ZAJĘCIA SPORTOWE KLASY I-III

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Oferta zajęć sportowych w Szkole Podstawowej Nr 10
Advertisements

Oferta zajęć sportowych w Gimnazjum Nr 7
Wyrównywanie szans edukacyjnych
WYCHOWANIE FIZYCZNE A KONDYCJA ZDROWOTNA UCZNIA
Poprzez sport do pełnej i świadomej aktywności ruchowej
Priorytet 2 Podlaskiego Kuratora Oświaty
PROGRAMU ROZWOJU KULTURY FIZYCZNEJ NA TERENIE GMINY KIWITY PROJEKT.
PSP IM KSIĘDZA JANA TWARDOWSKIEGO w Januszkowicach Przeciwdziałanie Wadom Postawy Ciała u Dzieci Nasze działania w ramach realizacji programu.
OGNISKO PRACY POZASZKOLNEJ W USTRZYKACH DOLNYCH
Przedszkole nr 110 w krakowie SPRAWODANIE Z REALIZACJI PROGRAMU EDYKACYJNEGO „MAMO,TATO WOLĘ WODĘ” w roku szkolnym 2013/2014 przez filię Samorządowego.
GIMNASTYKA KOREKCYJNA DLA 6-LATKÓW
Szkoła Podstawowa w Restarzewie
ZAJĘCIA Z WYCHOWANIA FIZYCZNEGO w klasie III b przeprowadzone przez wychowawcę klasy BARBARĘ KOSZTOŁOWICZ.
Szkoła promująca zdrowie!
SPORT DZIECI I MŁODZIEŻY
Projekt systemowy Atrakcyjna szkoła drogą do sukcesu.
TRZYMAJ FORMĘ.
SZEŚCIOLATKI NA ZAJĘCIACH POZALEKCYJNYCH W SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 21 im. WŁADYSŁAWA JAGIEŁŁY W KRAKOWIE ul. BATALIONU SKAŁA AK 12.
Jednym z głównych zadań przedszkola, szkoły jest łagodne wprowadzenie uczniów w świat wiedzy oraz dbałość o ich harmonijny rozwój intelektualny, etyczny,
Rok szkoły w ruchu - Ćwiczyć każdy może. Jednym z głównych zadań przedszkola, szkoły jest łagodne wprowadzenie uczniów w świat wiedzy oraz dbałość o ich.
SKS – piłka siatkowa Autor programu: mgr Hubert Krawiec
Oddział zerowy brał udział w akcji Ćwiczyć każdy może organizowanej w ramach Roku Szkoły w Ruchu. Realizując projekt prowadzono różne aktywne zajęcia wychowania.
,,Zdrowy przedszkolak”.
5 października 2013 r. zorganizowaliśmy VIII edycję Rajdu pieszego z udziałem pracowników szkoły, uczniów i rodziców. Impreza organizowana cyklicznie w.
w Szkole Podstawowej im. Małego Powstańca Święcieńcu
Mam 6 lat Chcę poznawać świat
Obszar nr 2. Wychowanie Fizyczne , alternatywne formy realizacji zajęć
Obszar nr 3 – Edukacja zdrowotna. Scenariusz zajęć nr 2
Rok szkoły w ruchu - „Ćwiczyć każdy może”
Podsumowanie realizacji Ogólnopolskiej Akcji Ministra Edukacji Narodowej Ćwiczyć każdy może organizowanej w ramach Roku Szkoły w Ruchu Szkoła Podstawowa.
Ogólnopolska Akcja Ministra Edukacji Narodowej Ćwiczyć każdy może Szkoła Podstawowa Nr 88 Im. Poznańskich Koziołków w Poznaniu Aktywności dzieci z: Oddziału.
REALIZOWANEGO OD 2013 DO 2015 ROKU Szkoła Promująca Zdrowie dąży do osiągnięcia celów i realizuje zadania określone w podstawach programowych kształcenia.
SZKOŁA PODSTAWOWA NR2 im. KONSTYTUCJI 3 MAJA w Męcinie
Wychowanie fizyczne w ZSOiZ w Bolesławcu
„Szkoła w ruchu” cyt…”Ruch jako lek nie ma substancji ani opakowania. Substancją tego leku jest pomysł zrodzony z nauki i doświadczenia. Przekazanie.
