Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Ambient Media Provider

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Ambient Media Provider"— Zapis prezentacji:

1 Ambient Media Provider
Prezentacja nośnika oraz oferty reklamy na terenie obiektu sportowego HALA ”KOŁO” Biuro Sprzedaży Reklamy TM 01 – 423 Warszawa Ul. Obozowa 60

2 Kim jesteśmy Firma powstała w odpowiedzi na zapotrzebowanie rynku odnośnie ambientowych, niestandardowych form reklamy które stanowią uzupełnienie lub alternatywę dla kampanii na tradycyjnym outdoorze / indoorze . Od początku naszej działalności oferujemy naszym Klientom ambientowy nośnik, niestandardową formę reklamy oraz pełną elastyczność co do planowania i przebiegu kampanii. Na rynku polskim działamy od 2005roku. Przeprowadziliśmy kampanie dla takich Klientów jak PTC – Heyah, Cinema City, ING Bank Śląski, Discovery, Multimedia, Meble Emilia, Troll, KC-24, Orange, Prymat Kucharek, C.H. Manufaktura.

3 Przedstawienie oferty INDOOR
Hala Sportowa ”KOŁO” Podstawowe informacje: lokalizacja: - Warszawa, ul. Obozowa, dzielnica Wola Godziny otwarcia 7 – 22, 7 dni w tygodniu sąsiedztwo: - osiedla mieszkalne, szkoły podstawowe, szkoły średnie, Centrum Handlowe Wola Park. przeznaczenie: obiekt sportowy do użytku mieszkańców dzielnicy oferta sportowa: hala do rozgrywek koszykówki, siatkówki, piłki halowej, sala do zajęć ogólno rozwojowych typu WF, sala do zapasów, scianka wspinaczkowa – każdy stopień trudności, siłownia, sauna, squash, solarium. klient obiektu: uczniowie szkół podstawowych i średnich – zajęcia WF, mieszkańcy dzielnicy, treningi oraz ligowe rozgrywki drużyn siatkarskich i koszykarskich, firmy prywatne wykupujące karnety dla swoich pracowników.

4 Obiekt ”KOŁO” w liczbach:
Średnia miesięczna liczba korzystających z obiektu osób wynosi Średni czas korzystania z obiektu wynosi 2,5 godziny Hala w godz osób (młodzież szkolna w wieku lat) Hala w godz osób (40% K, 60% M, wiek lat) Aerobik osób (80% K, 20% M, wiek 18 – 35 lat) Siłownia osób Squash osób Ścianka wspinaczkowa osób

5 Do powyższych danych dotyczących liczby klientów obiektu należy
dodać liczbę osób które przychodzą na rozgrywki: JW. Constructions AZS Politechnika Warszawa (siatkówka) Polonia SPEC Warszawa (koszykówka) Na każdy mecz przychodzi średnio 500 widzów, a mecz ma swoje relacje w TV: TVP3 Polsat Polsat Sport TV4 Harmonogram rozgrywek na miesiąc marzec: 10 marca - AZS Politechnika – KS Jastrzębski Węgiel S.A 11 marca - Polonia SPEC Warszawa – Śląsk Wrocław 21 marca - AZS Politechnika – WkrętMet Domex AZS Częstochowa 24 marca - Polonia SPEC Warszawa – Kager Gdynia

6 Nasz nośnik Nasza oferta dotyczy sprzedaży reklamy na wielkoformatowych banerach na terenie Hali Sportowej. Oferujemy Państwu do dyspozycji 4 banery o łącznej powierzchni 124m2: 2 x 40m2 2 x 22m2 Nasze banery zamieszczone są na ścianie która znajduje się przy tablicy wyników. Dzięki takiej lokalizacji reklama umieszczona na wybranym banerze jest dobrze widoczna także podczas relacji telewizyjnych.

7 Nasz nośnik – specyfikacja techniczna
Wymiary zadruku banera: Wysokość = 5 metrów Szerokość = 8 metrów Powierzchnia reklamowa = 40 m2 Cennik kampanii miesięcznej. Wartość cennikowa 10’000 PLN + VAT. Polityka Rabatowa: rabat agencyjny rabat dla Klienta rabat specjalny Wymiary zadruku banera: Wysokość = 2 metrów Szerokość = 11 metrów Powierzchnia reklamowa = 22 m2 Cennik kampanii miesięcznej. Wartość cennikowa 5’000 PLN + VAT. Polityka Rabatowa: rabat agencyjny rabat dla Klienta rabat specjalny

8 Kontakt Dziękujemy za uwagę. W przypadku pytań prosimy o kontakt.
Jesteśmy do Państwa dyspozycji i chętnie odpowiemy na każde pytanie dotyczące naszej oferty. Zapraszamy także do odwiedzenia naszej strony internetowej. Kontakt do oddziałów TM na terenie Polski: Trójmiasto Szczecin Poznań Warszawa Łódź Wrocław GOP Kraków Biuro Sprzedaży Reklamy TARGET MEDIA Web: Tel/Fax: Ul. Obozowa 60, 01 – 423 Warszawa


Pobierz ppt "Ambient Media Provider"

Podobne prezentacje


Reklamy Google