Twoje miejsce w internecie

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Serwis e-prawnik.pl serwis informacji prawnej na żądanie dla małych, średnich firm i nie tylko. stworzony przez firmę Legalsupport w 2000 r. 9 października.
Advertisements

źródło: Megapanel PBI/Gemius, maj 2010 Wybrane serwisy internetowe Grupy INFOR Dziennik.pl Dynamicznie rozwijający się serwis informacyjny skierowany.
Stare media w nowych czasach
System informacyjny dla organizacji pozarządowych
PRoto.pl prezentacja portalu. Czym jest PRoto.pl PRoto.pl jest polskim portalem specjalistycznym poświęconym tematyce public relations, promocji oraz.
Charakterystyka i potencjał reklamowy serwisów
„Witajcie na świecie” Oferta 2007 Prezentacja Gazety Wyborczej.
Unikalne narzędzie do aranżacji wnętrz
Prezentacja serwisu Mediarun.pl Copyright: Media Run Group, 2005.
Największy Polski Portal Pracy
PREZENTACJA BANKIER.PL. Bankier.pl – Fakty Lider wśród internetowych serwisów finansowych Ponad 650 tys. unikalnych użytkowników miesięcznie 6 mln odsłon.
Oferta portalu Parkiet.com
Patronat medialny Oferta dla organizacji studenckich Styczeń 2011.
Patronat medialny Oferta dla organizacji studenckich Czerwiec 2010.
Patronat medialny Oferta dla organizacji studenckich
Patronat medialny Oferta dla wydawców i dystrybutorów Styczeń 2010.
Patronat medialny Oferta dla wydawców i dystrybutorów Styczeń 2011.
Patronat medialny Oferta dla organizatorów imprez i koncertów Czerwiec 2010.
Plan działań na rzecz rozwoju społeczeństwa informacyjnego
Metro.Net Edukacja Pakiet Pakiety multimedialne
Jak dzięki mediamikser.pl być bliżej ludzi tworzących rynek mediów i reklamy?
PREZENTACJA styczeń 2010.
Pierwszy wybór profesjonalisty Unikalni użytkownicy – Odsłony – *Badanie: Sitestat, Styczeń 2012 LEX Polski Serwer Prawa jest wiarygodnym.
Internauci w grupach wiekowych
1 Projekt realizowany przez Wojewódzki Urząd Pracy w Katowicach w ramach Priorytetu VI PO KL Rynek pracy otwarty dla wszystkich Okres realizacji:
1. Wprowadzenie 2. Wybrane funkcjonalności serwisu 3. Strategie na przyszłość 4. Oferta inwestycyjna.
BUDonline_ARCHITEKTURA - prezentacja oferty reklamowej
Warszawa, luty 2013 PinkPoland Profil socio-demograficzny witryn erotycznych sieci PinkPoland.
Kanał tematyczny w sieci reklamowej. Kanał tematyczny w sieci reklamowej Kanał Education & School pozwala dotrzeć do najbystrzejszych internautów w Polsce:
Geo gemiusGeo UNIKALNE NARZĘDZIE DO IDENTYFIKACJI PAŃSTWA, REGIONU I MIASTA, Z KTÓREGO ŁĄCZY SIĘ UŻYTKOWNIK TWOJEGO SERWISU.
Papilot.pl Prezentacja serwisu
Poruszamy sprzedaż. Poruszamy sprzedaż Poruszamy sprzedaż.
1. AdExpress 2. Internet Evaliant Adex
GOSPODARKA OPARTA NA DANYCH
Warszawa, 9 października 2006Pion internet AGORA - spotkanie z mediami1 Plany rozwoju marek internetowych Agory.
Charytatywna akcja z INTERIA.PL: WYKLIKAJ UŚMIECH WARSZAWA, r.
PRoto.pl prezentacja portalu. Czym jest PRoto.pl Portal PRoto.pl: użytkownicy: UU/mc: liczba odsłon: PV/mc: % czytelników odwiedza portal.
Pracuj.pl + Profeo.pl Prezentacja serwisu. O serwisie © 2012 Goldbach Audience2 Jeden z czołowych polskich portali pracy: –Ponad 70% polskich internautów.