Plac zabaw na medal Rejon 8 Projekt nr 35. Plac zabaw na medal W ramach naszego projektu chcemy stworzyć kolorowe, bezpieczne miejsce do zabawy dla naszych.
Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Piwodzie z Filią w Cetuli
Jednym z głównych zadań przedszkola, szkoły jest łagodne wprowadzenie uczniów w świat wiedzy oraz dbałość o ich harmonijny rozwój intelektualny, etyczny,
Publiczna Szkoła Podstawowa nr 14 im. A. Mickiewicza w Opolu ul. Sz
ĆWICZYĆ KAŻDY MOŻE ĆWICZYĆ KAŻDY MOŻE Przedszkole w Ruchu.
W zdrowym ciele zdrowy duch
„WYBIERAM ZDROWIE ! ”. „WYBIERAM ZDROWIE ! ”
SZKOŁA PODSTAWOWA IM. K. MAKUSZYŃSKIEGO W WIECHLICACH SZKOŁA PROMUJĄCA ZDROWIE ROK SZKOLNY 2013/2014.
RAMOWY ROZKŁA D DNIA Ramowy rozkład dnia świetlicy szkolnej
Główne założenia reformy programowej w szkole podstawowej:
U PROGU EDUKACJI Spotkanie informacyjne Pawłosiów 30 marca 2015 r.
w świetlicy szkolnej PSP Połaniec
dziecko nabywa różnorodne umiejętności, sprawności i doświadczenia zgodnie z ich indywidualnymi potrzebami i możliwościami dziecko potrafi wykorzystać.
„Dzielimy się doświadczeniami”
„Łączy nas piłka” Innowacja pedagogiczna w zakresie edukacji wczesnoszkolnej Opracowanie: Jadwiga Kmita Małgorzata Magiera Ewelina Klimek-Kupiec Współpraca.
Szkoła Podstawowa nr 48 im. Józefa Piłsudskiego w Lublinie.
Program finansowany przez: Realizator Programu:. Program rozszerzenia zakresu działania samorządu lokalnego poprzez współfinansowanie projektu MultiSport.
DEBATA O STANIE WYCHOWANIA FIZYCZNEGO SPORTOWY OKR Ą G Ł Y STÓ Ł.
Szkoła Podstawowa nr 34 w Łodzi Łódź ul. Ćwiklińskiej 9 Tel/fax: (42)
Realizacja Rządowego programu na lata „Bezpieczna i przyjazna szkoła” w województwie opolskim w roku 2014 „ ŻYJĘ ZDROWO TO PROSTE” Wnioskodawca:
Zespół Szkół Ogólnokształcących Publiczna Szkoła Podstawowa im. Marszałka Józefa Piłsudskiego w Jedlni Letnisku Oddziały Pięciolatków opracowała Bernarda.
Szkoła Podstawowa nr 34 w Łodzi Łódź ul. Ćwiklińskiej 9 Tel/fax: (42)
Szkoła Podstawowa nr 2 im. Wł. Broniewskiego w Kościanie rok szkolny 2011/2012.
REALIZACJA PROGRAMU „BEZPIECZNE PRZEDSZKOLE” W PRZEDSZKOLU NR3 IM. MATKI POLKI W RACIBORZU W LATACH
PROJEKT EDUKACYJNY „Żyj zdrowo”. ZDROWO ” „ŻYJ ZDROWO” CELE PROJEKTU Edukacja w zakresie trwałego kształtowania prozdrowotnych nawyków wśród młodzieży.
Koncepcja pracy na lata Przedszkola Nr 124 im. Marii Konopnickiej.
Szkoła Podstawowa nr 83 im. Jana Kasprowicza we Wrocławiu  Światowy Dzień Tabliczki Mnożenia  Europejski Dzień Sportu Szkolnego.
PROGRAM „Szkolny Klub Sportowy”
PROGRAM „Szkolny Klub Sportowy”
PIŁKARSKIE PRZEDSZKOLE MOTORU LUBLIN
Szkoła Promująca Zdrowie
Uwarunkowania rozwoju sportowego młodych lekkoatletów na etapie treningu wszechstronnego i ukierunkowanego Piotr Bora
SZKOŁA W RUCHU AKCJA „ĆWICZYĆ KAŻDY MOŻE” ZAPRASZAMY DO ZAPOZNANIA SIĘ
TEORIA SPORTU dr Łukasz Radzimiński
KLASA SPORTOWA ROK SZKOLNY 2018/2019 IV SP w DYWITACH.
Zapis prezentacji:

ZAJĘCIA SPORTOWE KLASY I-III SZKOŁA PODSTAWOWA im. MAŁEGO POWSTAŃCA w ŚWIĘCIEŃCU

O NASZYCH ZAJĘCIACH Najważniejsze w życiu człowieka, a w szczególności dziecka jest jego zdrowie. Dbając o nie, trzeba przede wszystkim zwrócić szczególną uwagę na zdrowy styl życia poprzez rozwijanie sprawności fizycznej. Zajęcia sportowe pozwolą na pożyteczne zorganizowanie czasu wolnego i podejmowanie różnych zadań ruchowych w sposób twórczy i samodzielny. Na zajęciach uczniowie doskonalą swoją sprawność fizyczną i rozwijają cechy motoryczne ( szybkość, siłę, wytrzymałość, zwinność, zręczność, moc ) oraz umiejętności gimnastyczne. Poznają ciekawe zabawy na świeżym powietrzu, gry i zabawy ruchowe, mini piłkę siatkową i mini piłkę koszykową. Kształtują nawyki higieniczno-zdrowotne, które wykorzystają zarówno w wieku szkolnym, jak i w życiu dorosłym MAM NADZIEJĘ, ŻE TE ZAJĘCIA ROZBUDZĄ U DZIECI POTRZEBĘ RUCHU I SPRAWIĄ IM WIELE RADOŚCI.

CELE OGÓLNE Zapoznanie dzieci z różnorodnymi formami aktywności ruchowej. Podnoszenie poziomu sprawności fizycznej. Stworzenie warunków do rozwijania sportowych zainteresowań i zagospodarowania czasu wolnego. Przygotowanie dzieci do zawodów sportowych

Cele szczegółowe zaspokojenie biologicznej potrzeby zwiększonej aktywności ruchowej harmonijny rozwój organizmu oraz kształtowanie prawidłowej postawy ciała, rozwój ogólnej sprawności fizycznej Wpajanie zasad „fair play” zarówno w życiu jak i podczas rywalizacji sportowej kształtowanie umiejętności organizowania i aktywnego spędzania czasu wolnego przygotowanie do rywalizacji sportowej na szczeblu szkolnym i pozaszkolnym rozwój umiejętności ruchowych: chód, bieg, skok, rzut, wspinanie, pokonywanie przeszkód kształtowanie nawyków higienicznego trybu życia rozbudzanie zainteresowań sportowych

REALIZACJA ZAJĘĆ Zajęcia odbywają się raz w tygodniu, środa godz. 8.00.-8.45 Uczestnikami zajęć są dzieci z klasy I, II, III Zajęcia realizowane w formie gier i zabaw ruchowych oraz w formie ścisłej – nauczanie różnych gier zespołowych.

Dzieci podczas zajęć

Dzieci podczas zajęć

Zawody sportowe

OSIĄGNIĘCIA UCZNIÓW Uczeń:   Uczeń: dba o podnoszenie swojej sprawności fizycznej potrafi kulturalnie kibicować i uczciwie rywalizować chętnie uczestniczy w zawodach na szczeblu szkolnym i pozaszkolnym organizuje i aktywnie uczestniczy w zespołowych formach aktywności ruchowej umiejętnie stosuje ćwiczenia kształtujące sprawność fizyczną i ruchową podporządkowuje się określonym zasadom i przepisom jest odpowiedzialny za zdrowie i bezpieczeństwo własne i innych

Opracowanie : Elżbieta Maliszewska