Www.sare.pl Osiem gorących trendów w e-mail marketingu W którym kierunku rozwija się e-mail marketing i jakie nowe możliwości oferuje?

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Prezentacja firmy Remigiusz Siudziński Warszawa,
Advertisements

SPORT PR PREZENTACJA AGENCJI, ZAKRES USŁUG.
PRoto.pl prezentacja portalu. Czym jest PRoto.pl PRoto.pl jest polskim portalem specjalistycznym poświęconym tematyce public relations, promocji oraz.
Klasyfikacja źródeł informacji
Program Operacyjny Innowacyjna Gospodarka
Microsoft Office System w praktyce wdrożenie w COMARCH-CDN
Budowanie rozwiązań biznesowych na platformie MOSS 2007
PARTNERSTWO na rzecz rozwoju rynku pracy powiatu starogardzkiego Projekt 50+ doświadczenie.
1 Projekt System 7/24. Białystok, 9 lipiec 2007 System 7/24 - jako przykład współpracy BIZNES - SAMORZĄD Warszawa,
Portal EURES – inne informacje Wojewódzki Urząd Pracy w Katowicach 2008r.
Dokumentowanie wymagań w języku XML
Jak dzięki mediamikser.pl być bliżej ludzi tworzących rynek mediów i reklamy?
Oriflame Sprzedaż i marketing Elżbieta Medalis Menedżer klubu Oriflame.
Staże Ośrodka RENOWATOR.
AUTORSKI PROJEKT Redakcji TTG Poland WIRTUALNE BIURO PRASOWE Poli sh Press Center.
Zwiększamy sprzedaż dzięki dialogowi
IAI-Shop – Kompletna obsługa sprzedaży
Priorytet : Harmonijny transport powierzchniowy
OFERTA HANDLOWA DLA FIRM.
Prezentacja Agencji.
CYFROWA GOSPODARKA Firmy, instytucje, użytkownicy wobec rozwoju technologii informacyjno-komunikacyjnych Wykorzystanie danych w małych firmach Dominika.
Nowe trendy w marketingu i komunikacji Firma 2.0, czyli o przemianach w komunikacji między firmami a konsumentami. Dominik Batorski 31 maja 2012.
GOSPODARKA OPARTA NA DANYCH
Rola Internetu w masowej personalizacji produktu
Elektroniczny Obieg Dokumentów i Elektroniczna Skrzynka Podawcza
marketing Spotkanie drugie w pełnym gronie….
III KONFERENCJA NADAWCÓW PRZESYŁEK POCZTOWYCH I KURIERSKICH
PRoto.pl prezentacja portalu. Czym jest PRoto.pl Portal PRoto.pl: użytkownicy: UU/mc: liczba odsłon: PV/mc: % czytelników odwiedza portal.
R24 Maksimum korzyści z rezerwacji online
Zastosowania SMS w rozwiązaniach biznesowych
EasyMonit wsparcie windykacji przez e i SMS-y
Internet w procesie komunikacji przedsiębiorstwa z rynkiem
Interactive Marketing Partner marketing
Agencja ProMark Akcje promocyjne w punkcie sprzedaży.
Idea Klastra - korzyści z punktu widzenia przedsiębiorstw
Szkolenia, Coaching, PR.
Faktoring w ING Commercial Finance
Wymiana integracja ? oprogramowania dr Danuta Kajrunajtys.
STAĆ CIĘ NA INNOWACJE System CRM w Focus Telecom Polska - cechy i funkcjonalność usługi Autor: Tomasz Paprocki.
SEKTOR IT AKTYWIZATOREM SKUTECZNEJ KONKURENCJI BANKÓW SPÓŁDZIELCZYCH NA RYNKU BANKOWYM Jerzy Różyński Prezes Zarządu Krajowego Związku Banków Spółdzielczych.
Moduł G Marketing w procesie tworzenia wartości Opiekun: Prof. nadzw. dr hab.. Stanisława Wilmańska-Sosnowska.
Nazwa projektu Osoba Projekt finansowany ze środków Miasta Gdańsk Sponsor.
Jaka jest nasza metoda? Problem Rozwiązanie. Jaka jest nasza metoda? Problem Rozwiązanie.
Co się zdarzy w Polskim PR w najbliższych latach?
Zaufany partner na rynku e-commerce
Identyfikowalność w łańcuchu dostaw branży spożywczej jako element wspierający zrównoważony rozwój firm i ich produktów Grzegorz Sokołowski Nowe trendy.
Strategia LP Business Solutions Wrocław, styczeń 2013.
Zintegrowana komunikacja marketingowa
call center to nie tylko infolinia
Prezentacja firmy. Nasza misja: Oferowanie innowacyjnych rozwiązań internetowych. Done to prężnie rozwijająca się firma oferująca usługi z zakresu innowacyjnych.
Adequate | Interactive boutique Interactive boutique 1 PROFIT-DRIVEN MARKETING OPTIMISATION volume vs. efficiency trade-off ILE POWINNIŚMY WYDAWAĆ NA KAMPANIE.
System Informatyczny w firmie branży komunalnej
Metody komunikacji dawniej i dziś
Moduł e-Kontroli Grzegorz Dziurla.
Metody komunikacji dawniej i dziś
Poznań, – Warsztaty ILIM. „Proste eUsługi dla ukształtowania i wzmocnienia sieci MŚP w Europie Środkowej”  Program dla Europy Środkowej ->
Pomorski System Wsparcia i Współpracy Organizacji Pozarządowych cele, narzędzie.
Google AdWords.
Opracował: Jan Załęcki – Wiceprezes Marketing Relacji Sp z o.o. na podstawie publikacji Philipa Kotlera oraz opracowania Mark Angelo Reyes, MARKMA Warszawa,
Michał Brzeszkiewicz Departament Nowych Technologii Polska Organizacja Turystyczna Nowe technologie w Informacji Turystycznej.
Do not put content on the brand signature area ING BANK ŚLĄSKI Pierwsza kompleksowa platforma handlowo - aukcyjna 1.
Raport z audytu systemu logistycznego i łańcucha dostaw Firmy X Grudzień 2014 Firma X chce zwiększyć udział w rynku, a bazą konkurencji na której opiera.
Wyszukiwanie partnerów do projektów międzynarodowych Możliwość wspólnej pracy nad wnioskiem i współpracy projektowej w ramach tzw. Collaborative.
Nazwa, logo i motto firmy
10 Najnowszych Trendów Public Relations
Zarządzanie sklepem internetowym
KOMUNIKACJA WEWNĘTRZNA W FIRMIE Łatwizna czy wyzwanie?
Przeczytaj wszystko na temat wiadomości programu Microsoft SharePoint
Zarządzanie sklepem internetowym
„Staże zagraniczne uczniów Kopernika”
Zapis prezentacji:

Osiem gorących trendów w marketingu W którym kierunku rozwija się marketing i jakie nowe możliwości oferuje?

Datran Media, grudzień 2008 Osiem gorących trendów w marketingu

Osiem gorących trendów w marketingu

Osiem gorących trendów w marketingu

Osiem gorących trendów w marketingu

1.Konkurencja 2.Koszty (-80%) 3.Ochrona przed zagrożeniami zewnętrznymi i wewnętrznymi 4.Zwiększenie liczby kupowanych towarów 5.Testowanie i sprzedawanie nowych produktów i usług 6.Bazowanie na chęci komunikacji wyrażonej przez odbiorcę 7.Prowadzenie dialogu i budowanie relacji Osiem gorących trendów w marketingu Relacje, lojalność, newslettery. Dlaczego?

Osiem gorących trendów w marketingu

Źródło: MarketingSherpa Osiem gorących trendów w marketingu Kupi, nie kupi…?

Trend #1: Działania lojalnościowe

Trend #2: Lead generation

Osiem gorących trendów w marketingu WWW

Osiem gorących trendów w marketingu Kampanie

Osiem gorących trendów w marketingu Formularz

Osiem gorących trendów w marketingu Double opt-in

Osiem gorących trendów w marketingu Jakie dane zbierać?

Trend #3: Zawartość wiadomości

p. Osiem gorących trendów w marketingu

Osiem gorących trendów w marketingu Analiza

Źródło: Symetria Osiem gorących trendów w marketingu Analiza

Osiem gorących trendów w marketingu Wyświetlanie

Osiem gorących trendów w marketingu Wyświetlanie

Trend #4: Dynamiczny content

Osiem gorących trendów w marketingu

Trend #4: Zdefiniowane scenariusze

Osiem gorących trendów w marketingu

KupiłNie kupił Kupił Kliknął, ale nie kupił Zwrot Raty… Osiem gorących trendów w marketingu

Trend #5: Pomiar konwersji

Osiem gorących trendów w marketingu

Trend #6: Retencja

Osiem gorących trendów w marketingu

Trend #7: Narzędzia i technologia

Wymiana danych pomiędzy systemami (API, SOAP, XML) Dynamicznie generowana zawartość wiadomości Automatyczne wysyłanie wiadomości tylko do wybranych odbiorców (maile urodzinowe, przypomnienia itp.) Kampanie zintegrowane ( + sms) Podgląd wyświetlania wiadomości w równych programach pocztowych Osiem gorących trendów w marketingu

Osiem gorących trendów w marketingu

Trend #8: Agencje marketingu poszerzają kompetencje

Osiem gorących trendów w marketingu

Osiem gorących trendów w marketingu

Trend #9: Regulacja i edukacja rynku

Osiem gorących trendów w marketingu

Dziękuję newsletter