czyli jak rekrutować szybko i tanio
Copyright 2006 Zentropy Partners Jak zaplanować kampanię z wykorzystaniem wyników badania Megapanel PBI/Gemius? Warszawa, r.
Fundacja Regionalnej Agencji Promocji Zatrudnienia Przedsiębiorstwo Telekomunikacyjne Optoland S.A Biuro Wdrażania Europejskiego Funduszu Społecznego w.
Prezentacja – Reklama w Grupie Styl.fm.
Interactive Marketing Partner marketing
Czym jest PayPer.pl? Jesteśmy siecią reklamy efektywnościowej:
Cele ! Treści multimedialne on-line: trendy rynkowe Konkurencja ...
Serwis internetowy tygodnika Polityka
Gry-online.pl. Gry-Online - Internetowa Brama do Świata Gier Komputerowych! Przedmiotem działalności Gry-Online jest szeroko pojęta rozrywka internetowa.
Elementy gospodarki elektronicznej opartej na wiedzy
EDI NET - badania.
Dlastudenta.pl – Prezentacja serwisu © 2012 Goldbach Audience.
Najważniejsze wyzwania stojące przed badaniem Megapanel PBI/Gemius w 2006 roku Piotr Ejdys, Warszawa,
Prezentacja ogólna – Grupa Styl.fm
SPORTS_ACTIVE_Wiosna/Lato2012 Rekreacyjna Oferta Specjalna.
GemiusAudience - szansa na Telemetrię w Internecie
Oferta Geo. Czym jest PayPer.pl? Jesteśmy siecią reklamy efektywnościowej: z Klientem rozliczamy się na podstawie efektów kampanii, czyli liczby kliknięć,
serwis rozrywkowy z bazą video
Rozwijaj firmę z Biznes Multimedia
Urządzenia 1 mld smartfonów do 2016 r., 350 mln z nich jest używanych w pracy Ludzie 82 % populacji online korzysta z sieci społecznościowych Chmura.
EDUKACJA W INTERNECIE JAK MŁODZIEŻ KORZYSTA Z INTERNETU?
Potęga trzech opinii: Wprost, Przekrój, Polityka w sieci reklamowej IDMnet S.A.
Komunikacja w bibliotece uczelnianej na tle rozwoju technologii informatycznych. Z doświadczeń BG UMCS Ogólnopolska Konferencja Naukowa Nowoczesna Biblioteka.
GRUPA WIRTUALNA POLSKA
GRUPA WIRTUALNA POLSKA Lider polskiego internetu Listopad, 2014.
NINIEJSZA PREZENTACJA POWINNA BYĆ ROZUMIANA JAKO RODZAJ WIZJI I POTENCJALNEGO ROZWOJU RYNKU W POLSCE, A NIE JAKO KONKRETNE OCZEKIWANIA NADAWCY!
Super Express dziennik XXI wieku. Super Express - lider w swojej klasie ! formą unikatowa wśród dzienników ogólnopolskich czytelnictwem wiodąca pozycja.
National-geographic.pl. Serwis adresowany jest do internautów o wszechstronnych zainteresowaniach, poszukujących rzetelnych i aktualnych informacji, ceniących.
Michał Brzeszkiewicz Departament Nowych Technologii Polska Organizacja Turystyczna Nowe technologie w Informacji Turystycznej.
REKLAMA MOBILNA Oferta współpracy. Dlaczego Mobile? Dotarcie do nowej grupy docelowej. Aż 40%* użytkowników poszukujących informacji z regionu, robi to.
ZAŁOŻENIA PORTALU. teleKROWA.pl to portal, którego celem jest ułatwienie konsumentom znalezienia optymalnej oferty związanej z:  telefonami komórkowymi,
Sony Ericsson Vivaz – Fashion Show
Zapis prezentacji:

Twoje miejsce w internecie Gazeta.pl Twoje miejsce w internecie

Rozwój internetu w Polsce Liczba internautów Styczeń 2007: wg danych Megapanel PBI/Gemius w Polsce jest już 13,1 mln internautów w wieku 7 lat i więcej. Źródło: SMG/KRC Net Track, internauci w wieku 15 lat i więcej.

