która odmieni twoje życie

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
STYLE SPRZEDAŻY Autor: Richard Forster Przekład: Wioleta Dąbrowska
Advertisements

Podział pieniędzy w modelu klasycznego handlu 40% 30 % POŚREDNICYSKLEPPRODUCENT.
Metody poszukiwania pracy. Ważne jest: - jakiej pracy szukasz? -gdzie chcesz pracować? - jaki wymiar czasu pracy Cię interesuje? - ile czasu decydujesz.
„SPONSOROWANIE TO PODSTAWA, BY ODNIEŚĆ SUKCES W MARKETINGU SIECIOWYM”
Fairtrade – dynamiczny rynek
1 Kryteria wyboru systemów: Przystępując do procesu wdrażania zintegrowanego systemu zarządzania, należy odpowiedzieć na następujące pytania związane z.
Oriflame Sprzedaż i marketing Elżbieta Medalis Menedżer klubu Oriflame.
Usługi dodane dla produktów bankowości detalicznej - standard idealizacyjnej teorii Piotr Szawiec Marcin Idzik luty ‘2006.
Jak być własnym szefem?.
VADEMECUM FABERLIC.
Przepływ pieniędzy w dystrybucji klasycznej 40% 30 % POŚREDNICY SKLEP PRODUCENT Przepływ pieniędzy w mechaniźmie PROSUMENTA 40% 30 % FUNDUSZ DLA NAUCZYCIELI.
Nazwa, logo i (opcjonalnie) motto firmy. Fakty o firmie Branża - w jakiej branży działacie? Produkt – co chcecie sprzedawać? (pamiętajcie o konkretach!)
JESTEŚMY SZKOŁĄ PODSTAWOWĄ i PRZEDSZKOLEM Z POLSKIM JĘZYKIEM NAUCZANIA
Siedziba TelexFREE w Stanach Zjednoczonych 225 Cedar Hill ST Suite 200 Marlborough, MA Informacje o firmieTELEXFREE? Siedziba TelexFREE w Brazylii.
Ocena systemu sprzedaży bezpośredniej
Prezentacja Zając Martyna
TEXT
Elementy otoczenia społeczno -demograficznego
Zrozum sposób myślenia Klientów >> zwiększ swoją sprzedaż!
BUZZ MEDIA INBOUND MARKETING- PROWADZENIE KLIENTA ZA RĘKĘ
GIMNAZJUM NR powodów… …dla których warto wybrać Gimnazjum Nr powodów…
Nazwa projektu Osoba Projekt finansowany ze środków Miasta Gdańsk Sponsor.
STRATEGIE OCENIANIA KSZTAŁTUJACEGO
Początek działalności z 24- GODZINNYM PLANEM DZIAŁANIA aż do osiągnięcia pozycji STZ oraz SKZ. O tym trzeba pamiętać!
Idea oceniania kształtującego
Najbardziej Lukratywny i etyczny Plan Kompensacyjny
Zdrowy styl życia.
NATURE’S SUNSHINE PRODUCTS
NATURE’S SUNSHINE PRODUCTS
JESTEŚMY SZKOŁĄ PODSTAWOWĄ I PRZEDSZKOLEM Z POLSKIM JĘZYKIEM NAUCZANIA
To coś dla mnie! WOLONTARIAT przyłącz się!. CZYM JEST WOLONTARIAT? Wolontariat to:  świetna przygoda  nowe doświadczenia i znajomości  możliwość sprawdzenia.
Liczy się tu i teraz!. 1. Musimy kupować, ale nie musimy sprzedawać. 2. Wszyscy chcemy żyć lepiej tzn. mieć więcej wolnego czasu i więcej pieniędzy. 3.
Dlaczego Perfect NDF SA ?. Dzisiejsze oczekiwania Klienta wobec Doradcy Ubezpieczeniowo-Finansowego Uczciwość Rzetelność Wiedza, doświadczenie, profesjonalizm.
Duch klasy Jak motywować uczniów do nauki?
Plan Marketingowy Colway Opracowanie prezentacji:
SYSTEM FINANSOWY COLWAY
MAKSYMALNY ROZWÓJ BIZNESU DZIĘKI SKANEROWI
INWESTORZY zakupy NORICUM KRAINA ZŁOTA grupa zakupowo - dystrybucyjna ratalnie + cena hurtowa + prowizja z premii trzeciej obrotowej oszczędzasz = zarabiasz.
