierowcy rozdawali kupony rabatowe, oraz informowali odwiedzających o stoisku Klienta. Kampania # 3 Klient wprowadził produkt na stacje STATOIL na terenie miast: Trójmiasto, Warszawa, Kraków, Poznań. Zadaniem TM było wsparcie sprzedaży na wybranych strategicznych stacjach w powyższych miastach. Nośniki parkowały tuż przed wejście na teren stacji, emitowały spot Klienta a kierowca obrandowany w strój KC24 informował Klientów STATOIL’a o prowadzonej promocji i zachęcał do zakupu produktu.

Case Study - Troll Celem kampanii było wypromowanie marki TRAND STATION wśród kobiet w wieku 15-25lat. Akcja była przeprowadzona w pasie nadmorskim: Karwia, Jastrzębia Góra, Władysławowo, Puck, Chałupy, Kuźnica, Jastarnia, Jurata, Hel.

Case Study – PTC Heyah Celem kampanii było dotarcie z przekazem do grupy celowej która podczas wakacji przebywa w kurortach wypoczynkowych. Kampania odbywała się na terenie Trójmiasta oraz w pasie nadmorskim Karwia, Jastrzębia Góra, Władysławowo, Puck, Chałupy, Kuźnica, Jastarnia, Jurata, Hel.

Case Study - Multimedia Celem kampanii było dotarcie do grupy celowej z komunikatem skierowanym do ściśle wybranej lokalizacji. MULTIMEDIA wystartowało z kampanią reklamującą nową usługę MULTIPAK oferowaną na ściśle określonym terenie – wybrane ulice osiedli miast Gdynia oraz Rzeszów.

Dziękujemy za uwagę i zapraszamy do współpracy Piotr Rowicki Mobile: 503 19 11 29 E-mail: piotr.rowicki@targetmedia.pl Info: www.targetmedia.pl