Rozwój internetu w Polsce Rozwój broadbandu Liczba gospodarstw ze stałym łączem, źródło: UKE. Źródło: Megapanel PBI/Gemius.

Profil użytkowników Gazeta.pl Użytkownicy naszego portalu to młode, dobrze wykształcone, z dużymi możliwościami finansowymi. Należą do nich dyrektorzy, kierownicy, pracownicy umysłowi oraz osoby wykonujące wolne zawody.

Wiek i wykształcenie Wiek Wykształcenie Źródło: SMG/KRC Net Track listopad 2006 – styczeń 2007.

Miesięczne dochody i status społeczno zawodowy Dochód osobisty netto Status społeczno-zawodowy Źródło: SMG/KRC Net Track listopad 2006 – styczeń 2007.

Liczba użytkowników portalu Gazeta.pl Źródło: Megapanel PBI/Gemius. Dane o liczbie użytkowników (Real Users) obejmują wyłącznie użytkowników łączących się z serwerów znajdujących się na terenie Polski, w wieku 7 lub więcej lat. Dane o oglądalności Gazeta.pl są audytowane przez Gemius SA.

Struktura ruchu w Gazeta.pl (Real Users) Źródło: Megapanel PBI/Gemius. Dane o liczbie użytkowników (Real Users) obejmują wyłącznie użytkowników łączących się z serwerów znajdujących się na terenie Polski, w wieku 7 lub więcej lat. Dane o oglądalności Gazeta.pl są audytowane przez Gemius SA.

Serwisy w Gazeta.pl

Serwisy Informacyjne Wiadomości.Gazeta.pl Wideo.Gazeta.pl Gospodarka.Gazeta.pl Sport.pl Pogoda.Gazeta.pl GazetaWyborcza.pl Deser 21 serwisów lokalnych z największych polskich miast

Serwisy Tematyczne GazetaPraca.pl eDziecko.pl Auto.Gazeta.pl GazetaDom.pl GazetaPraca.pl eDziecko.pl Auto.Gazeta.pl Moda.Gazeta.pl Edukacja.Gazeta.pl Kobieta.Gazeta.pl Kuchnia.Gazeta.pl Turystyka.Gazeta.pl Zdrowie

Serwis Finansowy Gospodarka.Gazeta.pl Giełda Firma Pieniądze Podatki Centrum Finansowe

Serwisy Lokalne Sport Komunikacja Inwestycje Praca Kultura i edukacja Aktualności Sport Komunikacja Inwestycje Praca Kultura i edukacja Handel i usługi Forum Informacje z podziałem na dzielnice Newsletter dla każdego Miasta z aktualnościami lokalnymi

Serwisy Interaktywne i Społecznościowe Forum.Gazeta.pl Blox.pl Poczta Cafe Gazeta Katalog Szukaj

Nowości na portalu

Nowa strona główna portalu Gazeta.pl START 12.03.2007 Zmiana nawigacji Unowocześnienie layoutu Nowy, przejrzysty interface Intensywniejsze kolory, więcej zdjęć Nowa aranżacja treści Odmłodzenie wizerunku portalu Gazeta.pl Wyszczególnienie i podkreślenie treści multimedialnych i społecznościowych.

Serwis GazetaWyborcza.pl Najbardziej prestiżowe miejsce reklamowe w serwisie Bardzo silny efekt brandingowy bez irytowania użytkowników Doskonałe narzędzie dobudowujące zasięg do kampanii realizowanych w Gazecie Wyborczej Gwarancja wyłączności branżowej Gwarantowany co najmniej 33% SOV Co dzień aktualne wydanie Gazety Wyborczej w wersji on line. GazetaWyborcza.pl wystartowała 17 października 2006 ponad 1 milion użytkowników ponad 15 milionów odsłon Real Users, 7+, łączących się z Polski, źródło: Megapanel PBI/Gemius, styczeń 2007.

