Budowa drugiej linii metra Metro Warszawskie Sp. z o.o.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
KONCEPCJA ZAGOSPODAROWANIA TERENÓW W SĄSIEDZTWIE DWORCA KOLEJOWEGO WROCŁAW PSIE POLE – PARK&RIDE PSIE POLE.
Advertisements

Aktualizacja: listopad 2003 Potencjał rynkowy – Śniadanie prasowe 7 stycznia 2003 Potencjał rynkowy branży telekomunikacyjnej na świecie Śniadanie prasowe.
Nowe z adania remontowe w ramach rezerwy bud ż etowej 2010r w ramach rezerwy bud ż etowej 2010r Toruń, sierpień 2010 r.
Modernizacja wejścia do portu wewnętrznego Nr SPOT/1.2.1/20/04 Uroczyste zakończenie realizacji Projektu 30 maja 2008 roku.
BUDŻET MIASTA ZIELONA GÓRA NA ROK PROJEKT.
METRO WARSZAWSKIE Sp. z o.o.
Skrócenie czasu jazdy na odcinku Warszawa – Katowice
BUDOWA OBWODNICY MIASTA SZCZYTNO W CIĄGU DROGI KRAJOWEJ NR 53
Projekt planu robót na rok 2008 na terenie województwa lubelskiego
PROJEKTY DOFINANSOWANE W RAMACH KOŁOBRZESKIEJ LOKALNEJ GRUPY RYBACKIEJ REALIZOWANE W MIEŚCIE KOŁOBRZEG Kołobrzeg
SKALA 2 :1 1 : 1 1 : 2 OBRAZ DWUKROTNIE POWIĘKSZONY 8 cm 6 cm
Restrukturyzacja Łódzkiego Węzła Kolejowego
SKALA 2 :1 1 : 1 1 : 2 OBRAZ DWUKROTNIE POWIĘKSZONY 8 cm 6 cm
INWESTYCJE DROGOWE W MAŁOPOLSCE PÓŁNOCNEJ.
PRZEBUDOWA TARGOWISKA PRZY ULIC BANACHA/GRÓJECKA
Problemy demograficzne świata.
Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego27 lutego 2008 r.1 INFRASTRUKTURA DROGOWA Szkolenie dla beneficjentów Regionalnego Programu Operacyjnego.
IKEA w Polsce.
Autostrada A1 Toruń, 18 stycznia 2010.
BUDŻET GMINY SŁOPNICE NA ROK 2011
STAN PRZYGOTOWAŃ POLSKIEJ INFRASTRUKTURY KOLEJOWEJ DO EURO 2012
INFORMACJA dotycząca strategii działań
Koncepcja programowo - przestrzenna terenów położonych przy ulicach: Grudziądzka, Polna, Ugory.
Projekty zgłoszone do Funduszu Spójności z Dolnego Śląska – ich rola w kształtowaniu polityki regionalnej Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki.
PROJEKT NR 2005 PL 16 C PE 009 GOSPODARKA WODNO-ŚCIEKOWA W KRAKOWIE – ETAP I Projekt „Gospodarka wodno-ściekowa w Krakowie – Etap I” w 59% współfinansowany.
Nieprzekraczalny termin realizacji
Strategiczne Projekty drogowe Miasta Gdańska
„Przebudowa drogi ekspresowej S8 odcinek węzeł Powązkowska – węzeł Marki (ul. Piłsudskiego). Etap II : węzeł Powązkowska – węzeł Modlińska”
Inwestor: Wykonawca dokumentacji projektowej:
Rozliczanie oraz dokumentowanie efektów ekologicznych
Prędkości w kanałach Prędkości w kanałach rozgraniczamy na instalację o dużych prędkościach powyżej 10 m/s (do 25 m/s) i małych prędkościach do 10 m/s.
Projekty w zakresie uzbrojenia terenów inwestycyjnych Gminy Uniejów
Copyright ©2011 by Oriflame Cosmetics SA
MATERIAŁ INFORMACYJNY o planach inwestycyjnych
inwestycyjnych i remontowych