Witam na szkoleniu Colway
Definicja konkurencji, jej formy i narzędzia.
Jak rozwijać karierę zawodową młodego człowieka? Przewodnik dla kluczowych aktorów - rodziców.
INTERNET TO ŹRÓDŁO WIEDZY, i PIENIĘDZY ! PROGRAM NetBiz.
Czy jesteś przywódcą? Liderem,... Z. Korzeniewski, DODN.
Z AKUPY I ICH WPŁYW NA NAS EKOROZWÓJ PRODUKTY LOKALNE 26 marca 2013r.
Prawdy oczywiste Twoja firma w obliczu nowej ustawy o prawach konsumenta - Księgowość bez tajemnic! INFOLINIA:
Jak skutecznie pracować w biznesie Forever?
Promocja listopadowa 2015 Aby zarobić już za miesiąc dużo pieniędzy - musisz te informacje przekazać dalej i nauczyć je przekazywać jeszcze dalej…
Projekt współfinansowany przez Ministerstwo Pracy i Polityki Społecznej w ramach Programu Operacyjnego Fundusz Inicjatyw Obywatelskich Partner projektu.
„Sukces jest wynikiem właściwych decyzji” Eurypides Zapraszamy Cię do odkrycia swojej drogi do niezależności finansowej Przewodnik Multimedialny po Programie.
Dzięki osobie, która Ciebie zaprosiła ZAOSZCZĘDZISZ NA SWOICH WYDATKACH! FAMILO, to także PIERWSZY INTERNETOWY SKLEP W POLSCE, w którym kupisz paliwa DOŁĄCZ.
Twoje zyski i przywileje! PROGRAM NetBiz Partner = 1eMoneta rabaty 1 złoty dochód opodatkowany.
OBYWATEL EDI EDUKACJA, DZIAŁANIA INFORMACYJNE. LEKCJA 2 Jak zaangażować innych i zachęcić ich do działania? Próbując przekonać innych do zaangażowania.
Plan Marketingowy Twoja droga do sukcesu Wolę zarabiać 1% dzięki pracy 100 osób, niż 100% dzięki pracy własnej…
Bitmoney.pl Wykonali: Babiej Dominika, Racki Adrian, Karalus Jarosław, Sulich Dariusz, Selwesiuk Łukasz, Makaruk Maciej, Krzysztof Sadowski Politechnika.
Wprowadzenie Firma On Product Publishing (OPP) jest właścicielem innowacyjnej formy etykietowania produktów, która pozwala na produkowanie Labelzine™
STANOWISKO CP TELECOM (OPERATORA CARREFOUR MOVA) W DEBACIE UKE DOTYCZĄCEJ ASYMETRII MTR Warszawa 23 czerwca 2009.
Dzięki osobie, która Ciebie zaprosiła ZAOSZCZĘDZISZ NA SWOICH WYDATKACH! FAMILO, to także PIERWSZY INTERNETOWY SKLEP W POLSCE, w którym kupisz paliwa DOŁĄCZ.
PARTNER Twoje zyski i przywileje! PROGRAM NetBiz.
Sprzedaż bezpośrednia jako instytucja handlu Dr hab. Grażyna Śmigielska, Prof.UEK.
Własność intelektualna w projektach 7PR.
KLIENT + Twoje zyski i przywileje! PROGRAM NetBiz.
Dzięki osobie, która Ciebie zaprosiła ZAOSZCZĘDZISZ NA SWOICH WYDATKACH! FAMILO, to także PIERWSZY INTERNETOWY SKLEP W POLSCE, w którym kupisz paliwa DOŁĄCZ.
„MOJE ŻYCIE – MÓJ WYBÓR”
Nazwa, logo i motto firmy
Ocenianie kształtujące , jest to ocenianie , które polega na pozyskiwaniu przez nauczyciela i ucznia w trakcie nauczania potrzebnych informacji. Pozwalają.
Pytania i odpowiedzi - Etap 1 - KTO
Reguły Cialdiniego Społeczny dowód słuszności Zygmunt Korzeniewski.
Złota 7 wytyczne obsługi
Firmę „Rat-Web-Tu” utworzyła grupa znajomych z II klasy o profilu matematyczno-geograficznym w II LO w Kaliszu. Nasza firma ukierunkowana jest głownie.
„Szkoły Aktywne w Społeczności” SAS
Zapis prezentacji:

która odmieni twoje życie PREZENTACJA która odmieni twoje życie

CO TO JEST MLM? Multi Level Marketing – marketing wielopoziomowy - model, w którym za niską licencję nabywamy prawo do rozwijania biznesu według określonego wzorca oraz możemy pośredniczyć w udostępnianiu takiej samej licencji następnym zainteresowanym. Umożliwia to do pewnego poziomu udział w zyskach z obrotów biznesów, które powstały za naszym pośrednictwem. Model dopuszczalny przez prawo. TY biznes biznes biznes

MLM a sprzedaż bezpośrednia Oferta Produkty zużywające się jak chemia gospodarcza, środki higieny, kosmetyki, perfumy, suplementy diety; Uzyskiwanie dochodu Podział zysków z obrotów biznesów-satelitów i naszego, dzięki zastosowaniu programu lojalnościowego, sprzedaż detaliczna jako dodatkowe źródło dochodu; Sprzedaż bezpośrednia Oferta Produkty trwałe jak naczynia do gotowania na parze, filtry do wody, odkurzacze; Uzyskiwanie dochodu Podstawowy zysk ze sprzedaży detalicznej /domokrąstwo/ + udział w zyskach z obrotów biznesów satelitów; sprzedaż detaliczna NIEZBĘDNA do uzyskiwania dochodu;

CZYM JEST PROGRAM LOJALNOŚCIOWY Narzędzie marketingowe, które jest podstawą mlm a od paru lat zaczyna coraz szerzej funkcjonować w powszechnym handlu; Polega na premiowaniu klientów za przywiązanie do marki; Formy premiowania to na ogół nagrody, uzyskiwane w zamian za regularne dokonywanie zakupów w tym samym miejscu – przykład – punkty VITAY na stacjach ORLEN-u; W mlm formą premiowania są upusty lub premie finansowe z tytułu miesięcznych obrotów wykonanych przez konsumenta lub grupę konsumencką; To, czy są to upusty czy premie finansowe, uzależnione jest w mlm od posiadania lub nie zarejestrowanej działalności gospodarczej;

Piramidy W rozumieniu – piramidy finansowe – model ścigany przez prawo na podstawie „Ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji”. Podstawowe zasady działania: wysoki koszt przystąpienia do struktury; brak produktów lub pozorne produkty, których nie można sprzedać na zewnątrz lub zwrócić; brak możliwości „przeskoczenia” w dochodach osoby nad nami; brak możliwości odzyskania wpłaconych pieniędzy; dochody wyłącznie z pozyskiwania nowych osób;

System argentyński Model konsorcyjny – ścigany przez prawo na podstawie „Ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji”. Zasady działania: zrzeszanie się w grupach samofinansujących się klientów; wpłacanie przez uczestników systemu przez ustalony czas, co miesiąc, pewnej kwoty, tzw. raty, tworzącej fundusz grupy; Losowanie lub licytowanie asygnat na produkt zawarty w umowie – pożyczki, samochodu itp.; uczestnik uczestnik Fundusz grupy uczestnik uczestnik uczestnik uczestnik

Podstawowe zasady rozwijania biznesu MLM samodoskonalenie - praca nad sobą; system edukacji – nagrania mp3, książki, seminaria, konsultacje; używanie produktów – konsumpcja własna; rekomendacja – polecanie biznesu oraz produktów; sponsorowanie – wprowadzanie ludzi do biznesu; startowanie – pomoc w początkowej fazie biznesu osobom sponsorowanym; nauczanie innych – przekazywanie wiedzy i doświadczenia, potrzebnych do samodzielnego rozwijania biznesu przez osoby sponsorowane;

MLM – to jest proste 2 3 x 2 x 3 4 9 8 27 16 81 Sponsorując 2 poważnie zainteresowane biznesem osoby i ucząc je jak zasponsorować po 2 osoby oraz kontynuując tą naukę na kolejnych poziomach mamy grupę złożoną z 16 osób na 4 poziomie. Dodając tylko JEDNĄ osobę i postępując w taki sam sposób, na czwartym poziomie mamy już 81 osób a więc 5 razy więcej.

MLM - eksplozja 5 x 5 25 125 625 Dodając 2 poważnie myślące o biznesie osoby i powielając to na niższych poziomach, doprowadzamy do fazy eksplozji biznesu. Na 4 poziomie powstaje grupa 625 osób. Jeśli wszyscy używają produktów tylko na WŁASNE potrzeby, daje to olbrzymie obroty i tym samym bardzo duże dochody.

Spotęgowany obrót 625 x 10 6250 Jeśli każda z osób ma wśród przyjaciół, krewnych i znajomych 10 klientów, to w sumie daje to 6250 klientów. Nie jesteśmy w stanie w pojedynkę zdobyć tylu klientów, ale dzięki sile potęgowania, mając tylko 5 osób zasponsorowanych BEZPOŚREDNIO i powielając ten schemat, powiększamy liczbę klientów do takiego poziomu.