Serwis Wideo.Gazeta.pl 511 tys. użytkowników Nowa platforma dla emisji reklam video w internecie Nowa platforma dla emisji reklam telewizyjnych Wysoka jakość i wartość opiniotwórcza prezentowanych materiałów Nowoczesne, doskonałe jakościowo narzędzie, oparte na najlepszych obecnie dostępnych mechanizmach Możliwość emisji reklam w powiązaniu z kategoriami tematycznymi Korzystna propozycja reklamowa gwarantująca wyłączność oraz efekt świeżości reklamy w ramach nowego serwisu 511 tys. użytkowników Real Users, 7+, łączących się z Polski, źródło: Megapanel PBI/Gemius, styczeń 2007.

FotoForum.Gazeta.pl Nowa platforma społecznościowa w polskim internecie Centrum zdjęć i wymiany doświadczeń połączone z najpopularniejszymi forami dyskusyjnymi polskiego internetu Przejrzysty, atrakcyjny wizualnie i funkcjonalny layout

Serwis Moda.Gazeta.pl 72 tys. użytkowników Nowy, dynamiczny serwis. Wysokiej jakości treści. Możliwość wykorzystania wszystkich form reklamowych dostępnych w portalu Niestandardowe możliwości: Cykle artykułów Cykle tematyczne materiałów video Cykle fotograficzne 72 tys. użytkowników Real Users, 7+, łączących się z Polski, źródło: Megapanel PBI/Gemius, styczeń 2007.

Reklama w Internecie Korzyści z kampanii reklamowej w Gazeta.pl Internet uzupełnia i poszerza możliwości jakie dają tradycyjne media Odpowiednie miejsce dla kampanii wizerunkowych zarówno Państwa firmy, jak i Państwa klientów Umożliwia bardziej precyzyjne dotarcie do ściśle określonych grup docelowych poprzez dobór odpowiednich serwisów tematycznych Zdecydowanie większy wybór możliwości reklamowych Nowe formy pozwalają na podniesienie efektywności przekazu reklamowego Interaktywność reklamy: pomysłowa animacja zachęca użytkownika do aktywnej reakcji Niewielka ilość reklam wyświetlanych równocześnie na stronie powoduje lepsze wyeksponowanie konkretnej reklamy Zapewnia wyższy zwrot z nakładów na reklamę Możliwość bieżącego monitorowania efektywności kampanii

Reklama w Internecie Dlaczego internet ? Internet to: Najszybciej rozwijające się medium Największe zasoby informacji na każdy temat Łatwość i szybkość dotarcia do poszukiwanych informacji Możliwość selekcjonowania informacji wg dowolnych kryteriów Dane: W 2002 roku w Polsce było niespełna 5 mln internautów, obecnie mamy ponad 13 milionów Gwałtowny przyrost nastąpił na przełomie 2005 i 2006 roku Większa częstotliwość korzystania z sieci: w 2002 roku 29% internautów korzystało codziennie lub prawie codziennie z internetu, obecnie jest to prawie 60% internautów Dlaczego internet ?

Co u nas? Zmieniliśmy i unowocześniliśmy stronę główną, aby odpowiadała potrzebom naszych użytkowników. Stale wzrasta liczba odwiedzających nas osób, Zwiększa się zasięg oraz popularność portalu Cały czas uaktualniamy i unowocześniamy nasze serwisy, m. in. Pogoda.Gazeta.pl Sport.pl Moda.Gazeta.pl Wideo.Gazeta.pl GazetaDom.pl GazetaPraca.pl Nasze wortale tematyczne utrzymują wysokie pozycje w rankingach (Megapanel/Pbi): GazetaDom.pl – nr 1 w polskim internecie w kategorii „Nieruchomości” GazetaPraca.pl – znajduje się w ścisłej czołówce serwisów rekrutacyjnych. Stale zwiększa się liczba użytkowników związanych z naszymi serwisami społecznościowymi Forum.Gazeta.pl Blox.pl Dwukrotny sukces organizowanych przez wortal GazetaPraca.pl wirtualne Targi Pracy (XI 2006, III 2007)

Miejsce na efektywną promocję Twojej Firmy! Dziękuję za uwagę.