Propozycja rozszerzenia Listy projektów indywidualnych dla Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko o nowe projekty w zakresie sektora transportu.
Biuro Rozwoju Gdańska Gdańsk,
FORMY TERENU.
ROZBUDOWA DROGI KRAJOWEJ NR 91 NA ODCINKU TCZEW - CZARLIN
PRZEZ KUJAWSKO – POMORSKI ZARZĄD MELIORACJI
BUDOWA DROGI EKSPRESOWEJ S7
Chojnice, 24 października 2014 Projekt częściowo finansowany przez Unię Europejską w ramach Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna Modernizacja.
PLAN ROZWOJU BAZY SPORTOWEJ STOŁECZNEGO CENTRUM SPORTU AKTYWNA WARSZAWA w latach Warszawa r.
Posiedzenie Walnego Zebrania Członków Stowarzyszenia Samorządowego S6
Rozpoczęcie budowy osiedla Nowe Żerniki prezentacja zakresu realizacji
1005 km Łączna długość sieci dróg krajowych w WOJEWÓDZTWIE
„Modernizacja linii kolejowej E30,
Remont drogi powiatowej Nr 1243N Ostróda – Tułodziad i remont drogi powiatowej Nr 1922N Kraplewo - Lichtajny (na długości ok. 6,6 km) Zadanie dofinansowane.
1. 2 Olkusz jest miastem powiatowym położonym na Jurze Krakowsko Częstochowskiej pomiędzy dwoma dużymi centrami gospodarczymi.
INFORMACJA nt. działań Oddziału w Warszawie GDDKiA na terenie regionu siedleckiego Siedlce, 3 listopada 2009 r.
TRASA SŁOWACKIEGO Odcinek od ul. Potokowej do Al. Rzeczypospolitej GDAŃSK, 17 marzec 2010 r. Gdańskie Inwestycje Komunalne Euro 2012 Sp. z o.o.
INFORMACJA nt. działań Oddziału w Warszawie GDDKiA na terenie regionu płockiego. Płock, 13 października 2009r.
DOPROWADZENIE NIEZBĘDNEJ INFRASTRUKTURY TECHNICZNEJ DO STREF INWESTYCYJNYCH TRZEBUSZA I DUNIKOWA PRZEZNACZONYCH POD FUNKCJE PRZEMYSŁOWO SKŁADOWEJ.
INFORMACJA nt. działań Oddziału w Warszawie GDDKiA na terenie regionu radomskiego. Radom, 17 listopada 2009 r.
Opoczno, 4 luty 2013 r. "Budowa peronu wraz z niezbędną infrastrukturą i przystosowanie stacji Opoczno Południe do obsługi pasażerów” Zarządca narodowej.
Podpisanie Umowy o Dofinansowanie dla zadania pn.
Inwestycje drogowe proponowane do realizacji w perspektywie
Krótsze podróże z Opola do Kędzierzyna Koźla i Katowic
Wrócą pociągi na trasę Jarocin – Września – Gniezno
Zarządca infrastruktury Krajowy Program Kolejowy
Zadanie dofinansowane w ramach
Budowa Trasy Północnej w Szczecinie – etap II
Wygodniej w podróż ze Szczecina
W dniu 06 listopada 2017r. Gmina Liniewo podpisała umowę na dofinansowanie zadnia pn: „ Budowa kanalizacji sanitarnej w Lubieszynie, budowa i modernizacja.
Wiceprezes Zarządu NFOŚiGW
Forum Inwestycyjne Warszawa, 11 stycznia 2018 r..
Koncepcja modernizacji linii Wrocław – Jelenia Góra
Kłodzko Miasto – kolej dostępniejsza dla podróżnych
Posiedzenie Walnego Zebrania Członków Stowarzyszenia Samorządowego S6
Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji
Zapis prezentacji:

Budowa drugiej linii metra Metro Warszawskie Sp. z o.o. w Warszawie Metro Warszawskie Sp. z o.o. 15.10.2013 r.

II LINIA METRA ODCINEK CENTRALNY Węzeł Przesiadkowy „Stadion” Metro Warszawskie Sp. z o.o. II LINIA METRA ODCINEK CENTRALNY 6,5 km długości 7 stacji Łącznik I i II linii 600 m Komora do zawracania (na obu końcach odcinka) Łącznik I i II linii Wspólna stacja I i II linii Węzeł Przesiadkowy „Stadion” 2

II LINIA – ODC. CENTRALNY Metro Warszawskie Sp. z o.o. II LINIA – ODC. CENTRALNY PRACE PROJEKTOWE Odcinek Zadanie I I L I N I A M E T R A Centralny Projekty budowlane 3598 Decyzja o pozwoleniu na budowę 30 Projekty wykonawcze – stacje metra 6377 Projekty wykonawcze - wentylatornie 1477 Projekty wykonawcze - tunele 413 Projekty wykonawcze - systemy całoliniowe 1554 Projekty wykonawcze - czasowa organizacja ruchu

II LINIA – ODC. CENTRALNY INFRASTRUKTURA PODZIEMNA – KOLIZJE Metro Warszawskie Sp. z o.o. Przed przystąpieniem do właściwych robót budowlanych wykonywanych odkrywkowo obiektów metra, tj.: stacji, wentylatorni, komór rozjazdowych, komór torów odstawczych, wykonano tymczasowe lub docelowe przekładki istniejących sieci i podziemnych o długości: - sieci elektryczne - ok. 76 500 mb - sieci kanalizacyjne - ok. 6 600 mb (w tym tylko dla stacji C9 – 1,2 km z czego 400m o średnicy powyżej 1m) - sieci wodociągowe - ok. 5 050 mb - sieci ciepłownicze - ok. 2 550 mb - sieci gazowe - ok. 4 900 mb - sieci teletechniczne - ok. 48 000 mb (tylko dla stacji C9) Powody uciążliwości kolizji i przekładek: - długotrwałe uzgodnienia z gestorami - duże zakresy przebudowy wymagające np. uzyskiwania dodatkowych decyzji LICP, UŚ duża ilość instalacji do przełożenia (nawet kilkadziesiąt km sieci dla jednej stacji), występowanie kolizji wtórnych - nie zinwentaryzowane instalacje podziemne Przebudowa kanału o wym.: 2,4x1,6m na długości ok. 50m 4

II LINIA – ODC. CENTRALNY DRĄŻENIE TUNELI Metro Warszawskie Sp. z o.o. II LINIA – ODC. CENTRALNY DRĄŻENIE TUNELI TBM Anna C13 TBM Maria 100 200 300 C12 400 500 600 700 800 900 1000 C11 1100 1200 1300 1400 1500

II LINIA – ODC. CENTRALNY DRĄŻENIE TUNELI POD DNEM WISŁY Metro Warszawskie Sp. z o.o. II LINIA – ODC. CENTRALNY DRĄŻENIE TUNELI POD DNEM WISŁY TBM Krystyna TBM Elisabetta C14 C13 100 200 300 400 500 600 800 900 700

Metro Warszawskie Sp. z o.o. C9 C10 C9 C10

Metro Warszawskie Sp. z o.o. C12 C11 C11 C12 C13

Metro Warszawskie Sp. z o.o. C14 C15 C14 C15

II LINIA – ODC. CENTRALNY AWARIA W REJONIE STACJI A13 POWIŚLE Metro Warszawskie Sp. z o.o. JET GROUTING osuszenie i oczyszczenie: poziom -3 naprawy tunelu Wisłostrady, wykonanie łącznika.

I i II LINIA METRA ZAKUP NOWEGO TABORU Metro Warszawskie Sp. z o.o. I i II LINIA METRA ZAKUP NOWEGO TABORU

Oddzielne kontrakty dla obydwu odcinków – 2 projektantów II LINIA – ROZBUDOWA Metro Warszawskie Sp. z o.o. I Etap realizacji odcinka zachodniego i wschodniego-północnego: W wyniku konkursu dokonano wyboru wykonawców projektów budowlanych dla I etapu przedłużenia II linii metra obejmujących swoim zakresem: Odcinek zachodni – I etap: - 3 stacje (nazwy robocze: C6 - Księcia Janusza, C7 - Moczydło, C8 – Wolska) - 3,44 km długości - tory odstawcze wraz z komorą do zawracania pociągów za stacją C6 Odcinek wschodni-północny – I etap: - 3 stacje (nazwy robocze: C16 - Szwedzka, C17 – Targówek, C18 – Trocka) - 3,14 km długości - tory odstawcze wraz z komorą do zawracania pociągów za stacją C18 Oddzielne kontrakty dla obydwu odcinków – 2 projektantów Planowany termin zakończenia projektowania – 2014 r.

Łączna liczba stacji na linii II LINIA – ROZBUDOWA Metro Warszawskie Sp. z o.o. Etapy realizacji II linii metra II Etap Etap Liczba stacji odcinka Długość odcinka Łączna liczba stacji na linii Łączna długość linii Odc. centralny 7 6,5 I ETAP (odcinki zach. i wsch.-pn.) 6 (3+3) 6,5 (3,4+3,1) 13 II ETAP (odcinki zach. i wsch.-pn.) 8 (5+3) 9,8 (5,9+3,9) 21 22,8 I Etap II Etap I Etap 13

Dziękuję za uwagę