MLM – biznes selekcji ludzi MLM to nie biznes werbunku ludzi ale ich selekcji. Spośród osób, którym rekomendujemy biznes, wybieramy kilka poważnie myślących o własnym biznesie, które sponsorujemy BEZPOŚREDNIO. Kiedy sponsorujemy zbyt wiele osób bezpośrednio, nie jesteśmy w stanie efektywnie wspierać rozwoju ich biznesu. Musimy wspierać w początkowej fazie biznesy osób zasponsorowanych bezpośrednio, poprzez pracę na niższych poziomach, pod nimi. Musimy pracować co najmniej na poziomie 3 by model zaczął być powielany i by osoby zasponsorowane bezpośrednio były nadal zainteresowane zajmowaniem się tym biznesem. Selekcjonując ludzi, nie tracimy czasu na tych, którzy nie dostrzegają korzyści z wystartowania w tym biznesie i z którymi niewiele w nim zdziałamy. Możemy wówczas poświęcić swój czas osobom, które chcą szybko go rozwijać.

MLM – biznes budowania nauczycieli Aby rozwinąć biznes do dużego poziomu, musimy uczyć zarówno bezpośrednio zasponsorowanych, jak i osoby z niższych poziomów, jak SAMODZIELNIE rozwijać biznes. Tym samym stajemy się nauczycielami, którzy kształcą nauczycieli, którzy kształcą nauczycieli itd. TY uczysz poziom 1 jak uczyć poziom 2 jak rekomendować poziom 3

Kogo szukamy? osób, które chcą zarabiać 600, 1200, 1500 zł i więcej, bez konieczności codziennego „wychodzenia do pracy”; osób, które lubią się uczyć; osób, które lubią pomagać innym; osób, które łatwo się nie poddają; osób, które lubią marzyć; osób „wypalonych”, które chcą coś zmienić w swoim życiu; osób, które chcą mieć własny biznes;

Kogo nie szukamy? Osób, które lubią krytykować; Osób, które nie mają marzeń; Osób, które szukają pracy na etacie; Osób, które nie lubią się uczyć; Osób, które „nie lubią” ludzi; Sprzedawców, bo sprzedawcy nie zbudują dużego biznesu;

Trzy kategorie osób w biznesie Analogia – trzy statki płynące do portu „Złoty statek” – osoby, które są zdecydowane, by poważnie rozwijać biznes; „Srebrny statek” – osoby, które do końca nie są zdecydowane czy robić ten biznes; „Pusty statek” – osoby, które pomimo obecności w biznesie wciąż od nowa trzeba do niego przekonywać; Im więcej masz „srebrnych statków”, które dzięki twojej pracy zamieniają się w „złote statki” – tym mniej ludzi potrzebujesz sponsorować, by znaleźć pięć poważnych osób;

Cechy poważnej osoby Jest gotowa się uczyć; Prosi o pomoc; Jest entuzjastyczna; Podejmuje zobowiązanie; Ma swoje cele; Ma listę nazwisk; Mile spędza się z nią czas; Ma pozytywne nastawienie;

Zadawanie właściwych pytań Pytanie o osobę trzecią: „Czy znasz KOGOŚ, kto chciałby sobie dorobić?” Poprzez wzbudzenie zainteresowania możemy zadać pytanie: „Słyszałeś coś, o marketingu wielopoziomym?”

Informacje cząstkowe dają cząstkowy obraz Nie udzielamy cząstkowych informacji – „w biegu” - dają cząstkowy obraz; Umawiamy się na pełną prezentację; pełen obraz cząstkowy obraz

Jak „srebrne statki” zamienić w „złote statki” Musimy dotrzeć do kogoś, kto jest w linii pod „srebrnymi statkami”; Gdy osoba pod „srebrnym statkiem” zamienia się w „złoty statek”, motywuje to „srebrny statek” nad nim do tego, by stał się „złotym statkiem”; Gdy osoby zasponsorowane bezpośrednio zamieniają się w „złote statki” i potrafią uczyć innych jak się w nie zamieniać, możemy zacząć szukać kolejnej osoby, by ją zasponsorować bezpośrednio; ty Srebrny statek Srebrny statek

Znaczenie entuzjazmu Nie należy mylić entuzjazmu z fanatyzmem, entuzjazm opiera się na faktach, fanatyzm opiera się na ślepej wierze; Aby entuzjazm pojawiał się, trwał i narastał potrzebny jest POWÓD; Powodem entuzjazmu w mlm jest prostota i możliwości, jakie stwarza; Entuzjazm pojawia się także pod wpływem ludzi, którzy są entuzjastyczni; Dzięki entuzjazmowi „zapalamy” innych co powoduje, że mogą uwierzyć w siebie i w biznes; Entuzjazm zagłusza w nas nasze lęki, obawy, kompleksy i wątpliwości sprawiając, że skuteczniej rekomendujemy i sponsorujemy; Brak entuzjazmu czyni nas podatnymi na negatywne myślenie;

Chcesz wiedzieć więcej? Przeczytaj tą książkę, pożycz ją od osoby, która udostępniła ci tą prezentację